Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Tapahtui kylläkin eilen:
Olin istuttanut pihan kukkalaatikoihin orvokkeja. Kannoin yhden laatikoista sireenipensaan lähistölle ja olin kumartuneena sen äärellä. Takaani kuului kummallinen ääni: Kjäh, kjäh, kjäh!
Mielessäni vilahti ajatus, josko joku laitapuolen kulkija olisi poikennut kadulta kähisemään taakseni. Käännyin ja kähisijä olikin Herra Paisti eli fasaaniuros! Siinä se uhosi parin metrin päässä levitellen siipiään ja pöyhistellen.
Minulla oli ylläni ruskea pusero, joten se luultavasti luuli minua Neiti Fasaaniksi ja yritti tehdä vaikutusta ja iskeä juttua. Kurkku sillä varmaan oli kipeä, kun ääni oli muuttunut niin käheäksi.
Nousin seisomaan ja Herra Paisti lähti tympääntyneen näköisenä tien yli. Muistipa vielä kadun reunassa tarkistaa molempiin suuntiin, ettei autoja tule. :mrgreen:
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Sain puhelun, jonka tulkitsin ikäväksi. Olin jo vuorenvarma, että nyt täytyy laittaa koko viikon aikataulut uusiksi. Hetken kuluttua soitettiin uudestaan: vaara ohi. Kaikki hyvin.
Paikalla
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8150
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Play-kaupasta kännykkään hankkimani "Where´s My Water?"-peli. Mainiota ajanvietettä pelailla eikä maksanutkaan kuin vajaan euron. Muutenkin Androidiin saatavilla huokeaan hintaan paljon ihan hauskaakin sisältöä turhemmankin sälän lisäksi.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Vaikka oli tosi haikeeta olla tänää vika päivä töis niin kyllä ilahduttaa niin monet asiat muistoina sieltä.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Kuuntelin äsken toisella korvalla jotain Zen Cafén biisiä, kun yhtäkkiä tajusin, etten ole tänään juonut ollenkaan aamukahvia. Apua, tarvitsen sen.. Voisikohan sitä kutsua 'aamu'kahviksi, jos nyt hörppäisin yhden kupin ennen kello kahta? No, joka tapauksessa ilahduin pelkästä ajatuksesta.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Loma alkaa huomenna aamupäivällä! Ja olen ansainnut joka kuukauden siitä. :mrgreen: Lisäksi istutin tänään pioneja, joita olen aina ihaillut mutta en uskaltanut kokeilla kasvattaa.
Nothing is quite what it seems
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Lasten kesäloma. Ja se, että kaikki pääsi luokiltaan, eikä tokaritkaan olleet ihan luokattoman huonoja. :mrgreen: :mrgreen:
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Vaikka päivä oli sateinen ja kolea, hauskat brittiveikkoset toivat auringonpaistetta...
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Mikä viherpeukalo olenkaan: löysin neliapilan! Voikohan tästä tehdä jotain mielleyhtymiä Ulvilan juttuun? Joo, yksi ajatus heräsi, mutta täytyypä luotailla sitä vielä tarkemmin, jottei joku luulisi minua täysin kaistapääksi tai Sirpan kadonneeksi taustanauhaksi. (Hehe, vai olenko?)
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Äkkilähtö tuonne Turkin suunnille. 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Aion tehdä suursiivouksen. Aloitin jo illalla täältä minfosta: poistin muutamia sellaisia posteja, joissa taisin valehdella. Puhtaus on puoli ruokaa. Jälkiruoaksi kahvia. Ja iltapalaksi karkkia.

Lisäys: samalla meni kyllä lapsi pesuveden mukana. Jotten unohtaisi, muistiinmerkitsen tänne sekoittaneeni 'tarinointeihini' David Bowien, Della Reesen ja Dispatchin biisejä. 3xD Hehe!
Salander
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Ke Loka 28, 2009 2:39 pm
Paikkakunta: Castellum

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Salander »

Vielä tänäänkin ilahduttaa eilinen Rockin' Hellsinki. :D
"The darkest place is under the candlestick"
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kaikkiaan mukavasti alkanut kesäloma. Ikkunat puhtaat ja uusia istutuksia puutarhassa, aikaa päättää itse milloin mitäkin tekee tai tekeekö mitään! :)
Nothing is quite what it seems
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Jee! Voitin hedelmäpelissä 8 euroa. Eka kerta kun pelasin. Kehittyyköhän tästä vielä addiktio? Hehe..
Veristi
Christopher Lorenzo
Viestit: 1512
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 10:37 am

Re: Mikä ilahduttaa tänään? (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Veristi »

Tasapeli potkupallopelissä. Molempien maiden maalivahdeilla yhtä paljon käsiä. Perin inhimillistä.
Vastaa Viestiin