Pituutesi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

DonHessu kirjoitti:
Kylli kirjoitti:Jostain syystä muuten aika lyhkäiset miehet on usein tulleet ns. iskemään... :? . Tuskin hakivat turvaakaan joten mistähän oli kyse? :wink:
Noku näyttää sille ettei me lyhyet miehet saada muijia nii paljoa =(
Älä ollenkaan masennu,monasti just lyhyet miehet on naisista sitten sellaisia lutusia. :roll:
Totuus on tarua ihmeellisempää
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:
DonHessu kirjoitti:
Kylli kirjoitti:Jostain syystä muuten aika lyhkäiset miehet on usein tulleet ns. iskemään... :? . Tuskin hakivat turvaakaan joten mistähän oli kyse? :wink:
Noku näyttää sille ettei me lyhyet miehet saada muijia nii paljoa =(
Älä ollenkaan masennu,monasti just lyhyet miehet on naisista sitten sellaisia lutusia. :roll:
Aka söpöjä aka homoja?

No joo, en mää masennu, enhän mää oo suunnitellu mitään akkaa hankkivani vielä pariinkymmeneen vuoteen... :p
What you do... Makes you who you are.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Nohnoh Hessu, jos olet yhtään sen oloinen, mikä mielikuva sinusta on muodostunut, ei sinulle tule olemaan vaikeaa löytää leidiseuraa olit sitten minkä pituinen hyvänsä :wink: . Mutta anna itsellesi aikaa!

Noista itseä reilusti lyhyemmistä miehistä useampi on jotenkin itse korostanut sitä, miten tykkäävät pitkistä naisista. Tietysti on mahdollista että juuri sillä hetkellä ei ollut vaihtoehtoja :? ja niinpä piti tuoda tuo pituusasia esiin tuolla lailla. Mutta ihan pähkinänkuoressa: loppupeleissä pituus on ihan toisarvoista.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Kylli kirjoitti:Nohnoh Hessu, jos olet yhtään sen oloinen, mikä mielikuva sinusta on muodostunut, ei sinulle tule olemaan vaikeaa löytää leidiseuraa olit sitten minkä pituinen hyvänsä :wink: . Mutta anna itsellesi aikaa!

Noista itseä reilusti lyhyemmistä miehistä useampi on jotenkin itse korostanut sitä, miten tykkäävät pitkistä naisista. Tietysti on mahdollista että juuri sillä hetkellä ei ollut vaihtoehtoja :? ja niinpä piti tuoda tuo pituusasia esiin tuolla lailla. Mutta ihan pähkinänkuoressa: loppupeleissä pituus on ihan toisarvoista.
Heh, oon kuule livenä ihan erilainen, velvollisuuksista laistava, laiska, tylsä, koneella 24/7, ruma, tympeä ja hölmö.

Olen 15-vuotias, eikä vieläkään hävetä sanoa noita ääneen :?

Ja juu, ite tykkään sellasista 160-165 cm tytöistä :p

E: Unohdin. Minulla on oudot mieltymykset, toivon monesti joulupukilta napalmisadetta sellaisten kavereiden luo joista en pidä.

Öhööhöh.
What you do... Makes you who you are.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

DonHessu kirjoitti:


Olen 15-vuotias, eikä vieläkään hävetä sanoa noita ääneen :?

Ja juu, ite tykkään sellasista 160-165 cm tytöistä :p

Höh, sähän kasvat sitten vielä vuosikausia, kun 15vee oot.

Ja vaikka piiskaisitte, niin mun mielestä on kyllä hieman kornin näköstä, jos eukko on miestään päätä pitempi.
Ja tuolla aiemmin kyselemäni liikennemerkkijuttuun (johon kukaan ei vastannut :evil: ) vastaus on: Merkki sopisi mielestäni varikkoalueelle...ilmiselvästi siinä Jenni taluttaa Kimiä :lol: :lol:
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Tiina kirjoitti:
DonHessu kirjoitti:


Olen 15-vuotias, eikä vieläkään hävetä sanoa noita ääneen :?

Ja juu, ite tykkään sellasista 160-165 cm tytöistä :p

Höh, sähän kasvat sitten vielä vuosikausia, kun 15vee oot.

Ja vaikka piiskaisitte, niin mun mielestä on kyllä hieman kornin näköstä, jos eukko on miestään päätä pitempi.
Ja tuolla aiemmin kyselemäni liikennemerkkijuttuun (johon kukaan ei vastannut :evil: ) vastaus on: Merkki sopisi mielestäni varikkoalueelle...ilmiselvästi siinä Jenni taluttaa Kimiä :lol: :lol:
Njoo, toivottavasti. Mutten kuitenkaan usko että pääsisin 180-senttiseksi, vaikka toivoisin että pääsisin 185 cm pituiseksi.

Ja joo, itse en ainakaan haluaisi minua pidempää naista :)
What you do... Makes you who you are.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

hessu, miehethän kasvavat vielä armeijassakin joten nou hätä, kyllä se siitä. :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Njoo katotaa sitte loppu tulosta :p
What you do... Makes you who you are.
ShipWreck
Martin Beck
Viestit: 789
Liittynyt: Ma Elo 06, 2007 11:58 pm

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Kalessin kirjoitti:hessu, miehethän kasvavat vielä armeijassakin joten nou hätä, kyllä se siitä. :lol:
Niin, jotkut - erittäin harvat tapaukset tosin - kasvavat pituutta vielä parikymppisinäkin. Eiköhän kasvu kuitenkin tuossa iässä ole ihan jotain muuta kuin fyysistä, tosin saattaa sitäkin tulla - leveyssuunnassa.

Lyhyt mies, pitkä nainen -pareista tunnetuimpia on tämä:
Kuva
Formula 1 -pomo Bernie Ecclestone (s. 1930, 160 cm) ja hänen vaimonsa Slavica Ecclestone (ent. Slavica Radić, s. 1958, 188 cm).

Aijai, kun Bernie sopii hyvin vaimonsa kainaloon. :lol: Hieman hullunkuriselta kyllä vaikuttaa.
Viimeksi muokannut ShipWreck, Pe Syys 21, 2007 1:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

DonHessu kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti:
DonHessu kirjoitti: Noku näyttää sille ettei me lyhyet miehet saada muijia nii paljoa =(
Älä ollenkaan masennu,monasti just lyhyet miehet on naisista sitten sellaisia lutusia. :roll:
Aka söpöjä aka homoja?

No joo, en mää masennu, enhän mää oo suunnitellu mitään akkaa hankkivani vielä pariinkymmeneen vuoteen... :p
Eikun lutusia,siis herättävät äidin vaistot,mutta tuossa yllä oleva kuva on kyllä jotain aivan muuta :shock:
Totuus on tarua ihmeellisempää
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Mua suuresti ihmetyttää noi miten tollaset vanhukset saavat nuoria kauniita naisia.. Onko kyse rahasta?
What you do... Makes you who you are.
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

DonHessu kirjoitti:Mua suuresti ihmetyttää noi miten tollaset vanhukset saavat nuoria kauniita naisia.. Onko kyse rahasta?
Mitäs luulet? :wink:

Eikä vain rahasta, vaan vaikutusvallasta myös.

Asetelma on iän kaiken ollut tuo että naisessa arvostetaan ulkonäköä, miehessä rahaa ja valtaa. Ihminen on elukka.
Every ship must sail a world.
Wuulffi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 7:38 pm
Paikkakunta: Susimetsä

Viesti Kirjoittaja Wuulffi »

Loka kirjoitti:Ja mä katselen lyhyenä tyttönä silti pitkiä miehiä. :lol: Joku siinä vaan vetoaa, kai joku suojelujuttu.
Minä taas lyhyenä tyttönä katselen kaikenkokoisia miehiä. Joku niissä van vetoaa, noissa miehissä. :wink: :lol:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Tämä on vähän heikompana pitkiin miehiin... :oops:
Mutta painoakin saa olla sopivasti, ei liian laiha...

:D Huumorilla tietenkin, silmät on miehen ulkonäössä suurin heikkouteni.

Ja DonHessu, et oikeastaan edes ole lyhyt!
Ehkä tosiaan kasvatkin vielä, aika näyttää.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Tämä on vähän heikompana pitkiin miehiin... :oops:
Mutta painoakin saa olla sopivasti, ei liian laiha...

:D Huumorilla tietenkin, silmät on miehen ulkonäössä suurin heikkouteni.

Ja DonHessu, et oikeastaan edes ole lyhyt!
Ehkä tosiaan kasvatkin vielä, aika näyttää.
Ääh, ei se mua paljoa lannista vaikken naista saisikaan, onhan mulla laajakaistanetti =)
What you do... Makes you who you are.
Vastaa Viestiin