Painoindeksisi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Painoindeksini on 20.
En voi olla sanomatta, kun ulkonäköseikoista puhutaan - Ulvila-osiossa puhuttiin, ettei keski-ikäisillä suomalaisnaisilla ole pitkää tukkaa yleensä. No, minulla on persiiseen asti. Mut mä en asukaan Ulvilassa enkä ole virolainen, joita vastaan minulla ei ole mitään. Kauniita näkyyvät olevan, esimerkkinä Anu Sagim.

DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Hmmh, itse ainakin olen nähnyt elämäni aikana paljon enemmän tosi pitkähiuksisia naisia, kuin lyhyen hiustupon omistavia :p
What you do... Makes you who you are.

Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Howler kirjoitti:Tähän asti vastanneista eniten, 34. Kuitenkin haluan korostaa, että 20kg on jo tippunut, ja ainakin 20kg tippuu vielä. 8)
LOISTAVAA!!!! ONNEA :D
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson

hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2370
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Painoindeksini on näköjään 29... :shock:

murhavaari
Harjunpää
Viestit: 305
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 8:54 pm
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja murhavaari »

Ailar kirjoitti:Mut mä en asukaan Ulvilassa enkä ole virolainen, joita vastaan minulla ei ole mitään. Kauniita näkyyvät olevan, esimerkkinä Anu Sagim.
Onneksi meillä on sentään Mervi Tapola.
vanha ja väsynyt

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Tämä viesti on totaaliot, anteeksi. Mutta haluan kiittää muitakin onnittelijoita. Haluan myös sanoa, että olin minäkin pitkähiuksinen kahteenkin otteeseen. Aina kaikki vain sanoivat että olisipa heillä samanlaiset hiukset. Kuitenkin lopulta tympäännyin ja lyheni tuntuvasti :D Mutta, minusta naisella kuin myös miehellä voi olla sen pituiset hiukset kuin tahtoo. Ja minusta suomalaisilla naisilla monilla on pitkät hiukset. Joo, oli tosiaan totaaliot.

Lihava
Lauri Hanhivaara
Viestit: 147
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2007 11:58 pm
Paikkakunta: Paska Kaupunni

Viesti Kirjoittaja Lihava »

Hah! Kerrankin kysely jossa voin olla terävintä kärkeä! 32!

albino
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 1:33 pm

Viesti Kirjoittaja albino »

No siellähän se on melekein alipainon puolella ( 18 ), johtuen tasan siitä että olen niin pikkunen, eli siis varsin lyhyt. :oops:

Eräässäkään painoindeksitaulukossa en yltänyt koko taulukolle, pituutta sekä painoa oli liian vähän siihen taulukkoon :( Mutta siis todellakaan en mikään alipainoinen ole vaan ihan normaalipainoinen kokoisekseni.
Feel no remorse, no sense of shame.

EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

23

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

20

Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3688
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

paino

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

indeksi = 28 .

Talvisodassa joutui näkemään nälkää ja Marokossa tuli ripuli.
Viime aikoina on tuo muonitus onneksi pelannut paremmin.

Kauhu
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa

jsamu84
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 9:49 am

Viesti Kirjoittaja jsamu84 »

24

Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Olen näemmä kesän aikana siirtynyt vaivihkaa 26:sta 27:n. :oops:

cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

mä en ole viime aikoina painoindeksejä paljon seuraillut mutta maha kasvaa hirveetä vauhtia...ja niin sen pitääkin... :wink:

Pitkistä hiuksista sen verran että ei oo aina hyvän näköiset eikä kaikilla...tosiaankaan ei myöskään virottarilla, aika hirvee hiirenhäntä roikkuu takaraivossa useammalla...jos on hyväkuntoinen ja kiiltävä niin kyllä silloin kelpaa...

Naisellinen suhtlyhytkin voi olla tosi hyvännäköinen ja yleensä huomattavasti tyylikkäämpikin...tärkeintä että sopii kantajalleen ja on hyvässä kunnossa, pituudella ei niin väliä :wink:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

cicero kirjoitti:Pitkistä hiuksista sen verran että ei oo aina hyvän näköiset eikä kaikilla...tosiaankaan ei myöskään virottarilla, aika hirvee hiirenhäntä roikkuu takaraivossa useammalla...jos on hyväkuntoinen ja kiiltävä niin kyllä silloin kelpaa...
En vieläkään ymmärrä, miksi eräs todella pitkähiuksinen ei huoltanut hiuksiaan (takkuiset, rasvaiset, YÖK). Sitten meni värjäämään ne, ja varmaan vieläkin sama hoitamattomuus jatkuu. Jos pitkät hiukset omistaa, pitää niistä myös pitää huolta että ne näyttää hyvältä! Ehkä juuri tästä syystä itse olen nykyään lyhyt hiuksinen (järkytin suurimman osan läheisistäni vetäisemällä pitkät hiukset niin, että lähti ainakin 20 cm. :D)

Vastaa Viestiin