Millainen murhaaja olisit?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

sorsake
Neuvoja-Jack
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Katsa kirjoitti: Voisin kuvitella että typerät, bimbot naiset, jotka saattavat koko naissuvun huonoon valoon, voisivat olla hyvä kohde. Toinen hyvä kohde olisivat miehet, joilla on suloinen tyttöystävä, mutta kohtelevat tätä huonosti; esim. hakkaavat, sulkevat kotiin, pettävät... Tällaisia ihmisiä olisi nautinnollista itkettää ja kiduttaa, antaa anella armoa turhaan.
:twisted:
Olenkin aina toivonut etta jostain ilmestyisi sarjamurhaaja tai muu kostaja, joka rankaisisi tyhmia naisia (tai, itse asiassa paremminkin itsensa aalioksi tekevia naisia, jotka pilaavat muidenkin maineen, aidolle synnynnaistyhmyydelle ei kai mitaan voi) ja sikamiehia... Jotenkin minun on aina hieman vaikea sulattaa sita selitysta, etta noi tyypit ei itse tajua mita tekevat, vaikka usein kai on niin. Useampi bimbo(hko) nainen on minulle valitellut sita, etta heita ei oteta aina niin tosissaan (sellaisissa yhteyksissa, joissa sita toivoisi, kuten tyopaikalla), mutta kannattaisi ensin miettia, miten itse kaytoksellaan vaikuttaa asiaan. Noh, ehka ne nyt ei sentaan kuolemanrangaistusta ansaitse...

Murhaaja-aiheeseen viela: toi murha-robin hoodin mahdollisuus alkoi mietityttaa... Jos joku tyyppi haluaisi paasta kasiksi oikeisiin isoihin rikollisiin, niin pitaisi olla mukana piireissa aika vahvasti, ja kuinka monta sitten pystyisi tappamaan ennen kuin joutuu itse likvidoiduksi? Samalla tulee mieleen, etta piireihin paastakseen pitaisi kai tehda aikamoisia ilkeyksia itsekin, joten taysin puhtoinen robin hood (joka tappaa vain pahiksia) olisi vahan vaikea olla. Ja jopa rikollisen tappamalla voisi aiheuttaa taas negatiivisia sivuvaikutuksia jollekin (henkilon perhe esim.)Eli ma kallistuisin sen kannalle, etta taysin eettinen murhaaja on mahdottomuus. Onhan sitten ollut niita, jotka diktatuureissa tms on tappaneet jonkun ilkimyksen puhtoisin motiivein, mutta toisaalta sellaisessa systeemissa sekaan ei toimi halutulla tavalla, koska seurauksena voi olla kollektiivinen rangaistus taysin sivullisille ihmisille.

Jackdaw
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: To Syys 04, 2008 11:02 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja Jackdaw »

Olisin varmasti aika raaka sarjamurhaaja,joka kuitenki tappaisi ne ketkä ansaitsevat kuoleman hitaan nöyryyttävällä tavalla(hetk-eikös nää oo just niitä ääniä pään sisällä :lol: )
elikkäs ettisin uhreja eläinrääkkääjistä ensimmäiseksi..huumaisin ja kaappaisin,sitten alkaisikin muutaman tunnin hauskuus..(for me) voisi leikitellä uhreilla esim. leikata kinnerjänteet poikki ja lyödä tylpällä esineellä päähän että tulee vaikeuksia pakenemiseen ja päästää vähän matkaa karkuun.Uhri luulee päässeensä karkuun,kun ilmestynkin nurkan takaa ja raahaan kylmäverisesti verisen hyypiön takaisin esim. vajaan(joka tietysti sijaitsee sumuisessa syys-metsässä keskellä ei mitään) :twisted:
Maailma on vaarallinen paikka.Ei siksi että on ihmisiä jotka tekevät pahaa,vain siksi että on ihmisiä jotka seisovat vieressä eivätkä tee mitään--

kaia
Neuvoja-Jack
Viestit: 583
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 8:27 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja kaia »

Murhaajien murhaaja.

Mika7979
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ma Joulu 21, 2015 1:26 am
Paikkakunta: Jumalan selän takana

Re:

Viesti Kirjoittaja Mika7979 »

Howler kirjoitti:Olisin sarjamurhaaja, mutta sekoitus Jigsawia & Dexteriä.
Tappaisin vain niitä, jotka sen ansaitsevat (ja perusteluiden pitäisi olla painavat ennen kuin ryhtyisin toimeen). Kuitenkin, tapani olisivat piinaavat ansat, ja varmaan tulisi leikiteltyä ihmisten mielillä. Antaisin heille toivoa mahdollisesta vapautumisesta, piinaisin heitä heidän teoistaan ja lopulta veisin viimeisenkin toivonrippeen. :twisted:

Haluan silti täsmentää, että tekisin tämän vain sen ansaitseville. 8)
Rakastuin sinuun :D

Olen itse haaveillut Jigsawmaisesta urasta, kun rupeaa tarpeeksi korpeamaan idioottien typeryydet. Minusta olisi ihan oikein, että kun on tehnyt jotain todella kamalaa, saisi tutustua Saw:n ihmeelliseen maailmaan :twisted:

PR-67
Nikke Knakkertton
Viestit: 173
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 5:44 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja PR-67 »

Sellainen hyvin poikkeuksellinen joka käyttäisi hyvin erilaisia tekotapoja ettei jäisi kiinni poliisin tekotaparekisterin perusteella. Ottaisin kaiken huomioon ja ensimmäiset tapot tekisin niin että ne näyttäisi hukkumiselta. Kun kokemusta kertyisi alkaisin tekemään yhä erilaisempia murhia. Loppua kohden murhia tehtailisin liukuhihnalta ja kun tulisi kiinnijäämisen aika, ampuisin itseni.

Aivan ensimmäiseksi ottaisin huomioon nämä asiat.

1. Aika ja paikka.

2. Mahdolliset kamerat ja silminnäkijät.

3. Kosketus DNA ja sormenjäljet.

4. Uhrin ja minun suhde (ei saa olla mitään tekemistä keskenään).

5. Mahdollisen tekovälineen ja ruumiin hävittäminen.

6. Onko mahdollista toteuttaa niin ettei jää kiinni.

7. Kiinnijäädessä pitää pysyä vaiti ja olla kuin Nils vaikka "ulkopuolinen murhaaja" löi Nilsista aina ohi, osuen kaikkiin muihin teltassa olijoihin.

8. Ei päihteiden vaikutuksena.

9. Jos teko olisi seksuaalinen, ruumista ei saa löytyä.

10. Välttää tutkimasta omalla koneella mediaa tapauksen tiimoilta. Vaikka SUPO ei tuhlaakaan resurssejaan yksittäiseen murhaan niin kauan kun kyseessä on normaali kuluttaja. Puhun verkkotiedustelusta.

Voi myös olla että olisin tavallinen joukkosurmaaja joita on eduskunnassa. Eli leikkaisin toimeentulotukea jne. joka ajaa monet itsemurhaan. Se tapa olisi myös täysin laillinen keino tappaa ihmisiä ja sitä käytetäänkin yhä enemmässä määrin :lol:
Sarjahukuttajan, sarjaraiskaajan, sarjakuristan ja sarjamurhaajan ero on se seikka että kaikki heistä tekee tuotantotyötä, mutta eri linjoilla.

Avatar
TiiaPopp
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2016 6:35 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja TiiaPopp »

PR-67 kirjoitti:
Voi myös olla että olisin tavallinen joukkosurmaaja joita on eduskunnassa. Eli leikkaisin toimeentulotukea jne. joka ajaa monet itsemurhaan. Se tapa olisi myös täysin laillinen keino tappaa ihmisiä ja sitä käytetäänkin yhä enemmässä määrin :lol:
Ääniä en kuuntelisi. Todennäköisesti olisin enemmän sellainen silmä silmästä ja hammas hampaasta – tyyppinen koston enkeli, tarvittaessa vähän niin kuin ”kiduttaja Pullinen”. Varojen puutteessa palkkamurhaajana toimiminen toisi vaihtelua elämään. Tarkemmin ajatellen, niin muutama ikävä tyyppi kävi jo mielessäkin, jotka voisi hyvin poistaa. No kiinnihän en jäisi tietenkään koskaan. Tarkka suunnittelu ennakkovalmisteluineen on kaiken a ja o. Hiljaa hyvä tulee ja yllätys on paras hyökkäys. Jälkikäteen voitaisiin todeta, että iski kuin salama kirkkaalta taivaalta tekijän hävitessä kuin tuhka tuuleen. Kaikenlaisia ajatusleikkejä on joskus jännä pohtia. Siihen se sitten jääkin, onneksi.

Trina
Harjunpää
Viestit: 335
Liittynyt: Pe Syys 09, 2011 12:45 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja Trina »

Mies sanoisi että ihan paska olisin murhaajana. Jäisin heti kiinni kun tiputtelen kaikenmaailman todistusaineistoa joka paikkaan esim pitkiä hiuksiani löytyy himasta kuulemma joka helkutin kolosta.
- Kasvatan omenoita ja haluan antaa sinullekin yhden. Katso, leikkaan omenan kahtia ja syön itse toisen puolen - näet, että omena ei voi olla myrkytetty!

Avatar
Thelea
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 1:22 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja Thelea »

Olisin varmaan Dexterin kiltimpi versio. Vain niitä, joita oikeuslaitos ei rankaise, mutta jotka kuitenkin ovat vapaalla liian vaarallisia muille. Tekoväline myrkky, ehkä vähän Kuklinski-tyylinen nenäsumute. Pitäisin kunnon tauot välissä, ettei epäilykset heräisi liikaa.
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Ma Barker -tyylinen hahmo. Minä ja pojat, minä itseoikeutettuna johtajana. Ihan tuliaseita käyttäisimme, en suostu likaamaan käsiäni. Ja motiivina joko raha tai kosto.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

Avatar
Dortmunder
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Tammi 25, 2016 12:15 pm
Paikkakunta: New York

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja Dortmunder »

Olisin hyvä murhaaja. Oikea laupias samarialainen. Äiti Teresakin kalpenisi minun hyvyyden rinnalla. Olisin armomurhaaja: minut saisi tilata tekemään avustetun itsemurhan salaa, sillä lakihan ei sitä vielä salli. Voisi olla hyväkin business..
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8169
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Kait mä olisin aika karmee murhaaja ihan senkin suhteen etten jäisi kiinni. Oikeasti en jäisi kiinni koskaan. Onko vastaavia tapauksia Suomen historiassa?, On niitä, ja paljon. Osa on rekisterihin laitettu, ei rikosta merkinnällä, osa on epäselvinä, ja osa selvinä rikoksina.

Niinpä, minkäköhän katekorian rikokseen olisin voinut syyllistyä?
Piilohomot on in.

CAN
Remington Steele
Viestit: 208
Liittynyt: Pe Touko 08, 2015 3:29 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja CAN »

Raaka ja äkkipikainen. Pikaistuksissa tehty tappo kovenisi murhaksi raakuuden perusteella.
-a girl from yesterday-

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2105
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Olisin hyvin rauhallinen ja harkitseva murhaaja.Suunnittelisin tekoa pitkään.Kohteena olisi nainen.Impulsiivinen kännitappo ei sopisi kuvioon, eikä muukaan kovin tavanomainen kuvio.Lopulta siinä kävisi niin, että teko jäisi suorittamatta.Suunnittelemani uhri rakastuisi minuun(olenhan vähän tavallista komeampi mies), ja saman kokisin minäkin.Loppuaika kuluisikin suudellessa toisiamme.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

garcia
Jane Marple
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe Loka 10, 2014 11:13 am

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja garcia »

Jos mun on pakko tappaa, se on pistooli.

Sellasta tilannetta ei kuitenkaan tule, paitsi jos joku uhkaa mun lähimmäisiä.

Aholichisma
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: La Tammi 06, 2018 7:38 pm

Re: Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja Aholichisma »

Tappaisin ”oikeuden” puolesta. Esim. Pedofiilejä ja sensemmosia.

Vastaa Viestiin