Millainen murhaaja olisit?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Millainen murhaaja olisit?

Viesti Kirjoittaja Ed »

Minkälainen murhaaja olisit, jos äänet käskisivät, lakia ei olisi ja kaikki olisi sallittua?
Massa- vai sarjamurhaaja, vai joku muu?
Miten toteuttaisit tekosi? Yksityiskohdilla mässäily on enemmän kuin suotavaa.

Itse taidan kuulua salamurhaajiin.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?

HerlockSholmes
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 10:11 am

Viesti Kirjoittaja HerlockSholmes »

Olisin massahurmaaja.

DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Palkkamurhaaja.
What you do... Makes you who you are.

PanCamO
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 1:55 am
Paikkakunta: sitä ei moni tiedä..

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

ite kans palkkamurhaaja. siististi, nopeasti ja kivuttomasti :twisted:
petetty, lyöty ja päähän potkittu.

Miina
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 8:32 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Miina »

Mä olisin varmaan semmoinen murhaaja, jonka vaikkapa sarjamurhaajan ura jäisi tosi lyhkäiseksi. Mokaisin kuitenkin jotain ja jäisin heti kiinni.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tarkka-ampuja, jolla olisi niin iso kivääri että sen kantamaa ei pääsisi karkuun.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

wretch
Javier Pena
Viestit: 1734
Liittynyt: La Elo 18, 2007 11:52 pm
Paikkakunta: Nekropolis

Viesti Kirjoittaja wretch »

Riippuu tietenkin siitä, mitä "äänet sanoisivat" ja kuinka nopeaa toimintaa ne vaatisivat.Eräissä tapauksissahan "äänet" vaativat hyökkäämään tietynlaisen kohteen kimppuun välittömästi.

Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Sarjamurhaaja. Kiduttaisin pitkiä aikoja, hukuttaisin ja elvyttäisin, leikkelisin, purisin... Ihan vain sen mukaan mitä kys. ihminen ansaitsisi.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson

Orkidea
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Elo 20, 2007 2:51 pm

Viesti Kirjoittaja Orkidea »

Minä suunnittelisin kaikki murhani tunteella, valitsisin kohteen joka miellyttää silmää ja mieltä, tarkkailisin ja oppisin tuntemaan etäältä, nauttien varjoissa hiiviskelystä ja salakatselusta.

Keräisin uhrista kauniin kollaasin, kuvakirjan, mahdollisesti vuosienkin ajalta jota selaisin iltaisin. Tupsahtaisin aina silloin tällöin uhrin elämään, muutama mukava sana kauppajonossa tai hymy työpaikalla vieraillessa, sitten taas katoaisin. Luultavasti valitsisin kauniita ja älykkäitä naisia, sellaisia posliininuken näköisiä.

Murhan tekisin puukottamalla, haluaisin päästä uhriani niin lähelle että kykenisin tuntemaan ihmisen tuoksun. Haluaisin myös mahdollisuuden kuiskata uhrin korvaan jotain kaunista, niin että viimeinen asia jonka uhri tajuaa olisi jonkinlainen hämmennys. Katselisin kuollutta hetken, asettelisin sen levolliseen asentoon ja selaisin kuvakirjan viimeisen kerran. Kuvakirjan sulkisin lukolliseen laatikkoon ikuisiksi ajoiksi.

Muistojen haalistuttua valitsisin uuden uhrin.


Luojalle kiitos en haaveile koskaan kenenkään vahingoittamisesta, mutta nyt kun joku sitä kysyi ja asiaa oikein mietin, päädyin tähän.. :oops:

Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Hyvin kaunista ja runollista. Juuri tuollaista asennetta alalla kaivataan enemmän. Sulla on lahja.
Älä jätä sitä käyttämättä.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?

EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Minkälainen murhaaja olisit, jos äänet käskisivät, lakia ei olisi ja kaikki olisi sallittua?
Massa- vai sarjamurhaaja, vai joku muu?
Eläisimme siis jonkinlaisessa MadMax-yhteiskunnassa? Motiivini olisi "äänet käskevät", mutta voisin silti valita tyylini?

Edellyttäen, että alalle lähtisin, toimisin varmasti joukossa. Omatuntokin vaikenee porukassa. Tommonen hurmoksessa tehty hyökkäys vihollista vastaan suurella joukolla ja fataalisti olisi varmaan "oikein" vaihtoehto.

Jos taas ensiksi annetut reunaehdot unohdetaan ja vastataan kysymykseen "Miten toteuttaisit murhan nyt?". Suunniteltu murha siis. Odottaisin ensiksi rauhassa, sitten ajaisin uhrin päälle autolla pienessä maistissa. Yritän tietenkin olla jäämättä kiinni. Jos sitten jään kuitenkin kiinni, vetoan paniikkiin "onnettomuuden" jälkeen.

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tuohon orkidean runolliseen kertomukseen lisäisin vielä: tietenkin siitä levollisesta asennostakin pitäis vielä ottaa kuva :shock:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Te pelotatte mua :shock:

:lol:

murhavaari
Harjunpää
Viestit: 305
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 8:54 pm
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja murhavaari »

ItseMURHApommittaja. Kerralla kunnon jysäys ilman mitään pitkiä sarjoja.

Hmm.. tässä lienee kohta syytä pelätä jo itseään.
vanha ja väsynyt

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Olisin varmaan diktaattori joka lahtaisi säälimättä ihmiset jotka käy vastahankaan. Maassani olisi Lokan lait jotka itse säätäisin. Periaate olisi sairas ( :oops: ) silmä silmästä tyylinen. Ts. murhauttaisin murhaajat jne. Lapset olisivat etusijalla eikä heihin kohdistettaisi mitään fyysisiä rangaistusmetodeja.

Jos joku käy minua vastaan, olen ainoa Tuomari joka määrää rangaistuksen eli kuolintavan. Kuolintapa vaihtelisi teon asteen mukaan.

Kuolintavat:
Ampuminen niskaan (tämän saa pienimmästä rikoksesta)
Kuolema roikottamalla jaloista, keskisuuri haava kroppaan ja valumaan.
Ajattaminen autolla jorpakkoon, ovet lukkoon.
Pudottaminen lentokoneesta.
Laivan potkureihin heitto.
Käsien ja jalkojen amputointi ilman puudutetta ja sidoksia.
Pakastaminen
jne.

Lakiin kirjattaisiin myös asetus; "Jos rangaistuksesta selviää hengissä, on kyseisestä rikoksesta vapautunut Lokalandiassa. Pyöveli joka tuomion pistää täytäntöön ja ryssii, saa teloituksesta selvinneen tuomion jonka pistää täytäntöön edellisestä selvinnyt.."

...mun kanssa on helppo olla, saa olla justiin niin kun mä sanon.

Vastaa Viestiin