Viikon murhalainen?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Ed kirjoitti: Ja Criss, olisit vaan vähän tarkempi siinä, mihin kysymykseen vastaat, älä lainaa koko sivua ja sitten kommentoi yhdellä rivillä jne.
Lue myös ketjun aikaisemmat viestit, ennen kuin vastaat, usein toistat muiden jo kirjoittamia juttuja.
NO HARD FEELINGS!!!!
No mie oon kauhian paljon pahoillaan,jos en oo kerinnyt/viitsinyt/jaksanut editoida pois turhia,mutta en mää näy olevan kyllä ainoa joka moiseen sortuu.
BTW...kyllä mie joskus kirjotan jopa kaksikin riviä.:=))
Sehän se että kun jaksas ensin kahlata sata viestiä läpi ja sitten päättää että kirjoitanko vaiko enkö jne.
NO HARD FEELINGS!!! :D
Child Of Scythe
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Tällaista asennetta enemmän, arvon neitikerho, niin negatiivisuus katoaa kuin itsestään.
Hyvä, Criss!
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Ed kirjoitti:Noin juuri käy, kun yrittää vaikka hammasta purren olla yltiöpositiivinen. Ota rennommin, hyvä ihminen.
Olisit voinut laittaa vaikka: "Ed hyvä, ihan tällaista keskustelua en tarkoittanut" ja jotain hymiöitä siihen perään sen sijaan, että pursuat vaahtoa näppäimistölle.Täällä on viime aikoina kyllä ollut melkein väkivaltaisen kireä ilmapiiri, ja se tuntuu keskittyvän muutaman naispuolisen kirjoittajan ympärille.
Joko täällä on liian negatiivisia kirjoittajia tai sitten joillakin on liian herkkä hipiä.
Jotenkin tuntuu, että tietyt kirjoittajat ottavat kaiken kovin helposti itseensä, suuttuvat, piiri-pieni alkaa pyöriä asian ympärillä ja taas meillä on uusi negatiivinen ketju, jota päivitellä.
niinpä niin ja keneenkäs sitten katseet kääntyy naispuolisen kirjoittajan kohdalla? mä en ainakaan tunnustaudu herkkänahkaiseksi, mutta kyllä se paksukin nahka puhkeaa, kun tarpeeksi kauan pistellään, kyllähän nyt nahkurin luulisi sen tietävän. ja toisekseen, voi katsella sen negatiivisuuden kanssa ihan jonnekin muualle, kuin tänne, koska mä en ole negatiivinen luonne, mutta väkisinkin tässä sellaiseksi muuttuu. no se siitä taas. terve ja kiitos kaloista.

p.s olen samaa mieltä Kyllin kanssa sillä erolla, että lisäisin itse perään tämän;%@#%& :evil: @#%#%¤&??¤#"##
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Kuka sinusta puhui Kalessin? Minusta sinä olet hyvin pysynyt omalla tontillasi, et puutu muiden asioihin etkä varsinkaan ota itseesi.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=1523
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ed kirjoitti:Noin juuri käy, kun yrittää vaikka hammasta purren olla yltiöpositiivinen. Ota rennommin.

Voi hyvät hyssykät. Juuri rennommin olen ihan helvetin kauan ottanut. Ekaa kertaa annoin näinkin negatiivista palautetta kellekään. Ja vaikka en sitä osoittanut kellekään henkilökohtaisesti, kuten täällä monella on tapana, niin joku sen taisi niin ottaa.

Kai jokainen voi ihan itse pienessä mielessään pohtia, mita itse on tehnyt sen teen, että keskusteluilmapiiri olisi edes suhteellisen hyvä? Vai olisiko kuitenkin niin, että omalla toiminnallaan on vaikuttanut juuri päinvastaiseen suuntaan?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Juuri Kyllin tapaiset "hän vaikutti rauhalliselta naapurilta"- tyypit, jotka äkkiarvaamatta muuttuvat raivohulluiksi pelottaa mua eniten.
Suosittelen aggressionhallintakurssia ja meditaatiota.
Kalessin kirjoitti:p.s olen samaa mieltä Kyllin kanssa sillä erolla, että lisäisin itse perään tämän;%@#%& @#%#%¤&??¤#"##
Eihän täällä uskalla kohta puhua mitään, kun vastaukseksi tulee aina kiroilua ja vittuilua. Kyllä se negatiivisuuden lisääntyminen taitaa olla suoraan verrannollinen kirjoittajien herkkänahkaisuuteen ja itsetärkeyteen.

Mutta kuka on viikon murha.infolainen?
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

Donhessu taitaa olla viikon murhainfo! Hän ei ole käynyt pitkään aikaan visiitillä ja surevien joukko on monta viestiä pitkä!
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Ed kirjoitti: Mutta kuka on viikon murha.infolainen?
Minkä viikon? Tämän? Edellisen? Seuraavan?

Ja oliko tarkoitus järjestää äänestys vai huutoäänestys?
Every ship must sail a world.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Huomaatko Ed: taktiikkasi toimii!!

Sen verran täytyy kommentoida, että tulkintasi raivohullusta on kyllä aika erikoinen. Ihan väkisin tunkee tietoisuuteen sana "liioiteltu". Tulee myös mieleen että olisinko vähemmän raivohullu mikäli olisin riehunut täällä vähän väliä ennenkin? Niinkö se siis on, että kun yleensä rauhallinen ihminen suuttuu, se onkin sitten raivohullu?

:D :D :D Etten paremmin sano.

Sori ABC, vetäydyn enää ehdottelemasta palstan alkuperäiseen ajatukseen liittyviä ideoita, eiköhän oma panos tullut jo annettua.
Viimeksi muokannut Kylli, Ke Loka 24, 2007 3:45 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Pelastan universumin palaamalla takaisin aiheeseen!

Kun tämä ketju kerran aloitettiin jo viimeviikolla, niin tämän viikon murhalaiseksi ehdotan taas itseäni. 8)
I am an African!
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Kannatetaan Herkkistä..... tarjootkos kaikille kierroksen Pub Prisonissa, jos tulet valituksi :wink: :?:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Lizzie B. kirjoitti:Kuka sinusta puhui Kalessin? Minusta sinä olet hyvin pysynyt omalla tontillasi, et puutu muiden asioihin etkä varsinkaan ota itseesi.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=1523
ai niin, mä en kommentoikaan sun juttuihin. en jaksa vaivautua.

muok. ei, kyllä mun on pakko. jos avaat ketjuja palstalla niin oletat varmaan, että niihin tulevat vastaukset ovat aina samassa linjassa kuin sinun mielipiteesi? jos todella näin on niin huonosti menee. ja jos aletaan vertailla meidän viestejä keskenään, sillä viitekehyksellä, että kummalla on enemmän moitteita palstaa ja muita palstalaisia kohtaan niin voittajahan on selvä. (tulkitse miten lystäät, mä olen kuitenkin vain paha ja negatiivinen ihminen, jonka mielipiteet ei luulisi sua häiritsevän). mä lopetan tämän keskustelun tähän ja poistun.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Ed kirjoitti:
Doctor Lecterkin kirjoitti:Tekee itsetunnolle hyvää olla kosteiden päiväunien kohteena. Ei siihen vaan totu ikinä 8)
Olenkin ihmetellyt Tohtorin nykyään niin suopeaa suhtautumista ja jopa intohimoista osallistumista ns. hömppäosastoon, jota hän ennen raivokkaasti vastusti.
Muistatte varmaan ne ajat, kun Doctor Lecter kirjoitti:Tuntuu vaan joskus siltä, että ns. hömppäosastolla syntyy uusia aiheita siinä määrin paljon, että joidenkin foorumilaisten into suuntautuu sinne joitakin vakikävijöitä lukuunottamatta.
Tai:
Porukka on viimeaikoina keskittynyt enempi kertomaan musiikkimieltymyksistään tai vastaaman erilaisiin testeihin kun pohtimaan surmatöitä ym.
Tätä ei pidä käsittää väärin, hän on edelleen sivuston kiistämättä tuotteliaimpia ja ansioituneimpia asiakirjoittajia. Ilman hänen panostaan murha.infosta puuttuisi jotain oleellista, kuten hänen hömppäosasto-ristiretkeään seuranneen hermoloman aikana kaikki varmasti huomasivat.
Sitä enemmän lomaa seurannut hömppäodysseia minua hämmästyttääkin, enkä ole ainoa.
Ed näyttää viihtyneen vanhojen postien osastolla melkoisen pitkään...

Raivokkaasti vastusti... 8) En edelleenkään suhtaudu suopeasti ns. hömppäosastoon. Siellä on paljon mielestäni turhia ketjuja, mutta joukkoon mahtuu joku sellainenkin jota on kiva seurata ja vastailla. Vaikkapa paremman tekemisen puutteessa...

Kirjoitin taannoin: "Porukka on viimeaikoina keskittynyt enempi kertomaan musiikkimieltymyksistään tai vastaaman erilaisiin testeihin kun pohtimaan surmatöitä ym." Kyllä tuo pätee edelleen. Sen, että itse liikun toisinaan hömpässä, yritän korvata sillä, että kirjoitan sivuston pääaiheisiin liittyvistä tapauksista mielestäni ihan kohtuumäärin.

Vapaassa keskustelussa ja Gallupissa on se huono puoli, että ne vievät edelleenkin aikaa itse pääaiheilta. Tämän olen saanut itsekin kokea, mm. eilen kun tarkoitukseni oli kirjoittaa eräästä kolme ihmistä surmanneesta henkilöstä referaatti, niin peijakas sentään! Ilta oli jo pitkällä ja refe odotti tekijäänsä. Niin se vaan aika vierähti hömpässä, (ja toki itse sivuston pääaihepiirissä) lukiessa ja vastaillessa.

Koko hömppäosasto viduddaa silloin kun huomaa, että ainoat uutiset ovat keskittyneet sinne. Hömppäosastoon lasken kuuluvaksi myös Madde-ketjun Lautanaiset -osaston.

Muistaakseni Loka jo ammoin aloitti Vapaassa keskustelussa osion "Vapaa keskustelu luisuu hömppään". Oikeassa oli. Jo tuolloin!

Ehkä se on niin, että jos et voi voittaa vihollistasi, niin liittoudu hänen kanssaan. En ryhdy murha.infon Don Quijoteksi taisteluun hömppäosastoa vastaan, sillä siinä tuhlaan vain voimani. Kun ahkerasti vanhoja postauksiani selvitit, niin toki huomasit, että kirjoitin hömppään myös ennen tätä lainaustasi sen kritisoinnista.

Tuota Spiderin VIP-kirjoittaja asiaa kummastelen. Ovatko he niitä, jotka ovat liittyneet jo "aikojen alussa" vai keitä he ovat? En tiedä mitään m.infon sisäpiiriä enkä tunne henk.koht. ketään tänne kirjoittavaa, (tai ehkä tunnen ja tiedän, mutta he ovat kätkeytyneet nimimerkin taakse ja eivät ole näin ollen tunnistettavissa).

Saattaahan tuo joistakin toisaalta tuntua, että "kaverit" kehuu toisiaan.

En minäkään ole täältä ystäviä etsimässä, mutta joidenkin kirjoittelut ovat sen verran likellä omia mielipiteitäni ja - huom! asiallisia sekä asiantuntevia, huumoria unohtamatta ja ilman turhanpäiväistä piikittelyä, että tutustuisin mielelläni heihin.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Haha hyvä kirjoitus docilta. Naureskelin tuolle "Lautanaiset-osiolle", ei taitaisi oikein mennä läpi.... :lol:

Totta kuitenkin. Tässä sitä olen itsekin ns. hömpässä taas, vaikka pitäisi jatkaa noita lupaamiani kirjoituksia. Oma kuitenkin syyni. Kirjoitan tänä iltana 2 stooria. Yhden jatkon- ja yhden jatko-osan. Vuoden 2005 surmaan Alibin refeen tulee kirjoitus viikonloppuna, katsoin asiaa ja totesin sen olevan niin suuritöinen, että ansaitsee oman päivän tuohon aiheeseen.
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Asiahan on sillä tavalla, että jokainen minfolainen osallistukoon sellaisiin keskusteluihin, kuin itse haluavat. On suorastaan lapsellista arvostella kanssakeskustelijoita sen perusteella, missä he eniten tällä foorumilla viihtyvät.
Vastaa Viestiin