Viikon murhalainen?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Villivadelma, siitähän tässä ei ollut kyse lainkaan. Lue koko ketju.

Kiitos Lecterille vaivannäöstä mieltäni askarruttaneen kysymyksen perinpohjaisesta selvittämisestä. Pahoittelen prosessiin kulunutta aikaa.

Kiitokset myös Kalessinille ja Kyllille ennalta-arvattavista vastauksista, joista voisin tyhmempänä päätellä olevani selvänäkijä.

Olen edelleen sitä mieltä, että CrissAngel on viikon murhainfolainen, mutta nyt tarkoitan sitä.
Sama se loputtomalle hömpälle, miehellä on asenne kohdallaan.
Turhista ei loukkaannuta eikä jäädä vatvomaan, ja hyviä aiheitakin on aloitettu.
Avatarkin on nyt kunnossa, vaikka muistuttaakin Anthony Kiedisiä, mistä tietysti lisäpisteitä.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Ed kirjoitti: "Ällöimmät kirjoittajat"-ketju oli muuttunut pelkäksi nuoleskeluksi, mistä sain ajatuksen kokeilla positiivista lähestymistapaa ongelmaani tämän ketjun kautta.
Kyllä ja tämän ketjun piti olla positiivinen ja kysyn vain,onko se sitä enää.
Oikeastaan jo naurataa tämä touhu*nauraa kippurassa,mutta ryhdistäytyy*. Mikä meissä on vikana,jos pitäisi sanoa jotain hyvää,niin puhutaan toisista huonoja asioita ja toistepäin :shock:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:Kyllä ja tämän ketjun piti olla positiivinen ja kysyn vain,onko se sitä enää.
Oikeastaan jo naurataa tämä touhu*nauraa kippurassa,mutta ryhdistäytyy*. Mikä meissä on vikana,jos pitäisi sanoa jotain hyvää,niin puhutaan toisista huonoja asioita ja toistepäin :shock:
Kompaan Patriciaa. Eikö olekin hassua?

Ed: ole kiltti ja jätä mut jo rauhaan.
Viimeksi muokannut Kylli, To Loka 25, 2007 3:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

villivadelma kirjoitti:Asiahan on sillä tavalla, että jokainen minfolainen osallistukoon sellaisiin keskusteluihin, kuin itse haluavat. On suorastaan lapsellista arvostella kanssakeskustelijoita sen perusteella, missä he eniten tällä foorumilla viihtyvät.
Samaa mieltä.
Ihraponnari
Frank Drebin
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:09 pm

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

Primavera kirjoitti:
villivadelma kirjoitti:Asiahan on sillä tavalla, että jokainen minfolainen osallistukoon sellaisiin keskusteluihin, kuin itse haluavat. On suorastaan lapsellista arvostella kanssakeskustelijoita sen perusteella, missä he eniten tällä foorumilla viihtyvät.
Samaa mieltä.
Komppaan myös. Muilla foorumeilla tämä on suorastaan itsestäänselvyyttä.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Ihraponnari kirjoitti:
Primavera kirjoitti:
villivadelma kirjoitti:Asiahan on sillä tavalla, että jokainen minfolainen osallistukoon sellaisiin keskusteluihin, kuin itse haluavat. On suorastaan lapsellista arvostella kanssakeskustelijoita sen perusteella, missä he eniten tällä foorumilla viihtyvät.
Samaa mieltä.
Komppaan myös. Muilla foorumeilla tämä on suorastaan itsestäänselvyyttä.
Hahahahaa..... (kolkkoa naurua) Ette sitten varmaan ole käyneetkään huuto.net -foorumilla. Siellä ne vasta murhanhimoisia on!
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Kylli kirjoitti:Ed: ole kiltti ja jätä mut jo rauhaan.
Ed ei nyt oikein ymmärrä.
Ed puhui Crissille ja vähän Lecterille.
Ne asiat on selvitetty.

Uusi asenteesi ei edistä forumin ilmapiiriä lainkaan.
Olisi kiva, jos voisit rauhoittua ja palaisimme aloittamasi ketjun alkuperäiseen aiheeseen.

Ja parille edelliselle väärin käsittäneelle kirjoittajalle:
Ed ei ole kritisoinut hömppäkirjoittelua.
Ed kirjoitti:Itselläni ei ole mitään hömppäosastolle kirjoittelua vastaan, teen sitä iloisin mielin joka päivä.
Eteenpäin positiivisessa hengessä!
Yksärillä voi tilata rautalankaa, maksan postikulut.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Ed kirjoitti:Kiitokset myös Kalessinille ja Kyllille ennalta-arvattavista vastauksista, joista voisin tyhmempänä päätellä olevani selvänäkijä.
Niin..Tamara? Et siis kommentoinut allekirjoittanuttta? Em. sitten ihan ystävyydellä muistutukseksi. Ja nyt pyydän: jätetään tämä. Ihan molenmmat. Tästä lähtien.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Koska nyt on uusi viikko, minun silmissäni viikon murhalalainen on Konsta. Taisin olla ainoa, joka hänen vitsinsä ymmärsi. Nauran vieläkin.


:D :D :D
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Ed kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä, että CrissAngel on viikon murhainfolainen, mutta nyt tarkoitan sitä.
Sama se loputtomalle hömpälle, miehellä on asenne kohdallaan.
Turhista ei loukkaannuta eikä jäädä vatvomaan, ja hyviä aiheitakin on aloitettu.
Avatarkin on nyt kunnossa, vaikka muistuttaakin Anthony Kiedisiä, mistä tietysti lisäpisteitä.
Kiitos näistä kehuista.
:o
Vai että Anthonya muistuttaa avatar??
Kyllä RHCP rulettaa täälläkin. :)
Jos sanosin vkon MURHALAISEKSI ED.n niin menisi nuoleskeluksi. :lol:
Child Of Scythe
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Ei mun mielestä.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Äänestän itse itseäni tämän viikon Minfolaiseksi.
Perustelu: jo 7 KK:TTA tällä foorumilla. No, kirjoituksia ei ole paljon tuohon aikaan nähden, mutta olen tälläinen "lyhyt&ytimekäs"-ihminen.
Enkä yhtään omahyväinen, en.
8) 8) 8)
Viimeksi muokannut villivadelma, Ti Loka 30, 2007 10:43 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tre_1982
Olivia Benson
Viestit: 745
Liittynyt: La Elo 25, 2007 2:51 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

villivadelma kirjoitti:Äänestän itse itseäni tämän viikon Minfolaiseksi.
Perustelu: jo 8 kk:tta tällä foorumilla. No, kirjoituksia ei ole paljon tuohon aikaan nähden, mutta olen tälläinen "lyhyt&ytimekäs"-ihminen.
Enkä yhtään omahyväinen, en.
8) 8) 8)
Ainakin oot rehellinen. 8) :lol:

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Raid

Viesti Kirjoittaja Raid »

villivadelma kirjoitti:Äänestän itse itseäni tämän viikon Minfolaiseksi.
Perustelu: jo 8 kk:tta tällä foorumilla. No, kirjoituksia ei ole paljon tuohon aikaan nähden, mutta olen tälläinen "lyhyt&ytimekäs"-ihminen.
Enkä yhtään omahyväinen, en.
8) 8) 8)
hmm... 8kk. ?? Ainakaan mun laskuopin mukaan palsta ei ole viela edes 8kk. ikainen :oops: :oops:
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Ansaitsee villivadelma sitten ainakin pisimpään palstalla vaikuttaneen tittelin.
Se ei ole vähän se.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Vastaa Viestiin