Oletko löytänyt suvustasi ns.mustialampaita?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Koljo
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:54 pm

Viesti Kirjoittaja Koljo »

Meiltä löytyy kirkonkirjoista yksi loinen :shock:

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Oma isäni on ns. mustalammas, koska on suvun ainoa, jolla ei ole 'ennenvanhaista' korkeakoulu tutkintoa.

Oikea mustalammas kuitenkin löytyy myös :)

Ex-mieheni suvusta löytyi OIKEA hevosvaras!
Nuotio & Äreät Tiput

Koruton
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 11:01 am

Viesti Kirjoittaja Koruton »

Löytyy.. En kommentoi sen enempää.. Voi pian tulla satikutia.. :o
Never go to bed mad, stay up and fight!!

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Oletko löytänyt suvustasi ns.mustialampaita?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

kyllä, Linta-täti (oikea nimi Linda, mutta vaati, että se lausutaan Linta) oli kaikin puolin kilahtanut.
Lipasto oli lipasko ja balettia tanssii "patenttitanssiat". Ja veljensä lapsista tuo vierailulla yhdelle kilon karkkia ja muut jättää ilman, ei edes peitä, ketä suosii. (Luojan kiitos) pukkaa nykyään horsmaa.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!

Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

MissHolmes kirjoitti: Ex-mieheni suvusta löytyi OIKEA hevosvaras!
Omasta suvusta löytyy oikea lehmävaras. :D Muitakin pikkurikollisia on, mutta emme häpeä heitä.
Alkoholisteja on monta. Olisiko tuo sitten jopa periytyvä kierre, paitsi että yksi heistä on kasvanut avoimessa muslimiperheessä.
Yksi avioliiton kautta sukua oleva (ei omansa, vaan jonkun muun) kautta oleva sukulainen on lievästi kehitysvammainen(?) raiskaaja. Tai en minä tiedä, onko hän elossakaan enää.

Tuulitukka84
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 9:11 pm
Paikkakunta: In the middle of nowhere

Re: Oletko löytänyt suvustasi ns.mustialampaita?

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Vissiin se olen minä? Olen mm saanut ensimmäisen lapseni häthätää 18-vuotiaana(ja olen kyllä hoitanut lapseni ihan itse, en ole mihinkään mummolaan hylänny enkä soskun rahalla elelly), olen eronnut kirkosta, en ole käyny rippikoulua, eronnut avioliitosta, mulla on paljon ylinopeussakkoja ja elän avoliitossa uuden miehen kanssa! Tosi pahoja juttuja suvun mielestä. Sitten on vielä alaikäsenä saatu huumetuomio.

Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Oletko löytänyt suvustasi ns.mustialampaita?

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Johan toki löytyy :D lista olisi hillittömän pitkä ja keikkuisin itsekin listalla.
Älä oleta

jason666
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: Su Heinä 08, 2007 12:52 pm

Re: Oletko löytänyt suvustasi ns.mustialampaita?

Viesti Kirjoittaja jason666 »

Severin A kirjoitti:Johan toki löytyy :D lista olisi hillittömän pitkä ja keikkuisin itsekin listalla.
Joo about näin.
isää, setää ja isoisää myöten kaikenlaista vempulaa ja pontikan keittäjää ja salakuljettajaa jne.
plus sitte mä ja broidi. (r.i.p)
Mutta eipä niistä sen enempiä.
Been there, done that, got the scars.

Vato
Poliisikoira Rex
Viestit: 284
Liittynyt: To Tammi 13, 2011 10:10 am

Re: Oletko löytänyt suvustasi ns.mustialampaita?

Viesti Kirjoittaja Vato »

Isoisän isoisä oli aikoinaan tuomittu hevosvarkauksista joka oli siihen aikaan ilmeisesti aika kova rikos.
Edesmennyt pappani oli seutulassa samaanaikaan Irwinin kanssa.

Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Koljo kirjoitti:Meiltä löytyy kirkonkirjoista yksi loinen :shock:
Selvisikö oliko kyseessä sisä- vai ulkoloinen? :lol: Vanhoissa kirkonkirjoissa kuulemma löytyy löysiäkin, liekö sitten olleet laiskoja treenaamaan :mrgreen:
Älä oleta

Disturbed
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: To Kesä 21, 2012 4:17 pm
Paikkakunta: Europe

Re: Oletko löytänyt suvustasi ns.mustialampaita?

Viesti Kirjoittaja Disturbed »

Musta on yleensä valehdeltu muille sukulaisille, eritoten vanhemmille. Kouluja en oo pahemmin käynyt. Peruskoulu meni juuri ja juuri läpi, ammattikoulusta mut erotettiin. Pari kurssia käytynä. Myös osastokäynneistä ym. ollaan hiljaa. Monelle sukulaiselle sanotaan että käyn lukiota/ammattikoulua. Paljon muitakin asioita löytyy itestä, mistä vaietaan sukulaisten korvien ääressä.

Mummon suvusta löytyy kieltolainaikana toiminu viinan salakuljettaja. Ei musta lammas tosin, oli suvun sankareita.

Vähän lähempääkin perhettä on jotka on melko velkaantuneita ja elämäntyyli on mitä on...

Isäpuoli käynyt 2 kertaa vankilassa, eikä omat sukulaiset siitä hirveästi tykkää mutta mukava mieshän se on.

Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Oletko löytänyt suvustasi ns.mustialampaita?

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

No, mun isä oli kommunisti ja ateisti, oli oikein punainen jäsenkirjakin. Oli ollut sota-aikana rintamalla ja tavannut karjalaisia miehiä, jotka olivat saaneet iskostettua isän päähän kommunismin aatteet, ja niin sitten isäkin kotona lapsuuteni aikana agiteerasi oikein tosissaan. Ei mulle mennyt oppi perille, aloin inhoamaan kaikkea politiikkaa. Olihan tuo tavallaan isänmaan petturuutta, veljeillä siellä vastapuolen miesten kanssa sen sijaan, että olisi keskittynyt puolustamaan isänmaataan, mutta kun isäukko ei koskaan voinut sietää sanaa isänmaa.No, minkä sille voi. Myöhemmin hänestä tuli alkoholisti, ja kuoli ennen kuin NL hajosi. Se mitä kaikkea muuta hän kerkesi tekemään, jääköön kertomatta. Ei kuitenkaan rikosta.

Uskonto on toinen suuntaus, joka on ollut esillä suvussani. Löytyy yksi entinen Jehovan todistaja, muutama muslimi; pari sukulaista ei ole käynyt rippikoulua ja itse olen nuorena käynyt helluntalaisten kasteella ja kuuluin yhteen seurakuntaan, sitten häippäsin enkä ymmärtänyt erota, vaikka liityin evl. kirkkoon. Lisäksi on näitä aviotttomia lapsia syntynyt yhdelle jos toisellekin, myös mulle. Eikä meiltä kaikilta ole raha-asiatkaan sujuneet niin kuin olisi pitänyt.

Vielä on psyk. sairaalassa olleita, en tokikaan minä ole ollut. Yksi serkku taisi ampua itsensä, ja toinen kuoli viinaan. Ei taida suvussamme juuri muita ollakaan kuin mustia lampaita, minä olen yksi niistä. Ne valkeat lampaat ovatkin sitten harvinaisia.
Gods made heavy metal.

Hissukka
Nikke Knakkertton
Viestit: 193
Liittynyt: Su Joulu 18, 2011 4:53 pm

Re: Oletko löytänyt suvustasi ns.mustialampaita?

Viesti Kirjoittaja Hissukka »

Mustien lampaiden kautta päädyinkin tämän foorumin lukijaksi, kyseiset veljekset eivät tosin ole kuin kaukaisia serkkuja monen polven takaa. Setä sai joskus 1970-luvulla nimensä Hesariin hieman kyseenalaisella tavalla, isä väittää kiivaasti että tämä olisi tapahtunut vasta 80-luvulla, sinänsä karkoituksen syy oli vakava mutta juttuun sisältyi myös koomisia piireitä.
Eräästä toisesta reissusta missä pääsi nauttimaan eteläeurooppalaisesta "vieraanvaraisuudesta" tekisi mieli kysellä mutta en ole tohtinut eikä ole ollut sopivaa hetkeäkään, Marokko+1970-luku+huono seura johtaa mieleeni aavistuksia siitä mistä oli kyse. Aika kunnollista porukkaa on esivanhemmista löytynyt, yksi kaksinnaija esi-isä tosin löytyi. Oma lukunsa on nuo monenpolven takaiset serkut ja muut hiemat etäisemmät, niistä löytyy jos jonkinmoista.
En itse ole valkolakkia käynyt hankkimassa ja kirkostakin erosin heti kun vain itse saatoin. Jälkeenpäin vasta hahmotin sen närkästyksen mikä rippikoulun sivuuttaminen ja uskonnosta vapaaksi henkilöksi ilmoittautuminen aiheutti, ehkä joku siten minutkin mustaksi lampaaksi lukee.

3kanta
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Loka 07, 2011 9:58 am

Re: Oletko löytänyt suvustasi ns.mustialampaita?

Viesti Kirjoittaja 3kanta »

Tiettävästi 1 serkku minkä minä voin laskea mustaksilampaaksi. Se on poliisi.
Roadkill, Roadkill
Jeffrey Used To Bring Home
Roadkill, Roadkill
Young Jeffrey Loved To Play With
Roadkill, Roadkill, Roadkill
Jeffrey Bleached The Bones Of
Roadkill, Roadkill

saasara
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: Ti Loka 06, 2009 12:59 am

Re: Oletko löytänyt suvustasi ns.mustialampaita?

Viesti Kirjoittaja saasara »

Minä 8)
Almost any school shooting could have been prevented in some way or another. -Eric Harris-

Vastaa Viestiin