Homoseksuaalisuus

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Onko homous sinun mielestäsi hyväksyttävää

Kyllä
120
84%
Ei
12
8%
En voi sietää hinttejä
11
8%
 
Ääniä yhteensä: 143

markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

rimma kirjoitti:Mulla ei ole velvollisuutta sulle perustella yhtään mitään. That's it.
Väitteen esittäjällä on aina velvollisuus perustella ja todistaa väitteensä. Ei pillun omistaminen anna sinulle poikkeusta tuostakaan säännöstä.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Aikuiset tehkööt mitä tahtoo. Hyväksyn adoption homoille siinä vaiheessa kun se alkaa olla maailmassa sen verran vähän tabu, etteivät lapsoset siitä tule kärsimään kiusaamisen tms. muodossa. Ts. tavallaan hyväksyn, mutta alussa näistä muksuista tulee 90% se sukupolvi joka elää nuoruuden kiusauskierteessä. Ellei sitten eleta jo ala-asteella kertoa lapsosille että se on "normaalia" jotta vanhempana kiusaamisiässä ei kiusattavaa olisi. Emminä tiedä. Vaikeita juttuja, mutta ainahan parempi rakastavat 2 isää tai 2 äitiä kuin ei yhtään kumpaakaan. Niin.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

markja kirjoitti:
rimma kirjoitti:Mulla ei ole velvollisuutta sulle perustella yhtään mitään. That's it.
Väitteen esittäjällä on aina velvollisuus perustella ja todistaa väitteensä. Ei pillun omistaminen anna sinulle poikkeusta tuostakaan säännöstä.
Tästä haluan faktaa. Eikä sun oma selityksesi käy koska se on ihan jotain muuta. Eli pistäs jostain lakipykälästä tai muusta pätkä tähän missä PAKOTETAAN ihminen perustelemaan väitteensä. Onhan se tietenkin hyvä tapa mutta en usko että kyseestä"rikkeestä" linnaan lähen tai saan rangaistuksen. Edelleenkään jos ei sulle kiinnosta perustella, en sitä tee. Se on ihan yks hailee mitä sulle sanoo kun osaat sen hienoilla latinalaisilla(niillä samoilla aina) tai jollain tyhmällä kommentilla kuten "juntti" tai "olkinukke" kumota kaikkien muiden väitteet. Sinähän olet oikeassa aina. Se on kiva kun saat niin paljon tyydytystä vänkäämisestä. Silti edelleen olen sitä mieltä että ihminen joka pitää itseään parempana kun muut ei oikeasti ole mitään. Elikkä turha mulle urputtaa enää. Itse haluan paneutua tämän ketjun aiheeseen mielummin kun tuhlata aikaa sinuun. Pesen mielummin vaikka ikkunoita tai ihan mitä tahansa, jotenka annappa olla.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Loka kirjoitti:Aikuiset tehkööt mitä tahtoo. Hyväksyn adoption homoille siinä vaiheessa kun se alkaa olla maailmassa sen verran vähän tabu, etteivät lapsoset siitä tule kärsimään kiusaamisen tms. muodossa. Ts. tavallaan hyväksyn, mutta alussa näistä muksuista tulee 90% se sukupolvi joka elää nuoruuden kiusauskierteessä. Ellei sitten eleta jo ala-asteella kertoa lapsosille että se on "normaalia" jotta vanhempana kiusaamisiässä ei kiusattavaa olisi. Emminä tiedä. Vaikeita juttuja, mutta ainahan parempi rakastavat 2 isää tai 2 äitiä kuin ei yhtään kumpaakaan. Niin.
Mietin vähän samaan tyyliin. Toisaalta jos homoutta lähdettäisiin ajamaan eteenpäin ihmisoikeutena ja siitä puhuttais enemmän niin oliskohan lapsillakin helpompaa olla homoperheessä. Varmasti. Niin kauan kun homoseksuaaleja"syrjitään" ja pidetään kummajaisina myös lapset tulee kärsimään siitä. Olis varmasti helpompaa koulussakin kertoa omaavansa kaksi isää kun ei tartteisi pelätä reaktiota.
En tiedä pitäiskö tätä miten lähteä ajamaan eteenpäin mutta kun homous on lissäntyvää jatkuvasti ja nykyään uskalletaan tulla kaapistakin ulos erilailla pitäis ottaa nolla toleranssi syrjinnälle. Ehkä ihmisten mielet alkais avartua ja loppujen lopuksi ei välitettäis enää vihata. Se on iso prosessi ja veikkaan että minun elinaikanani ei koskaan tähän täysin päästä. Se ei haittaa kunhan edes yritetään. Se on tärkeintä. Tosiaan olisi lapsillakin helpompaa.
Niin ja yhdyn täysin tuohon että kaksi isää tai äitiä parempi kun yhtään.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Ei vittu oikeesti tätä keskustelua. Kyllä nyt väite pitää perustella niin pyydettäessä, jos ei sellaista ymmärrä niin voi jättää väittelyn väliin suosiolla. Eihän siinä koko keskustelussa ole muuten järkeä. Sama olisi heitellä toisia vaikka kivillä ja lällättää. Oikeesti, skarpatkaa ny ees vähä.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Ihan sillä vaan jätän perustelematta että siitä ei ole hyötyä. markja vaan jatkaa vääntämistä koska mikään perustelu ei kelpaa. Eikä ollut alunperinkään tarkotus alkaa vääntää vaan keskustella asiasta. Mutta jos se nyt on jatkettava vääntöä niin pistetään perustelua kehiin. Ei muuten liity ketjun aiheeseen millään tapaa ja nimenomaan tämän takia olen jättänyt useita ketjuja enää kommentoimatta kun ärsyttää tuo vänkääminen.
Sanoin sulle markja sanan naisviha ja hyppäsit kattoon asiasta. Osuiko kohdalle liian hyvin vai puolusteletko itseäsi? Kyllähän sinä useassa kohtaa sanot ettet vihaa naisia mutta puhut hyvinkin halventavasti heistä. Jos syntyy naiseksi, ei varmasti ole sitä itse päättänyt syntyessään. Eikä myöskään ole varmaankaan päättänyt "etuoikeuksista" joita saa. Ellei ole poliitikko tai joku muu korkea-arvoinen.
Naisen tulisi lisääntyä ja jatkaa sukua mutta kuitenkin puhut aivan kuin naiset tahallisesti tekisivät lapsia kiusatakseen miehiä. Tulee olo että jos nainen raiskataan ja haluaa pitää lapsen, on taas väärässä. Kaikista sinun teksteistäsi paistaa läpi halveksunta, mutta kuitenkaan et täysin suoraan sano inhoavasi. Viittasin myös naisvihaan siksi että en osaa tuota sinun suhtautumista naiseen muuten kuvata. En yksinkertaisesti tiedä mikä on tuo sinun ongelmasi.

Jos tuo nyt riittää. Minulle ainakin riittää enkä jaksa tänne kirjotella enää. Vituttaa niin armottomasti että väännät aiheet päin vittua ja yllättäen puhutaankin ja vängätään ihan jostain muusta kun mistä se alkoi. Sanoin jo varmaan useampaan kertaan että ei kiinnosta sun kanssa vääntä mutta eihän se sulle passaa. Perustelut on sinulle vaan tapa pistää ahtaalle kyseinen kirjottaja. Keskity enemmän aiheeseen kun siihen viilaamiseen.
Bombay, asia ei sulle edes kuulunut eikä sinusta ollut kyse sitten mitenkään. Voit varmaan jatkaa minun tilallani jos huvittaa. niin pitkään kun markjalle ei itselleen kirjota mitään saattaa jättää rauhaan mutta jos satut olemaan eri mieltä niin siitä riemu ratkeaa. Kokeile ihmeessä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

rimma kirjoitti: Voit varmaan jatkaa minun tilallani jos huvittaa. niin pitkään kun markjalle ei itselleen kirjota mitään saattaa jättää rauhaan mutta jos satut olemaan eri mieltä niin siitä riemu ratkeaa. Kokeile ihmeessä.
En voi enkä halua, minä olen joskus kolistellut miekkoja hänen kanssa yhteen ja toista kertaa ei tule, ymmärrän kyllä syysi, ei siinä ja suosittelen suakin jättämään vaan kyseisen herran rauhaan mieluummin kuin että hermostuneena kirjoittelee mitä sylki näppäimistölle tuo :)

EDIT: Siistimistä.
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

rimma kirjoitti:Kyllähän sinä useassa kohtaa sanot ettet vihaa naisia mutta puhut hyvinkin halventavasti heistä.
Melkoinen yleistys. Tarkoitanko kaikkia naisia vaiko naisia tapauksessa X?
Jos syntyy naiseksi, ei varmasti ole sitä itse päättänyt syntyessään. Eikä myöskään ole varmaankaan päättänyt "etuoikeuksista" joita saa.
Ei muuta sitä mihinkään, että Suomessa on epätasa-arvo ja jos kannattaa tasa-arvoa (kuten monet naiset väittävät), pitäisi IHAN OIKEASTI kannattaa sitten sitä eikä jotain muuta. Pitäisi esimerkiksi suoraan tuomita miesten asevelvollisuus sukupuolisena syrjintänä.
Naisen tulisi lisääntyä ja jatkaa sukua mutta kuitenkin puhut aivan kuin naiset tahallisesti tekisivät lapsia kiusatakseen miehiä.
Joissain tapauksissa naiset tekevät niin.
Tulee olo että jos nainen raiskataan ja haluaa pitää lapsen, on taas väärässä.
Sinun "olosi" ei ole mikään todiste mistään, puhumattakaan, että se osoittaisi MINUN olevan sitä mieltä asiasta. Perustelut taas uupuvat.
Kaikista sinun teksteistäsi paistaa läpi halveksunta, mutta kuitenkaan et täysin suoraan sano inhoavasi. Viittasin myös naisvihaan siksi että en osaa tuota sinun suhtautumista naiseen muuten kuvata. En yksinkertaisesti tiedä mikä on tuo sinun ongelmasi.
Niin voisitko nyt kertoa niitä esimerkkejä tästä "halveksunnasta" jota muka esitän? En usko, koska sellaista ei ole. Minun "ongelmani" on tekopyhät muka-tasa-arvoa kannattavat tyypit, jotka eivät todellisesta tasa-arvosta välitä mitään, päinvastoin. Minä kannatan tasa-arvoa, piste.
Vituttaa niin armottomasti että väännät aiheet päin vittua ja yllättäen puhutaankin ja vängätään ihan jostain muusta kun mistä se alkoi.
Päinvastoin. Tämäkin keskusteluketju oli alunperin aiheesta "tasa-arvo", mutta eikös sekin muutettu muotoon "Markuksen naisviha". Eikä suinkaan minun toimestani. Itsekin viet keskustelun koko ajan sivuraiteille ITSE ASIASTA eli sukupuolten välisestä tasa-arvosta hyökkäämällä minua kohtaan (henkilönä).
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Lainaus:
Vituttaa niin armottomasti että väännät aiheet päin vittua ja yllättäen puhutaankin ja vängätään ihan jostain muusta kun mistä se alkoi.
markja kirjoitti:Päinvastoin. Tämäkin keskusteluketju oli alunperin aiheesta "tasa-arvo", mutta eikös sekin muutettu muotoon "Markuksen naisviha". Eikä suinkaan minun toimestani. Itsekin viet keskustelun koko ajan sivuraiteille ITSE ASIASTA eli sukupuolten välisestä tasa-arvosta hyökkäämällä minua kohtaan (henkilönä).
:lol:
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Gear777 kirjoitti:Mutta sinulla kuten monella muulla tuntuu olevan asenne, että se gay perhe on melkein väkisin parempi kuin hetero perhe.
Väittäisin että huonoille perheille kersat tulevat suurimmaksi osaksi vahinkoina. Homoparille vahinkoa ei satu. Adoptioprosessi on muutenkin Suomessa sellainen, että "huonolle" parille ei helposti lasta tipu.
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Lizzie B. kirjoitti:
Lainaus:
Vituttaa niin armottomasti että väännät aiheet päin vittua ja yllättäen puhutaankin ja vängätään ihan jostain muusta kun mistä se alkoi.
markja kirjoitti:Päinvastoin. Tämäkin keskusteluketju oli alunperin aiheesta "tasa-arvo", mutta eikös sekin muutettu muotoon "Markuksen naisviha". Eikä suinkaan minun toimestani. Itsekin viet keskustelun koko ajan sivuraiteille ITSE ASIASTA eli sukupuolten välisestä tasa-arvosta hyökkäämällä minua kohtaan (henkilönä).
:lol:
Kuten kerran aikaisemmin jo mainitsin, että ei se lukemisen ymmärtäminen välttämättä lukion käynneilläkään mitään parasta ole.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^ :? , eikös me olle aiheessa "Homoseksuaalisuus"? Vai onko se synonyymi "Markuksen naisvihalle" tai "tasa-arvolle"?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Ei toi kuuppahimmee näköjään tiedä edes topiccia, trollaa vaan perustelupyynnöillään. Ehdotan Markjalle kuukauden bannia.
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Eiköhän se riitä rangaistukseksi, että markja teki VIRHEEN ja hakkaa nyt tauotta päätään seinään.

"Mitä mä olen tehnyt... Äkkiä joku repliikki... Jokainen tajuaa... Kaikki nauraa..."
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5182
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Otsikon aiheeseen...

Oikeastaan on aivan sama, onko homoseksuaalisuus minusta normaalia vai ei. Homoseksuaaleja on , heillä on täydellinen oikeus olla mitä ovat, kenenkään mielipiteellä ei ole mitään merkitystä tällaisessa asiassa.

Sitten pakollinen OT... En koe olevani bi-seksuaali. Naisen ulkomuoto ei kiihota minua seksuaalisesti. Erittäin epäkiihottavana koen ajatuksen, että partnerillani olisi naiselliset rinnat, saati naisen genitaaleja. :shock:
Voin todeta, että joku nainen on kaunis mielestäni, mutta seksikäs varsinaisessa mielessä... Lisäksi en usko, että jaksaisin elää muutenkaan kenenkään toisen naispuolisen aikuisen ihmisen kanssa. :roll:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Vastaa Viestiin