Homoseksuaalisuus

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Onko homous sinun mielestäsi hyväksyttävää

Kyllä
123
84%
Ei
13
9%
En voi sietää hinttejä
11
7%
 
Ääniä yhteensä: 147

combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

PaulaDrew kirjoitti:
combat18 kirjoitti:Muksuista ei voi tulla normaaleja kun vanhempina on homoja.
Miksi ei?
Koska lapsi tarvii isän ja äidin, sinun mielestäsi varmaan luonnotonta.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

combat18 kirjoitti:
PaulaDrew kirjoitti:
combat18 kirjoitti:Muksuista ei voi tulla normaaleja kun vanhempina on homoja.
Miksi ei?
Koska lapsi tarvii isän ja äidin, sinun mielestäsi varmaan luonnotonta.
Onks yksinhuoltajien lapset myös jotenkin ei-normaaleja?
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

combat18 kirjoitti:
rimma kirjoitti:Kai sen luulisi olevan ihan selvää että jokainen vetää tyylillään. Kirjaimellisesti.
En näe syytä katsoa kieroon samaa sukupuolta olevien liittoa, adoptiota tai muuten vaan kiinnostusta kohtaan.
Mielestäni ennemminkin katson pahalla sitä jos ihminen on aivotoiminnaltaan niin suppeanäköinen ettei voi hyväksyä jokaiselle onnea elämään. Eli että heterot vaan sais olla onnellisesti yhdessä? :roll: Suorastaan uskomaton väite itsessään jo!
Homopariskunta hoitaa varmasti ihan yhtä hyvin lapset, puutarhatyöt ja kauppaostokset kun muutkin ihmiset. Kun eletään kehittyneessä maailmassa aikasempaan verrattuna ja on uskonvapaus ja sanavapauskin hyvässä maillissa niin miksi pitäis asettaa rajoja homoseksuaalisuuteen liittyen? Niin tai puhutaan nyt vaikka suomesta ei maailmasta.
En välttämättä ole kovin innostunut jos joku samaa sukupuolta oleva baarissa tulee iskemään(näin on käynyt anyway)mutta en ole kovin innostunut myöskään jokaisesta eri sukupuolta olevasta. Eli en usko että lesbo/homo katsoo jokaista saman sukupuolen edustajaa kuolaavasti.Eihän me heterotkaan.

Niin että vastaus on 100% ehdoton kyllä, jokaisen tulisi saada elää niin kun haluaa. Kellään ei pitäisi olla puuttumista ellei sitten mennä jotenkin laissa pykälien ohi, niin kun hetero piireissäkin. Samat säännöt.Jes! :wink: :P
Mieti kun lapsi on esim, 10 vuotias ja kolussa kysytään: mikäs sun isän nimi on ja se sanoo pekka, ja sitten kun kysytään mikäs on äitin nimi, se on heikki. Muksuista ei voi tulla normaaleja kun vanhempina on homoja.
Taidat itse olla aivotoiminnaltasi pipi!
Minusta lähinnä ne ihmiset jotka kiusaa tai muuten haukkuu lasta sen vuoksi että hänellä on kaksi rakastavaa vanhempaa on jollain tapaa sairaita. Miten onnellisuus ja huolehtivat vanhemmat ei nyt sitten käykkään päinsä? Lapsesta tulee avarakatseisempi kun kasvaa kahden isän tai äidin kanssa. Oppii jo nuorena että jokaisella on oikeus onneen ja siihen mikä parhaalle tuntuu, ilman että satuttaa ketään. Harvassa homoperheessä on väkivaltaa, todella harvassa. Toisin kun taas perheväkivalta heteroperheessä on yleistä. En sano että heterot on jotenkin huonompia vanhempia, en ollenkaan.
Mietitääs niitä lapsia jotka jää ilman rakastavia vanhempia sen vuoksi että homopareille ei anneta mahdollisuutta adoptioon. Mielummin taataan hyvä tulevaisuus vaikka kymmenellekin lapselle, vaikka sitten homoperheessä, kun jätetään lapset toivomaan että heidät joku huomaisi ja ottaisi perheeseensä.
Tässä ei ole kyse siitä että pitäisi luoda vertailua siitä kumpi perhe on parempi ja rakastavampi vaan pointti on se että ei homoista mitään haittaakaan ole. Päinvastoin.

Mielestäni on aika kohtuutonta alkaa spekuloimaan minun mielenterveyttä sen vuoksi että haluaisin antaa mahdollisuuden kaikille tasavertaisesti. Vielä on paljon opittavaa tasavertaisuudesta. Jos ei itse tykkää homoista niin mitä väliä, voi pitää sen omana tietonaan eikä sitä tartte huudella. Antaa toisten elää niin kun haluaa. Miten se vaikuttaa esim. sinuun?
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Siru
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2007 7:12 pm

Viesti Kirjoittaja Siru »

Kyllä mun mielestä pitäisi antaa kaikkien kukkien kukkia ihan vapaasti.
Mikä me ollaan tuomitsemaan toisten elämää tai seksuaalista suuntautumista?
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2378
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Mun mielestä homot ihan ok, ja kyllä niille mun puolesta vois sallia adoptoinnin.. (Ja ite oon kyllä ihan hetero ettei kukaan luule että olisin homo 8) )
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Ehdottomasti hyväksyn. Ja uskallan kyllä edes joskus moittia julkisesti ihmisiä, jotka käyttävät termiä homo yhteydessä, johon se ei kuulu.
Uskon myös, ettei vanhempien terve seksuaalinen suuntautuminen voi vaikuttaa siihen, kuinka hyvän kodin ja onnellisen lapsuuden lapsi saa.
Sama on lesbojen kanssa, totta kai.
Tuomitsen myös homojen ihannoinnin, jota joidenkin nuorten keskuudessa olen nähnyt esiintyvän.
Bleddyn
Neuvoja-Jack
Viestit: 587
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 1:33 am
Paikkakunta: K-S Survival Program.

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Nyt sitten faktaa pöytään. Miksei homojen lapsista voi tulla onnellisia? Onko tästä jotain tieteellistä faktaa vaiko vain omia ennakkoluuloja?
Siru kirjoitti:Mikä me ollaan tuomitsemaan toisten elämää tai seksuaalista suuntautumista?
Komppaan täysin. Täysin vieraiden ihmisten panemiset tai panematta jättämiset ei kuulu mulle eikä muillekaan millään tavalla.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Minun puolestani kaikki saavat homostella miten lystäävät.
Olen myös huomannut, että homot on useasti mielyttäviä ihmisinä.
Johtuisiko sitten siitä, että se oma pipokaan ei ole heillä niin kireällä. :)
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Osittain pitää varmaan paikkaansa että homoseksuaali joka on tullut "kaapista ulos" voi elää huolettomammin kun sellanen joka ei vielä ole tullut tai joka elää parisuhteessa toisen sukupuolen kanssa vaan painostuksesta eikä myönnä itseään.
Niin ja olen huomannut että lähes jokainen homo hyväksyy heterot ja antaa asian olla. Ei heitä vaivaa koko homma mutta useasti hetero on ennakkoluuloinen homoja kohtaan. Se on mielestäni väärin. Eiväthän homotkaan ole vaatineet heteroita tilille siitä että ovat heteroita. Tai kiellä adoptointia. Me heterot luullaan monesti omistavamme koko maailman.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Eli homous on luonnollista, lapsen tekemiseen tarvitaan mies & nainen, ei mies & mies/nainen & nainen. Minun mielestäni homoseksuaalisuus on sairaus kuin pedofiilia/insesti, joidenkin mielestä nämäkin ovat luonnollisia juttuja. Homo on sairas, ja kaikki mikä pyrkii peittämään tätä tosiasiaa, vähentää hänen mahdollisuuksiaan hakea ja saada hoitoa. - - - Jos homot saisivat sosiaalista hyväksyntää, se vaikeuttaisi tätä ongelmaa". (New York Times 17.12.1963.)

Homo- ja heteromiesten aivot reagoivat eri tavoin kahteen ihmiskehon tuottamaan feromoniin. Tämä kävi ilmi, kun koehenkilöiden aivoja kuvannettiin Ruotsin Karoliinisessa instituutissa.

Tulos viittaa siihen, että homojen ja heteroiden aivotoiminnassa on eroja. Toisaalta se osoittaa, että feromoneilla voi olla vaikutusta ihmisen seksuaaliseen käyttäytymiseen.

Feromonien on jo kauan tiedetty vaikuttavan eläinten pariutumiseen, mutta niiden roolista ihmisten elämässä on kiistelty.

Toinen tutkituista yhdisteistä oli eristetty miehen hiestä ja toinen naisen virtsasta.

Naisen virtsasta eristetyn estrogeenin kaltaisen yhdisteen haistaminen aktivoi naisilla tavanomaiset haistamiseen liittyvät aivoalueet. Heteromiehillä se aktivoi aivojen hypotalamuksen, joka ohjaa seksuaalista toimintaa ja hormoneja. Miehen hiestä eristetty yhdiste toimi päinvastoin. Se aktivoi naisten hypotalamuksen. Mutta se onkin hyvä kun tämmöiset saa kasvattaa lapsia!
Kuva
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

On minusta aika kohtuutonta verrata keskenään pedofiliaa ja homoseksuaalisuutta. Jos lapsi joutuu pedofiilin uhriksi niin kaikki tajuaa että siitä kärsii ja saattaa saada elinikäisiä traumoja. Tosin taas jos joku on homo niin so what? Miten se vaikuttaa kehenkään? Tietysti eri juttu jos mies siis menee koskemaan lapseen(poikaan), mutta sekin on taas sitä pedofiliaa.
Haluaisit siis laittaa homot vankilaan koska vertaat homona olemista rikoksen tekijään. Melkein voin sanoa että oletinkin sinulta jotain tuollasta kommenttia, se oli vaan ajan kysymys.
Se ettei kykene hyväksymään ympärillään asioita jotka ei vahingoita oikeesti ketään tai ole terveen järjen mukaan väärin niin kannattaa tutkituttaa pää ja kiskoa se puristava vanne pois. Suvaitsemattomuus on jotenkin niin käsittämätöntä. Siis terve sellainen. Nyt ei puhuta että täytyisi hyväksyä kaikki(pedofiilit, insesti jne.).
Enemmän heistä on hyötyä kun haittaa. Tekevät kuitenkin työtä samoin kun muut kansalaiset ja antavat hyvän kodin lapsille joilta se puuttuu, jos siis hyväksytään adoptio.

Mielestäni on jotain niin käsittämätöntä se että ei vaan voi elää sitä omaa elämää ja antaa, niin kun joku jo sanoi, kaikkien kukkien kukkia. Onhan se tietysti paljon vaadittu ja rajoittuneet ihmisaivot ei siihen aina kykene...Öhöm.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Gear777
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 1:01 am

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

En hyväksy homoille adoptio-oikeutta, ja olen muutenkin homoutta vastaan. Mutta en nyt meuhkaakkaan asiasta, sille olisi jo aikoja sitten tarvinut tehdä jotain, myöhäistä se nyt on! Nykyään niitä ängetää telkkarista, lehdistä jne... Ihmettelen et siitä on tullut oikeen muotia.
"When diplomacy ends, war begins"
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Gear777 kirjoitti:En hyväksy homoille adoptio-oikeutta, ja olen muutenkin homoutta vastaan. Mutta en nyt meuhkaakkaan asiasta, sille olisi jo aikoja sitten tarvinut tehdä jotain, myöhäistä se nyt on! Nykyään niitä ängetää telkkarista, lehdistä jne... Ihmettelen et siitä on tullut oikeen muotia.
Niin, kyllähän tuon muodissa olevan heterona olemisen voi vaihtaa jo uuteen muotiin :wink: Johtuisko siitä että nykyään siitä uskalletaan puhua ja se kuuluu jo muutenkin katukuvaan. Ei tartte enää lymytä komeroissa?
Televisiosta on tainnut tulla täysin kaksi sarjaa jotka on perustuneet homoseksuaalisuuteen elämään mutta lähes joka elokuva ja sarja on heteroiden elämästä. Eiköhän homojakin ala jo kyllästyttää. Tosin mistäpä minä sen tietäisin mutta näin veikaan.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

rimma kirjoitti:On minusta aika kohtuutonta verrata keskenään pedofiliaa ja homoseksuaalisuutta. Jos lapsi joutuu pedofiilin uhriksi niin kaikki tajuaa että siitä kärsii ja saattaa saada elinikäisiä traumoja. Tosin taas jos joku on homo niin so what? Miten se vaikuttaa kehenkään? Tietysti eri juttu jos mies siis menee koskemaan lapseen(poikaan), mutta sekin on taas sitä pedofiliaa.
Haluaisit siis laittaa homot vankilaan koska vertaat homona olemista rikoksen tekijään. Melkein voin sanoa että oletinkin sinulta jotain tuollasta kommenttia, se oli vaan ajan kysymys.
Se ettei kykene hyväksymään ympärillään asioita jotka ei vahingoita oikeesti ketään tai ole terveen järjen mukaan väärin niin kannattaa tutkituttaa pää ja kiskoa se puristava vanne pois. Suvaitsemattomuus on jotenkin niin käsittämätöntä. Siis terve sellainen. Nyt ei puhuta että täytyisi hyväksyä kaikki(pedofiilit, insesti jne.).
Enemmän heistä on hyötyä kun haittaa. Tekevät kuitenkin työtä samoin kun muut kansalaiset ja antavat hyvän kodin lapsille joilta se puuttuu, jos siis hyväksytään adoptio.

Mielestäni on jotain niin käsittämätöntä se että ei vaan voi elää sitä omaa elämää ja antaa, niin kun joku jo sanoi, kaikkien kukkien kukkia. Onhan se tietysti paljon vaadittu ja rajoittuneet ihmisaivot ei siihen aina kykene...Öhöm.
En ole sanonut että homot pitäisi laittaa vankilaan, eikä pitäisikään olen vain sitä mieltä että he ovat luonnottomia vanhempina!
Jos olet uskovainen niin valitsetko vain parhaat palat raamatusta, huomaan kyllä ettei sinun aivotoimintasi ole mihinkään rajoittunut :lol:
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

combat18 kirjoitti:
rimma kirjoitti:On minusta aika kohtuutonta verrata keskenään pedofiliaa ja homoseksuaalisuutta. Jos lapsi joutuu pedofiilin uhriksi niin kaikki tajuaa että siitä kärsii ja saattaa saada elinikäisiä traumoja. Tosin taas jos joku on homo niin so what? Miten se vaikuttaa kehenkään? Tietysti eri juttu jos mies siis menee koskemaan lapseen(poikaan), mutta sekin on taas sitä pedofiliaa.
Haluaisit siis laittaa homot vankilaan koska vertaat homona olemista rikoksen tekijään. Melkein voin sanoa että oletinkin sinulta jotain tuollasta kommenttia, se oli vaan ajan kysymys.
Se ettei kykene hyväksymään ympärillään asioita jotka ei vahingoita oikeesti ketään tai ole terveen järjen mukaan väärin niin kannattaa tutkituttaa pää ja kiskoa se puristava vanne pois. Suvaitsemattomuus on jotenkin niin käsittämätöntä. Siis terve sellainen. Nyt ei puhuta että täytyisi hyväksyä kaikki(pedofiilit, insesti jne.).
Enemmän heistä on hyötyä kun haittaa. Tekevät kuitenkin työtä samoin kun muut kansalaiset ja antavat hyvän kodin lapsille joilta se puuttuu, jos siis hyväksytään adoptio.

Mielestäni on jotain niin käsittämätöntä se että ei vaan voi elää sitä omaa elämää ja antaa, niin kun joku jo sanoi, kaikkien kukkien kukkia. Onhan se tietysti paljon vaadittu ja rajoittuneet ihmisaivot ei siihen aina kykene...Öhöm.
En ole sanonut että homot pitäisi laittaa vankilaan, eikä pitäisikään olen vain sitä mieltä että he ovat luonnottomia vanhempina!
Jos olet uskovainen niin valitsetko vain parhaat palat raamatusta, huomaan kyllä ettei sinun aivotoimintasi ole mihinkään rajoittunut :lol:
Oletko sattunut lukemaan esim. tuota uskontoja käsittelevää ketjua. Siellä olen puhunut aiheesta eli tästä kun raamattu kieltää homoseksuaalisuuden jne. Tai no lähinnä minulla itselläni on käsitys siitä mitä tunnen ja uskon eikä se ole muitten asia. Kysyä saa tietenkin. Olen keskustellut erään homon ystäväni kanssa joka uskoo jumalaan ja surullisena kuullut hänen tuskansa siitä kun haluaa vilpittömästä uskoa jumalaan ja seurata raamattua mutta hänen suuntautumisensa kielletään siellä. Onkin sanonut minulle että kerta jumalan edessä häntä ei hyväksytä niin ei hän sellaista teeskentelevää paskaa elämään tarvitse. Se on sääli.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Vastaa Viestiin