Homoseksuaalisuus

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Onko homous sinun mielestäsi hyväksyttävää

Kyllä
124
84%
Ei
13
9%
En voi sietää hinttejä
11
7%
 
Ääniä yhteensä: 148

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Camoon kai nyt joskus saa vähän heittää huulta ilman että täytyy ottaa niin tosissaan? Varsinkin jos tosiaan ei tarkota mitään pahaa sillä. Joskus heitetään ns. sisäpiiriläppää ja tuokin viittaus markjaan oli aika huoleton. Minun mielestäni. Ainakin itse sen tulkitsen sellaseks. Tosin aina ei voi pointtia ymmärtää. Onhan se lapsellista naljailla mutta jokainen pitäkööt omat puolensa eikö...

(Ja sorry Aariel en vieläkään lainaa henkilön tekstiä johon vastaan :D )
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Gear777
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 1:01 am

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

^Voihan olla noinkin, mutta olen huomannut että näihin takerrutaan toden teolla, mikäli henkilöllä on massasta eroavia mielipiteitä. Mutta joo, jokainen tavallaan.
"When diplomacy ends, war begins"
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Gear777 kirjoitti:näihin takerrutaan toden teolla, mikäli henkilöllä on massasta eroavia mielipiteitä
Sä olisit hyvin äkkiä kaasukammiossa mielipiteinesi, jos se munsta olisi kiinni.
Edit: Taisi tulla markjat, luulin kirjoittavani holokaustiketjuun.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Gear777
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 1:01 am

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

Ed kirjoitti:
Gear777 kirjoitti:näihin takerrutaan toden teolla, mikäli henkilöllä on massasta eroavia mielipiteitä
Sä olisit hyvin äkkiä kaasukammiossa mielipiteinesi, jos se munsta olisi kiinni.
Edit: Taisi tulla markjat, luulin kirjoittavani holokaustiketjuun.
Noni siinäs huomaat, oisko nyt kiva kun vinkuisin asiasta? Noh siihen en sorru. Oletpas äkäinen, ei riidan päälle ystävä hyvä! ( :lol: )

Edit: *tuulettaa erävoittoa*
"When diplomacy ends, war begins"
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Gear777 kirjoitti:
Ed kirjoitti:
Gear777 kirjoitti:näihin takerrutaan toden teolla, mikäli henkilöllä on massasta eroavia mielipiteitä
Sä olisit hyvin äkkiä kaasukammiossa mielipiteinesi, jos se munsta olisi kiinni.
Edit: Taisi tulla markjat, luulin kirjoittavani holokaustiketjuun.
Noni siinäs huomaat, oisko nyt kiva kun vinkuisin asiasta? Noh siihen en sorru. Oletpas äkäinen, ei riidan päälle ystävä hyvä! ( :lol: )

Edit: *tuulettaa erävoittoa*
Ja näin ihmiset osoittaa lapsellisuutensa takertumalla noinkin pieneen asiaan
:roll:
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Haha! Minä kun luulin että olen pilkun viilaaja ja kinastelen pikku asioista :P Ei siinä mitään.

Itse homoseksuaalisuuten haluan vielä heittää sellasen kun olen ihmetellyt tässä vuosien varrella tutustuessa lesboihin että miksi suurin osa heistä on niin poikamaisia? :roll: Toisaalta en ihmettele jos on kyseessä joku "roolinjako". Siis että toinen on tavallaan se talon mies. Ei, ei se voi tuostakaan johtua. Hitto en ole sitä ikinä saanut selvitettyä että mikä ihme siinä on. Haluaako sitä sitten olla mies(?) Oon yrittänyt kysyä mutta jotenkin tuntuu että siitä ei aleta puhua. Miksihän jos kerta ollaan sinut itsens kanssa. Emmä tiiä mut vaivaa ihan sikana. Voin väittää että puolet jostakin homoyhteisöstä olevista naisista on tositosi äijämäisiä. Mutta kyllähän homopojatkin on aika neitejä välillä.

Uskon että tämä asia esim. aiheuttaa heteroiden keskuudessa jo itsessään kummastusta saati sitten että täytyis ruveta ymmärtämään homoutta muuten. Paljon on sellasia juttuja joihin olis kiva saada vastauksia.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Gear777
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 1:01 am

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

Ed kirjoitti:
Gear777 kirjoitti:
Ed kirjoitti: Sä olisit hyvin äkkiä kaasukammiossa mielipiteinesi, jos se munsta olisi kiinni.
Edit: Taisi tulla markjat, luulin kirjoittavani holokaustiketjuun.
Noni siinäs huomaat, oisko nyt kiva kun vinkuisin asiasta? Noh siihen en sorru. Oletpas äkäinen, ei riidan päälle ystävä hyvä! ( :lol: )

Edit: *tuulettaa erävoittoa*
Ja näin ihmiset osoittaa lapsellisuutensa takertumalla noinkin pieneen asiaan
:roll:
Halusit taas käsittää noin, näytin vain millaista se sitten olisi jos aina tartuttaisiin toisten virheisiin. Niin se on lapsellista, nyt offtopic loppuu :)
"When diplomacy ends, war begins"
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

rimma kirjoitti:Itse homoseksuaalisuuten haluan vielä heittää sellasen kun olen ihmetellyt tässä vuosien varrella tutustuessa lesboihin että miksi suurin osa heistä on niin poikamaisia? :roll: Toisaalta en ihmettele jos on kyseessä joku "roolinjako". Siis että toinen on tavallaan se talon mies. Ei, ei se voi tuostakaan johtua. Hitto en ole sitä ikinä saanut selvitettyä että mikä ihme siinä on. Haluaako sitä sitten olla mies(?) Oon yrittänyt kysyä mutta jotenkin tuntuu että siitä ei aleta puhua. Miksihän jos kerta ollaan sinut itsens kanssa. Emmä tiiä mut vaivaa ihan sikana. Voin väittää että puolet jostakin homoyhteisöstä olevista naisista on tositosi äijämäisiä. Mutta kyllähän homopojatkin on aika neitejä välillä.
Itsehän tuon sanoit, eiköhän se ole lesbo/homo/hetero-suhteissa kaikissa niin, että toinen ns. macho ja toinen neiti. Ei tietenkään aivan näin kärjistetysti.
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Harriet Makepeace kirjoitti:Apollon(?) viesistä tuli minulle mielen aihepiirin mukaisesti Mary Winklerin tapaus, joka ampui aviomiehensä 10 aviovuoden jälkeen ,sillä tämä halusi Maryn kanssa mm kokeilla anaaliseksiä joka oli Mary'n mielestä luonnotonta, homoseksuaalisuuteen liittyvä, joten seuraavana yönä Mary ampui miehensä tämän nukkuessa kuoliaaksi. Tuomiokin oli asianmukainen - 210 PÄIVÄÄ vankeutta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mary_Winkler

meitäpä on tosiaan moneen junaan...
ÖÖ.. mistäköhän viestistä? no mutta hyvä tarina. Marylla on ollut asennetta ja tuomio kohdillaan, tuskin seuraava ukko kinuaa anaalia :D
Ed
Neuvoja-Jack
Viestit: 547
Liittynyt: Su Heinä 29, 2007 11:52 pm

Viesti Kirjoittaja Ed »

Gear777 kirjoitti:näytin vain millaista se sitten olisi
Ihan kiva ele sulta noi yksärit, mutta olen suvaitsevainen vain teoriassa.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
Gear777
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2008 1:01 am

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

Ed kirjoitti:
Gear777 kirjoitti:näytin vain millaista se sitten olisi
Ihan kiva ele sulta noi yksärit, mutta olen suvaitsevainen vain teoriassa.
Voi luoja, sulle en ole mitään yksäriä lähettänyt, en vaikka niin toivoisitkin. Tuo jos joku osoittaa viimeistään kuinka lapsellinen olet. Tukehdu pullaas.
"When diplomacy ends, war begins"
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

rapier kirjoitti:
Aariel kirjoitti:
Mata Hari kirjoitti: ja aiheeseen.. kyllä se joskus sapettaa kun näkee oikein komean homon, menee hyvä munasku ihan hukkaan :cry:
Miten niin hukkaan? Ei kai sitä joka juipilta saisi itse muutenkaan, oli homo tai hetero :P
Dä? Ai ei saa? No mulla on naama kuin olisi syttynyt palamaan ja sammutettu palokirveellä. (kuvaus lainattu eräästä blogista, jos sopii) Naisen olisi kohtalaisen helppoa saada minulta.
Puhuinkin k a i k i s t a miehistä. Ja tuskin sinäkään j o k a i s e n naisen kanssa suostuisit peuhaamaan, ethän? :roll:
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Aariel kirjoitti:
rapier kirjoitti:
Aariel kirjoitti: Miten niin hukkaan? Ei kai sitä joka juipilta saisi itse muutenkaan, oli homo tai hetero :P
Dä? Ai ei saa? No mulla on naama kuin olisi syttynyt palamaan ja sammutettu palokirveellä. (kuvaus lainattu eräästä blogista, jos sopii) Naisen olisi kohtalaisen helppoa saada minulta.
Puhuinkin k a i k i s t a miehistä. Ja tuskin sinäkään j o k a i s e n naisen kanssa suostuisit peuhaamaan, ethän? :roll:
No en tietenkään suostuisi. Olen jopa joskus kieltäytynyt tehokkaista tanssiinkutsuista! :D
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

rimma kirjoitti: Niin ja olen huomannut että lähes jokainen homo hyväksyy heterot ja antaa asian olla. Ei heitä vaivaa koko homma mutta useasti hetero on ennakkoluuloinen homoja kohtaan. Se on mielestäni väärin. Eiväthän homotkaan ole vaatineet heteroita tilille siitä että ovat heteroita. Tai kiellä adoptointia. Me heterot luullaan monesti omistavamme koko maailman.
Ei siinä maailman omistamisen luulosta ole kyse, vaan biologisista faktoista. Uros lisääntyy naaraan avulla.

Aikaisemmassa viestissä sanoit, että homoperheissä on vähemmän väkivaltaa ja ongelmia, mistä sen tiedät?
Empiirinen ja moninkertainen tutkimukseni Helsingin baarielämässä kertoo sen tosiasian, että moni baarimikko on homo. Monella baarimikolla on alkoholiongelma (näin olen kuullut). Moni baarimikko on varmaan suhteessa, joten monessa homosuhteessa on alkoholiongelma. Tämä taas lisää väkivaltaa perheen sisällä.
Tällä tavalla yksinkertaistamalla, homoille ei voi suoda adoptio-oikeutta.

No niin. Nyt on sitten yksinkertaistettu tämä asia. Kaikki homot ovat baarimikkoja, kampaajia, mainosihmisiä tai jotain muita neitejä.

Ja kuka nyt haluaisi, että oma isä olisi neiti, kun äiti jo on.
A man's got to do what a man's got to do.
Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Hienoa. Taas unohtuu se tosiasia ettei nykyajan maailmassa sukupuoliroolit ole enää niin yksikäsitteiset.
Pitäisi varmaankin saman tien lähteä steriloimaan kaikki miehet (antimetsästäjät) jotka pitävät kodin siistinä ja laittavat vielä ruokaakin, ja naiset (antikeräilijät) jotka hakkaavat halkoja ja käyvät nyrkkeilytreeneissä.
Koska eihän tuollaisten lapsista voi ihmisiä tulla. Miehen ja naisen malli sen olla pitää. :roll:
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Vastaa Viestiin