Oletkos ollut putkassa?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

En oo ollut putkassa, mutta haluan kerätä kokemuksia, joten ehkä joskus vielä sinne päädyn.
Nothing is quite what it seems
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

kaksi kertaa olen ollut, molemmilla kerroilla selvinpäin. ekan kerran kävelin kyttikselle itse, toisella kertaa tulivat kotoa hakemaan. kuulustelut ja sakot tuli. eipä tekis enää mieli joutua koppiin, kännissä saati selvinpäin. ajan sai kulumaan nukkumalla, joogaamalla ja heittelemällä sukista tehtyä palloa seinään. ei ollut huonekavereita, mikä oli sääli. ois kulunu aika ehkä nopeammin. juoppopuolelle käsittääkseni voivat laittaa samaan selliin useampia?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
ShipWreck
Martin Beck
Viestit: 789
Liittynyt: Ma Elo 06, 2007 11:58 pm

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

esmes- kirjoitti:juoppopuolelle käsittääkseni voivat laittaa samaan selliin useampia?
Kyllä, näin on. Ei sillä, että itse olisin ollut putkassa, mutta olen kuullut.
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

ShipWreck kirjoitti:
esmes- kirjoitti:juoppopuolelle käsittääkseni voivat laittaa samaan selliin useampia?
Kyllä, näin on. Ei sillä, että itse olisin ollut putkassa, mutta olen kuullut.

Onhan näitä kahen hengen pidätyssellejäkin. Juoppoputkassa voi olla aika montakin kaveria samaan aikaan, ettei siellä kyllä aika käy pitkäksi. Joo siis on tullut käytyä kyseisissä kopeissa ja tullut kulutettua niissä aikaa.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

jamppa kirjoitti:
ShipWreck kirjoitti:
esmes- kirjoitti:juoppopuolelle käsittääkseni voivat laittaa samaan selliin useampia?
Kyllä, näin on. Ei sillä, että itse olisin ollut putkassa, mutta olen kuullut.

Onhan näitä kahen hengen pidätyssellejäkin. Juoppoputkassa voi olla aika montakin kaveria samaan aikaan, ettei siellä kyllä aika käy pitkäksi. Joo siis on tullut käytyä kyseisissä kopeissa ja tullut kulutettua niissä aikaa.
ja se vituttaa että siellä joutuu olemaan sen haisevan denan kanssa, mielummin vaikka pidätyskopissa pari päivää kun juoppoputkassa 12h :twisted:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
rapier
Vic Mackey
Viestit: 1902
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2008 6:21 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja rapier »

Kohtalaisen värikästä kun pannaan pari kolme paskanheittäjää samaan koppiin! :D
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

rapier kirjoitti:Kohtalaisen värikästä kun pannaan pari kolme paskanheittäjää samaan koppiin! :D
Jaettu ilo on moninkertainen :idea:

hohhoh... :roll:
Nerot hallitsevat kaaoksen
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

en ole ollut ja aion pitää sen sillä tolalla. sain jo ihan kauheat hepulit magneettikuvasta ja siitä putkesta, saati jos joutuisin suljettuun koppiin mistä tiedän, ettei ole ulospääsyä. siitä se vasta riemu ratkeaisikin! :twisted:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Mutta harvoin sitä ilman syytä putkaan joutuu, Vaikka eräs kaverini joutui kun joku kuvaili hänestä tuntomerkit ja väitti hänen pahoinpidelleen hänet. Kaverillani oli alibi ja 1 yö putkassa riitti.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
rasta
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ma Maalis 17, 2008 2:13 pm

Re: ootkos ollu putkassa?

Viesti Kirjoittaja rasta »

Mariella kirjoitti:
rasta kirjoitti:Ite tuli oltuu vappuna putkas kahdeksan tuntia mitättömästä asiasta. Kiukkusena sit vaan karjuin ja ravasin pitkin putkaa ja heitin ulosteita seiniin :shock:
Juuri tämän tyyppisistä sankareista ovat erityisen kiitollisia ns. "vakkarit", jotka joutuu olemaan pitkäänkin sisässä, esim. tutkinnassa. Siellä kun jonkun verran kaikuu tuo äänikin. Eiköhän se ole melko selvää että mesoaminen ei edesauta vapautumista?

Tyypillistä suomalaista örmymeininkiä... Ajetaan juhannuksena kännissä, jodutaan putkaan josta koetaan järkyttävää vääryyttä, ja kuvitellaan että oven hakkaaminen ja koko yön mesoaminen vaikuttaa tilanteeseen välittömällä oven avauksella, nöyrällä anteeksipyynnöllä ja kotiin päästämisellä, vieläpä mahdollisesti omalla autolla? :idea:

Olen ollut putkassa, täysin vapaaehtoisesti. En siis ollut tehnyt itse mitään.
No jos ne mulkut laittaa vitun typerästä syystä putkaan niin huudan kyllä niin paljon ku haluan. Ei paljoa kiinnosta muiden olot sielä silloin. Vai pitäiskö olla ku jossain hotellissa?
Plus kun kytät unohti ottaa mun reseptilääkkeet mukaan niin en todellakaan pysty edes nukkumaan.
Yleensä poliisit on vieny mut sairaalaan
Hölkönkölkön
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Re: ootkos ollu putkassa?

Viesti Kirjoittaja jamppa »

rasta kirjoitti:
Mariella kirjoitti:
rasta kirjoitti:Ite tuli oltuu vappuna putkas kahdeksan tuntia mitättömästä asiasta. Kiukkusena sit vaan karjuin ja ravasin pitkin putkaa ja heitin ulosteita seiniin :shock:
Juuri tämän tyyppisistä sankareista ovat erityisen kiitollisia ns. "vakkarit", jotka joutuu olemaan pitkäänkin sisässä, esim. tutkinnassa. Siellä kun jonkun verran kaikuu tuo äänikin. Eiköhän se ole melko selvää että mesoaminen ei edesauta vapautumista?

Tyypillistä suomalaista örmymeininkiä... Ajetaan juhannuksena kännissä, jodutaan putkaan josta koetaan järkyttävää vääryyttä, ja kuvitellaan että oven hakkaaminen ja koko yön mesoaminen vaikuttaa tilanteeseen välittömällä oven avauksella, nöyrällä anteeksipyynnöllä ja kotiin päästämisellä, vieläpä mahdollisesti omalla autolla? :idea:

Olen ollut putkassa, täysin vapaaehtoisesti. En siis ollut tehnyt itse mitään.
No jos ne mulkut laittaa vitun typerästä syystä putkaan niin huudan kyllä niin paljon ku haluan. Ei paljoa kiinnosta muiden olot sielä silloin. Vai pitäiskö olla ku jossain hotellissa?
Plus kun kytät unohti ottaa mun reseptilääkkeet mukaan niin en todellakaan pysty edes nukkumaan.
Yleensä poliisit on vieny mut sairaalaan
Vai syyttömänä putkassa ja pamitkin kehtasivat jättää kotiin. Tollaset huutajat jotenkin kuvittelee, että se toiminta siellä jotenkin nopeutuis tollasella käytöksellä. Koitappas ens kerralla, kun "syyttömänä" sinne joudut niin keskustella järkevämmin asiasta jos haluut asioiden hoituvan nopeammin. Tollanen möykkääminen vaan vituttaa niin siellä työskenteleviä kuin asiakkaitakin eikä johda toivottuihin tuloksiin.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Re: ootkos ollu putkassa?

Viesti Kirjoittaja ABC »

rasta kirjoitti:
Mariella kirjoitti:
rasta kirjoitti:Ite tuli oltuu vappuna putkas kahdeksan tuntia mitättömästä asiasta. Kiukkusena sit vaan karjuin ja ravasin pitkin putkaa ja heitin ulosteita seiniin :shock:
Juuri tämän tyyppisistä sankareista ovat erityisen kiitollisia ns. "vakkarit", jotka joutuu olemaan pitkäänkin sisässä, esim. tutkinnassa. Siellä kun jonkun verran kaikuu tuo äänikin. Eiköhän se ole melko selvää että mesoaminen ei edesauta vapautumista?

Tyypillistä suomalaista örmymeininkiä... Ajetaan juhannuksena kännissä, jodutaan putkaan josta koetaan järkyttävää vääryyttä, ja kuvitellaan että oven hakkaaminen ja koko yön mesoaminen vaikuttaa tilanteeseen välittömällä oven avauksella, nöyrällä anteeksipyynnöllä ja kotiin päästämisellä, vieläpä mahdollisesti omalla autolla? :idea:

Olen ollut putkassa, täysin vapaaehtoisesti. En siis ollut tehnyt itse mitään.
No jos ne mulkut laittaa vitun typerästä syystä putkaan niin huudan kyllä niin paljon ku haluan. Ei paljoa kiinnosta muiden olot sielä silloin. Vai pitäiskö olla ku jossain hotellissa?
Plus kun kytät unohti ottaa mun reseptilääkkeet mukaan niin en todellakaan pysty edes nukkumaan.
Yleensä poliisit on vieny mut sairaalaan
Katsotko oikeudeksesi riehua sairaalassakin, jos hoitohenkilökunnan toimet eivät miellytä sinua?
Ja jos olet sairaalakunnossa, niin miksi et itse hakeudu sinne sairaalaan? Ei poliisi ole mikään taksi.
Every ship must sail a world.
Annie W
Harjunpää
Viestit: 325
Liittynyt: Pe Loka 12, 2007 5:58 pm

Viesti Kirjoittaja Annie W »

En ole ollut. Joskus nuorena oli pari kertaa aika lähellä, mutta kotiin sitten onneksi päästivät.
Misery is almost always the result of thinking.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: ootkos ollu putkassa?

Viesti Kirjoittaja joey »

rasta kirjoitti: No jos ne mulkut laittaa vitun typerästä syystä putkaan niin huudan kyllä niin paljon ku haluan. Ei paljoa kiinnosta muiden olot sielä silloin. Vai pitäiskö olla ku jossain hotellissa?
Ymmärrät varmasti, että käsityksesi siitä mikä on typerää ja mikä ei, on hieman kyseenalainen jos itse otat asioihin kantaa ulosteen avulla.
Bajari
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Su Touko 11, 2008 10:20 am
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Bajari »

Muutaman kerran juoppoputkassa ja pari kertaa pidätettynä.
Vastaa Viestiin