NATO

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

Pitäisikö Suomen liittyä sinun mielestäsi natoon?

Kyllä
127
54%
Ei
107
46%
 
Ääniä yhteensä: 234

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: NATO

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Marokon Kauhu kirjoitti:
Ma Huhti 18, 2022 12:14 pm

Mikäs se on Tavjan natokanata?
Sama kuin sinunkin. Mielipiteet eivät muutenkaan teillä eroa mitä Venäjään ja ryssiin tulee. Halonen ei sentään haikaillut YYA-sopimuksen paluuta.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: NATO

Viesti Kirjoittaja poikani »

IS kirjoitti:Pääkirjoitus: Ennen Nato-jäsenyyttä Suomen on korjattava kolme vaarallista turvallisuus­poliittista asiaa ihan itse

- -

KUN Suomen Venäjä-politiikan sinisilmäisyys ja sen karmeat seuraukset ovat paljastuneet, on aika korjata epäkohdat – ainakin ne, jotka voidaan korjata. Uhkakuvia ei haluttu tunnistaa, ja tästä maksetaan nyt kallista hintaa.

Kolmeen asiaan voidaan puuttua heti: venäläisten kiinteistökaupat, Fennovoiman venäläisen ydinvoimalan lopullinen rakentamislupa ja Ahvenanmaan demilitarisoinnin valtiosopimus (1940), joka siirsi aseettoman alueen valvonnan Venäjälle.
https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000008758078.html
????? ?? ??????.

Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3697
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: NATO

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

poikani kirjoitti:
Ma Huhti 18, 2022 12:32 pm

Nähtävästi pidät Haloskaa niin suuressa arvossa, että et löydä hänen tekemisistään moitittavaa, kun pitää tuoda esille väärennöksiä ilman minkäänlaista näyttöä asian väitetystä todenperäisyydestä.
Vitsi mikä aivoloikka.
Pitää arvossa mutta haukkuu?

Älä nyt laita jalkoja mun suuhun:
Asiaa on salailtu kuten nykyisen pressan kirkonkirjoja, joista näkisi kuka on kenenkin kummisetä.



Totuus löytyy netistä :D
Karjala-lehden arkistoista voisi joku taistelutoveri kaivaa vapun 1976 numerot.
Halosen ja kumppaneiden punaisuus lienee kiistatonta.
Sen parhaat kaverit Lippoen, Sorsa ja muut löytyy kuuluisalta "Tiitisen listalta".


Ukrainan sodasta puhutaankin Venäjällä edelleen sotilaallisena erikoisoperaationa, joskin sota-sanan käyttö on jonkin verran lisääntynyt. Tällä tosin yleensä viitataan siihen, että Venäjä joutuu käymään sotaa Natoa vastaan, koska sen jäsenmaat toimittavat aseapua Ukrainalle.

https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... 7#p1294477

Kyllä, ehdottomasti paras hetki liittyä :D

Mutta kyllä me Natoon nyt mennään.
Mitä sitten käy, niin sen näkee sitten.
Kyllä se ryssä siihen jotenkin reagoi.
Tämä olisi pitänyt tehdä silloin kun Viro liittyi, mutta eihän sitä nyt kaikkea.
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: NATO

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Marokon Kauhu kirjoitti:
Ma Huhti 18, 2022 11:25 pm

Kyllä, ehdottomasti paras hetki liittyä :D

Mutta kyllä me Natoon nyt mennään.
Mitä sitten käy, niin sen näkee sitten.
Kyllä se ryssä siihen jotenkin reagoi.
Tämä olisi pitänyt tehdä silloin kun Viro liittyi, mutta eihän sitä nyt kaikkea.
No vaihtoehdot ovat liittyä Natoon, tai sitten liittoutua Venäjän kanssa uuden YYA-sopimuksen ja muun merkeissä. Kumman valitset?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3697
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: NATO

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Huhti 18, 2022 11:43 pm
Marokon Kauhu kirjoitti:
Ma Huhti 18, 2022 11:25 pm

Kyllä, ehdottomasti paras hetki liittyä :D

Mutta kyllä me Natoon nyt mennään.
Mitä sitten käy, niin sen näkee sitten.
Kyllä se ryssä siihen jotenkin reagoi.
Tämä olisi pitänyt tehdä silloin kun Viro liittyi, mutta eihän sitä nyt kaikkea.
No vaihtoehdot ovat liittyä Natoon, tai sitten liittoutua Venäjän kanssa uuden YYA-sopimuksen ja muun merkeissä. Kumman valitset?
Lässyn lää.
Suomea puolustaa Suomi.
Ei ole todellakaan mikään pakko liittoutua minnekään.
No, kohtapa sen nähdään.
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: NATO

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Marokon Kauhu kirjoitti:
Ti Huhti 19, 2022 12:38 am

Lässyn lää.
Suomea puolustaa Suomi.
Ei ole todellakaan mikään pakko liittoutua minnekään.
Kuten vuonna 1944? Ei ole pakko liittoutua? No ihan varmasti on. Vaihtoehdot on Nato tai sitten sitoutuminen Venäjän puolustamiseen ja uusi YYA-sopimus. Sinun haavemailmassasi asiat voivat olla toisin, ne eivät ole kuitenkaan realistisia haavekuvia. Eikö suomalaiset voi puolustaa Suomea, jos Suomi on Natossa?

Kantasi toki tuli selväksi, kun et nähnyt mitään ongelmaa siinä, että Suomi oli liittoutunut Neuvostoliiton kanssa.

En kyllä todellakaan ymmärrä kuinka itseään kansallissosialistina pitävä henkilö voi nähdä onnen ja auvon ajan siinä kun Suomi oli liittoutunut bolsevikkien kanssa ja sitoutunut puolustamaan kommunismia. :shock:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8116
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: NATO

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Suomi puolustaisi Suomea NATO:ssa ollessakin, mihinkä se nyt siitä muka muuttuisi.

Eikö näille NATO-vastustajille merkitse sellainen asia mitään että kuinka riskialttiiksi sijoituskohteeksi Suomi koettaisiin jatkossa muiden maiden toimesta jos pysyisimme sotilaallisesti liittoutumattomana jatkossakin? Liittoutumattomana siinä tulevaisuudessa jossa Venäjä on nyt kuitenkin näyttänyt kaikille ettei sille ole mitenkään mahdotonta hyökätä liittoutumattomien naapurimaidensa kimppuun.

Suomi olisi jatkuvassa riskissä joutua Venäjän hyökkäyksen kohteeksi varsinkin kun Venäjään ei voi luottaa jatkossa vähääkään. Sittenhän siinä vasta paikassa oltaisiinkin jos Ruotsikin liittyisi NATO:on ja me ei.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.

Haarahaukka
Javier Pena
Viestit: 1814
Liittynyt: Ma Elo 25, 2008 11:53 pm

Re: NATO

Viesti Kirjoittaja Haarahaukka »

poikani kirjoitti:
Ma Huhti 18, 2022 11:52 am
Muistelen, että tuo Halosen suuhun laitettu toive liittymisestä Neuvostoliittoon on todettu tökeröksi väärennökseksi. Noitahan voi kuka tahansa tehtailla; laitetaan Petteri Orpon nuoruuskuvan yhteyteen jokin teksti, jossa "nuorisopoliitikko Petteri Orpo esittää alempien kansanosien pakkosterilointia".

En jaksa kaivaa Halos-asiasta lisätietoa, mutta eipä se näyttötaakka minun harteillani olekaan.
Vääränköhän se on. Ei Demarit ole koskaan puhelleet Neuvostoliittoon liittymisestä eikä edes jyrkimmät kommunistit joitakin yksittäisiä hörhöjä lukuunottamatta.

Ja mitä Tuomiojaan tulee, niin kun Suomi solmi Naton kanssa isäntämaasopimuksen, Tuomioja oli ulkoministeri ja istui asiasta päätöksen tehneessä ulkopoliittisessa ministerivaliokunnassa.
Buy the ticket, take the ride!

jhou
Perry Mason
Viestit: 3816
Liittynyt: Ti Maalis 31, 2015 3:09 pm

Re: NATO

Viesti Kirjoittaja jhou »

Venäjän mielestä Suomi ja Ruotsi tarvitsevat vielä vähän lisää vakuutteluja Natoon liittymisen tueksi.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008762275.html
Venäjä varoitti jälleen Suomea ja Ruotsia Natoon liittymisestä

Venäjän ulkoministeriön tiedottajan mukaan maille on kerrottu seurauksista, joita Natoon liittymisestä tulee.
Ja samaan aikaan Ukrainassa Venäjä demonstroi ahkerasti, mitä seurauksia Natoon liittymättömyydestä tulee. :roll:
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.

Oikeus ennen kaikkea
Sherlock Holmes
Viestit: 7198
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2021 2:48 pm

Re: NATO

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Minusta on eriskummallista, ettei tästä kohtalon kysymyksestä ole avattu ketjua täällä.

Avattu jo yli vuosikymmen sitten. Yhdistin tähän.
-NILS-


Itse kannata Natoon liittymistä koska:

Yksin olemme todella yksin
Venäjä on selvästi uhka meille
Ruotsiin emme voi luottaa

Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3697
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: NATO

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ti Huhti 19, 2022 12:47 am
Marokon Kauhu kirjoitti:
Ti Huhti 19, 2022 12:38 am

Lässyn lää.
Suomea puolustaa Suomi.
Ei ole todellakaan mikään pakko liittoutua minnekään.
Kuten vuonna 1944? Ei ole pakko liittoutua? No ihan varmasti on. Vaihtoehdot on Nato tai sitten sitoutuminen Venäjän puolustamiseen ja uusi YYA-sopimus. Sinun haavemailmassasi asiat voivat olla toisin, ne eivät ole kuitenkaan realistisia haavekuvia. Eikö suomalaiset voi puolustaa Suomea, jos Suomi on Natossa?

Kantasi toki tuli selväksi, kun et nähnyt mitään ongelmaa siinä, että Suomi oli liittoutunut Neuvostoliiton kanssa.

En kyllä todellakaan ymmärrä kuinka itseään kansallissosialistina pitävä henkilö voi nähdä onnen ja auvon ajan siinä kun Suomi oli liittoutunut bolsevikkien kanssa ja sitoutunut puolustamaan kommunismia. :shock:
Kansallissosialistina en halua, että Suomi kuuluu kumpaankaan blokkiin.
Nato tulee maksamaan meille sekä rahaa, että verta.
Lisäksi kaikki askeleet länsiglobalistiblokkiin päin, johtavat enempään "monikulttuuristamiseen" eli neekeröintiin- ja ählämisaatioon.

Putlerin valtapiiriin ei halua kukaan, paitsi Eero Heinäluoma, pari muuta punikkia ja Jouni "Bätmän" Backman.





P.S. ja OT: Taidan laittaa Hutkiksen estoon vähäksi aikaa, kun ei asiallinen keskustelu ole mahdollista ja menee jankkaamiseksi.
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: NATO

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Marokon Kauhu kirjoitti:
To Huhti 21, 2022 11:02 pm

Kansallissosialistina en halua, että Suomi kuuluu kumpaankaan blokkiin.
Kuitenkin olet itse todennut,että et nähnyt ajassa jolloin Suomi oli Neuvostoliiton vasallivaltio ja liittoutunut Neuvostoliiton kanssa mitään ongelmia. Laita vain estoon. Perin neuvostoliittolainen lähestymistapa. :mrgreen:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: NATO

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

*poistettu arvioita toisesta nimimerkistä. Sellaisen paikka on Lautamiehissä't:mode
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: NATO

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Marokon Kauhu kirjoitti:
To Huhti 21, 2022 11:02 pm

Nato tulee maksamaan meille sekä rahaa, että verta.
Huomattavasti vähemmän, kuin jääminen ryssän armoille yksinään.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

Avatar
EricBlair
Axel Foley
Viestit: 2044
Liittynyt: Ke Elo 18, 2021 6:44 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: NATO

Viesti Kirjoittaja EricBlair »

Natoon liittymisestä on runsaasti eriäviä mielipiteitä, vaikka uutisointi muuta väittää.

https://strawpoll.com/polls/QrgeVrKprZp/results
Liitteet
Screenshot_20220424-133238.jpg
Screenshot_20220424-133238.jpg (112.07 KiB) Katsottu 1602 kertaa
-Kaikki on nykyään ok-

Vastaa Viestiin