Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

^ Kuulostaa tutulta, mutta jännää että minä olen tulkinnut minulla olevan tajuttoman huono kasvomuisti! Näen tuttuja naamoja kaikkialla, mutta en kykene muistamaan mistä yhteydestä tiedän heidät. Moikkailen myös typeriä julkkiksia luullen heitä tutuntutuiksi :roll: . Periaatteessa tutun näköinen ihminen voi olla oikeasti minulle ihan hyvinkin tuttu, kerran kassajonossa nähty tai mitä tahansa siltä väliltä. Naamat painuvat mieleen, mutta yhteydet eivät. En tunnista ihmisiä kasvojen perusteella. Nimistä taas muistan ihmiset helpostikin.

Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

Ilmeisesti aika moni vetää herneet nenää mun kommenteista :D

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Heartburn kirjoitti:Ilmeisesti aika moni vetää herneet nenää mun kommenteista :D
Mitäh?
Ai siinäkö sinä olet ylivertaisesti parempi vai mitämitä?
Mulla meni nyt hieman ohi tämä.

Sakara
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 4:00 am

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Olen aika hyvä valehtelemaan ja keksimään nopeasti varsin hyviä hätävalheita. Siitä on ollut paljon hyötyä joskus kouluaikoina, moni jälki-istunto on tullut vältettyä.

Olen myös hyvä omistautumaan asioille: jos teen jotain, teen sen yleensä ihan 100 prosenttisella teholla ja niin hyvin kuin vain pystyn.
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare

Rattus
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 8:57 am

Viesti Kirjoittaja Rattus »

...
Viimeksi muokannut Rattus, Ti Loka 07, 2008 9:24 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Elephant
Harjunpää
Viestit: 306
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2007 4:07 pm
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Saan peukaloni taitettua oudosti, vaikea selittää, mutta yritän:
Peukalossa kun on vain yksi nivel, siitä kohtaa taittaa kynsipeukalopääty osan etusormea vasten, siten, että kynsi osuu rystyseen ja peukalo on yksinkertaisesti kääntynyt kokonaan etusormea vasten. Sillain toisinpäin.. Ei tästä varmaan saa selvää, mutta hienoa se on, kun ihmiset eivät sitä ensin edes ymmärrä! :lol:
Tosin tämänkin opin rippileirillä, jossa tylsistyneenä vääntelin peukaloani ja kappas, se sitten vain meni niin. Ei siis kummoinen, mutta vaatii kipua ja taivuttamista.
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario

John Smith
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 7:06 pm

Viesti Kirjoittaja John Smith »

Luulenpa, että sain tämänkin oikein tehtyä (vaikka ohjeet olikin aika sekavat). Hieno temppu, aina sitä oppii jotain uutta... Taas jotain, jolla järkyttää kavereitaan kotibileissä. Pikkuisen kivulias alkuun, mutta niinhän ne kaikki on.
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta

tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

kasvomuisti sekä erilaisten ihmisten ymmärtäminen ja hyväksyminen.
pienikin hetki on arvokas

Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Varpaanheilutuksen epävirallinen Suomen mestari vuodelta 2006 8)
Älä oleta

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Chopper »

tyyppi85 kirjoitti:erilaisten ihmisten ymmärtäminen ja hyväksyminen.
:lol: :lol: :lol:

Anteeksi!
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

mitä se chopper nauraa ja ivaa?kerro minullekin.
pienikin hetki on arvokas

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Jos olisit tuossa mainitsemassasi asiassa ylivertaisempi ja parempi kuin kukaan muu niin sen huomaisi kyllä tällä palstallakkin.
Et esim. veisi raiskaajilta munia pois tai hakkaisi pedofiilejä hengiltä koska ylivertaisesti olet parempi hyväksymään ihmiset sellaisenaan kun he ovat sekä myös ymmärrät heitä paremmin kuin muut...
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

Chopper kirjoitti:Jos olisit tuossa mainitsemassasi asiassa ylivertaisempi ja parempi kuin kukaan muu niin sen huomaisi kyllä tällä palstallakkin.
Et esim. veisi raiskaajilta munia pois tai hakkaisi pedofiilejä hengiltä koska ylivertaisesti olet parempi hyväksymään ihmiset sellaisenaan kun he ovat sekä myös ymmärrät heitä paremmin kuin muut...
tässä tietysti tarkoitin että hyväksyn esim ihmisen homouden,lesbouden,erilaisen musiikkimaun,elämäntyylin jne jne..ja sitä eivät läheskään kaiki tee,todellakaan.

vaikka hyväksyn erilaisuutta tms niin se ei suinkaan tarkoita että puolustelisin jotain murhaajia,pedofiilejä,raiskaajia.
pienikin hetki on arvokas

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja Chopper »

tyyppi85 kirjoitti:
Chopper kirjoitti:Jos olisit tuossa mainitsemassasi asiassa ylivertaisempi ja parempi kuin kukaan muu niin sen huomaisi kyllä tällä palstallakkin.
Et esim. veisi raiskaajilta munia pois tai hakkaisi pedofiilejä hengiltä koska ylivertaisesti olet parempi hyväksymään ihmiset sellaisenaan kun he ovat sekä myös ymmärrät heitä paremmin kuin muut...
tässä tietysti tarkoitin että hyväksyn esim ihmisen homouden,lesbouden,erilaisen musiikkimaun,elämäntyylin jne jne..ja sitä eivät läheskään kaiki tee,todellakaan.

vaikka hyväksyn erilaisuutta tms niin se ei suinkaan tarkoita että puolustelisin jotain murhaajia,pedofiilejä,raiskaajia.
Aivan,tämän takia et ole ylivertaisempi tässä asiassa kuin me muutkaan ;)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Re: Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

uskon olevani..todella moni kyllä sanoo että ymmärtää ja hyväksyy ihmisten erilaisuuden mutta kun vastaan tuleekin tosipaikka jolloin se hyväksyminen pitäisi tulla ilmi ja näkyä niin sitten ollaankin vastaan ja jyrkkiä,ei uskalleta puolustaa omaa väitettyä mielipidettä.tällaiseen olen törmännyt usein.
pienikin hetki on arvokas

Vastaa Viestiin