Oletko ylivertaisesti parempi jossain, kuin kukaan.

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

antwerpen
Harjunpää
Viestit: 325
Liittynyt: To Touko 15, 2008 11:35 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja antwerpen »

Ei ole mahdollista, että olisin ylivertainen jossain. Kim Jong Il tekee nimittäin kaiken paremmin kuin kukaan muu. :lol:
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Minä pystyn myös näyttämään valokuvissa ainakin kolmelta hyvin erinäköiseltä ihmiseltä aivan pienillä ilmemuutoksilla, ei siis tarvita edes naurua, suuttumusta tai muutakaan vaan naama on koko ajan melko peruslukemilla.

Sylkikupliakin osaan tehdä.

Lisäksi käärin äärimmäisen hyviä sätkiä käsin, eräässä nopeutta vaativassa korttipelissä minua ei ole koskaan voittanut kukaan, ja sitä erästä peliä, jossa neljää nappulaa pitää painaa valojen syttymisjärjestyksessä voisin hakata kai loputtomiin. Pelasin sitä eräässä baarissa, jossa sai ilmaisen oluen aina ylitettyään tietyn määrän. Omistaja korotti lukua aina silloin tällöin ja lopulta lopetti koko touhun kun dokailin siellä ilmaiseksi jatkuvasti. Haluan kerskailla myös sillä, että osaan muutaman intiiimin tempun, joilla saan koukkuun miehen kuin miehen. Tosin miesten haikailusoitot perääni vielä vuosienkin jälkeen joskus rasittavat 8)
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Loka kirjoitti:olen manipuloinnin mestari (tässä olen oikeasti todella elementissäni), olen huijaamismestari
Joudun tunnustautumaan itsekin erinomaisen loistavaksi em. asioissa, johtuen ilmeisesti tuosta ihmistuntemuksesta.

En ole koskaan jäänyt valheesta tahtomattani kiinni, en ikinä.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

PaulaDrew kirjoitti:. Haluan kerskailla myös sillä, että osaan muutaman intiiimin tempun, joilla saan koukkuun miehen kuin miehen. 8)
En usko. Aika nihkeä käsitys miehistä mielestäni jos kuvittelee että mies kuin mies jää "koukkuun" seksitempulla. Nyt tarvitaan todisteita :D

EDIT: Olen äärimmäisen hyvä paljastamaan manipuloivia naisia ja miehiäkin, mukava naureskelella jälkeenpäin partaansa kun joku luulee pompottavansa toista vaikka toinen onkin niin kyyninen että ei usko mitään.
StillGoingStrong
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: La Joulu 29, 2007 1:26 pm

Viesti Kirjoittaja StillGoingStrong »

osaan puhua takaperin joka sanan. naaso auhup nirepakat akoj nanas. Opettelin tämän tuikitarpeellisen taidon loputtoman tuntuisilla bussimatkoillani lukioon.
!One Love!
StillGoingStrong
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: La Joulu 29, 2007 1:26 pm

Viesti Kirjoittaja StillGoingStrong »

judge dredd tuli kertoneeksi itsestään aika paljon, no kai se oli huumoria.
!One Love!
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

^^^Nihkeä käsitys miehistä kyllä, eikä vähiten siksi, että he näyttävät olevan aina valmiita pettämään uusia puolisoitaan, valehtelemaan ja ottamaan riskin kokeakseen uudelleen jonkun seksitempun. :?

Todisteita? Hmm.. Ehkä voisin hankkia tunnustuksen joltain murhamieheltä tarvittaessa? :D
tuåmas
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:48 am

Viesti Kirjoittaja tuåmas »

joey kirjoitti: Ainiin joo! Lisäksi olen synnynnäisnotkea siten, etten ole törmännyt yhtä notkeisiin voimistelijoihinkaan.
Sama.

Tai normaalia notkeampi pojaksi vaikka en koskaan normivenyttelyjä kummemmin ole venyttelyä harrastanut. Saan mm. kyynerpäät maahan asti suorilta jaloilta. :roll: Jeejee.

Kova olen myös juoksemaan. Viime viikolla 12 kilometriä meni alle tunnin enkä ollut kk ottanut yhtään juoksuaskelta. Se johtuu kyllä ihan geeneistä. Pappani on ollut joskus muinoin Suomen mestari pitkillä matkoilla. En matkaa muista. Harmittaa vieläkin, että en tosissani ruvennut juoksua harrastamaan. Kalja vei mielenkiinnon siitäkin.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

joey kirjoitti:
Loka kirjoitti:olen manipuloinnin mestari (tässä olen oikeasti todella elementissäni), olen huijaamismestari
Joudun tunnustautumaan itsekin erinomaisen loistavaksi em. asioissa, johtuen ilmeisesti tuosta ihmistuntemuksesta.

En ole koskaan jäänyt valheesta tahtomattani kiinni, en ikinä.
Minäkään en ole jäänyt valheesta kiinni. Tämä selittyy varmasti osittain just loistavalla manipuloimistaidolla, kaiken saa näyttämään miltä haluaa jos siihen on taitoja ja meillä Joeyn kanssa ilmeisesti on. Saan myös ihmiset olemaan hyvin herkästi samaa mieltä kanssani, mikä pidemmän päälle nyppii. Muiden vastakkaiset mielipiteet muuttuu sitä mukaa kun manipuloin eikä siihen edes kummosia tarvita. Nyt en puhu keskustelupalstasta vaan ihan oikeassa elämässä tapahtuvista jutuista.
Anna
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: To Loka 18, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Anna »

Mua ei voita kukaan Wiin keilailupelissä. Ei kukaan.
Osaan myös soittaa biisin kun biisin korvakuulolla kosketinsoittimilla.
Eikä kukaan voi olla mua kankeampi eikä laiskempi.. :lol:
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Nämä on voineet tulla esille jossain muualla, mutta on mulla absoluuttinen sävelkorva ja kykenen keskustelemaan kahdesta eri aiheesta kahden eri henkilön kanssa yhtä aikaa. Siis normaalitempolla.

Mulla on sairaan tarkka hajuaisti, lähentelee koiraa, sanovat läheiset. Lasten ois turha yrittää vetää yhtä röökiä ja selvitä siitä kiinni jäämättä. Haistan vaatteista, jos joku perheenjäsen on kaks tuntia sitten kaupassa ohittanut tupakoivan ihmisen. Ei ole pakko uskoa, mutta on se totta.

Mulla on sairaan tarkka värisilmä, se tulee isältä, joka oli nuorena Suomen huippu yhdellä alalla jossa tällainen värisilmä rulaa. Olen todella hyvä väärentämään esim. käsialoja ja nimmareita.
Aika kummallisia ja hyödyttömiä taitoja. Kohta en ihmettele et meillä on kaks Asperger-poikaa... kerron lisää kun tulee mieleen. :oops:
Nothing is quite what it seems
Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Tuntuu siltä että osaan pienemmästäkin asiasta tehdä suuren huolenaiheen ja osaan kerätä kaikki mailman taakat olkapäilleni... :?
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Maybrick kirjoitti:Mulla on sairaan tarkka hajuaisti, lähentelee koiraa, sanovat läheiset. Lasten ois turha yrittää vetää yhtä röökiä ja selvitä siitä kiinni jäämättä. Haistan vaatteista, jos joku perheenjäsen on kaks tuntia sitten kaupassa ohittanut tupakoivan ihmisen. Ei ole pakko uskoa, mutta on se totta.
Pikkusiskoni on samanlainen. Haistoi mm. pienenä, kuka kaveri oli käynyt oven takana kysymässä, kun tultiin jostain kotiin.

Itse olen aika lyömätön piilosanojen ratkaisussa. Sekä esitysten laatimisessa ja pitämisessä. Opin lukemaan nelivuotiaana. Kymmenen hujakoilla yritin lainata jo aikuisten osaston kirjoja, mistä kirjaston täti oli alkuun eri mieltä. Sanavarastoni on lähestulkoon ehtymätön.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

En ole.
Bleddyn
Neuvoja-Jack
Viestit: 587
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 1:33 am
Paikkakunta: K-S Survival Program.

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

antwerpen kirjoitti:Ei ole mahdollista, että olisin ylivertainen jossain. Kim Jong Il tekee nimittäin kaiken paremmin kuin kukaan muu. :lol:
Siitäkin huolimatta pakko kertoa, että vaikka muuten muistini on armottoman surkea, niin syntymäpäiviä en unohda ikinä. Ikävätkin puolensa tässä on; joudun toimimaan kävelevänä kalenterina.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Vastaa Viestiin