Googleta oma nimesi

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Löysitkö tietoa itsestäsi googlettamalla oman nimesi ?

Löysin
75
69%
En löytänyt
34
31%
 
Ääniä yhteensä: 109

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

mullakin sellainen nimi ettei ole toista suomessa. näkyi löytyvän edellisen duunipaikan sähköposti ja työpuhelimen numero. kumpikaan ei enää ole käytössä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei

kaljamato
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: La Maalis 22, 2008 2:12 pm

Viesti Kirjoittaja kaljamato »

Ei löytyny samannimistä ihmistä koko nimellä tai etunimi-sukunimi-yhdistelmällä. Ainut mikä meikäläiseen liittyy oli suomi24-lla pidempi aika sitten spekuloitu eräässä keskustelussa liitynkö erääseen juttuun ja millaiset suhteet mulla on erinäisiin tahoihin ja muuta shaissee.

Noita viestejä tuskin saa millään poistettua? Ei varmaan anna hyvää kuvaa jos duunissa ym joku sattuu mun nimellä guuglaamaan ja siellä arvuutellaan "kun sen ja sen veli on se ja se ja sitten sen entinen naapuri sano näin ja sitten mä luulen nähneeni että se kidnapattiin avaruusalukseen.." :evil:
"Kaks lähtee samaan kirstuun ja se on taivahan totuus."

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Noniin kaikki Kyllin profiloineet! Kuinka paljon löysitte? (Pidättehän yksittäiset tietonne ominanne, nyt kysytään vaan että löytyikö jotain ja miten paljon) 8)
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...

supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Enpä löydä omasta nimestä mitään muuta kuin yhden vetoomuksen olen allekirjoittanut.

Ja hyvä niin koska etunimi+sukunimi yhdistelmänä on ainutlaatuinen. Enpä oikeastaan usko että toista maailmasta löytyypi.

n

hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2370
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Facebook tulee heti ensimmäisenä eteen :D
Viimeksi muokannut hipsulainen, Ma Helmi 16, 2009 12:05 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra

PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Kymmenen sivua linkkejä, joista ihan muutama osuma meikäläiseen. Valokuvia, joiden julkaisun yhteydessä on poikkeuksellisesti mainittukin kuvaajan nimi. Yllätyin oikein itsekin. Mutta kaikesta päätellen kaimani ovat huomattavasti aikaansaavempaa ja älykkäämpää sorttia kuin minä.

Tähtisade
Neuvoja-Jack
Viestit: 510
Liittynyt: To Heinä 24, 2008 5:37 pm

Viesti Kirjoittaja Tähtisade »

Löysin. Suurin osa informaatiosta liittyy työhöni.

Jansku
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: La Maalis 29, 2008 1:24 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jansku »

Löytyi sellaista tietoa, jonka netissä olosta en ollut edes tietoinen. Tämä siis itseeni liittyen: mulla on aika paljon nimikaimoja, joista on paljon tietoa netissä. Eräs heistä on tunnettu urheilija.

Wuulffi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 7:38 pm
Paikkakunta: Susimetsä

Viesti Kirjoittaja Wuulffi »

Löytyy. Itse laitettuja ja sitten erinäisissä tuloksissa. :wink: Yksi sitkeä keskusteluketju tulee aina näkyviin, vaikka keskustelusta on aikaa jo kymmenisen vuotta. :shock:

Samannimisiäkin löytyy pari.

gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Reipas 1000 osumaa ja ei oo toista saman nimistä suomessa :wink:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi

Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Hui
Pari tuhatta osumaa mulle. urheilutuloksia, työjuttuja yms

Avatar
Luupää
Perry Mason
Viestit: 3848
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 10:03 pm

Viesti Kirjoittaja Luupää »

Ei sitten niin mitään. Erään härdellin vuoksi tiedän, että täyskaimojakaan minulla ei ole kuin yksi ja hänelläkin on toinen nimi eri. Tyhjää haukkaa.

Pelkällä sukunimellä löytyy vaikka kuinka keleesti vaikka se aika harvinainen onkin. Mutta kun sattuu Suomessa olemaan minun nimiseni kaupunki...
Kun linkität niin kopioi teksti samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta ja asia katoaa bittiavaruuteen.

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Eipä löydy itsestä mitään, mutta ainoa kaima näyttää olevan varainhoitajana isossa bisneksessä. Ei paha... :mrgreen:

pekkaeric
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 10:04 pm

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

No hui! Jopas olette originaaleja,kun jokatoisella on uniikki nimi.
:D :shock:
Löytyi jotain vanhoja harrastusjttuja omalla nimelläni.

Neiti Etsivä
Frank Drebin
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Elo 15, 2008 2:02 pm
Paikkakunta: Ihmemaassa

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

löytyi facebook ja muutama ilmoitus nettiautossa ja nettimotossa.
Itselläni tietääkseni 3 kokonimi kaimaa.
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.

Vastaa Viestiin