Meidän kuvat/avattaret :)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Maybrick kirjoitti:Herrasmiehellä tulee ilman muuta olla pulisongit. Cortolla en muista nähneeni koskaan muuta hattua kuin tuo avatarissa oleva, mutta kyllä ilman silinteriäkin voi olla herrasmies. :)
Juu, ja ainahan sivistävä seura tekee kaltaisekseen, vai mitä...?? ;)

Apropos, asiasta neljänteen, viittaako tuo nimimerkkisi ja ulkoinen habituksesi siihen, että uskoisit kaimallasi olleen jotain osuutta erääseen varsin tunnettuun rikossarjaan? Itse olen asian suhteen huomattavan skeptinen ja se kuuluisa päiväkirjahan on osoitettu varsin vahvan tuntuisella näytöllä väärennökseksi. James ei toki ollut ihan paras mahdollinen aviomies, mutta kytkentä ko. tapauksiin tuntuu varsin epäuskottavalta. Kiintoisampi kysymys sitten on, myrkyttikö Florence hänet vai ei. Lukemani aineiston perusteella sanoisin, että chanssit ovat aika lailla 50/60. Pitkän tuomionhan (14 v.) hän lopulta sai ja loppuelämäkin oli ilmeisesti aika kurjaa ja surullista eikä hän koskaan enää tavannut lapsiaan...

PS. Ai niin, taisi mennä OT:ksi. Jatketaan teemaa asianmukaisessa ketjussa, jos siihen on tarvetta.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17102
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

http://img300.imageshack.us/img300/2601 ... 928ty4.jpg

Kokin avattaresta tulee mieleen murha.infon "konttori". Takimmainen "mode" noituu "juu-u pojjaat, se on taas banneja jaossa" , keskimmäinen "mode" plaraa minfon tulostettuja sivuja jotenkin ennakkoasenteellisen näköisenä, "jaahas, mitähän ovat taas vääntäneet?" ja etualalla oleva "Raid" on hyvin tuskaantuneen oloinen - joko kirjoittajiin tai kirjoitusten tasoon... "ei jumalauta mitä sontaa".
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

^Tämähän onkin kuva meidän konttorista.
Minä siinä keskellä.
A man's got to do what a man's got to do.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Apropos, asiasta neljänteen, viittaako tuo nimimerkkisi ja ulkoinen habituksesi siihen, että uskoisit kaimallasi olleen jotain osuutta erääseen varsin tunnettuun rikossarjaan? Itse olen asian suhteen huomattavan skeptinen ja se kuuluisa päiväkirjahan on osoitettu varsin vahvan tuntuisella näytöllä väärennökseksi.
En usko lukemani perusteella, että kaimallani olisi ollut osuutta niihin rikoksiin joihin viittaat. Päiväkirja on varsin viihdyttävää lukemista, ja siitä ynnä muusta aineistosta saa hyvän kuvan tämän kellonvitjoilla somistetun herrasmiehen tavoista ja huumearsenaalista. Varsinkin Valentinen lihamehuun sekoitetut myrkyt saavat minut inhon valtaan, jopa niin että itselläni menee ruokahalu joksikin aikaa. Kuitenkin päiväkirja ja muut opukset on suorastaan pakko lukea aina ajoittain uudelleen.

Olen samaa mieltä Florencen mahdollisesta osuudesta miehensä kuolemaan. Huumeita oli käytetty niin monta vuotta aina kasvavina annoksina ja sekoituksina, että on mahdollista, että varsinaista vaimon suorittamaa myrkyttämistä ei tapahtunut. Olisi mukavaa omistaa tuollainen Valentinen lihauutepullo...
Nothing is quite what it seems
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Maybrick kirjoitti: Varsinkin Valentinen lihamehuun sekoitetut myrkyt saavat minut inhon valtaan, jopa niin että itselläni menee ruokahalu joksikin aikaa. Kuitenkin päiväkirja ja muut opukset on suorastaan pakko lukea aina ajoittain uudelleen.
Tehodieetti...?? :lol:
Olen samaa mieltä Florencen mahdollisesta osuudesta miehensä kuolemaan. Huumeita oli käytetty niin monta vuotta aina kasvavina annoksina ja sekoituksina, että on mahdollista, että varsinaista vaimon suorittamaa myrkyttämistä ei tapahtunut. Olisi mukavaa omistaa tuollainen Valentinen lihauutepullo...
Omaan vai siipan käyttöön...?? ;)
welmu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: To Joulu 18, 2008 10:59 pm
Paikkakunta: Middle of Nowhere

Viesti Kirjoittaja welmu »

Tässä on meikäläinen ihan itse avatar kuvassa :lol: :lol:



welmu
Support your local Big Red Machine / 81
WhoIam
Remington Steele
Viestit: 231
Liittynyt: Pe Elo 08, 2008 6:54 pm

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

Kuvassa esiintyy omaisuuttani, olen itse kuvannut sen ja muokannut sen. Miulla on Kaikki oikeudet kuvaani :D
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tehodieetti...?? Laughing

Lainaus:

Olen samaa mieltä Florencen mahdollisesta osuudesta miehensä kuolemaan. Huumeita oli käytetty niin monta vuotta aina kasvavina annoksina ja sekoituksina, että on mahdollista, että varsinaista vaimon suorittamaa myrkyttämistä ei tapahtunut. Olisi mukavaa omistaa tuollainen Valentinen lihauutepullo...

Omaan vai siipan käyttöön...?? Wink
Valentine-tehodieetti on tosi hyvä viikonloppuherkutteluun taipuvaiselle hra Toukotiilille. Lihauutepullo olis kiinnostava muiden arkeologisten ja fossiilisten jäänteiden rinnalla, tietysti aluksi vain "koristekäytössä", mutta olisi se mukava olemassa ihan tosi tilanteessa, jos tulisi joskus epäsopua siipan kanssa... 8)
Nothing is quite what it seems
Kakira
Sabrina Duncan
Viestit: 360
Liittynyt: To Touko 14, 2009 9:17 pm

Re: Meidän kuvat/avattaret :)

Viesti Kirjoittaja Kakira »

Löysinpä hauskan ketjun :lol:
Monilla on sama ava ollut aina, mutta on niitä vaihtelun haluisiakin joukossa.
Niin se vaan on että omaan avaan "kiintyy". Itselläni oli hetken (vuorokauden?)
tälläinen

Kuva

mutta aika äkkiä tuli ikävä "omaa" avaa joten vaihdoin pikapikaa takaisin :shock:
Muiden avat ovat myös niin tuttuja, että kun joku omansa vaihtaa, ei osaa "lukea" kirjoittajan tekstiä sellaisena kun hänet on oppinut tuntemaan, hämmentävää :roll:
ELÄ ja anna toisten elää
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Meidän kuvat/avattaret :)

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Kakira kirjoitti: Muiden avat ovat myös niin tuttuja, että kun joku omansa vaihtaa, ei osaa "lukea" kirjoittajan tekstiä sellaisena kun hänet on oppinut tuntemaan, hämmentävää :roll:
Aivan, ja siksi olisikin hyvä, että ihmiset pitäytyisivät avoissaan, koska niiden ideahan on juuri helpottaa ja nopeuttaa kirjoittajan tunnistamista. Tietysti jos nyt on löytänyt jonkun vallan hienon uuden avan tai on syystä tai toisesta pettynyt vanhaan, niin voihan sen toki vaihtaa, mutta jos niitä vaihtelee viikottain niin samalla häviää kyllä aika lailla koko avan alkuperäinen idea.

Nimim. "Kahta en vaihda..." :mrgreen:
zatulee
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 101
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2008 6:51 pm

Re: Meidän kuvat/avattaret :)

Viesti Kirjoittaja zatulee »

Liittyy oleellisesti nimimerkkiini, joka taas on eräänlainen sanaväännös... :wink:
-Tuuli käy heidän ylitseen...
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: Meidän kuvat/avattaret :)

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

zatulee kirjoitti:Liittyy oleellisesti nimimerkkiini, joka taas on eräänlainen sanaväännös... :wink:
Prinzessa Ruuzunen zatuilee...?? ;-)
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Meidän kuvat/avattaret :)

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Olin pitkän aikaa ilman avatarta. Lopulta en löytänyt omiakaan kirjoituksiani, joten valitsin avattarekseni oman akvarellimaalauksen, mikä esittää poikaani (muistaakseni Joutsan leirintäalueella vuonna öööö jotain). Hauskaa meillä jokatapauksessa oli, aina. :lol:
Avatar
HBIC
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 5:06 am
Paikkakunta: Blue Ridge Mtns

Re: Meidän kuvat/avattaret :)

Viesti Kirjoittaja HBIC »

^ Todella hieno maalaus, Ailar. Tulee mieleen Paul Gauguin:in teokset.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Meidän kuvat/avattaret :)

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Voiih! Kyllä mun rääpystykset on aikas onnettomia noihin verrattuina. Mutta kiitos!
Olen asetellut joitain taulujani yläkerran aulaan, piiloon ihmisten silmistä. :mrgreen: Jos taas pimeinä talvi-iltoina yrittäis maalata jotain.
Vastaa Viestiin