Mikä olet ammatiltasi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Wuulffi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 7:38 pm
Paikkakunta: Susimetsä

Viesti Kirjoittaja Wuulffi »

Ammatinharjoittaja. :|
ruoska
Lauri Hanhivaara
Viestit: 143
Liittynyt: Ma Kesä 25, 2007 5:10 pm

Viesti Kirjoittaja ruoska »

Businessman
Viol-
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ke Elo 22, 2007 9:05 pm

Viesti Kirjoittaja Viol- »

media-assistentti, graafiseen suunnitteluun suuntautunut. Nyt kuitenkin työttömänä ja satunnaisena piirtäjänä/taiteilijana hommailen. :|
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2376
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Työkkärin kirjoilla olen, tosin tällä hetkellä työharjottelussa :D
Viimeksi muokannut hipsulainen, Ma Joulu 15, 2008 12:16 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
hannibaali
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 11:36 pm
Paikkakunta: Pohojammaa

Viesti Kirjoittaja hannibaali »

teatterialalla...
As I kissed her goodbye, I said, 'All beauty must die'. And lent down and planted a rose between her teeth.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Ajattelin käydä nyt tämän yhdeksännenluokan jälkeen pienehkon loman, jonka jälkeen pyrin 40+60 tuntia kestävään vartijakoulutukseen.

Tämän jälkeen pidän taas lomaa, ja käyn armeijan. Armeijan jälkeen yritän hankkia vartijan työtä.

Toivon että kaikki menee suunnitelmien mukaan, mutta mulla on sellane kutina perseessä että jotakin unohtui/on mahdotonta tehdä.

Ääh.
What you do... Makes you who you are.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Valmistuin tuossa keväällä datanomiksi, nyt opiskelen tietotekniikan insinööriksi, arvioitu valmistuminen 2011. (ARGH, niin pitkään..)
ubuntus
Remington Steele
Viestit: 217
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 8:47 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

DonHessu kirjoitti:Ajattelin käydä nyt tämän yhdeksännenluokan jälkeen pienehkon loman, jonka jälkeen pyrin 40+60 tuntia kestävään vartijakoulutukseen.

Tämän jälkeen pidän taas lomaa, ja käyn armeijan. Armeijan jälkeen yritän hankkia vartijan työtä.

Toivon että kaikki menee suunnitelmien mukaan, mutta mulla on sellane kutina perseessä että jotakin unohtui/on mahdotonta tehdä.
Ääh.
Suosittelisin päälle kyllä jotain muutakin, kuulostaa melko lyhyeltä koululta. Eikös näitä 3 vuoden koulutuksia ole ammattikouluissa? Tämä siis oli vain minun mielipiteeni, jos päätät tuohon lähteä niin kaikkea hyvää kouluun.

Itse olen opiskelija täysipäiväisesti luultavasti enää tämän vuoden, sitten töiden ohessa toinen koulutus jollakin aikataululla.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

ubuntus kirjoitti:
DonHessu kirjoitti:Ajattelin käydä nyt tämän yhdeksännenluokan jälkeen pienehkon loman, jonka jälkeen pyrin 40+60 tuntia kestävään vartijakoulutukseen.

Tämän jälkeen pidän taas lomaa, ja käyn armeijan. Armeijan jälkeen yritän hankkia vartijan työtä.

Toivon että kaikki menee suunnitelmien mukaan, mutta mulla on sellane kutina perseessä että jotakin unohtui/on mahdotonta tehdä.
Ääh.
Suosittelisin päälle kyllä jotain muutakin, kuulostaa melko lyhyeltä koululta. Eikös näitä 3 vuoden koulutuksia ole ammattikouluissa? Tämä siis oli vain minun mielipiteeni, jos päätät tuohon lähteä niin kaikkea hyvää kouluun.

Itse olen opiskelija täysipäiväisesti luultavasti enää tämän vuoden, sitten töiden ohessa toinen koulutus jollakin aikataululla.
Ongelmana on juuri se että yritän välttyä 3 vuoden opiskeluilta :/
What you do... Makes you who you are.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5184
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Ehtiihän sitä myöhemminkin.
Puhutaan elämänikäisestä oppimisesta. Peruskoulussa kun yhdeksän vuotta palloilee, niin jotkut kaipaavat vähän "välivuotta".
Myöhemmin voi löytyä motivaatiota opiskeluun.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
ubuntus
Remington Steele
Viestit: 217
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 8:47 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ubuntus »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Ehtiihän sitä myöhemminkin.
Puhutaan elämänikäisestä oppimisesta. Peruskoulussa kun yhdeksän vuotta palloilee, niin jotkut kaipaavat vähän "välivuotta".
Myöhemmin voi löytyä motivaatiota opiskeluun.
Tämä on totta. Turha lähteä 3 vuodeksi jonnekkin "palloilemaan" jos motivaatiota ei ole yhtään, koulutuksesta jäisi tuskin mitään käteen. Ainakin itsellä on motivaatio vain kasvanut iän myötä.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

^ Hyvänä esimerkkinä myös omat vanhemmat, toinen lähti opiskelemaan yli 30-vuotiaana uuden ammatin ja toinen opiskelee nyt, täyttää 50. Ja minä olen kummastakin vanhemmastani äärimmäisen ylpeä, kun ovat uskaltaneet lähteä opiskelemaan lisää. Varsinkin äidistäni, joka joutui palloilemaan työpaikasta toiseen! .. vaikka joutuu tuo nytkin, mutta se johtuu ammatista.

Ja täytyy vielä sanoa, ei kaikista ole sillä tapaa opiskelemaan vaikka sen 3 vuotta. Lyhyemmätkin koulutukset on hyvä juttu. Tärkeintä on että saa tehdä juuri sitä työtä, jota tahtoo. Korostan siksi koska minusta tuo on äärimmäisen tärkeää.
Siru
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2007 7:12 pm

Viesti Kirjoittaja Siru »

Kaupan alalla on palloiltu jo 14 vuotta.. Opiskelemaan tekisi mieli - lähinnä tradenomiksi taloushallinnan puolelle, suuntautuminen kirjanpitohommiin.
Vanaja
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 8:32 pm
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Vanaja »

Tää toimii kassatätinä.
Annie W
Harjunpää
Viestit: 325
Liittynyt: Pe Loka 12, 2007 5:58 pm

Viesti Kirjoittaja Annie W »

Tällä hetkellä kaupallisella alalla sekä kulttuurialalla ja lisäksi AMK-opiskelijana.

edit: toisen työpaikan vaihto
Viimeksi muokannut Annie W, Su Tammi 27, 2008 11:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Misery is almost always the result of thinking.
Vastaa Viestiin