Maailman kaunein nainen / komein mies?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

jahmomma
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ke Tammi 11, 2012 5:49 am
Paikkakunta: etelä-suomi

Re: Maailman kaunein nainen / komein mies?

Viesti Kirjoittaja jahmomma »

oma mies ihan ensteks!

Kuva

anderson "the spider" silva

Kuva

snoop dogg

Kuva

wiz khalifa

nuuskija
Nikke Knakkertton
Viestit: 178
Liittynyt: Ti Elo 21, 2012 4:11 pm

Re: Maailman kaunein nainen / komein mies?

Viesti Kirjoittaja nuuskija »

Kyllä siinä Zeta-Jonesissa vain on jotain mahdottoman viehkeää, samoin vanhassa kunnon Marilynissa parhaina päivinään. Miehistä on vaikeampi nimetä, vaikka ihan perusheteronainen olenkin. Kari-Pekka Toivosessa on jotain mahdottoman seksikästä, vaikkei ihan komeista komein olekaan. Sanotaan miehistä nyt sitten Richard Gere nuorena, jos nyt joku on pakko nimetä.

Kas vain, tulipa mahdottomasti toistoa. :roll:

nuuskija
Nikke Knakkertton
Viestit: 178
Liittynyt: Ti Elo 21, 2012 4:11 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja nuuskija »

Maybrick kirjoitti:Googlettakaa Michele Mercier - niissä nuorena otetuissa kuvissa taitaa olla minun silmissäni maailman kaunein nainen.
Tämä se oli, jota myös mietin. Jo lapsuuden ihanne.

aga
Adrian Monk
Viestit: 2752
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Maailman kaunein nainen / komein mies?

Viesti Kirjoittaja aga »

Kuva
Natalie Imbruglia

Pumpuli
Lauri Hanhivaara
Viestit: 146
Liittynyt: To Joulu 02, 2010 1:17 pm

Re: Maailman kaunein nainen / komein mies?

Viesti Kirjoittaja Pumpuli »

Jennifer Connelly
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
:P
Dulce et decorum est pro patria mori.

Ei ole epätoivoisia tilanteita, on vain epätoivoisia ihmisiä.

Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Maailman kaunein nainen / komein mies?

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

Kysymys on varmasti asetettu "kieli poskessa", mutta on silti kiehtova. Olen samaa mieltä Maybrickin kanssa, että Ralph Fiennesillä on kauneimmat silmät ja hän oli nuorena muutenkin demonisen komea. Mun mielestä kauneus on kokonaisuus ja siinä on jotain ylimaallista. Esim. rocktähti Floor Jansenia voi luonnehtia ylimaalliseksi, ainakin lavalla. Jumalaiseen kauneuteen kuuluu myös tapa liikkua. Sekä Jansenin tapauksessa tietysti ääni! - Troija-elokuvassa onnistuttiin hyvin tekemään Brad Pittistä jumala Akhilleus, joka liikkeitä myöten on täydellisen kaunis.

Moni on kaunis 10-20 vuoden ajan, mutta kulumattomasta kauneudesta ei tule mieleeni muita esimerkkejä kuin Vanessa Redgrave. Ehkä salaisuus on katseessa, joka ei vanhene.

Avatar
Dortmunder
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Tammi 25, 2016 12:15 pm
Paikkakunta: New York

Re: Maailman kaunein nainen / komein mies?

Viesti Kirjoittaja Dortmunder »

Itse ole aina arvostanut ihmisessä yli kaiken muun sisäistä kauneutta. Jotenkin olen jopa ollut huomaavinani että se korreloi ulkoisen kauneuden kanssa käänteisesti. Tai sitten olen vain sattunut itse aina törmäämään juuri niihin kauniisiin naisiin jotka ovat niin täynnä itseään (läpeensä tyytyväisiä) ettei sinne enää mies sisään mahtuisikaan. Silti olen jo toista kertaa naimisissa...ehkä olen niin komea ;)
No joka tapauksessa...tästä syystä oma listani on seuraava: maailman kaikkien aikojen kaunein nainen oli ylimaallisen kaunis Egyptin kuningatar Kleopatra VII Filopator - kuvakin alla (kuolleenakin kaunis..ei, en ole negrofiili):
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kleopatra ... 1_138).jpg

Ja miesihanteeni lienee Tŝingis-kaani, komea ja viisas sekä ennenkaikkea vahva!
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Maailman kaunein nainen / komein mies?

Viesti Kirjoittaja damfin »

Miehistä en sano mitään, enkä nyt naisistakaan mitään maailman kauneinta osaa sanoa, mutta tässä eräs ehkä hieman yllättävä poiminta melko tuntemattomasta naisesta jonka kasvoissa varsinkin on jotain maagisen kaunista, neidin nimi (ainakin taiteilijanimi) on LInda Namasaka, harmittavan vähän vain löytyy julkisia kuvia, ja en nyt rupea selvittämään missä tuohon törmäsin, jossain netin syövereissä :)
Joka tapauksessa tuohon Egyptin Kuningatar teemaan sivuten niin mielestäni noissa kasvoissa on juuri jotain jumalaisen (jumalattaren) kaunista aivan kuin jostain faaraoiden ajoilta.

Kuva

tässä vielä neidin video vartalomaalauksesta, melko lahjakasta mielestäni, siveysintoilijoille varoituksen sana että maalin alla on ainoastaan alaston iho.
https://youtu.be/H78tNRQFYIA

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Maailman kaunein nainen / komein mies?

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Damfin- olen itse ollut elämässäni aika komea mies. On ollut suhteita tummiin tyttöihin . Nyt koko asia ei kiinnosta. Avopuoliso oli 6:n laudaturin ylioppilas vuosikymmenien takaa jopa samasta koulusta.

En usko, että olet SaiPan varauksellinen kannnattaja. Eikä kuulukaan olla.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Saimaan_Pallo

Muuten; sekä Arvi Lind että Saimaan Pallo olivat nimenomaan lauritsalaisia, eivät lappeenrantalaisia. Myöhempi kuntaliitos sekoitti asioita.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Maailman kaunein nainen / komein mies?

Viesti Kirjoittaja damfin »

Moi Paccasucco, itse en ole itseäni varsinkaan nuorena mitenkään komeana pitänyt, ennemmin sellainen tavallisen näköinen arka ruipelo, ehkä nyt vanhempana tilanne sitten hieman korjaantunut kun rotevuutta tullut lisää ja naama saanut hieman pyöreyttä, vai olisiko vaan itseluottamus kasvanut kun tuntuu että ei tuo vastakkainen sukupuoli mitenkään karkuun läheltäni yritä pyrkiä, ennemminkin tilanne alkanut olla niin että tuo pitkäaikainen avopuolisoni kauppareissuilla tuppaa joskus hernettä nenään vetämään hermostuessaan kun vieraat naiset niin ystävällisesti hymyilee ja juttelee.

Mutta siis naiskaudesta, itselläni ei ole ikinä fyysisiä suhteita tummiin tyttöihin ollut, ehkä ihan vaan siksi että niitä ei siellä missä nuoruuteni vietin juurikaan asustellut, mutta muuten mielestäni sillä ihonvärillä ei ole juuri mitään tekemistä kauneuden kanssa kumpaankaan suuntaan.
Kyllä minunkin naiskauneuteen liittyvä ihanteeni aikoinaan on ollut lähinnä tuo Marilyn Monroen suuntaan menevä, mutta noin yleisesti en kyllä osaa oikein sanoa mikä naisesta tekee mielestäni kauniin, kykenen ihailemaan niin vaaleita kuin tummia, hoikkia, normaalipainoisia tai jopa hieman pyöreähköjä, mielestäni tuo vanha sanonta "kauneus on katsojan silmissä" pitää hyvinkin paikkansa, siitä minulla on hyvinkin henkilökohtaista kokemusta.
Aikoinaan nuoruudessani porukoissa pyöri mukana eräs tyttö jota en pitänyt millään lailla viehättävänä, varsinkaan kasvoistaan en erityisemmin pitänyt, mutta jossain vaiheessa aloin viihtyä enemmän hänen seurassaan koska hän kuitenkin oli erittäin hauskaa seuraa ja juttumme kai toimivat yhteen joten lopulta sitten ihastuin häneen, ja omaksi ihmeekseni aloin näkemään hänet kauniina tyttönä, jopa hänen kasvonsa näyttivät mielestäni kauniilta ja ihmettelin että kuinka hänen kasvonsa noin ovat muuttuneetkin kauniiksi. No lopultahan tuo seurustelu sitten jossain vaiheessa kuitenkin loppui, elämä vei eri suuntiin ja ihastus unohtui, ja mikä yllättävintä niin jonkin ajan kuluttua kun näin hänet niin ihmettelin että mitä hittoa, eihän hän näyttänyt taaskaan enää yhtään kauniilta, ihastuksen tunteen myötä kauneuskin oli kadonnut, eli hänen kasvojensa kauneus olikin todella ollut ihan vain omissa silmissäni :D

SaiPan kannattaja en tosiaan ole, ihan siitä yksinkertaisesta syystä että en harrasta noita palloilulajeja enkä oikeastaan minkäänlaista penkkiurheilua, mäkihyppyä tuli viimeksi seurattua silloin kun Matti Nykänen maailmanmestaruuksia vielä hyppeli eli ehkä siitä on jo muutama vuosi vierähtänyt.
Eihän tuo Lappeenranta toki kovin kaukana omasta kotiseudustani ole, itse olen kylläkin lähtöisin Etelä-Savon puolelta.

Niin tuo Arvi Lind, ehkä hän voisi olla yksi esimerkki komeasta miehestä

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1226
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Maailman kaunein nainen / komein mies?

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Jennifer Aniston on vahvoilla omalta osaltani.

zeko
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: Ke Huhti 26, 2017 10:11 am

Re: Maailman kaunein nainen / komein mies?

Viesti Kirjoittaja zeko »

Mä sanon Angelina Jolie ja Johnny Depp. Ja siis silloin kun olivat parhaimmillaan. Ei nyte.

Avatar
PiikkiSika
Adrian Monk
Viestit: 2808
Liittynyt: To Tammi 14, 2016 11:52 pm

Re: Maailman kaunein nainen / komein mies?

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika »

Kaikki playboyhin kelpaavat 19-23v naiset on kaunein.
Äijistä en tiedä - Prime Kekkonen?
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !

Vastaa Viestiin