Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2370
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-12 ... pos=ok-nln

Nimihirviöt - Yritäpä kirjoittaa näiden julkkisten nimi perässä!

Julkaistu: 18.7.2012 13:51, päivitetty: 18.7.2012 14:30

Testaapa itsesi tai kaverisi IS:n nimihirviöleikissä.
Arnold Schwanegger eiku Schvaregger eiku Swartzenegger...

Kuinka moni pystyy kirjoittamaan Ison-Arskan nimen oikein kerrasta toiseen yhtäkään haparoimatta? Varsinkaan Yhdysvalloissa?

Mutta on niitä muitakin nimihirviöitä. Kokeilepa kirjoittaa seuraavien henkilöiden nopealla vilkaisulla kommenttikenttään!

Jos onnistut, voit onnitella itseäsi ja pitää itseäsi keskivertoa nerokkaampana ihmisenä.

Tai luepa nimet perheellesi tai kaverillesi, pyydä heitä kirjoittamaan nimet ylös ja katsokaapa, kuka menee pahiten metsään! Pisteitä saat jokaisesta.


1. Arnold Schwarzenegger

2. Ben Zyskowicz

3. Zach Galifianakis

4. Matthew McConaughey

5. Sara Chafak

6. Nicolas Cage

7. Shia LaBeouf

8. Rachel Weisz

9. Wilma Schlizewski

10. Fatbardhe Hetemaj


Kolme lisäpistettä saa siitä, että kirjoittaa suomalaismiljonääri Poju Zabludowiczin nimen oikein.


Huom! Jos copypastaat nimet suoraan tästä listasta, mörökölli sinut vieköön!

IS
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra

soveli
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ma Joulu 28, 2009 12:24 am

Re: Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet

Viesti Kirjoittaja soveli »

Elias Tapani Karhu

Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Mullakin on tullut tuo Rinta-Möykky vastaan. Tosi ihana perhe, ei nimi niitä pahenna :)

Yksi nimi jota en KOSKAAN anna lapselle jos mulle tulee poika: VEETI. Tulee mieleen 2000-luvulla syntynyt white trashin jälkeläinen. Oman lapseni nimet ovat myös erikoisia mutteivät sillä tavalla pahoja, mietin tarkkaan aikanaan mitkä nimet annan. Ja pidän tarkasti huolen että jos erikoisia nimiä on pakko antaa, ne eivät tule olemaan homoja, sisuja, susia tai muita, vaan tavallinen suomalainen etunimi, toisissa nimissä voi ollakin jo vähän erikoisempaa kuten mirellaa, marieta tai vastaavaa.
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"

Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Crishelle kirjoitti:Mullakin on tullut tuo Rinta-Möykky vastaan. Tosi ihana perhe, ei nimi niitä pahenna :)

Yksi nimi jota en KOSKAAN anna lapselle jos mulle tulee poika: VEETI. Tulee mieleen 2000-luvulla syntynyt white trashin jälkeläinen. Oman lapseni nimet ovat myös erikoisia mutteivät sillä tavalla pahoja, mietin tarkkaan aikanaan mitkä nimet annan. Ja pidän tarkasti huolen että jos erikoisia nimiä on pakko antaa, ne eivät tule olemaan homoja, sisuja, susia tai muita, vaan tavallinen suomalainen etunimi, toisissa nimissä voi ollakin jo vähän erikoisempaa kuten mirellaa, marieta tai vastaavaa.
Kaverilla on lemmikkinä Veeti :lol: Muutamat nykyään suosituista etunimistä sopii todellakin paremmin lemmikeille kuin lapsille.

Etelä-Pohjanmaalla törmää usein aika erikoisiin sukunimiin, joita en nyt häveliäisyyttäni tohdi julkaista.
Älä oleta

Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6651
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Hesari haastatteli vuonna 2010 erikoisen nimen omaavia tyyppejä. Laitetaan nettiversio tänne talteen:
Helsingin Sanomat kirjoitti:http://www.hs.fi/tulosta/1135253122078

Akka, Hannibal, Heppu, J, Kissanminttu, Mirumaru ja Tarzan kertovat nimistään
22.2.2010 3:00

HELSINGIN SANOMAT
REIJO HIETANEN, KAROLIINA PAATOS, VESA-MATTI VÄÄRÄ


1. Akka Ikikelo, 34 "Olen ainut Akka. Kastenimi Jaana ei ikinä istunut, joten vaihdoin sen seitsemän vuotta sitten. Akka edusti minulle voiman tuntoa. Siihen aikaan elin karusti, pilkoin puita ja hain veden kaivosta. Tuli akkamainen olo.

On se vaan kiva, että saa elää niin, ettei tule samannimistä vastaan."

2. Hannibal Schauman "Nimi on isäni antama. Se on kulkenut suvussa toisena ja kolmantena nimenä. Koulussa sitä mollattiin, väännettiin hannibal–kannibal-juttuja.

Nykyisin minulla ei ole mitään nimeäni vastaan. Se yhdistetään kauhuelokuvan murhaajaan. Ihmiset hymähtelevät, jotkut ihmettelevät. Toiset muistelevat sotapäällikköä. Minulle se on mikä on."

3. Heppu Alatalo, 6 "Heppu tuntuu ihan tavalliselta nimeltä. Minusta se on hauska."

Äiti Ria Alatalon mukaan Heppu bongattiin lumilautailijalta. Vanhemmat ihmiset olivat aluksi kauhuissaan, heille assosiaatio oli ihme heppu. Perheelle nimi kuvasti iloista tyyppiä.

4. J Salonen, 28 "Virastoissa monet sanovat närkästyneenä, että tähän tarvittaisiin nyt koko nimi. Vähän sillä asenteella, että älä hukkaa aikaamme. Netissä olen törmännyt siihen, ettei pelkkää yhtä kirjainta hyväksytä. Nimen täsmentämisestä on tullut rutiini, ei se minua haittaa.

Jokainen ihminen on yksilö, siksi isäni antoi minulle persoonallisen nimen. Se on ehdottomasti hyvä juttu. Muusikkona on ikään kuin jo taiteilijanimi valmiina."

5. Kissanminttu Heromaa, 5 "Tykkään nimestäni – Kissanminttu Inka Hunaja – hyvin paljon. Se on niin kivan kissamainen."

Isä Sami Karvosen mukaan nimi juontuu siitä, että hän ja Kissanmintun äiti ovat kissaihmisiä eikä lapsille haluttu antaa tavallisia nimiä. Kissanmintun veljet ovat Kuu-Valo ja Ilves.

6. Mirumaru Metsäjätti, 19 "Koko nimeni on Mirumaru Ailiina Mansikka Metsäjätti. Tuntuu, että olen aika erityinen. Joskus nimenhuudossa opettaja on kysynyt monta kertaa, miten Mirumaru kirjoitetaan.

Olin vähän ujo, joten se oli kiusallista. Muuten minua ei ole kiusattu, enemmän olen kuullut kehuja. En tiedä miksi, mutta usein miehet eivät usko nimeäni oikeaksi."

7. Tarzan Kuusela, 39 "Kun etunimilaki muuttui 1991, kaverini lisäsi etunimekseen Amadeuksen. Mietin, että mitähän minä keksisin. Ajattelin, että Aleksi Timoteuksesta tulee Kalevala-tyyppinen, jos perään lisätään Tarzan. Ystäväpiirilleni ja monelle muullekin olen Tarzan, mutta äiti kieltäytyy kutsumasta siksi. Työtä hakiessa saatan esittäytyä Aleksiksi.

Jos istun kapakassa ja esittäydyn Tarzaniksi, vastapäätä istuva esittäytyy Mustanaamioksi. Vaimoni ei ole Jane, kuten monet kysyvät. Jos joskus saamme poikalapsen, siitä tulee kyllä Zorro."

Disturbed
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: To Kesä 21, 2012 4:17 pm
Paikkakunta: Europe

Re: Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet

Viesti Kirjoittaja Disturbed »

Hermanni ja Tellervo on aina aiheuttanu tahattoman irvistyksen.

owersagearkef
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: La Elo 11, 2012 6:19 pm

hermes birkin

Viesti Kirjoittaja owersagearkef »

http://www.fdfr.net/ hermes birkin

Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re:

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

kakojootti kirjoitti:Haloo Haloo!?! Onko Hellä Alapää??
Ei, Jorma Ojos täällä vaan.

Tollanenkin nimi löytyy. Väitteiden mukaan myös Heli Kopteri ja Sini Tarra on olemassa. Kauko Säädin asuu virossa kuulemani mukaan.
bibo ergo sum

Hangman
Nikke Knakkertton
Viestit: 164
Liittynyt: La Heinä 07, 2012 8:11 am

Re: Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet

Viesti Kirjoittaja Hangman »

Järvenpään hautausmaalla muinoin naurettiin nimille Maria Mela ja Hilda Hikipää. Joo-o hyvät on ollu harrastukset. :lol:

Oma mummoni oli Lempi Laine ja intissä meillä oli vääpeli Käsi.

Varsinkin noi vanhat nimet on ollut hauskimpia eikä kuin nykyajan typeryyttään annettuja kauheita nimiä.

Niin joo ja tiedän myös Saturnus ja Jupiter nimiset kakarat jotka on jo kyllä aikuisia.

Muokataan nyt ainakin kerran vielä ja lisään sukunimen mitä täällä ei vielä ole mainittu. Se oli joku Hirvikalliola tai kalliolla ja skideinä sitten soiteltiin pilapuheluita että ampukaa alas se sieltä.

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Minun inttikaverini alokasajan naapurijoukkueesta, Mika-Petteri Hourula ampui isoveljeltään (muistaakseni isoveli yliluutnanttina Parolannummella tuolloin ja painetta upseerinuralle Mikallakin; tornihuhu huom!) anastamallaan (luvallisella?) käsiaseella Ikaalisten Kylpylässä tappavasti kesken RUK:n.

Tapauksesta juttua löytyy Minfostakin ja maininta sukunimen osuvuudesta.

Sen muistan että kun tapauksesta kuultiin ja luettiin, niin ihmeteltiin, ettei ollut ollenkaan "houruinen", vaan ihan tavallinen, asiallinen perustyyppi. Kyllähän sillä siis jotakin oli, muttei näkynyt päälle, eikä vissiin palikkatesteissäkään.

hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2370
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Kattelinpa tuossa aikani kuluksi väestörekisterin nimihausta että mitä etunimiä ihmisille on annettu. Vastaan tuli mm. seuraavat nimet:

Atlas, alle 18 miestä ja alle 5 naista
Netti, alle 15 miestä ja alle 15 naista
Telia, alle 10 miestä ja alle 10 naista
Raikas, alle 269 miestä ja alle 20 naista

Tieto, alle 10 miestä ja alle 10 naista
Siwa, alle 10 miestä ja alle 10 naista
Arpa, alle 20 miestä ja alle 33 naista
Savu, alle 5 miestä ja alle 5 naista

Tie, alle 10 miestä ja alle 10 naista
Naku, alle 5 miestä ja alle 5 naista
Levy, alle 5 miestä ja alle 5 naista
Tiivi, alle 25 miestä ja alle 55 naista

Haku, alle 5 miestä ja alle 5 naista
Pieni, alle 5 miestä ja alle 5 naista
Neliö, alle 5 miestä ja alle 5 naista
Tele, alle 10 miestä ja alle 10 naista

Savo, alle 20 miestä ja alle 20 naista.
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra

Kerjäläinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:27 pm
Paikkakunta: Viemäriverkosto

Re: Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet

Viesti Kirjoittaja Kerjäläinen »

Tämä mm. Itä-Suomen maaherrana, Vantaan kaupunginjohtajana, sekä poliitikkona tunnettu suomalainen on mielestäni siunattu varsin hauskalla sukunimellä: Pirjo Anneli Ala-Kapee :) (sittemmin myös Hakulinen). En itse ainakaan aiemmin ole kuullut moista.
Kaikki liekit polttavat, vauvaseni. Kyllä sinä opit. Se on joko tai. Kukaan ei saa molempia.

JiiJoo
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: Pe Marras 11, 2011 6:48 pm

Re: Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet

Viesti Kirjoittaja JiiJoo »

Tuli vastaan tyopaikalla Anu Surakka :D
kun kuitenkin aina on elämä laina

Hangman
Nikke Knakkertton
Viestit: 164
Liittynyt: La Heinä 07, 2012 8:11 am

Re: Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet

Viesti Kirjoittaja Hangman »

JiiJoo kirjoitti:Tuli vastaan tyopaikalla Anu Surakka :D
Onkohan toi Anus Urakka synnytetty perseen kautta. :mrgreen:

SallyS
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Pe Touko 25, 2012 2:15 pm

Re: Kauheimmat etunimet / olemassaolevien henkilöiden kokonimet

Viesti Kirjoittaja SallyS »

Kannan uutena minfolaisena korteni tähänkin kekoon. En ole lukenut koko ketjua läpi, mutta luulen ettei näitä ole vielä tullut esiin. Meillä on asiakkaana Kauko Valo ja lääkärinä Petri Kakkinen :D
Ai niin ja aikoinaan yliopistolla oli joku oppilaskunta-aktiivi Sirpa Risto, jota kutsuttiin Paristoksi...

Vastaa Viestiin