Tamperelainen Sami Rankinen katosi Playa de Inglesissä

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Lady Willows
Poliisikoira Rex
Viestit: 258
Liittynyt: To Huhti 22, 2010 10:27 am

Re: Tamperelainen Sami Rankinen katosi Playa de Inglesissä

Viesti Kirjoittaja Lady Willows »

Tuolla Inglesissä ja muutenkin Gran Canarialla jonkun verrran käyneenä ei tuo niin ihmeelliseltä tunnu, kaduilta, jotka ovat kuin serpentiinejä on ihan suora pudotus alas kun on rakennettu hotellit rinteitä pitkin vuoren seinää ylös. Hiukan ottaneena mies kuin mies voi kiivetä odotellessaan muurille katsomaan paremmin upeaa yönäköalaa ja horjahtaa murin harjalla olevan suht matalan rauta-aidan yli. Tai jopa istuksii aidalla yötä katselemassa. Viime kesänä hilpeässä humalassa olevat nuoret miehet laivallakin istuivat reunakaiteella, eli melko tyypillistä toimintaa. Siitä sitten kun tipahtaa joko itse horjahtaen tai joku ohikulkeva porukka vähän leikillään tönäisee, niin siitä on suora linja jyrkkää rinnettä alas tuonne kuiluun. Olen monasti ihmetellyt tuolla Canarialla, ettei enempää kuulu näitä onnettomuuksia tapahtuvan, kun katselen jyrkänteitä ja hilpeitä juhlijajoukkoja.....
2+2=5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla.
Morrissey: "So how can anybody say
They know how I feel
The only one around here who is me
Is me"

Teleksi
Vic Mackey
Viestit: 1971
Liittynyt: Ma Elo 13, 2007 3:45 pm

Re: Tamperelainen Sami Rankinen katosi Playa de Inglesissä

Viesti Kirjoittaja Teleksi »

Jaa, ei tuo minusta niin kummalliselta kuulosta, että on lähtenyt edelle. Minä voisin ihan hyvin kuvitella tilanteen oman mieheni kanssa. Olemme juuri lähdössä ja yhtäkkiä keksin, että tarvitsee vielä käydä vessassa. Voin ihan luontevasti kuvitella, että tässä tilanteessa mieheni sanoisi, että menee hissuksiin edeltä ja minä sanon tulevani hetken päästä perssä. Tai sitten nainen menee vessaan ja siellä on pitkä jono. Mies odottelee ja odottelee ja lopulta lähtee kävelemään majapaikkaa kohti kun naista ei kuulu (kun tämä on ollut jonossa) ja ajattelee, että kyllä nainen tajuaa miehen menneen edeltä kun miestä ei löydy sovitusta paikasta. Tai sitten mies odottaa ja odottaa ja sitten miettii, että ehkä nainen meni toista reittiä ja lähtee siksi majapaikkaa kohti. Nämä kaikki on varmaan koettu meidänkin perheessä, ilman että toinen osapuoli kuitenkaan katoaa.

LAWoman
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: To Maalis 11, 2010 5:36 pm
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Tamperelainen Sami Rankinen katosi Playa de Inglesissä

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Ingles ei kuitenkaan mikään pahin ja vaarallisin paikka ole joten eiköhän tuo ole voinut olla ihan luonnollinen kuvio, että mies on lähtenyt jo edeltä, etenkin kun kerrottiin että matkaa majapaikkaan oli vain n. 200m joten ei luulisi naisen sillä matkalla eksyvän.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.

Kainonsorttinen
Frank Drebin
Viestit: 383
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 12:22 pm

Re: Tamperelainen Sami Rankinen katosi Playa de Inglesissä

Viesti Kirjoittaja Kainonsorttinen »

Scilla kirjoitti: Useasti, Suomessa että reissussa, baarista lähtiessä on mies mennyt odottelemaan ulos, jos vielä pikaiseen lähtiessä käyn vessassa.
Ymmärrän kyllä Suomessa tämän, ja toisinaan voin itsekin (tutusta) baarista kävellä yksin kotiin. En kuitenkaan uskoisi, että mies jättäisi minut ulkomailla vieraassa paikassa kävelemään yksin hotellille.

S_P
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: To Elo 18, 2011 8:24 pm

Re: Tamperelainen Sami Rankinen katosi Playa de Inglesissä

Viesti Kirjoittaja S_P »

Enempää hämmentämättä vasta hetki sitten keskusteltiin Sami kanssa tän sivuston jutuista, mutta nimimerkkiä en valitettavasti tiedä tai onko hän sitten vaan lukenut sivuston juttuja....tiedä häntä. "mineraalimies" en sitten henkilöspekuloi mut luulen tuntevani tämänkin kirjoittajan ja jos olen oikeassa hän tietää paljon enemmän kuin minä Samista.
Ehkä nyt jätän tämän alueen ihan vaan kunnioituksesta omaisia kohtaan ja olen vaan hämmentynyt siitä et Sami päätyi itse sivustolle johon en ikinä kuvitellut hänen päätyvän. :oops:

Vastaa Viestiin