Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
i_i
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Ma Loka 22, 2012 6:22 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja i_i »

Zenter kirjoitti:
Koop kirjoitti:Ylilaudalle on ilmestynyt ketju jossa ketjun aloittaja väittää olevansa vastuussa Karoliina Kestin kuolemasta.

http://ylilauta.org/satunnainen/22188325

Toki kyseessä voi olla olla trolli kun kyseessä on ylilauta, mutta toisaalta nuori joka olisi vastuussa tapahtumista voisi pyöriä tuolla.
Aika selvä trolli, jos hän olisi oikeasti vastuussa KK'n kuolemasta ei hän varmasti sillä "leveilisi" ylilaudalla, tai yleensäkään netissä, silloin oltaisiin aika hiljaa, näin ainakin kuvittelisi.. Mutta eihän näistä hulluista aina voi tietää..

Kävin muuten taas Likolammella noin viikko sitten ja olen yhä sitä mieltä että Karoliinaa jahdattiin ja hän eksyi metsään :arrow: ja JOS hän oli kännissä niin hän on horjahtanut lampeen, ranta on hyvin petollista kuten tiedätte ja nouseminen on todella vaikeaa, varsinkin humalassa...
Olen myös kuullut juttua että kun Karoliinan ruumis löydettiin, olisi hänen toinen housun lahkeensa ollut nostettuna ylös ja polven alapuolella ( :?: ) olisi ollut haava, eli KK olisi lähtenyt puhdistamaan lammelle haavaa, MUTTA MIKSI, kotoa kyllä olisi löytynyt puhdasta vettä ja luultavasti haavanpuhdistusaineet. Otetaan nyt vielä kerran huomioon että Likolammi ja seutu siinä ympärillä oli täysin tuntematonta Kestille.. Minusta tapaus ei ole niin yksinkertainen kuin on annettu ymmärtää, poliisi salaa jotain tai asiaa ei ole tutkittu kunnolla.
Äkkiseltään tulee mieleen ihan sellainen syy, että yrittää välttää housujen tahriintumisen verellä. Mua kyllä vähän epäilyttää, pysyisivätkö housujen lahkeet ylösvedettyinä noinkin pitkän vedessä lillumisen jälkeen, ts. voidaanko vaatteiden "asennoista" nostohetkellä tehdä kovin varmoja päätelmiä.

WarWas
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: To Helmi 03, 2011 12:53 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja WarWas »


Olen myös kuullut juttua että kun Karoliinan ruumis löydettiin, olisi hänen toinen housun lahkeensa ollut nostettuna ylös ja polven alapuolella ( :?: ) olisi ollut haava, eli KK olisi lähtenyt puhdistamaan lammelle haavaa, MUTTA MIKSI, kotoa kyllä olisi löytynyt puhdasta vettä ja luultavasti haavanpuhdistusaineet.
Miksei, kuka tuon ikäinen miettii selvästi, osasitko sinä tuonikäisenä kunnon kännissä miettiä selvästi, minä en ainakaan, täysin mahdollinen skenaarioa.
Ja vedit jo itsesi pussiin, kotona on puhdasta vettä ja haavanpuhdistusaineet, ketä kiinnostaa puhdas vesi jos on haavanpuhdistusaineet?
Eli kannattaako uskoa KK:n tapahtumaketjuun...

Zenter
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: La Syys 28, 2013 10:20 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Zenter »

WarWas kirjoitti:

Olen myös kuullut juttua että kun Karoliinan ruumis löydettiin, olisi hänen toinen housun lahkeensa ollut nostettuna ylös ja polven alapuolella ( :?: ) olisi ollut haava, eli KK olisi lähtenyt puhdistamaan lammelle haavaa, MUTTA MIKSI, kotoa kyllä olisi löytynyt puhdasta vettä ja luultavasti haavanpuhdistusaineet.
Miksei, kuka tuon ikäinen miettii selvästi, osasitko sinä tuonikäisenä kunnon kännissä miettiä selvästi, minä en ainakaan, täysin mahdollinen skenaarioa.
Ja vedit jo itsesi pussiin, kotona on puhdasta vettä ja haavanpuhdistusaineet, ketä kiinnostaa puhdas vesi jos on haavanpuhdistusaineet?
Eli kannattaako uskoa KK:n tapahtumaketjuun...


No minua kyllä kiinnostaa puhdas vesi, se on yleensä se mitä ensiksi laitan haavaan, sen jälkeen vasta puhdistan haavan paremmin puhdistusaineella. Ja väitän että ajattelisin näin humalassakin.. Ja kaikenlisäksi poikien mukaan KK ei ollut kovassa humalassa.

Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1517
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Mitä??? Onko Karoliina jo löydetty??? :shock:

Tottijärveltäkö?
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.

mewwi
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Marras 08, 2013 12:15 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mewwi »

Mitä jos Karoliinan joku hukutti veteen? Jos Karoliina todellakin oli humalassa, ei hukuttaminen kauhean vaiketa ole. Vetee joutuessaan joku on voinut painaa Karon pään veden alle. Tämä oli vain minun ajatukseni miten hän olisi sinne joutunut..

Kat_Revolver
Harjunpää
Viestit: 321
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:32 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kat_Revolver »

Kävin jokin aika sitten ensimmäistä kertaa Likolammella tutustumassa alueeseen. Kun tietää reitin mitä Kestin olisi pitänyt ajaa ja reitin jota hän sitten ajoi, tuntuu se aivan käsittämättömältä. Mielenkiinto tapausta kohtaan heräsi taas ja ajatus siitä, että tyttöä olisi jahdattu takaa tuntuu entistä järkevämmältä vaihtoehdolta. Sen verran omituiseen paikkaan oli hukkumaan päätynyt.

Oli muuten hieman kuumottavaa, kun olin paikalla ilta-aikaan ja ulkona oli pilkkopimeää. Lammen rannalla näkyi toinenkin hahmo, jolla oli taskulamppu mukana. Hän tutkaili rantaa aivan kuin etsien jotain, mutta saavuttuani paikalle hän jähmettyi n.10m päähän minusta ja suuntasi lamppunsa valokeilan maahan. Lähdin sitten aika nopeasti pois paikalta. Oliko kenties joku toinenkin minfolainen paikalla.. :D
Muovipussi päähän ja ruumis suohon.

undo_
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Ke Elo 31, 2011 12:38 am

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja undo_ »

Kat_Revolver kirjoitti: Oli muuten hieman kuumottavaa, kun olin paikalla ilta-aikaan ja ulkona oli pilkkopimeää. Lammen rannalla näkyi toinenkin hahmo, jolla oli taskulamppu mukana. Hän tutkaili rantaa aivan kuin etsien jotain, mutta saavuttuani paikalle hän jähmettyi n.10m päähän minusta ja suuntasi lamppunsa valokeilan maahan. Lähdin sitten aika nopeasti pois paikalta. Oliko kenties joku toinenkin minfolainen paikalla.. :D
Likolammella sijaitsee geokätkö.. :wink: veikkaan, että sen perässä oli!

Katjaliini
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: Ke Helmi 05, 2014 2:33 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Katjaliini »

Ei voi kun ihmetellä poliisien tapaa etsiä ruumista. Liian monta kertaa ruumis on löytynyt ihan vierestä mahdollisesti kymmenien metrien päästä siitä missä on partiolla haravoitu.

WarWas
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: To Helmi 03, 2011 12:53 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja WarWas »

Katjaliini kirjoitti:Ei voi kun ihmetellä poliisien tapaa etsiä ruumista. Liian monta kertaa ruumis on löytynyt ihan vierestä mahdollisesti kymmenien metrien päästä siitä missä on partiolla haravoitu.
HUAH.
Ehkä se taktiikka on kumminkin toimiva missä etsitään henkilöä eikä ruumista.
Keissi Kesti: Oli jo kuollut kun tuli tieto katoamisesta, se tiedetään jälkeenpäin.
Tilanne kun oli, onko fiksumpaa naarata Likolammi toiseen kertaan kuin laittaa resurssit mahdolliseen henkilöön, kuka voi olla metsässä elossa.
Keissi Jami: Kuollut 99% varmuudella kun tieto tullut katoamisesta.

Pitäisikö oikeasti poliisilla olla kristallipallot, jotta etukäteen tietää asioista?

aripertti
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: Ti Loka 09, 2012 1:52 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja aripertti »

Katjaliini kirjoitti:Ei voi kun ihmetellä poliisien tapaa etsiä ruumista. Liian monta kertaa ruumis on löytynyt ihan vierestä mahdollisesti kymmenien metrien päästä siitä missä on partiolla haravoitu.
Itse ihmettelin tuota samaa asiaa vuosia. Sitten liityin VaPePa:n porukoihin, enkä enää ihmettele niin paljoa. Kannattaa kokeilla...

ykstietäjävaan
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Helmi 19, 2014 9:13 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ykstietäjävaan »

heipä hei.. olen seurannut minfoa jo monta vuotta mutta nyt vasta eka viesti. tämä tapaus on kiinnostanut alusta alkaen ja olen vahvasti sitä mieltä, että karoa on joku ajanut takaa tai on kuvitellut että häntä ajetaan takaa. postin autot näyttää hyvinkin paljon poliisi autoa varsinkin jos kännissä ajelee ja niitä luonnolisesti väistellään parhaansa mukaan, ettei jäätäis kiinni. en muista kaikkea lukemaani mutta trampoliinin ääni voisi minun mielestä kuulua kun skootteria poljetaan käyntiin. eli luulisin että tapaus on mennyt jotenkin tähän suuntaa: karo lähtee ajaan kotiin jostain syystä päätyy oudolle reitille. esim luultuaan että joku häntä ajaa takaa(on voinut nähdä poliisi auton ja lähtenyt sitä pakoon tai joku oikeasti ajoi karoa takaa). kaatui skootterillaan ja yrittää hädissään sitä käynnistää jostain syystä polkemalla(trampoliini ääni) siinä onnistumatta ja lähtee juokseen metsään piiloon, mutta ei huomaa pimeässä lampea ja sen upottavaa rantaa. toinen vaihtoehto tapahtumille on muuten sama kuin edellinen mutta joku oikeasti seurasi karoa ja hukutti hänet. sori tekstin laadusta, kun on äidinkielen opinnoista aikaa sen verran ettei oikein meinaa enään luonnistua kirjoitus.

Maura Isles
Frank Drebin
Viestit: 390
Liittynyt: To Syys 01, 2011 9:01 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Maura Isles »

Eihän skoottereita polkaista käyntiin vaan niissä on nappi mitä painetaan?
Ja toisekseen, miksi olisi ajanut sinne, sammuttanut skopan ja sitten yrittänyt (turhaan?) käyntiin ja lähtenyt karkuun?

Ellei sitten löpö loppunut (koska ylimääräistä painoa takana?).

kaljaloota
Theo Kojak
Viestit: 1158
Liittynyt: To Syys 13, 2012 5:34 pm
Paikkakunta: si lähikauppa

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Oma mielipide on, kuten ykkös ketjussa on joskus puhuttu "jatko-bileistä", "jatkot" pidettiin likolammentien päässä. Jutussa voi olla myös runsaasti, julkisuuslakia koskevaa asiaa, jos ei muuten niin paikan erityispiirteen takia.
Viimeksi muokannut kaljaloota, Ke Helmi 26, 2014 6:43 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Verna
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: La Tammi 12, 2013 1:16 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Verna »

Miksi edes kirjoitan tätä viestiä, Karoliinan kuolemahan oli onnettomuus... Mut joo. Kun joku puhui haavanpuhdistuksesta, niin uskon minäkin, että puhdistautumaan sinne lammelle mentiin. Ehkä puhdistettiin oksennusta, ehkä jotain muuta eritettä. Yrjöä nyt eniten veikkaisin kun sitä alkomahoolia oli nautittu.

ykstietäjävaan
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Helmi 19, 2014 9:13 pm

Re: Kadonnut Karoliina Kesti, 15v. Tampere -2011 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ykstietäjävaan »

Maura Isles kirjoitti:Eihän skoottereita polkaista käyntiin vaan niissä on nappi mitä painetaan?
Ja toisekseen, miksi olisi ajanut sinne, sammuttanut skopan ja sitten yrittänyt (turhaan?) käyntiin ja lähtenyt karkuun?

Ellei sitten löpö loppunut (koska ylimääräistä painoa takana?).


jos on akku tyhjä niin ei se mistään napista käyntiin lähe vaan ihan polkasemalla. kannattaa kokeilla niin voit yllättyä äänestä. ja eikä karo ole törmännyt johonkin skootterilla niin varmaan siksi sammunu skoba? ja nuo kaks pyörästen akut ei todella kestä kuin kesän tai kaks korkeintaan varsinkin vähällä käytöllä niin on aika yleistä että ne on tyhjiä.

Vastaa Viestiin