Ruumis vesitankissa, Los Angeles

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: Ruumis vesitankissa, Los Angeles

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Nemilia kirjoitti:Eikö tästä tosiaan ole mitään uutta? Ainakaan omilla sherlok taidoillani en löytänyt mitään uutta. Kertokaa jos olen väärässä?
Täytyy myöntää etten ole ehtinyt/jaksanut seurata tapausta enää.. Olikohan se websleuthsin ketju linkattuna tänne johonkin? Sieltä ne uusimmat varmaan löytyy jos jostain.
Siperia
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 8:14 pm

Re: Ruumis vesitankissa, Los Angeles

Viesti Kirjoittaja Siperia »

http://www.websleuths.com/forums/forumdisplay.php?f=514

Tuossa linkki Websleuthin keskusteluihin, joita on siis tällä hetkellä kymmeniä (omat kategoriansa spekuille siitä, miten katolle pääsee / Elisan Tumblr-postauksista / hotellin synkähköstä historiasta etc. etc.) mikäli englanti taipuu.
Parhaillaan siellä painellaan jo Illuminatissa ja satanistisissa palvontamenoissa, mikä kielii kyllä siitä, että tällä hetkellä uutta kerrottavaa ei juuri ole.

Elisan ruumiinavauksessa ei tosiaan löytynyt minkäänlaisia ulkoisia vammoja. Toksikologisten testien tulokset tulevat tässä kuussa, ja sitä ilmeisesti odotellaan ihan hiljakseen, koska poliisi on kieltäytynyt kokonaan kommentoimasta. Eri asia tietysti tuleeko sieltä silloinkaan mitään suurelle yleisölle ilmoitettavaa.

Tässä uusin olemassaoleva uutinen - Elisa haudattiin maaliskuun alussa:

http://english.sina.com/world/2013/0303/567551.html


Elisa Lam may be buried on March 9, no comments from family
2013-03-04 03:49:47 GMT2013-03-04 11:49:47(Beijing Time) SINA English

By Zhang Yujie, Sina English

Canadian news agencies said Elisa Lam's body is likely to be buried on March 9.

Lam, of Vancouver, British Columbia, traveled to California alone on January 27, was found dead in a water tank on the roof of a Los Angeles hotel.

Canadian journalist went to Lam’s home Friday. Lam’s father, still grieving over his daughter’s death, had no comments about the upcoming funeral.

The restaurant owned by Lam’s family remained closed on Friday. Toxicology test results of Lam’s remains will be unveiled next month.
nero
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: To Maalis 28, 2013 1:17 pm

Re: Ruumis vesitankissa, Los Angeles

Viesti Kirjoittaja nero »

Jokainen joka ymmärtää mistään yhtään mitään tajuaa että itse kiipesi tankkiin.
Nemilia
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Su Maalis 24, 2013 12:41 am

Re: Ruumis vesitankissa, Los Angeles

Viesti Kirjoittaja Nemilia »

nero kirjoitti:Jokainen joka ymmärtää mistään yhtään mitään tajuaa että itse kiipesi tankkiin.
Eikö ne vesitankkien kannet ollu kiinni? Voin muistaa väärin, mutta semmosen mielikuvan mä oon saanut. Jos se likka on ite kiivenny sinne tankkiin, niin miten (JA MIKSI?) se on saanut kannen kiinni?

Toisekseen. Sinne katolle pääsi periaatteessa kukatahansa. Katolla olevissa tankeissa on grafitteja ja muutenkin katto on sen näköinen että sielä on majailtu. Alue on todella huonomaineista ja kaikki paikalliset tietää, että sielä voi tapahtua mitä tahansa. Alueella asuu paljon diilereitä, narkkareita, huoria ja rikollisia.

Mun mielestä on paljon todennäköisempää että kyseessä on murha.
Ei pidä viskellä kiviä, jos istuu lasikaapissa.
-vanha suomalainen sananlasku-
Paikalla
Pex.
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2011 6:38 am

Re: Ruumis vesitankissa, Los Angeles

Viesti Kirjoittaja Pex. »

Nemilia kirjoitti:
nero kirjoitti:Jokainen joka ymmärtää mistään yhtään mitään tajuaa että itse kiipesi tankkiin.
Eikö ne vesitankkien kannet ollu kiinni? Voin muistaa väärin, mutta semmosen mielikuvan mä oon saanut. Jos se likka on ite kiivenny sinne tankkiin, niin miten (JA MIKSI?) se on saanut kannen kiinni?

Toisekseen. Sinne katolle pääsi periaatteessa kukatahansa. Katolla olevissa tankeissa on grafitteja ja muutenkin katto on sen näköinen että sielä on majailtu. Alue on todella huonomaineista ja kaikki paikalliset tietää, että sielä voi tapahtua mitä tahansa. Alueella asuu paljon diilereitä, narkkareita, huoria ja rikollisia.

Mun mielestä on paljon todennäköisempää että kyseessä on murha.
Kyseessä on siis LA:n keskusta, joka on siistiytynyt todella paljon. Tyttö oli videon perusteella aivan toisessa maailmassa. Happo tainnut olla isossa kaupungissa vahvempaa. Ei ole mitään syytä epäillä rikosta.
Sherlock John Holmes
Poliisikoira Rex
Viestit: 288
Liittynyt: To Kesä 28, 2007 8:24 pm

Re: Ruumis vesitankissa, Los Angeles

Viesti Kirjoittaja Sherlock John Holmes »

Pex. kirjoitti:
Tyttö oli videon perusteella aivan toisessa maailmassa. Happo tainnut olla isossa kaupungissa vahvempaa.
Katsopa vielä postaukseni edelliseltä sivulta noista aineiden vaikutuksista.
"I listen to their story, they listen to my comments, and then I pocket my fee."
Paikalla
Pex.
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2011 6:38 am

Re: Ruumis vesitankissa, Los Angeles

Viesti Kirjoittaja Pex. »

Sherlock John Holmes kirjoitti:
Pex. kirjoitti:
Tyttö oli videon perusteella aivan toisessa maailmassa. Happo tainnut olla isossa kaupungissa vahvempaa.
Katsopa vielä postaukseni edelliseltä sivulta noista aineiden vaikutuksista.
Katoin toistamiseen. Puhut täysin paskaa, jos väität jonkun hätääntyneen hyppivän ja heiluttelevan mielikuvitukselle.
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Ruumis vesitankissa, Los Angeles

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Katsoin minäkin tuon videon. Kyllä se tyttö käyttäytyy niin oudolla tavalla, ettei kaikki voi olla kunnossa. Ja jos on noin sekaisin kuin seinälyhty, niin kyllä itsemurha on paljon todennäköisempi vaihtoehto kuin mikään murha.

Minulle tuli kovasti mieleen Dark water elokuva, jonka ihan tuossa muutama viikko sitten katsoin. Siinähän vastaavanlaisesta vesitankista löytyy ruumis, ja ruumis oli ihan vahingossa sinne päätynyt.
Atlanta
Adrian Monk
Viestit: 2565
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 1:46 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruumis vesitankissa, Los Angeles

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Kyllä siinä videolla ollaan ulkona kuin lumiukko tästä maailmasta. Hän näyttää siltä, kuin opastaisi lapsia hissiin ja se kaikkien nappien painelu on lasten käytöstä.
Ja edestakaisin hissistä pois ja takaisin hyppiminen on lasten käytöstä myös.
Sekaisin kuin seinäkello, ei peloissaan. Kuvitteellisella matkalla pienten kanssa.
Harhoissa.
Jos on itse sinne tankkiin pudonnutkin, niin kuka sulki luukun?
Itsariin en usko, mutta voi olla vahinko. On muka leikitty niitten lasten kanssa piilosta.
Jotkut ulkopuoliset ovat sulkeneet auki olevan luukun sisään katsomatta, tai sitten luukun sulki tapauksen silminnäkijät. Mutta heillä ei ole mitään hinkua puhua asioista kenellekään. Omat syyt olla hiljaa.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Ruumis vesitankissa, Los Angeles

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Tulee mieleen, että joku on nähnyt luukun olevan vähän raollaan, esim. talonmies. Ja on sitten sulkenut luukun eikä ole älynnyt tarkistaa että onko tankissa jotakin ylimääräistä.

Pelkoa en kyllä minäkään nähnyt. Jos olisi ollut peloissaan, niin ei kai olisi uskaltanut hyppelehtiä hissin ja käytävän väliä vaikka kuinka monta kertaa. Huumeista en tiedä, että voiko ne aiheuttaa tuollaista käytöstä. Kovasti olen kuitenkin sitä mieltä että harhoista tuo ihminen kärsii ja psyykkinen puoli on taatusti ollut ihan murusina.
Paikalla
Pex.
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2011 6:38 am

Re: Ruumis vesitankissa, Los Angeles

Viesti Kirjoittaja Pex. »

Toivottavasti Jacki Jocke Hjolmes tulee kertomaan "Enkeltein Kaupungin" huumeskenestä. Sitä ei taida netistä löytyä?

Odotetaan vielä, josko labra löytää mielenmullistajia.
jarmo.janis
Vic Mackey
Viestit: 1982
Liittynyt: Su Heinä 29, 2012 6:25 pm
Paikkakunta: kaakkois suomi

Re: Ruumis vesitankissa, Los Angeles

Viesti Kirjoittaja jarmo.janis »

Viimeaikoina on näihin kotimaisiinkin tapauksiin liittyen pohdittu sitä kuinka vaikeaa on, suht pienikokoisenkin aikuisen, kantaminen haasteellisessa maastossa joko elävänä tai kuolleena. Tähän tapaukseen liittyen.
Pidän mahdollisuutta että joku toinen olisi naisen tankkiin toimittanut joko elävänä tai kuolleena lähes täysin mahdottomana. Ei ole kyse pelkästään voimien riittämisestä vaan myös siitä, kuinka saa henkilön pysymään kyydissä loppuun asti ja saa henkilön pudotettua niin ettei mene itse mukana. Siinä on omat riskinsä kun tikkailla taiteilet kuorman kanssa.
Miettikää vaikka sitä, millaisia ongelmia oletetun tekijän olisi pitänyt pystyä ratkaisemaan.
Samuli
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: To Marras 22, 2012 11:43 pm

Re: Ruumis vesitankissa, Los Angeles

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Voihan se olla, että itse sekavuuksissaan on sinne tankkiin mennyt. Mutta millä se on sen kannen saanut pantua kiinni? Jos joku talkkari on sen laittanut, luulisi että olisi sanonut, että huomasi sen olleen auki ja kävi sulkemassa. Eihän se mikään rikos kai Amerikassakaan ole tuollainen?

Tämä on kyllä niin outo juttu, että mahtaako tähän ikinä selvyyttä tulla? Ovet olleet katolle asti melko lailla lukoitta, tankit kai myös. Tuollaisessa oikeusjuttujen luvatussa maassa harvinaisen leväperäistä toimintaa.

Mutta jos sen kannen joku talkkari on sulkenut, niin ei ole katsonut sinne sisälle? Itse olisin katsonut, ihan jo sen takia jos katolle oli noinkin vapaa pääsy ja nuorison suosima paikka, ettei sinne tankkiin ole pilailumielessä laitettu jotain. Linnunraatoa tms.

Omia kokemuksia ei ole, millä aineilla saa itsensä mitenkin sekaisin. Kuvittelisin, että voisi jopa niin sekaisin olla, että hyppäisi vesitankkiin? Millä aineilla itsensä noin sekaisin edes saa? Ja jos tämä tytsä on ollut lomareissulla, niin mistä hän on myyjän löytänyt? Kun joku arveli, että on isommassa kaupungissa ollutkin yllättävän vahvaa ainetta ja siitä olisi mennyt noin sekaisin.

Onko noilla käyttäjillä joku vainu, että vieraassakin kaupungissa löytävät myyjät, vai mitenköhän tuo toimii?
jarmo.janis
Vic Mackey
Viestit: 1982
Liittynyt: Su Heinä 29, 2012 6:25 pm
Paikkakunta: kaakkois suomi

Re: Ruumis vesitankissa, Los Angeles

Viesti Kirjoittaja jarmo.janis »

Samuli kirjoitti:Voihan se olla, että itse sekavuuksissaan on sinne tankkiin mennyt. Mutta millä se on sen kannen saanut pantua kiinni? Jos joku talkkari on sen laittanut, luulisi että olisi sanonut, että huomasi sen olleen auki ja kävi sulkemassa. Eihän se mikään rikos kai Amerikassakaan ole tuollainen?

Tämä on kyllä niin outo juttu, että mahtaako tähän ikinä selvyyttä tulla? Ovet olleet katolle asti melko lailla lukoitta, tankit kai myös. Tuollaisessa oikeusjuttujen luvatussa maassa harvinaisen leväperäistä toimintaa.

Mutta jos sen kannen joku talkkari on sulkenut, niin ei ole katsonut sinne sisälle? Itse olisin katsonut, ihan jo sen takia jos katolle oli noinkin vapaa pääsy ja nuorison suosima paikka, ettei sinne tankkiin ole pilailumielessä laitettu jotain. Linnunraatoa tms.

Omia kokemuksia ei ole, millä aineilla saa itsensä mitenkin sekaisin. Kuvittelisin, että voisi jopa niin sekaisin olla, että hyppäisi vesitankkiin? Millä aineilla itsensä noin sekaisin edes saa? Ja jos tämä tytsä on ollut lomareissulla, niin mistä hän on myyjän löytänyt? Kun joku arveli, että on isommassa kaupungissa ollutkin yllättävän vahvaa ainetta ja siitä olisi mennyt noin sekaisin.

Onko noilla käyttäjillä joku vainu, että vieraassakin kaupungissa löytävät myyjät, vai mitenköhän tuo toimii?
Se mimmi on vaikka rimpuillessaan tankista ulos voinut itse tönäistä kantta niin että se on mennyt kiinni. Myös kaiken sattuesa epäedullisesti kohdalleen, on tuuli voinut painaa kannen kiinni. Kun tuulen nopeus kerrotaan pinta alalla, saadaan kevyeenkin rakenteeseen hyvin äkkiä helkkaristi voimaa. Lisäksi kapeasta raosta sopivasti puhaltava tuli äkkiä tekee sen että voima kasvaa entisestään.
kid

Re: Ruumis vesitankissa, Los Angeles

Viesti Kirjoittaja kid »

Mulle tulee tytön käytöksestä mieleen huumeet tai psykoosi. Tai huumeiden aiheuttama psykoositila. Psykoosin kun voi laukaista vaikka mitkä tekijät, ikään, sosiaaliseen statukseen sun muuhun katsomatta. Tuolta lisää niille jotka vielä miettii että mikä se psykoosi on: http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykoosi

Itse olen järkeillyn tämän niin, että tyttö on itse tankkiin kiivennyt piiloon joko leikillään tai kauhuissaan harhoistaan. Ihmeitä ne kännikalatkin saa aikaan, miksei siis myös jos vähän näkee halluja...
Vastaa Viestiin