Jasmin Kaarne, Espanja

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
kid

Re: Jasmin Kaarne, Espanja

Viesti Kirjoittaja kid »

Kävin lueskelemassa myös noita tytsyn päivityksiä, ja pakko sanoa että melkein jokaisesta mt-potilaasta tuntuu tasan samalta kuin Jasminista, eli että vasten tahtoa pidetään, lääkkeitä pumpataan täyteen jne jne. Joka tapauksessa jokainen mt-potilashan on omasta mielestään terve eikä tarvitse apua, ja nämä keinot on lailla määrätty potilaan turvaksi, ja vaikka niitä ei silloin siinä mielentilassa ymmärrä, niin on niistä ihan hyötyäkin. Koen jopa sangen hupaisaksi sen, että Jasminista on niin kauheaa joutua syömään makeutusaineilla makeutettuja lääkkeitä (aspartaami ON haitallista, mutta come on, ei sitä siinä lääkkeessä niin paljoa ole...).

Olen elämässäni törmännyt aivan turhan moneen samanlaiseen haihattelijaan, ja vaikka olen vain muutaman vuoden Jasminia vanhempi, niin eipä voi kyllä muuta sanoa kun että otahan nyt se lusikka kauniiseen käteen ja opettele elämään.

Toivottavasti tämäkin tytsy saa vähän järkeä päähänsä jossain kohtaa elämässään, ja osaa pysyä poissa ongelmista. Nythän tuo näytti kommentoivan, että aikoo ilmiantaa itsensä poliisille että pääsis 'edes tutkintavankeuteen' :mrgreen: Näitähän riittää...

VittoriaVetra
Harjunpää
Viestit: 349
Liittynyt: Su Loka 18, 2015 5:05 pm

Re: Jasmin Kaarne, Espanja

Viesti Kirjoittaja VittoriaVetra »

Luin nyt vasta tästä tytöstä täällä. Aika sekaisin ittensä kanssa. Onneksi sentään löytyi. Olen aina ihmetellyt tuota pakkohoitoa. Jos on kysymyksessä aikuinen ihminen joka ei halua hoitoa niin voiko häntä edes laittaa paikkohoitoon..

pikas.so

Re: Jasmin Kaarne, Espanja

Viesti Kirjoittaja pikas.so »

Kid nimimerkki kävi vähän lueskelemassa tytsyn päivityksiä.
Kävin lueskelemassa myös noita tytsyn päivityksiä, ja pakko sanoa että melkein jokaisesta mt-potilaasta tuntuu tasan samalta kuin Jasminista, eli että vasten tahtoa pidetään, lääkkeitä pumpataan täyteen jne jne. Joka tapauksessa jokainen mt-potilashan on omasta mielestään terve eikä tarvitse apua, ja nämä keinot on lailla määrätty potilaan turvaksi, ja vaikka niitä ei silloin siinä mielentilassa ymmärrä, niin on niistä ihan hyötyäkin. Koen jopa sangen hupaisaksi sen, että Jasminista on niin kauheaa joutua syömään makeutusaineilla makeutettuja lääkkeitä (aspartaami ON haitallista, mutta come on, ei sitä siinä lääkkeessä niin paljoa ole...).

Olen elämässäni törmännyt aivan turhan moneen samanlaiseen haihattelijaan, ja vaikka olen vain muutaman vuoden Jasminia vanhempi, niin eipä voi kyllä muuta sanoa kun että otahan nyt se lusikka kauniiseen käteen ja opettele elämään.

Toivottavasti tämäkin tytsy saa vähän järkeä päähänsä jossain kohtaa elämässään, ja osaa pysyä poissa ongelmista. Nythän tuo näytti kommentoivan, että aikoo ilmiantaa itsensä poliisille että pääsis 'edes tutkintavankeuteen' :mrgreen: Näitähän riittää...
En ole elämässäni kohdannut näin jyrkkää ja halventavaa kommenttia kenenkään taholta suhteessa ihmiseen jota ei edes tunne. Nyt on parasta kertoa, miksi sinun lusikkasi on kauniimmassa kädessä kuin

Mitä tarkoitat, että näitähän riittää.

Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Jasmin Kaarne, Espanja

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

kid kirjoitti:Kävin lueskelemassa myös noita tytsyn päivityksiä, ja pakko sanoa että melkein jokaisesta mt-potilaasta tuntuu tasan samalta kuin Jasminista, eli että vasten tahtoa pidetään, lääkkeitä pumpataan täyteen jne jne. Joka tapauksessa jokainen mt-potilashan on omasta mielestään terve eikä tarvitse apua, ja nämä keinot on lailla määrätty potilaan turvaksi, ja vaikka niitä ei silloin siinä mielentilassa ymmärrä, niin on niistä ihan hyötyäkin. Koen jopa sangen hupaisaksi sen, että Jasminista on niin kauheaa joutua syömään makeutusaineilla makeutettuja lääkkeitä (aspartaami ON haitallista, mutta come on, ei sitä siinä lääkkeessä niin paljoa ole...).

Olen elämässäni törmännyt aivan turhan moneen samanlaiseen haihattelijaan, ja vaikka olen vain muutaman vuoden Jasminia vanhempi, niin eipä voi kyllä muuta sanoa kun että otahan nyt se lusikka kauniiseen käteen ja opettele elämään.

Toivottavasti tämäkin tytsy saa vähän järkeä päähänsä jossain kohtaa elämässään, ja osaa pysyä poissa ongelmista. Nythän tuo näytti kommentoivan, että aikoo ilmiantaa itsensä poliisille että pääsis 'edes tutkintavankeuteen' :mrgreen: Näitähän riittää...



Niin siis eihän tämä sangen mielenkiintoinen neitokainen ole onnistununut tekemään mitään rikoksia, mistä pitäisi itsensä ilmiantaa poliisille, vai kuinka?
Erikoinen tapaus joka tapauksessa :shock: ...
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse

kid

Re: Jasmin Kaarne, Espanja

Viesti Kirjoittaja kid »

Madeleine, Jasmin itse aikoi itsensä käräyttää poliisille että pääsisi tutkintavankeuteen. Itse en ajattele, että hän mitään rikollista on tehnyt, enkä halua hänen joutuvan vankilaan.

Pikasso, olin itse kerran samanlainen, tosin en ihan noin sekaisin. Anteeksi jos loukkasin.

JasminAlisa
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Helmi 05, 2016 10:13 pm

Re: Jasmin Kaarne, Espanja

Viesti Kirjoittaja JasminAlisa »

Iltaa iltaa....
Blus; En ole hengestäni tosiaan päässyt, ihan mukavasti meni koko Espanjanreissu. Mistähän lähtien olen haikaillut kotiin? Lähdin kyllä Suomessa käymään ihan perinteisiä ruokakaupassa työskentelyjä varten. Toisekseen olen vegaani, eli lihapadat mielellään mahdollisimman kauas, ja muutkin äitini ruoat ovat hänen ruokiaan, eivät minun. :) Hehheh, nyt on kyllä vissiin mielikuvituksesi/-kuvituksenne lennellyt taas jossain aivan toisissa atmosfääreissä, "vapaaehtoista raahaamaan tyttö lentokoneeseen"-kohdan kanssa. Ihan itse kyllä ulkona tapahtuneen kuristus-raiskauksen jälkeen konsulaattiin olin yhteydessä, johtuen siitä että passini oli vanhentunut & pankkikorttini varastettu, mistä johtuen en voinut yksinkertaisesti lainata lentolippurahoja ja hoitaa itseäni Suomessa käymään. Mikäli vuoriston vieressä nuotiollla eleleminen, sekä ilman rahaa oleminen on vapaaehtoista piiloleikkiä, niin toki. Puhelimeni oli ikäänkuin lainassa(suomalaisille selkeytys; "varastettu"), sekä rahaa nettiin menemiseen ei ollut, mistä johtuen en sitten kiireen vilkkaa facebookkiin juoksennellut, olinpaikkaani/olemassaoloani ilmoittelemaan. :) Ajattelin, että kyllä se nyt yleensä Euroopan Unionin sisällä ilmoitus kulkee vaikkapa sukulaisille, mikäli ihminen yllättäen hengestään pääsee tms. :)

Bias; Hyi kun on ruma kuva. Pyysivät radiohaastattelun yhteydessä lupaa ottaa kuva nettisivuilleen, eikä pitänyt muualle kuljeskella, mutta höpönhöpöt. En olisi kyllä antanut ottaa, jos olisi ollut tieto että yhtäkiä leviää ties minne.. Näin niinkuin ohimennen mainittuna.

Blue; Puisto ei ole asuinpaikkani, eikä ole koskaan ollutkaan. Olen kyllä käynyt siellä toisia suomalaisia ym. tapaamassa, ja jonkin aikaa toki asustellutkin, kun ei ole ollut rahaa eikä työpaikkaa muualla asustelemiseenkaan. :)

Humma; En ole piileskellyt, vaan kuten aikaisemmin tässä kommentissani mainitsin, oli puhelimeni teillä tietämättömillä ja rahaa nettiin menemiseen ei ollut. :)

MissGianna; kiva kiva, "porsaan"...

Blues; "löydettiin", joo, muistaakseni kävin facebookissa ja huomasin että no voihan perse, mitäs täällä netissä nyt oikein on käynnissä, ja ilmoitin olevani kyllä ihan siellä missä aikaisemminkin olin kertonut olevani. Myöhemmin tosiaan Suomeen matkalla Malagassa konsulaatin kautta matkalippu saatiin hoidettua, isoäitini maksamana. Tarjouduin kyllä maksamaan sen hänelle takaisinkin, toissakerralla Suomessa käydessäni, mutta meni kuulemma synttäri-/joululahjoista. :) Cordobassa en ole koskaan käynyt.

Aurorah; "Kiitos todella paljon yksityisyyden kunnioittamisesta". Olet sitten oikein facebook-profiilinkin jaksanut esille kaivaa, ja täytynyt tulla tännekin sitten levittelemään? Olenkin varmaan joo etunimi&toinen nimi-yhdistelmällä facebookissa, mikäli toivon koko nimeni yhdistettävän profiiliini? Härkiä hommaa tulla tänne levittelemään...

Humma; Pakolla syötettyjen & piikitettyjen bentsodiatsepiinien jälkeen kirjoitusasuni ei tosiaan ollut aivan parhaasta päästä, vaan tuskinpa olisi Sinunkaan. Siihen päälle vielä sellaiset myrkyt, jotka ovat aiheuttaneet sydänkohtauksia, aivovaurioita ym., niin ei paljon naurata. :) Toivottavasti et joudu samanlaiseen rääkkiin, ettei vaan vahingossakaan mielipiteesi ota muuttuakseen.....

Nemesia; Eikös sitä niin sanota, että ken toista haukkuu "se on ite". :--P

Wickeddy; Joo kyllähän sillä kauheasti nuoruusajan kanssa onkin tekemistä, että sairastuu traumaperäiseen stressihäiriöön, joka sitten Suomessa erittäin epäasiallisen & ammattitaidottoman henkilökunnan puolesta todetaankin "psykoosiksi". Luullakseni tuskin ainutkertaista, että niin on käynyt, vaan erittäin asiatonta kylläkin. Itselläsi näköjään henkinen kapasiteetti ei sen "korkeampaa" luokkaa kuin edelliselläkään kommentoijalla... Jos ei suosiolla ymmärrä mitä? Sitä, että olisin tosiaan isoäitini luokse mennyt, hänelläkin kun minua kova ikävä oli, mutta äitini aloittamista valheista johtuneista väärinkäsityksistä johtuen jouduinkin lukituksi ja erittäin toksisilla aineilla todella huonoon kuntoon ajetuksi, täysin tuikituntemattomien mielipuolien puolesta..? En olisi ikinä kuuna päivänä edes kuvitellut Suomessa käväisevänikään, mikäli olisin tiennyt millainen "selkäsauna" siellä odottikin.....

Avatar kid; Mikähän ammattilainen se Sinä oikein kuvittelet olevasi, nuita "faktoja"si jaellessasi..? Erittäin monet ihmiset hakeutuvat psykiatrian ammattilaisten avun puoleen, mikäli heillä psyykkisiä ongelmia/vaikeuksia on. Itselläni ei sellaisia ollut minkäänlaisia, vaan äitini aloitti riidan yhteydessä järisyttävän valheiden mylläkän, jonka jälkeen tuikituntemattomat ihmiset sitten olivatkin vissiin oletuksensa tehneet, ja tulkitsivat esimerkiksi sen, ettei minulla ollut, eikä koskaan ole ollut minkäänlaisia hallusinaatioita tms. "sairaudentunnettomuudeksi", mitä käyttivät myöskin jo tod.näk. ennalta tekemänsä päätelmän "tukena". Viimeisellä osastolla kyllä jokainen henkilökunnan jäsen kummasteli, miksi ihmeessä kyseiseen paikkaan olin joutnut, käytökseni ollessa(kuten yleensä aina) erittäin asiallista, eikä missään määrin psyykkisiin häiriöihin viittaavaa. Sinusta on hupaisaa, että minut kaiken muun häiriintyneen toiminnan lisäksi pakotettiin käyttämään geenimanipuloitujen hiivojen ulosteita, joiden on todettu rottakokeissa aiheuttavan monenlaisia syöpiä, sekä tuhoavan mm.aivokudosta? Hupinsa kullakin, vaan terveeltä ei kuulosta..... Olet törmännyt, mutta minua et ole koskaan edes tavannut, joten aika mystisen hyvin osaatkin sitten vissiinkin telepatiaa, vai netin kauttako analysoit henkilökuvankin, noin vankasti? Anteeksi, mutta kenties se lusikka kuitenkin sopisi paremmin omaan käteesi, mikäli omassa elämässäsi ei todellakaan ole parempaa tekemistä, kuin tuikituntematonta henkilöä netissä solvata. Tutkintavankeuden kanssa olisi sentään päässyt asiallisten virkamiesten yhteyteen, ja saanut toivottavasti toisten ihmisten erittäin paljon törkeämpiä rikoksia jonkinlaisen selittelyn aiheeksi. Heidän työpiiriensä kautta se kun oli käytännössä täysin mahdotonta, tai ainakin sellaisena se itselleni näyttäytyi.

VittoriaVetsa; "Aika selaisin ittensä kanssa" itseni kanssa minulla ei kyllä minkäänlaisia ongelmia ole ollut, joten älähän sekoita "itteäni" siihen, millaisia ongelmia toiset ihmiset minulle aiheuttivat, täysin laittomilla toimenpiteillään & muutenkin asiattomalla kohtelulla. Varsin erikoisesti ihmiset myös puhuvat "löytymisestä", vaikka todellakaan ei kukaan ole minua sen kummemmin "löytänyt" kuin että itsekään olisin mitään "piileksinyt". Kunhan tosiaan törkeää väkivaltaa sisältäneen penetraatiota lukuunottamatta raiskauksen jälkeen olin konsulaattiin yhteydessä, tullakseni käymään Suomessa muutaman kuukauden työvisiitillä, ennen Espanjaan paluutani.

Pikas.so; Kiitos!!! <3

Avatar kid; No, olen mä nyt jotain pikkurikoksia nuorena ehtinyt touhuamaan, mutta verrattuna myrkytyksiin & todella asiattomaan kohteluun "osastojen" henkilökunnan(ei nyt ihan kaikkien, mutta osan) toimesta en kyllä olisi vähemmän suoranaiseksi "taivaaksi" voinut vankilaa kuvitella. Siellä ei ainakaan kukaan asiattomasti & lainvastaisesti toisen henkeä uhkaa & vahingoita, ainakaan niin, etteikö siihen jokin taho puuttuisi! Kiva kiva tosiaan nuo teidän kakaramaiset "sekaisin"-kommenttinne, kun koskaan ette edes tavanneet ole, taikka sitten ette todellakaan ole edes tienneet kenestä on ollut kyse tmstmstms. Sori en nyt jaksanut parempia lauseenrakenteita miettiä, mutta tässäpä tätä jauhamista nyt kerrakseen. Mukavaa joulun odotusta kuitenkin kaikille! Toivottavasti asenteet muuttuu parempaan suuntaan, en nimittäin todellakaan toivoisi näkeväni samanlaista taikka muutakaan samantyyppistä p*sönkötystä kenestäkään toisesta! Joten siinä mielessä varmaan parempi, että oli sitten nyt vaikka meikästä. Eipähän ainakaan harmita yhtä pahasti, kuin kenties jotakuta toista, enemmän tuntemattomien jauhamistarpeista välittävää harmittaisi! Leppoisaa talvea! Ainiin, pitiköhän se facebook-nimi nyt vielä vaihtaa, kun jonkun "tollon" täytynyt se vielä tännekin jakaa? V*mäistä hommaa. :) Ja hei lisäpyyntönä; ihan oikeasti älkää jatkako Yhtään Mitään turhaa jauhamista minusta, taikka elämästäni, vaan keskittykää omiinne, PLEASE! Mulla muutakin tekemistä elämässä, kuin tuntemattomien pöhöhöpö-puheita kuunnella, yhtään mistään suunnasta/suunnista! Kiitoksia ja heipparallaa! :)

Avatar
Jackson
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2017 6:16 pm

Re: Jasmin Kaarne, Espanja

Viesti Kirjoittaja Jackson »

JasminAlisa kirjoitti:Iltaa iltaa....

Ja hei lisäpyyntönä; ihan oikeasti älkää jatkako Yhtään Mitään turhaa jauhamista minusta, taikka elämästäni, vaan keskittykää omiinne, PLEASE! Mulla muutakin tekemistä elämässä, kuin tuntemattomien pöhöhöpö-puheita kuunnella, yhtään mistään suunnasta/suunnista! Kiitoksia ja heipparallaa! :)
Huomaa henkilön kirjoituksista (koko teksti, lainasin muodon vuoksi osan ) millä tasolla pyörii. Tuli tänne debunkkaamaan väitteitä ja todistikin niitä todeksi eikä edes huomaa sitä.

Teinimäinen tunne maailma paistaa läpi koko tekstistä jota yritetään kuorruttaa pikkuwanhalla näppäryydellä.

Kuinka kävi niin että rahaa ei ollut?
Kuinka kävi niin että passi meni vanhaksi?
Kuinka kävi niin että pankkikortti varastettiin?
Kuinka kävi niin että kännykkä myös varastettiin?
Kuinka kävi niin että joutui nuotion äärellä asumaan vastentahtoa?
Kuinka kävi niin että yhteyttä lähiomaisiin ei kyennyt pitämään?
yms yms.

Naiivi, lapsenomainen hlö varustettuna idealistin älykkyydellä.

Äitinsä ei varmaan valehdellut vaan on nimenomaan oikeassa koska on parhaassa asemassa tietämään toisinkuin isovanhemmat joiden silmissä tyttö/poika on vain 'mukava nuori tyttö'.

Siksi tietty helppo hakea validointi isovanhemmilta, eivät näe ongelmaa.

Toiv. pysyy suomessa vastedes jossa voidaan pitää silmällä ja turvaverkot valmiina nappaamaan kiinni.

JasminAlisa
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Helmi 05, 2016 10:13 pm

Re: Jasmin Kaarne, Espanja

Viesti Kirjoittaja JasminAlisa »

Jackson kirjoitti:
JasminAlisa kirjoitti:Iltaa iltaa....

Ja hei lisäpyyntönä; ihan oikeasti älkää jatkako Yhtään Mitään turhaa jauhamista minusta, taikka elämästäni, vaan keskittykää omiinne, PLEASE! Mulla muutakin tekemistä elämässä, kuin tuntemattomien pöhöhöpö-puheita kuunnella, yhtään mistään suunnasta/suunnista! Kiitoksia ja heipparallaa! :)
Huomaa henkilön kirjoituksista (koko teksti, lainasin muodon vuoksi osan ) millä tasolla pyörii. Tuli tänne debunkkaamaan väitteitä ja todistikin niitä todeksi eikä edes huomaa sitä.

Teinimäinen tunne maailma paistaa läpi koko tekstistä jota yritetään kuorruttaa pikkuwanhalla näppäryydellä.

Kuinka kävi niin että rahaa ei ollut?
Kuinka kävi niin että passi meni vanhaksi?
Kuinka kävi niin että pankkikortti varastettiin?
Kuinka kävi niin että kännykkä myös varastettiin?
Kuinka kävi niin että joutui nuotion äärellä asumaan vastentahtoa?
Kuinka kävi niin että yhteyttä lähiomaisiin ei kyennyt pitämään?
yms yms.

Naiivi, lapsenomainen hlö varustettuna idealistin älykkyydellä.

Äitinsä ei varmaan valehdellut vaan on nimenomaan oikeassa koska on parhaassa asemassa tietämään toisinkuin isovanhemmat joiden silmissä tyttö/poika on vain 'mukava nuori tyttö'.

Siksi tietty helppo hakea validointi isovanhemmilta, eivät näe ongelmaa.

Toiv. pysyy suomessa vastedes jossa voidaan pitää silmällä ja turvaverkot valmiina nappaamaan kiinni.
Suorastaan ihmetyttää miksi kaltaisellesi mielestäni täydelle sekopäälle ylipäätänsä vastaan, mutta oli miten oli, tässä ainakin kysymyksiisi pikaiset vastaukset;

Kuinka kävi niin että rahaa ei ollut?

Suomen kansalainen ei ole ilman ammattikoulutusta taikka vuoden täysipäiväistä työkokemusta oikeutettu työmarkkinatukeen, mistä johtuen minulla ei ollut minkäänlaisia kuukausituloja. Lisäksi Espanjassa melko harvat keskustelevat englanniksi, jolloin työpaikan tms. löytäminen kovin haastavaa, toki eritoten työttömien määrästäkin johtuen. Kuitenkaan kukaan ei syö rahaa, joten se ei ole elämässä ensisijaisen tärkeää, vaan ravinnon sekä unen saaminen.

Kuinka kävi niin että passi meni vanhaksi?

Kuinka se on sinusta kovin erikoista? Passeissa on voimassaoloaikansa, jonka päätyttyä passi vanhenee. "Daa?" Jos et ole helvetin rikas sikaperse, niin harvoin varaa lähteä toiselle puolelle euroopan unionia lentelemään yhden hemmetin passin uusimiseksi, jolloin tarvittaessa yhteys konsulaattiin ja paperiasiat kuntoon, jotta pääsee paikan päälle passia uusimaan.

Kuinka kävi niin että pankkikortti varastettiin?

Harvoin kukaan varmaan sun Porchestasi pankkikorttia hakeekaan, mutta ulkona liikkuessa joskus ihmiset tulevat ryöstetyiksi. Mystistä? En todellakaan tiedä missä metsän keskellä, vaahtokarkin uumenissa sä oot elämäs viettänyt, kerran rahan loppuminen, passin vanheneminen ja Oh No, jopa laukkuvarkauden kohteeksi joutuminen on jotain ihan utopiaa!!! Siis kettingissäkö mun ois sitä pitänyt kuskata,ettei nyt vaan kukaan tyhjän tilin korttia varasta?? No tarkennukseksi; Istuin käärimään savukkeen, ja vierestäni käveli nuori espanjalaismies. Hän esitti vain kulkevansa ohi, kunnes yllättäen nappasikin käsilaukkuni sylistäni. Tadaa, kortti meni. "Ihme?"

Kuinka kävi niin että kännykkä myös varastettiin?

En missään vaiheessa ole väittänyt ettäkö puhelimeni olisi varastettu. Se oli ikäänkuin lainassa, joidenkin mielestä varmaan "varastettu", kun kukaan ei erikseen kysynyt saavatko ottaa sen hikisen luurini, ottaessani reppuni yhdestä luolasta käyttöönsä. Luuletko että olin kovinkin kiinnostunut kyseisestä tapahtumasta? No ehkä, mikäli joku helvetin kosketuskapula on sulle maan ja taivaan veruke. Eli jätin reppuni yhteen luolaan, josta uusi tuttavuus sen lainasi. Kertaalleen jutustelinkin hänen kanssaan niin, että reppuni oli hänen mukanaan, vaan ajattelin että siinäpä lainaa, palautuu jos palautuu. Ja itsehän en ole kyseistä luuria jäänyt kaipaamaan, vaan mystisesti tuikituntematonta nettistalkkaria(??) kiinnostaa??

Kuinka kävi niin että joutui nuotion äärellä asumaan vastentahtoa?

Niin sulla vissiin lukihäiriö? Että jos on nuotiolla, ilman että se olisi "vapaaehtoista piiloleikkiä", niin onkin nuotiolla vasten tahtoaan? VOisit aivovaurioinen pikkuperse ihan oikeasti taluttaa itses vaikka äidinkielen tunnille, niin ei tarvitsis turhaan sun asiavirheisiis vastailla.

Kuinka kävi niin että yhteyttä lähiomaisiin ei kyennyt pitämään?

Ai nyt se lukutaito unohtunutkin sitten jo ihan kokonaan, vai muistiko meni kesken viestin kirjoittamisen? No, kuten sanottua "rahaa nettiin menemiseen ei ollut, mistä johtuen en sitten kiireen vilkkaa facebookkiin juoksennellut, olinpaikkaani/olemassaoloani ilmoittelemaan.". Kaiva nyt ihan tosissas jo se pää perseestäsi, ja mene vaikka mereen uimaan, taikka telttailemaan. Mennyt sulla vissiin "Suomi" hiukan liiankin syvälle napaan.

JasminAlisa
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Helmi 05, 2016 10:13 pm

Re: Jasmin Kaarne, Espanja

Viesti Kirjoittaja JasminAlisa »

Jackson kirjoitti:Äitinsä ei varmaan valehdellut vaan on nimenomaan oikeassa koska on parhaassa asemassa tietämään toisinkuin isovanhemmat joiden silmissä tyttö/poika on vain 'mukava nuori tyttö'.

Siksi tietty helppo hakea validointi isovanhemmilta, eivät näe ongelmaa.

Toiv. pysyy suomessa vastedes jossa voidaan pitää silmällä ja turvaverkot valmiina nappaamaan kiinni.
Saanen kysyä mistä sä nettisekopää luulet mun "äitini" aseman tietäväsi? Mä en ala täällä netissä hänen yksityisasioistaan jauhamaan, olkoot onnellinen kun ei oo samanlaisen paskavyyhdin kohteeksi joutunut kuin itse teidän internethullujenkin takia. Oli miten oli, sä tuntematon stalkkariluuseri, omassa ihmemaailmassas elellessäs et todellakaan voi tietää hänestä tod.näk. yhtään mitään, etkä kyllä sen enempää tiedä minustakaan. Leiki mielikuvitukses kanssa just niin paljon kuin itseäs huvittaa, vaan miten olis että jättäisit omat kuvitelmas yhdistelemättä tosielämän henkilöihin, kuten itseeni?

Erikoista, kuinka sä pelle oot jaksanut musta/mulle jonkin ongelmankin kutoa, vaikka se ongelma on kyllä just niin sun omassa päässäsi, ettet vissiin edes sen ulkopuolelle nää.

Toiv. säkin hankit itsellesi jonkinlaisen selkärangan ja lopetat nuoren naisen haukkumisen ynnä muun ivaamisen julkisella internetpalstalla, ja potkit vaikka itsees perseelle, sen väärinkäyttöisen koneesi äärestä. Sanamuodostasi "voidaan" saanen esittää kysymyksen, siis ketkä voi? Sanamuodosta päätelleen ainakin viittaat siis itseesi, jonkinlaisen ryhmän sisällä? Aika friikkiä tekstiä kyllä, että sä ja jonkinlainen ryhmä sit mua stalkkaa, kyttää, ja jotain laittomia verkkojakin viel luulee heittelevänsä? Johan oot kauas todellisuudesta ittes ajanut, jos ei edes laeista perustietoa. Et vainoaminen ja vapaudenriistot ym., ovat siis täysin laittomia toimintamalleja, joita viimeisimpänä laeista johtuen en kyllä suosittelis ketään harjoittamaan. Toivottavasti nettifriikki pysyt kaukana.

JasminAlisa
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Helmi 05, 2016 10:13 pm

Re: Jasmin Kaarne, Espanja

Viesti Kirjoittaja JasminAlisa »

Jackson kirjoitti: Äitinsä ei varmaan valehdellut vaan on nimenomaan oikeassa koska on parhaassa asemassa tietämään toisinkuin isovanhemmat joiden silmissä tyttö/poika on vain 'mukava nuori tyttö'.

Siksi tietty helppo hakea validointi isovanhemmilta, eivät näe ongelmaa.

Toiv. pysyy suomessa vastedes jossa voidaan pitää silmällä ja turvaverkot valmiina nappaamaan kiinni.
Jackson kirjoitti:Äitinsä ei varmaan valehdellut vaan on nimenomaan oikeassa koska on parhaassa asemassa tietämään toisinkuin isovanhemmat joiden silmissä tyttö/poika on vain 'mukava nuori tyttö'.
En nyt minkäänlaisena kirjallisuusalan professorina ala tätä tekstiä erikseen uudelleen läpi käymään, joten laatu ei nyt varmaan ihan klassikkoromaaneja vastaa, mutta kiinnostuneille lisätarkennusta jne; Siitä mikä on valehtelua ja mikä ei on usein monenlaisia mielipiteitä liikkellä, mutta mihin itse valehtelu-termillä viittasin oli siis toisen puheiden vääristeleminen. Mikäli esimerkiksi sanoisit että "Minusta tuntuu siltä kuin haluaisin ..." ja joku alkaisi väittää sinun sanoneen "Aijon ..." eikö kyse olisikin valehtelusta? Mikäli kyllä, niin äitini valehteli, vääristelemällä puheitani.

Mikä siinä sitten oli niin vakavaa? Vakavaa oli se, että koettaessani nopeasti keskeyttää äitini sekä itseni välinen riita pyrin sanomaan jotain sellaista, millä saisi jotain muuta keskustelua aikaan, kuin sen mikä oli käynnissä(eli äitini kiroilu & huutaminen siitä, että olin vastannut naapurin lasten kysymykseen siitä kuka olin, kertomalla nimeni & olevani erään samassa talossa asuneen lapsen sisko) sanoin "Minusta tuntuu siltä kuin haluaisin ampua isäni." Sanoin kyseisen lauseen, koska se oli ensimmäinen sellainen lause jolla ajattelin keskustelunaiheen vaihtuvan nopeasti. Mikäli äitini olisi esimerkiksi päättänyt kysyä miksi minusta tuntui siltä olisin kyennyt kertomaan hänelle, että minusta tuntui siltä, koska olin kuukausi aikaisemmin joutunut vakavan väkivallan kohteeksi rahattomuudestani johtuen, vaikka samaan aikaan sukulaisillani oli varaa pitää autoja, omistusasuntoja, omakotitaloja, mökkejä, laivaa, ja niin edelleen, sukulaisista riippuen. Itsellänikin olisi ollut ulkomaille lähtiessäni auto, mikäli en olisi yllättäen 19-vuotiaana joutunut konkurssiin potkuista johtuen, sekä siitäkin huolimatta, mikäli toiset ihmiset eivät olisi jatkuneesti kusettaneet minua. Minut siis oli käytännössä katsoen jätetty yksin selviytymään pakkasessa, ilman minkäänlaisia tuloja, ja lyhyellä aikavälillä jouduin myös usein rikosten & rikkomusten kohteeksi. Toinen, kyseistä vakavaa väkivaltaakin enemmän surua aiheuttanut tekijä mielessäni oli se, että varattomuudestani johtuen olin joutunut myöskin lähtemään paikasta, josta en olisi halunnut lähteä, sekä missä minulla oli mukavia ystäviä.

Mikäli olisin ollut oikeutettu edes työttömyysturvaan, taikka sukulaiseni olisivat yhdessä pyrkineet edes keskustelemaan kanssani mahdollisuuksista järjestää minullekin jonkinlaista elinkeinoa olisi tilanne ollut toinen. Esimerkiksi isoäitini on lainaillut isälleni, sekä hänen siskolleen rahaa niin, että he ovat saaneet osteltua kalliita omistusasuntoja ym., silloinkin kun ne olivat suhteessa edullisempiakin kuin nykypäivänä, vaan kukaan sukulaisista ei kuitenkaan missään vaiheessa pyrkinyt auttamaan minua edes autokoulun viimeisten testien(inssien, monikossa, koska en heti ekalla kerralla läpi päässyt) maksamisessa, vaikka olin juuri saanut työpaikastani potkut, enkä ollut oikeutettu minkäänlaisiin yhteiskunnallisiin tukitoimiin, johtuen silloisesta iästäni & työsuhteeni luonteesta(tarv.paikalle kutsuttava kassamyyjä, eikä vakituinen kassamyyjä).

Olisin siis halunnut ilmaista äidilleni pettymystäni yhteiskunnallisista epätasa-arvoisuuksista, kuten siitä, kuinka yhteiskuntarakenteet ovat muuttuneet, sekä siitä kuinka tyhjän päälle minut on jätetty, sellaisen henkilöiden toimesta keitä itseään on autettu huomattavasti, ei ainoastaan sukulaistensa, vaan yhteiskunnankin toimesta, vaikka eivät edes yhtä huonoissa asemissa ole olleet, kuin mihin itse olin joutunut. Whatever, tahdoin keskustella ekonomiasta, sekä ilmaista turhautumiseni rehellisesti. Samalla tarkoitukseni oli myös kertoa aikeistani valmistaa erityisesti pikkuveljelleni & -siskolleni joululahjaksi leikkipyssyjä, esimerkiksi kierrätysmuovista muotteihin sulattamalla, ja ampumisella tarkoittaneeni sellaisella jalkaan ampumista, huomion kiinnittämiseksi, jotta voisin keskustella hänen kanssaan taloudellisen epätasapainoni korjaamisvaihtoehdoista, sekä sitä kautta elämänlaatuni kohottamisesta.

Olisin siis halunnut pyrkiä selvittämään josko sukulaiseni olisivat kyenneet lainaamaan minulle ekonomista vaurautta, sekä suunnittelemaan kanssani esimerkiksi toimivan työskentelymallin, jolla kykenisin vuosien saatossa heille lainani takaisin maksamaan. Olisin siis pyrkinyt ehdottamaan sellaista lainaa jolla olisin kyennyt vuokraamaan maanviljelyä varten edullisen tontin Espanjasta, sekä mahdollisesti ostamaan skootterin, vihannesten ym. kuljettamista varten. Oli miten oli, keskustelua ei syntynyt, koska hän ei vaivautunut kuuntelemaan hetkeäkään sitä mitä minulla oli sanottavana, vaan hermoili yhä omiaan, käsittääkseni edelleenkin siitä, että olin ylipäätänsä tervehtinyt takapihalla leikkineitä lapsia, heidän huudahdettua kysymys siitä kuka olen. (Olin siis parvekkeella savukkeella, ja hymyillen katselin heidän leikkejään.) Riidasta johtuen lähes kyynelehtien poistuttuani hänen asunnostaan muistin, että minulla oli yhä päälläni oman takkini lisäksi äitini takki, jonka olin häneltä lainannut parvekkeella käymistä varten, joten palasin palauttamaan sen. Äitini kuitenkin pyrki painostamaan minua ottamaan se lainaan, vaikka en todellakaan kaivannut häneltä siinä hetkessä yhtään mitään, ja tahdoin vain lähteä pois.

Hän alkoi "uhkailemaan" että soittaa ambulanssin, mikäli en lainaa hänen takkiaan, mistä suivaannuin, ja käyttäydyin ivallisesti häntä kohtaan, muistuttaen myös, ettei hänellä ole mitään syytä edes pyrkiä tuhlaamaan yhteiskunnankin varoja täysin päättömästä syystä, eli siitä, että kieltäydyin lainaamasta hänen takkiaan. Hän kuitenkin vaati, etten poistuisi asunnosta minnekään, ennen kuin hän olisi päättänyt mitä tekee, joten todella pahantuulisena istuin keittiön pöydän ääreen odottamaan, että kyseinen henkilö saisi päätöksensä tehtyä. Hetken kuluttua hän olutpullonsa ääreltä typeränä kysyi soittaako hän sen ambulanssin, mihin vihaisena huudahdin suunnilleen: "No kyllä! Ja muistakin soittaa sitten ihan itsellesi, kerran sellaisella uhkailet?, mikäli en takkiasi lainaa!". Hän soitti hätäkeskukseen, ja alkoi puputtamaan "huolestunutta" sontaa puhelimeen, vaikka on itse ollut jopa väkivaltainen sekä muiltakin osin varsin kyseenalainen henkilö, ja aikansa jauhettua hän alkoi valehtelemaan täyttä puppua niin käytöksestäni, kuin puheistanikin. Siinä vaiheessa huudahdin kysymyksen "Mitä Sä oikein valehtelet sinne?"(en nyt välttämättä ihan sanantarkasti muista, kun yli vuosi ko.tilanteesta kulunut, mutta suunnilleenkin noin) ja pyrin korjaamaan hänen puheeseensa sisältyneen täyden valheen. Muistaakseni hän alkoi pelleilemään äänensävyillä, jotka joku mahdollisesti tulkitsisi "järkyttyneen, kauhistuneen, säikähtäneen & pelokkaan" naisraukan hätähuudoiksi, vaan entisen amatöörinäyttelijänähän hän on sellaista sontaa harjoitellut aikaisemminkin, ja kotioloissa ollut kuin raivohullu sonni.

Tässä nyt sitten ihan vaan vapaamuotoista tekstiä & kiinnostuneille tiedoksi mitä kyseisen riidan jälkeen tarkemminottaen tapahtui;
Jos siinä vaiheessa kun mä poistuin asunnosta kyyneleet silmissäni etupihalle juttelemaan asiallisen ambulanssimiehen kanssaja naapuruston lapsetkin tulee kysymään onko kaikki kunnossa kyseinen nainen jää kotiinsa juomaan olutta, niin kukahan siinä tilanteessa on kohdellut väärin ja ketä? No ambulanssikuski ehdotti että koska vaikutan kovin surulliselta voisin tulla käymään sairaalassa juttelemassa tuntemattoman henkilön kanssa, josko se tekisi olostani paremman, ja mainitsi että hän kun on muutenkin sinne ambulanssilla palaamassa niin auton polttoainettakaan ei siinä kulu sen enempää, mistä johtuen sitten ajattelin että no samahan se on käydä katsomassa miltä Oulun terveyskeskuksessa näytti siihen maailmanaikaan. Lisäksi ajattelin että on mukavaa tavata uusia ihmisiä, ja lähdin positiivisin mielin käymään paikanpäällä. Sairaalan odostusaulassa kuitenkin kesti kauan sekä näytti olevan jokunen toinenkin asiakas, tod.näk. tärkeämmällä asialla, sekä olin jo täysin toipunut riidan aiheuttamasta surumielisyydestä, joten päätin käydä pyytämässä työntekijältä josko tapaamisaikani hoitajalle voitaisiin perua ja lähtisin suuntaamaan joko isoäitini taikka ystäväni luokse, ennen kuin olisi liian myöhä. Työntekijä kuitenkin kehotti minua palaamaan aulaan sekä jätti vastaamatta sarkastissävyiseen kysymykseeni siitä lähteekö joku erikseen perääni, jos vain yksinkertaisesti poistun kyseisestä rakennuksesta ja lähden isoäitini luokse, kuten olin jo aikaisemmin päivällä suunnitellut tekeväni.

Pyysin häntä edes ilmoittamaan eteenpäin, että olen poistunut, jotta yksikään hoitaja ei turhaan odottaisi minua paikalle varattuna ajankohtana, mutta hän vain ikäänkuin käskyttämällä kehotti minua palaamaan aulaan odottamaan hoitajan taikka lääkärin kutsua(en nyt muista kumpaa). Olin turhautunut, ja koska en ainakaan huomannut aulassa käykennelleen yhtäkään lasta, nuorta taikka vaikkapa dementoitunutta vanhusta kuka voisi säikähtää turhautumukseni ilmaisemistani pudotin itseni lattialle ja sanoin tottakai täysin sarkastisesti että "Byhyy olen vauva", sekä hyppäsin takaisin seisaalleen ja menin paikalleni istumaan. Kyseisellä sarkastisella kommentillani viittasin turhautumukseeni siitä, että minua kohdeltiin kuin raukkamaista, toisten ihmisten vastuulla olevaa olentoa, kuka ei ole kykeneväinen huolehtimaan itsestään, päättämään itse elämästään, tietämään omia tarpeitaan, sekä toimimaan kuten aikuinen ihminen, joka voi halutessaan ottaa ja lähteä, kunhan ei ole vakaviin rikoksiin syyllistynyt. Senpä jälkeen hyvin nopeasti tuli kutsu hoitajan tapaamiseen, joten siirryin huoneeseen, jossa hänet tapasinkin. Huoneeseen saapuessani olin hiukan yllättynyt siitä, että siellä oli "hoitajan"(lihava, lehmän näköinen varmasti lihansyöntinsä kautta murhari) molemmin puolin kaksi mieshenkilöä, joiden kudokset koostuivat ainakin ulkonäkönsä perusteella kovin rasvapitoisesta ruoasta, kenties sikojen perseistä. Edellisessä virkkeessä mainitsemani mielipiteeni olisin tottakai jättänyt täysin mainitsematta, sekä käyttäytynyt parhaani mukaan, kuten pääasiassa aina pyrin käyttäytymään, mikäli kyseiset saastaiset sikolätin kasvatit eivät olisi käyttäytyneet niin asiattomasti, etten ollut silmiäni uskoa.

Saapuessani huoneeseen olin juuri toivottamassa heille hyvää iltaa, tavanomaisella virkkeellä "Hyvää iltaa", sekä näyttämällä oikealla kädelläni kättelyeleen(koska flunssakauden aikana sairaalahenkilökunnan ei ole soveliasta kätellä potilaiden kanssa, mikrobien leviämisen välttämiseksi) jokaisella heistä, vaan juuri kun olin nostanut oikeaa kättäni ilmaan aivan hiukan, vähintään metrin välimatkan päässä yhdestäkään kyseisistä henkilöistä ja lausumassa "Hyv----------" huoneessa istunut "hoitaja"naishenkilö sekä hänen oikealla puolellaan istunut mieshenkilö huusivat kahdesti "Älä tee sitä!". Olin kovin yllättynyt, ja juuri yrittäessäni kysyä sekä mainita "Siis älä tee mitä? Olin kyllä juuri toivottamassa Teille hyvää iltaa, sekä tekemässä kättelyeleen, koska influenssakauden aikana ei käsittääkseni ole henkilökunnan ohjeistuksen mukaista kätellä asiakkaiden kanssa" huusi ensin "hoitaja" "Istu alas!" ja heti sen jälkeen sekä "hoitaja" että oikealla puolellaan istunut mieshenkilö yhteen ääneen saman lausahduksen uudestaan. Olin erittäin tyrmistynyt, sekä pöyrisynyt heidän täysin asiattomasta, että erittäin käsittämättömästä käytöksestään, mutta toki istuin alas, kuten olisin tottakai muutenkin tehnyt, toki ennemmin ilman heidän "käskytystään"... Sen sijaan että yksikään niin ikään työntekijöistä olisi edes tervehtinyt minua kysyi "hoitaja" "Millaisia hallusinaatioita sinulla on?".

Yksityiskohtaisesti luettelin kriitiikkini heidän epäasiallista käytöstään kohtaan, sekä esitin kyseisen lauseen olleen epäasiallinen, johtuen sen oletuksellisuudesta, tarkoittaen siis sitä että siihen sisältyy oletusarvoisesti odote siitä että henkilöllä keneltä se kysytään ensinnäkin olisi hallusinaatioita, sen sijaan, että kyseinen "hoitaja" olisi ensinnä kysynyt onko henkilöllä hallusinaatioita, sekä myöntävän vastauksen saatuaan jatkanut kyseiseen kysymykseen. Oli miten oli, kerroin ettei minulla ollut, eikä ollut koskaan aikaisemminkaan ollut minkäänlaisia hallusinaatioita, vaan hän vain jatkoi yksitellen kyselyitään siitä onko minulla näköhallusinaatioita, kuuohallusinaatioita, tuntohallusinaatioita, taikka erikoisia ajatuksia. Seikkaperäisesti vastasin jokaiseen kysymykseensä, sekä esitin tarkentavia lisäkysymyksiä, jotta olisin varmasti tietoinen siitä, mitä hän tarkalleenottaen kysyi. Käytännössä hän siis vain kyseli millaisia ja oliko minulla hallusinaatioita, taikka erikoisia ajatuksia, mihin kaikkiin kysymyksiin tottakai vastasin kieltävästi, koska minulla ei mitään sellaisia ollut, kuten ei koskaan aikaisemminkaan ole ollut. Siitä huolimatta kyseinen "hoitaja" ilmoitti etten ole oikeutettu poistumaan isoäitini, taikka kenenkään toisenkaan luokse, vaan että minun täytyy siirtyä käytännössä eristyksissä olleeseen odotushuoneeseen odottamaan lääkärin tapaamista, mistä toki olin hiukan tympeissäni, sillä halusin jo raikkaaseen ulkoilmaan iltakävelylle, sekä tuttuun & turvalliseen paikkaan, läheisen/läheisten ihmisten luokse juttelemaan & nukkumaan.

Rauhallisen asiallisesti kuitenkin seurasin kyseistä "hoitajaa" hänen ohjatessaan minut kyseistä huonetta kohti, vaan yllättäen matkalla hän alkoi ojentaa minulla oranssia tablettia, jonka käski minut asettamaan kieleni alle sulamaan. Kysyin hänelle mikä kyseinen tabletti on ja mihin tarkoitukseen/miksi. Hän kertoi sen olevan antipsykootti, 10mg taikka 20mg(mikä virallisen ohjeistuksen mukaan 2/4 taikka 4/8kertaisesti se määrä mitä edes vakavista psykoottisista mielenterveyden epätasapainotiloista kärsiville on ohjeistettua ensiannostukseksi määrätä) Zyprexa, ja kysyin onko minun pakollista ottaa kyseinen ikäänkuin lääke, ainakaan ennen lääkärin kanssa keskustelemista. Hän kertoi että mikäli en ota sitä vapaaehtoisesti oraalisesti kyseinen lääkeaine injektoidaan kehooni, sekä muistaakseni hän sanoi että silloin ....lääke.....aineen määräkin on suurempi, kuin mikäli "vapaaehtoisesti" sen otan. Tottakai säikähdin laitonta uhkaustaan, sekä asetin kyseisen oranssin tabletin oheistuksensa mukaan kieleni alle sulamaan, olettaen että mikäli olen onnekas en kuole yhteen sellaiseen, vaikka useat kyseisiin aineisiin kuolleet ovatkin. Kyseinen tabletti oli "makea", ja kysyin miksi ihmeessä.

"Hoitaja" kertoi sen olleen makeutettu aspartaamilla, ja muistaakseni kerroin että vastustan kyseisen kemikaalin käyttöä, sekä että erityisesti pidän kyseenalaisena minkään voimakkaiden lääke- tms.aineiden makeuttamista yhtään millään, johtuen siihen sisältyvistä riskeistä(kuten lapset luulemassa ko.aineita karkeiksi tms. ja syöden niitä vailla tarkoituksenmukaista syytä). Erillisessä odotushuoneessa join runsaasti vettä, koska minulle pakkosyötetystä ilman lääkinnällistä syytä määrätystä hermomyrkystä tulin kovin janoiseksi. Lisäksi useita tunteja jouduin jatkuvasti sylkemään suustani ulos valkoista vaahtoa, jonka "lääke"tabletti jollain tavalla aiheutti. En ollut kyseisenä päivänä saanut ollenkaan liikuntaa, vietettyäni sen "äitini"(ei niin äidillinen, että kokisin miellyttäväksi kutsua äidiksi) asunnossa, johtuen pääasiassa siitä, että olin juuri kaksi vuorokautta aikaisemmin saapunut yli vuoden ulkomaanmatkalta Suomeen, ja kyseisen matkan aikana vietin suurimman osan ajasta ulkona. Olin kuitenkin syönyt kokonaisen suuren kattilallisen linssi-kasviskeittoa, mistä johtuen kaipasin liikuntaa, joten tein itseäni lukuunottamatta henkilöttömässä huoneessa X-hyppyjä. Minulla ei ollut ylläni rintaliivejä, joten en halunnut hyppiä valvontakameran edessä, koska en tietenkään voinut tietää keitä sitä mahdollisesti tarkkailee, vaan tein kyseisiä hyppyjä WC:n oven takana. Olin kuitenkin sellaisessa kohdassa huonetta, että vasen käteni sekä mahdollisesti jalkani näkyivät kuitenkin kamerallekin, informoiden mahdollista tarkkailijaa siitä missä olen ja mitä teen(eli etten ole esimerkiksi WC-tilassa hakkaamassa päätäni seinään, hukuttamassa itseäni, tms.).

Kovin pian vanha mies saapui huoneen ovelle ja kysyi mitä teen. Kerroin tehdeeni X-hyppyjä, ja muistaakseni hän kävi sulkemassa WX:n oven. Kerroin tekeväni X-hyppyjä sen takana, koska en tahdo tehdä niitä kameran edessä, niin, että rintani taikka takamukseni hyppelisivät sen edessä tms., varsinkaan kun minulla ei ollut mitään tietoa siitä, kuka/ketkä sen takana mahdollisesti ovat katsomassa. Kyseinen mies poistui ja jatkoin hyppyjen tekemistä oven takana. Varsin pian hän saapui odotushuoneen ovelle, ojentaen vaaleanpunaiseksi värjättyä, aspartaamilla makeutettua bentsodiatsepiini-liuosta, sekä käskien minua juomaan se. Kysyin onko minun pakko, ja hänkin uhkasi minua laittomasti törkeällä väkivallalla, eli välineen avulla toteutetulla pahoinpitelyllä(lääketieteellisesti perustelematon injektio). Epätoivoisena, lohduttomana, pettyneenä, huumattuna, törkeän väkivallan sekä vapaudenriiston kohteeksi joutuneena välttääkseni teräaseella pahoinpitelyn kohteeksi joutuminen nielin kyseisen käytännössä heroiinin taikka morfiinin lailla vaikuttavan arvojeni vastaisen liuoksen, ja sen tuonut vanha mies poistui. Muistini muuttui katkonaiseksi, mistä johtuen seuraavat tapahtumat mainittuina vain pääpiirteisesti. En kyennyt jatkamaan X-hyppyjä, vaan kai istuin penkillä, kunnes joku ohjasi minut """LääKäRiN""" vastaanotolle. Tapaamisesta en muista mitään muuta, kuin että puhuin mitä lie, kuten tod.näk. kuka tahansa opiaateille toleranssiton henkilö olisi puhunut. Jossain vaiheessa """LääKäRi""" painosti minua allekirjoittamaan paperi, jonka mukaan kirjautuisin vapaaehtoisesti psykiatriseen hoitolaitokseen, vaan tietenkään en allekirjoittanut mitään sellaista, mikä ei todellakaan olisi pitänyt paikkaansa. Hän sanoi että joko kirjoitan sen taikka minut laitetaan psykiatriseen ...............hoitoon...................... vasten tahtoani, sekä muistaakseni "pidemmäksi aikaa", kuin mikäli olisin kirjoittanut kyseisen epäkorrektin paperin. Kieltäydyin allekirjoittamasta valheita, ja kenties sanoin, että voivat vaikka väkisillä kantaa minut minne kantavatkaan, koska vaikutti siltä, ettei millään tekemälläni taikka sanomallani ollut minkäänlaista merkitystä siihen mitä kyseisen rakennuksen "työntekijät" tehdä päättivät.

Muistaakseni saatoin myös heittää kynän pöydälle, niin, että se putosi lattialle. En muista kuinka tieni kävi kellarimaiseen huoneeseen, jossa muistaakseni sementistä valettu sänky, jonka päällä kumi-muovilla päällystetty patja, tyyny, sekä peitto. Nurkassa oli kenties ennen ollut lattiakaivo, vaan sen paikalla oli enää pyöreä metallilevy. Koska suuni yhä vaahtosi kävin jatkuvasti ko. nurkassa sylkemässä ko. levyn päälle, sillä minulle ei ollut annettu edes sylkykuppia. Kahdesti "hoitajat" päästivät minut käymään viereisessä huoneessa vessassa, ja toisella kyseisistä kerroista mieshoitaja kurkkasi oven välistä vessaan, vaikka mitään syytä siihen ei olisi ollut, sekä rakennuksessa olisi ollut vähintäänkin yksi naispuolinenkin työntekijä. Kun pyysin päästä kolmannen kerran vessaan """"hoitajat"""" kieltäytyivät päästämästä minua sinne, ja kerroin että ihan tosissaan täytyisi päästä käymään, koska olin juonut kovin paljon vettä, enkä siksi kykenisi nukahtamaan ennen kuin olisin päässyt käymään virtsaamassa. Heidän kieltäydyttyään pyysin että antaisivat minulle edes jonkinlaisen ämpärin, sekä paperia, tai edes hemmetti tms. paperia, vaan he kieltäytyivät toimittamasta edes niitä, taikka yksinkertaisesti päästämästä minua vessaan. Videovalvonnankin alla olin käytännössä pakotettu virtsaamaan lattialle, ilman edes paperia, ja nöyryytys oli törkeän julmaa.

Kuvittele, kovalle kivilattialle taikka metallilevylle, vieläpä ilman paperia!!!???!! Ja totta helvetissä "Suomessa".

Sen jälkeen turhautuneisuuttani, sekä epäarvostustani ko. instituution toimintaa kohtaan sen sijaan että olisin käynyt nurkan kusilammikkooni syljeskelemässä suustani vaahtoa sylkäisin kerran seinälle, menin kumipeitteiselle sängylle makaamaan, ja hiljaa itkin tyynyä vasten. Ei mennyt aikaakaan ennen kuin yksi suht. iäkäs blondi nais"hoitaja" kahden lihavan mies"hoitajan" kanssa saapui huoneeseen injektioruisku mukanaan, ja ilmoitti että minuun injektoidaan 'rauhoittavia' sekä lisää antipsykoottia. Luulin että kyseessä oli jonkinlainen väärinkäsitys, ja kerroin että minut oli jo törkeällä väkivallalla uhaten käytännössä pakotettu kyseisiä "lääkkeitä" ottamaan, vaan hänpä kertoi että niitäpä laitetaankin lisää, niin "nukahdan paremmin". Kerroin olleeni muutenkin aivan nukahtamaisillani, ja ettei todellakaan ole mitään tarvetta kenenkään määrätä kehooni yhtään enempää "lääkkeitä" taikka mitään muutakaan, vaan että tahdon vain nukkua. Kielloillani, pyynnöilläni, taikka laillisilla oikeuksillani ei ollut ko.(mielestäni täysien psykopaattien) henkilöiden toimintaan minkäänlaista normaalia vaikutusta, vaan he jatkoivat törkeän väkivaltaisia, sekä täysin laittomia, erittäin törkeästi ihmisoikeuslainsäädännöllisiä oikeuksiani & perustuslakiakin vastaan rikkovia toimenpiteitään vähät välittäen siitä millaista niin henkistä kuin fyysistäkin kidutusta koko toimintansa oli.

Eivät suostuneet edes sen vertaa mielenterveyslainsäädäntöä noudattamaan että olisivat antaneet törkeän laittomasti kohdellulle minulle mahdollisuuden ottaa ko. kemikaalit oraalisesti, vaan vaativat joko saada injektoida ne kehooNI ilman että taistelisin vastaan, taikka kertoivat injektoivansa vielä suuremmat määrät ja mahdollisesti muitakin aineita """""""??????vartijoiden???????"""""""" avustuksella. Kyyneleet valuen en voinut muuta kuin antaa kyseisten tuntemattomien uskomattoman sairaiden nuljaskojen käydä kimppuuni käsineen & teräaseeneen. Kunpa en olisi herännyt, sillä kidutus jatkui kuukausitolkulla, milloin piikein, milloin aspartaamein, milloin seksuaalissävytteisen kommentin, milloin täyden ulkonaliikkumiskiellon ja kaiken mahdollisen täysin paranoidien ihmisten psykoottisten määräysten mukaisesti, vaikka missään vaiheessa en todellakaan ollut tehnyt mitään hyvästä, taikka vähintäänkin kohtalaisesta käytöksestä poikkeavaa. Mielestäni kyseiset ihmisrauniot olivat/ovat niin helvetin sairaita, etten toivoisi ikinä kuuna päivänä edes syntyneeni, mikäli sillä olisin ko.sairaiden mielten & kehojen tapaamiselta välttynyt. Mikäli minulla ei olisi ollut sellaisia nuoria sukulaisia, keitä en todellakaan halunnut järkyttää yllättäen kuolemalla olisin 1000% prosenttisesti tehnyt itsemurhan siinä vaiheessa, kun atleettinen kuntoni oli tuhottu, sydämeni jatkuvasti särkyinen, aivoni muussina, vapauteni riistettynä, koko olemukseni nöyryytettynä & kaikki uskoni vakavastiotettaviin yhteiskuntarakenteisiin romutettuina. En kykene käsittämään(onneksi!) enkä todellakaan ikimaailmassa hyväksymään sitä, kuinka kukaan saattaa edes keskellä jonkinlaista uskomattoman syvää psykoottistyyppistä oireiluaan kuvitella, ettäkö hänellä olisi oikeus kajota toisen ihmisen, taikka vaarattoman eläimen yksityisyyttä, psyykkistä & fyysistä hyvinvointia, lajityypillistä käyttäytymistään taikka muitakaan vastaavia perusoikeuksiaan vastaan, ainakaan niin kauan, kun kyseinen olento ei ole millään tapaa heitä vastaan rikkonut, varsinkaan niin, ettäkö heillä olisi ollut minkäänlaista syytä itsepuolustautua tms.

Mystinen myöskin toi sun törkeän aliarvioiva asenne iäkkäämpiä ihmisiä kohtaan, sekä lokeroiminen johonkin saatanan "isovanhemmat"-lokeroon. Omat isovanhempani kaikki hyvin erilaisia, ja heistä kaikkein läheisin olen aina ollut isäni äidin kanssa, huomattavasti läheisempi kuin "oman äitinikään". Myöskin aika helvetin sairaalta kuulostaa toi sun asennemaailmas siltäkin saralta, että ihan tosissasko tuntematon luuseri jaksat jauhaa, että Mun täytyis pysyä "Suomessa", missä oon rauhassa saanut jäädä yksin orpona talvipakkaseen, ilman minkäänlaisia mahdollisuuksia saada edes ruokarahoja mistään suunnasta, kun ei noi yhteiskunnalliset systeemit just ihan vedenpitäviä nuoren yllätyspotkujen kohdalla olleet, sekä missä pahinta väkivaltaa mitä ikimaailmassa oon kokenut oon joutunut kokemaan, sekä ties miksi maailman suurimmiksi selvänäkijöiksi itsensä kuvitelleet paskajaakot ja liukuliisat jauhaa ties minkälaist sontaa mun yksiyiselämästäni. Hankkikaa v* kynä ja paperia, niin ei tartte toista piinata, viel julkisella palstalla! Vaikka mitä sitä sellaiselta kanaemon hellimältä porsaskatraalta voi odotaakaan, joka on aina saanut hillua emonsa höyhenissä, uittamassa suutaan ihan missä tahansa aiheessa, ilman minkäänlaisia aivoja, ainakin jos vilkaisee useidenkin internetkeskustelujen tasoa. Oli miten oli, mun puolesta jokainen pitäköön turpansa, kunhan osaa edes pitää kätensä kurissa, ettei tarvi saatana henkensä edestä pelätä. Se että joku hullu kuvittelee pelastavansa linnun viidakosta tunkemalla häkkiin, ruokkimalla päin persettä ja täyttämällä vaikka hermomyrkyillä ei tarkoita sitä, ettäkö olis ko.hullu oikeassa, ja luonto, sekä lintu itsessään väärässä.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Jasmin Kaarne, Espanja

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Tosi ikäviä tapahtumia on kyllä osunut nuoren naisen kohdalle. En kyllä suosittele haaskaamaan enää energiaa kertomalla nettihyeenoille yhtään mitään, elämäsi ei kuulu meille paskan vertaa. Sanomisiasi tullaan ymmärtämään tahallaan väärin ja kukapa tietää vaikka omakirjoittamista lisätiedoista olisi joskus tulevaisuudessa haittaa kirjoittajalle. Suosittelen vaikenemaan omasta tilanteesta ja menneistä tapahtumista täällä ja keskittymään kivoihin asioihin.

Nuo pakkohoitoasiat(=tahdonvastainen hoito) kannattaa kyllä selvittää perin juurin, jotta itsellesi tulee täysin selvä kuva vastapuolen motiiveista ja kuinka he asiat silloin näkivät. Sitten oppii ainakin välttämään vastaavat nöyryyttämiset jatkossa. MOT käsitteli muuten pakkohoitoasiaa vuosia sitten, on nähtävissä juutuupissa: MOT: Pakkohoitoon tuomitut -.

Kaverini työn ansiosta tiedän jotain pakkohoidosta, aloite sinne toimittamiseen lähtee yleensä lähisukulaisilta, jopa ex-puolisot ovat onnistuneet näin tuhoamaan toisen elämää, myös viranhaltijat(esim. soskut) ovat kunnostautuneet. On yleistä, etteivät pakkohoidettavat itse koe olevansa hoidon tarpeessa, esim psykoosissa olevan ihmisen on joissain tapauksissa vaikea tunnistaa sitä itse. Pakkohoidettavia pidetään yleisesti "sairaudentunnottomina" eli oman sairautensa kieltäjinä, koska eivät tunne olevansa sairaita.

Tämä on sitten johtanyt siihen, että joskus perusteltukin kritiikki saatetaan tulkita sairauden kieltämiseksi. Asiallisiakaan valituksia tai kanteluita ei oteta vakavasti, koska kritiikin katsotaan olevan vain osa hänen sairauttaan eli sitä on kritiikkiä pidetään oireena. sairauden oire.
Suhtautumisongelmat, laiminlyönnit, ylilyönnit sekä hoitovirheet tulevat näissä tapauksissa tuskin koskaan esille, koska suojelevat toinen toistaan ja vain aniharva valitus päätyy edes käsiteltäviksi ja niistäkin murto-osa päättyy oikeudessa potilaan hyväksi. Soppaan kuuluu toki myös se, että AVI vain harvoin antaa huomautuksen psykiatriselle yksiköille potilaan tekemän tekemän kantelun perusteella.

On myös tapauksia, missä edes lääkäri ei kykene perustellusti diagnosoimaan potilasta eli ei kykene määrittelemään onko hlö terve kuin pukki vai sairas kuin saatana, siitä huolimatta pakkohoitoa jatketaan koska "kyllä se saattaa silti myöhemmin osoittaa olevansa sairas". Valituksissa pitäisi olla epäolennaista onko valituksen tekijä mieleltään terve vai sairas, pääasiana kuuluisi olla, että oikeusturva on olemassa. Ja kuka sen terveydentilan edes pystyy luotettavasti määrittelemään? Nyt kuka tahansa, sinä tai minä, voi joutua pakkohoitoon melkeinpä milloin tahansa riippumatta terveydentilasta. Sairas tai pahantahtoinen lähimmäinen voi saada tämän alulle, mutta tarvitsee toki avukseen muutaman ammattitaidottoman, mutta innokkaan terveydenhuoltoalan ammattilaisen.

Tahdonvastaiseen hoitoon määräämistä kun miettii niin tulee mieleen, että lääkäri ottaa siinä aikamoisen vastuun itselleen. Hoitopäätöksellähän puututaan ihan totaalisesti hlön itsemääräämisoikeuteen, riistetään miltei kaikki vapaudet. Pakkohoitopäätös/-määräys sisältää oletuksen, ettei hlö ole kykenevä pitämään huolta itsestään ja näin ollen lääkärille kuuluisi siirtyä vastuu KAIKISTA tämän henkilön vastuista ja velvoitteista, tokihan lääkärille siirtyy määräämishetkestä alkaen myös vastuu potilaan oikeusturvasta ja sen toteutumisen seurannasta, mutta eihän lääkäri tällaisia voi ajatella, sillä usein hän itse on juuri se, joka oikeusturvaa rikkoo.

Tilanteen valtasuhdetta voisi verrata niin, että pakkohoidettava on pieni lapsi ja lääkäri se fiksu ja kaikkitietävä vanhempi. Valituksiin ja kritiikkiin suhtaudutaan yleensä tämä valtasuhde huomioiden ja lääkäri on aina oletusarvona se luotettava ja potilas sairas, harhainen ja valehteleva. Tämä tietysti korostuu, jos joku lähimmäinen on lyömässä vielä löylyä kiukaalle hoitopaikan ulkopuolelta.

Voimia ja parempaa jatkoa Jasminille!
Jätä nää spekut täällä omaan arvoonsa, ihan varmasti joku kusipää tulee vänkkäämään kirjoituksiasi oman mielensä mukaan motivaationaan ehkäpä saada provosoitua sinua kertomaan lisää, jotta saisivat tyydytettyä oma tiedonjano(sairas uteliaisuus toisten elämistä ja niihin liittyvistä ongelmista). Toinen lukunsa, vaikka samoja hlöitä usein ovatkin, ovat kyökkipsykologit. He tietävät tasan tarkkaan miksi joku käyttäytyi kuten käyttäytyi tai teki kuten teki. Kaikki tieto vieraankin ihmisen toimista toimii polttoaineena heille ja tämä on heille oikea ydinlataus perseidensä alla, kun ovat saamassa "kohteen" eli sinut reagoimaan asioihin, joita he ihan itse kirjoittivat.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Syskon S
Jane Marple
Viestit: 1095
Liittynyt: Pe Touko 08, 2015 9:45 pm

Re: Jasmin Kaarne, Espanja

Viesti Kirjoittaja Syskon S »

Jasmin, tajunnanvirta on viimeinen asia, mitä kannattaa nettiin laittaa todistaakseen mielenterveyttään. "Olen koko ajan tiennyt mitä teen ja homma on hallinassa" tms. olisivat vakuuttavampia argumentteja, jos haluaa esiintyä täysipäisenä ihmisenä.

JasminAlisa
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Helmi 05, 2016 10:13 pm

Re: Jasmin Kaarne, Espanja

Viesti Kirjoittaja JasminAlisa »

↑↑
On Anoi Kaa kirjoitti:Tosi ikäviä tapahtumia on kyllä osunut nuoren naisen kohdalle. En kyllä suosittele haaskaamaan enää energiaa kertomalla nettihyeenoille yhtään mitään, elämäsi ei kuulu meille paskan vertaa. Sanomisiasi tullaan ymmärtämään tahallaan väärin ja kukapa tietää vaikka omakirjoittamista lisätiedoista olisi joskus tulevaisuudessa haittaa kirjoittajalle. Suosittelen vaikenemaan omasta tilanteesta ja menneistä tapahtumista täällä ja keskittymään kivoihin asioihin.
Kiitos todella paljon erittäin asiallisesta, sekä asiatietoa sisältävästä viestistäsi! Piristi päivää, erityisesti muistuttamalla että ainakin omiin silmiini älykkäitäkin ihmisiä yhä tämänkin kielen käyttäjistössä. :) Mainitsen kuitenkin mahdollisille uteliaille syyn siihen, miksi alaikäisenä olin ns.mielisairaalassa. Syy siihen oli se, että 14-vuotiaana humalassa viiltelin vasenta rannettani, kuten suuri osa nuorista on tehnyt/tekee...

JasminAlisa
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Helmi 05, 2016 10:13 pm

Re: Jasmin Kaarne, Espanja

Viesti Kirjoittaja JasminAlisa »

Syskon S kirjoitti:
La Touko 06, 2017 12:39 am
Jasmin, tajunnanvirta on viimeinen asia, mitä kannattaa nettiin laittaa todistaakseen mielenterveyttään. "Olen koko ajan tiennyt mitä teen ja homma on hallinassa" tms. olisivat vakuuttavampia argumentteja, jos haluaa esiintyä täysipäisenä ihmisenä.
Minulla ei ollut mitään tarvetta "todistella mielenterveyttäni", vaan kertoa mitä oli tapahtunut. Ikävä kyllä kyseisen vastaukseni aikaan kyseisistä tapahtumista oli kulunut vasta noin puolitoista vuotta, minkä seurauksena aivonikaan eivät olleet todellakaan ehtineet kuntoutua äärimmäisistä hermomyrkkyannoksista siihen kuntoon ettäkö olisin kyennyt muotoilemaan asiani selkeämmin ja lauseet kappaloiden. Enpähän kuitenkaan viitsiytyisi siitä itseäni ilkkumaan, ollut aika helvetin paljon karmeampia asioita joihin huomio kohdistaa, kuten viidensadan kullin lutkutukseen ruoka- & vuokrarahoja vastaan, kun klassiseen tapaan ei sitten neuroleptineulojen jälkeen ollutkaan muuta elinkeinoa jolla hengittää. ;)

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Jasmin Kaarne, Espanja

Viesti Kirjoittaja viinitty »

JasminAlisa kirjoitti:
Ke Helmi 17, 2021 12:16 am
Syskon S kirjoitti:
La Touko 06, 2017 12:39 am
Jasmin, tajunnanvirta on viimeinen asia, mitä kannattaa nettiin laittaa todistaakseen mielenterveyttään. "Olen koko ajan tiennyt mitä teen ja homma on hallinassa" tms. olisivat vakuuttavampia argumentteja, jos haluaa esiintyä täysipäisenä ihmisenä.
Minulla ei ollut mitään tarvetta "todistella mielenterveyttäni", vaan kertoa mitä oli tapahtunut. Ikävä kyllä kyseisen vastaukseni aikaan kyseisistä tapahtumista oli kulunut vasta noin puolitoista vuotta, minkä seurauksena aivonikaan eivät olleet todellakaan ehtineet kuntoutua äärimmäisistä hermomyrkkyannoksista siihen kuntoon ettäkö olisin kyennyt muotoilemaan asiani selkeämmin ja lauseet kappaloiden. Enpähän kuitenkaan viitsiytyisi siitä itseäni ilkkumaan, ollut aika helvetin paljon karmeampia asioita joihin huomio kohdistaa, kuten viidensadan kullin lutkutukseen ruoka- & vuokrarahoja vastaan, kun klassiseen tapaan ei sitten neuroleptineulojen jälkeen ollutkaan muuta elinkeinoa jolla hengittää. ;)
Sanoit tuolla kärsineesi PTSD:stä. Kyseinen homma kuuluu itellenikin dg-kirjoon, ja pahimmissa flareissaan antaa jopa psykoottisia piirteitä. Häiriö voi myös laukaista psykoosin, eikä siinä ole mitään hävettävää.
Oot kokenut paljon, mutta onhan sulla elämänhallinnassa aivan jumalattomasti tekemistä. Hoida mielenterveytesi kuntoon, äläkä vatvo näitä paskoja täällä.
Ei anna kovinkaan tasapainoista kuvaa, kun yrität laittaa kaiken "hermomyrkkyjen" syyksi. Kyllä se nyt ihan sun omien kirjotteluiden ja tempauksien perusteella vaikuttaa siltä, että osastojaksot on ollu sulle tarpeellisia. Siihen, miten sä olet ne kokenut, on valitettavaa, mutta tyypillistä sairaudentunnottomuutta. Suosittelen hakeutumaan uudestaan avun piiriin, mikäli et siellä jo ole.
Kaikkea hyvää!
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

Vastaa Viestiin