Kuuden lapsen äiti kadonnut!! (Anuliina Pettersson)

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Ihan miettimättäkin tulee mieleen kolme itsemurhaa. Parikymppinen nainen hirttäytyi. Vanha mummo hirttäytyi. Keski-ikäinen nainen heittäytyi junan alle. Nämä siis lähi/tuttavapiirissäni.
Että se siitä naisten hirttäytymättömyydestä ja itsarin siistiydestä sitten.
seireeni
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 12:47 pm

Viesti Kirjoittaja seireeni »

Tulee itsellekin mieleen pari tapausta, jossa nainen hirttäytyi. Kaverin mummo ja toisen kaverin naapurista perheen äiti. Ei varmasti tyypillisin naisen itsemurhatapa, mutta ei ennen kuulumatonkaan.

Tuskin tämä kadonnut rouva hengissä löytyy. Oliko aviomies muuten töissä normaalisti, kävikö kenties ulkona lounaalla? Yleensähän tappaja löytyy lähipiiristä.
"I think it was sick and weird."
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Joo, mäkin tiedän 2 naispuolista hirttäytynyttä.
Molemmat aivan pienien lasten äitejä.
Nämä tapahtuneet 80-luvulla.
tre_1982
Olivia Benson
Viestit: 745
Liittynyt: La Elo 25, 2007 2:51 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tre_1982 »

Sekin varmaan liittyy jotenkin ihmistyyppiin että millä tavalla sitten tekee sen itsarin. Jotkut eivät ajattele ketään muuta ja ajavat esim rekan nokkaan, tai heittäytyvät junan alle. Molemmat mielestäni erittäin törkeitä tapoja pilata myös jonkun ulkopuolisen elämä.
Jotkut tekee "siististi" lääkkeillä, jos lääkkeitä on saatavilla.
Jos hetken mielijohteesta/häiriöstä tekee, niin ehkä se köysi mitä on siellä autotallissa joskus katsellut, alkaakin vaikuttaa houkuttelevalta vaihtoehdolta. Kuka tietää mitä toisen mielessä liikkuu sinä hetkenä (paitsi ehkä toinen joka on selvinnyt hengissä itsariyrityksestä).

En vaan toivoisi kenellekään niin epätoivoista hetkeä että pitäisi tehdä itselleen pahaa... :(

I am a nobody,
nobody is perfect,
therefore I am perfect.

Morgana
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 91
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 11:54 pm

Viesti Kirjoittaja Morgana »

Se on musta outoa, jos ei löydy mistään (edes siitä 11.56 sammutetusta tietsikasta?) mitään kirjettä lapsille.

Luulisi, että kun kerran on ollut rakastava äiti, niin haluaisi jonkinlaisen jäähyväiskirjeen/'testamentin' jättää lapsilleen.
Tyyliin äiti kyllä rakasti teitä mutta ei enää jaksanut tms?
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Ei naista ole kai löydetty, sillä ei ainakaan ruotsalaiset lehdet ole asiasta mitään kirjoittaneet. Vai ovatko?
Viimeksi muokannut skoone, Su Tammi 06, 2008 10:20 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Muista lähdekritiikki!
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

tre_1982 kirjoitti:Sekin varmaan liittyy jotenkin ihmistyyppiin että millä tavalla sitten tekee sen itsarin. Jotkut eivät ajattele ketään muuta ja ajavat esim rekan nokkaan, tai heittäytyvät junan alle. Molemmat mielestäni erittäin törkeitä tapoja pilata myös jonkun ulkopuolisen elämä.
Jotkut tekee "siististi" lääkkeillä, jos lääkkeitä on saatavilla.
Jos hetken mielijohteesta/häiriöstä tekee, niin ehkä se köysi mitä on siellä autotallissa joskus katsellut, alkaakin vaikuttaa houkuttelevalta vaihtoehdolta. Kuka tietää mitä toisen mielessä liikkuu sinä hetkenä (paitsi ehkä toinen joka on selvinnyt hengissä itsariyrityksestä).

En vaan toivoisi kenellekään niin epätoivoista hetkeä että pitäisi tehdä itselleen pahaa... :(
Paha sanoa, mutta itselleni tuli mieleen, että tuo "siististi" lääkkeillä suoritettu itsemurha taitaa olla aika riskialtista puuhaa onnistumisen suhteen. Tarkoitan sitä, että vaikka ottaisitkin purkillisen lääkkeitä kerralla, niin aika iso riski on, että joku löytää sut tajuttomana ja toimittaa vatsahuuhteluun... Huomiotahan tällä konstilla tietysti saa, mutta jos tavoitteena on varma hengenlähtö, niin tuo köysi on kyllä "parempi" vaihtoehto :shock:

-oikeaoppinen hirttosilmukan teko tietysti opeteltava ekaksi-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Varmaa tietoa odotellessa.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
pikkunen
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 107
Liittynyt: La Heinä 21, 2007 4:24 pm
Paikkakunta: Pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja pikkunen »

Mua kyllä ihmetyttää tuo miehen tarkka tieto vaimon vaatteista. :shock:

Mun vaatevarastoista kukaan ei osaisi sanoa mitä puuttuu jos katoaisin.

Odotellaan tietoa mutta mies vaikuttaa epäilyttävältä.
Mr Smith
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: To Kesä 07, 2007 3:57 pm
Paikkakunta: Villi Länsi

Viesti Kirjoittaja Mr Smith »

Olishan tämä jo kai löytynyt jos lähimetsikköön olisi mennyt, saattaa olla jo kaukana. Kuvassa oli varsin iloisen oloinen ja ei mitenkään itsetuhoisen oloinen.
pimpelipom
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Mr Smith kirjoitti:Olishan tämä jo kai löytynyt jos lähimetsikköön olisi mennyt, saattaa olla jo kaukana. Kuvassa oli varsin iloisen oloinen ja ei mitenkään itsetuhoisen oloinen.
Minua ihmetyttää se appiukko, liekö hänellä puhtaat jauhot pussissa? Vanhat ukot (varsinkin ruotsalaiset) saattavat alkaa kähmiä nuoria naisia. Ehkä alkoi kähmiä miniäänsä ja tämä pisti vastaan?
Muista lähdekritiikki!
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

skoone kirjoitti:
Minua ihmetyttää se appiukko, liekö hänellä puhtaat jauhot pussissa? Vanhat ukot (varsinkin ruotsalaiset) saattavat alkaa kähmiä nuoria naisia. Ehkä alkoi kähmiä miniäänsä ja tämä pisti vastaan?
Aivan varmasti. Kähmi sitten aikansa ja miniä muuttui pienemmäksi ja pienemmäksi ja lopulta hävisi kokonaan. Näitä sattuu yhtenään.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Marsalkka kirjoitti:
skoone kirjoitti:
Minua ihmetyttää se appiukko, liekö hänellä puhtaat jauhot pussissa? Vanhat ukot (varsinkin ruotsalaiset) saattavat alkaa kähmiä nuoria naisia. Ehkä alkoi kähmiä miniäänsä ja tämä pisti vastaan?
Aivan varmasti. Kähmi sitten aikansa ja miniä muuttui pienemmäksi ja pienemmäksi ja lopulta hävisi kokonaan. Näitä sattuu yhtenään.
:lol:
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Marsalkka kirjoitti:
skoone kirjoitti:
Minua ihmetyttää se appiukko, liekö hänellä puhtaat jauhot pussissa? Vanhat ukot (varsinkin ruotsalaiset) saattavat alkaa kähmiä nuoria naisia. Ehkä alkoi kähmiä miniäänsä ja tämä pisti vastaan?
Aivan varmasti. Kähmi sitten aikansa ja miniä muuttui pienemmäksi ja pienemmäksi ja lopulta hävisi kokonaan. Näitä sattuu yhtenään.
Luuletkos olevasi humoristi? En yhtään ihmettelisi, vaikka mun epäilyssä olisi totuuden häivä.
Muista lähdekritiikki!
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

skoone kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
skoone kirjoitti:
Minua ihmetyttää se appiukko, liekö hänellä puhtaat jauhot pussissa? Vanhat ukot (varsinkin ruotsalaiset) saattavat alkaa kähmiä nuoria naisia. Ehkä alkoi kähmiä miniäänsä ja tämä pisti vastaan?
Aivan varmasti. Kähmi sitten aikansa ja miniä muuttui pienemmäksi ja pienemmäksi ja lopulta hävisi kokonaan. Näitä sattuu yhtenään.
Luuletkos olevasi humoristi? En yhtään ihmettelisi, vaikka mun epäilyssä olisi totuuden häivä.
Olin täysin vakavissani.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Vastaa Viestiin