Kuuden lapsen äiti kadonnut!! (Anuliina Pettersson)

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Kyseessä oli toinen tapaus, joka "avattiin" jossakin tuolla toisessa topikissa. Eli toinen henkilö teki samanlaisen ratkaisun.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
nemi
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Elo 03, 2007 1:52 pm
Paikkakunta: RAISIO

Viesti Kirjoittaja nemi »

Ahaa, outoa sattumaa silti.
~Nemi~
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Kyseessä oli toinen tapaus, joka "avattiin" jossakin tuolla toisessa topikissa. Eli toinen henkilö teki samanlaisen ratkaisun.
Ei todellakaan ole toinen tapaus. Katso tämän aiheotsikon sivulta 2.
Muista lähdekritiikki!
Annie W
Harjunpää
Viestit: 325
Liittynyt: Pe Loka 12, 2007 5:58 pm

Viesti Kirjoittaja Annie W »

Luin nuo Saran viestit ja sain sellaisen käsityksen, että Anuliinan ystävältä on tullut tieto itsemurhasta. Voisiko siis olla mahdollista, että ystävä on saanut Anuliinalta jäähyväisviestin, tai olisiko Anuliina jo aiemmin puhunut aikomuksistaan, joten ystävä on sitten osannut arvella, mitä on tapahtunut, kun Anuliina katosi?...

Ja ei kai kukaan tuollaista tietoa omaisilta salaa...?
Outo juttu.
Misery is almost always the result of thinking.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
Onko tämä Skoonesta hauskaa.
Olen samoilla linjoilla kuin ennenkin ja nyt TT vahvistaa,tuo on irroitettu asiayhteydestä,en tiedä miten,mutta noin se ei mennyt,joko sieltä on poistettu joku viesti tai jotain,mutta silloin se ei herättänyt tuollaista näkyvyyttä.
Totuus on tarua ihmeellisempää
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:^
Onko tämä Skoonesta hauskaa.
Olen samoilla linjoilla kuin ennenkin ja nyt TT vahvistaa,tuo on irroitettu asiayhteydestä,en tiedä miten,mutta noin se ei mennyt,joko sieltä on poistettu joku viesti tai jotain,mutta silloin se ei herättänyt tuollaista näkyvyyttä.
Miksi ihmessä kysyt, että onko tämä minusta hauskaa??? Ei todellakaan, vaan erittäin traagista ja hirveää ja surullista ja kaikkea muuta.
Muista lähdekritiikki!
Annie W
Harjunpää
Viestit: 325
Liittynyt: Pe Loka 12, 2007 5:58 pm

Viesti Kirjoittaja Annie W »

ok, en itse muista tarkalleen mitä ketjussa on aiemmin lukenut, olisiko tuosta sitten joitain viestejä poistettu välistä tms. kuten Patricia epäilee. Parempi ehkä olla pohtimatta noita viestejä enempää. Anuliinan kohtalo on kuitenkin saanut murheellisen päätöksen.
Misery is almost always the result of thinking.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

skoone kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti:^
Onko tämä Skoonesta hauskaa.
Olen samoilla linjoilla kuin ennenkin ja nyt TT vahvistaa,tuo on irroitettu asiayhteydestä,en tiedä miten,mutta noin se ei mennyt,joko sieltä on poistettu joku viesti tai jotain,mutta silloin se ei herättänyt tuollaista näkyvyyttä.
Miksi ihmessä kysyt, että onko tämä minusta hauskaa??? Ei todellakaan, vaan erittäin traagista ja hirveää ja surullista ja kaikkea muuta.
Ajattelin vain kun tuot kerta toisensa jälkeen asian väärinpäin esille.
Kyllä ja olen Annien edellisen viestin kanssa samoilla linjoilla.Itse lopetan ainakin nyt tämän asiattoman keskustelun osaltani tähän.
Totuus on tarua ihmeellisempää
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

juu, ei se ihan noin mennyt se alkuperäinén juttu....

siihen ottaisin kyllä kantaa että nämä suunnistajat jotka valittavat että poliisi ei halunnut heidän apuaan, mitä ihmettä :shock: etsintöihin saavat kaikki vapaaehtoiset ottaa osaa...vai oliko kyse siitä että poliisi ei halunnut maksaa heille...

tämä on hyvin valitettava tapaus ja aina kun poliisi ei onnistu tehtävässään se joutuu vastatusten negatiivisten kommenttien kanssa. Poliisi on kuitenkin tässä tapauksessa toiminut ohjeiden mukaan. Useimmiten kadonneen ihmisen löytää joku ulkopuolinen henkilö normaalilla kävelyretkellään. näitä on nyt ollut suomessakin. esim. se teuvalla kadonnut jne. Nämäkään kadonneet eivät ole olleet pitkien matkojen päässä vaan aika lähellä siellä mistä ihmisiä kulkee useasti ohi.

Jotenkin minulta on mennyt ohi myös se että poliisi on alusta asti ollut sitä mieltä että kyseessä mitä luultavimmin on itsemurha. Eli poliisilla on ollut enemmän tietoa asiasta ja puoliso on ilmeisesti pystynyt olemaan poliisille avuksi tässä selvittelyssä.

Anuliina itse varmaan toivoisi että ihmiset keskittyisivät miettimään miksi hän päätyi moiseen ratkaisuun ja auttaisivat hänen lapsiaan surun ja murheen keskellä.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
epäilys
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Syys 24, 2007 4:36 pm
Paikkakunta: Tyly Kaupunki

Viesti Kirjoittaja epäilys »

Sara kirjoitti:Poliisi ei ole kuulemma tietoa vielä vahvistanut, joten ihan varma tieto ei vielä ole. Tämä tieto tuli naisen ystävältä, joka vahvisti kyllä tuon vakavan masennuksen :( Poliisi kuulemma on epäillyt, että nainen on jonkun uskonlahkon kanssa :shock: Hämäräksi menee.

löytyy siis sivulta 2 TÄSSÄ ketjussa. Miten se olisi asiayhteydestä irrotettu tai väärässä ketjussa? Jos olisi edes väärää tietoa mutta kun on käynyt ilmi että aivan totta.
Syytä epäillä.
Minney Magia
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Elo 16, 2007 9:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Alkaa olee aika järkyttävää! Kyllähän se sieltä sivulta kaksi löytyy.
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
nemi
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Elo 03, 2007 1:52 pm
Paikkakunta: RAISIO

Viesti Kirjoittaja nemi »

Minä luen tätä sivustoa päivittäin ja monta kertaa välillä päivässä. Muistan aivan hyvin, että tuo Saran viesti oli tuollaisenaan tuolla jo silloin kun se on sinne postattu. Muistan, koska menin heti IS:n ja IL:n sivuille katsomaan onko aiheesta jotain jo uutisoitu.
Mikä tässä nyt mätttää ettei se voi olla totta tai että siitä on muka poistettu jotain? Tulisi nyt itse Sara sanomaan tänne jotain niin loppuisi tämä ihmettely täällä ja kauhea vääntö Patrician ja Skoonen välillä.
Naurettavaa käyttäytymistä kun kyse on kuitenkin ihmisen todella traagisesta lopusta, muistetaan hyvät ihmiset, että tätä sivustoa taitaa lukea myös Anuliinan omaiset, saattaa ehkäpä aiheuttaa kummastusta kun täällä leikitään juupaseipäs-leikkiä ja he ovat juuri menettäneet lapsensa!
Jotain rajaa, aikuiset ihmiset!
~Nemi~
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

saran mukaan kyse on huhusta jota kukaan eiole vahvistanut. kirjoituksesta saa sen käsityksen että anuliinan ystävä oli tästä masennuksesta puhunut ja ilmeisesti epäillyt hirttäytymistä. ilmeisesti hän on myös puhunut poliisille koska poliisi on ollut melko varma kuolemasta...eli jonkun viestin anuliina oli ystävälleen jättänyt jotta tämä pystyi tuollasien asian kertomaan...joskus niinkin on että ystävät tietävät mitä on tapahtunut mutta ruumista ei vain löydy....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

nemi kirjoitti:Tulisi nyt itse Sara sanomaan tänne jotain niin loppuisi tämä ihmettely täällä ja kauhea vääntö Patrician ja Skoonen välillä.
Naurettavaa käyttäytymistä kun kyse on kuitenkin ihmisen todella traagisesta lopusta, muistetaan hyvät ihmiset, että tätä sivustoa taitaa lukea myös Anuliinan omaiset, saattaa ehkäpä aiheuttaa kummastusta kun täällä leikitään juupaseipäs-leikkiä ja he ovat juuri menettäneet lapsensa!
Jotain rajaa, aikuiset ihmiset!
Siis nyt mä en ymmärrä mitään. Mielestäni minua syytetään kyllä ihan turhaan. Olen vain oikonut eräiden viesteissä olevia väärinymmärryksiä. Toivoisin, että tekin lopetatte "keskustelun" tästä aiheesta.
Viimeksi muokannut skoone, Ma Tammi 07, 2008 4:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Muista lähdekritiikki!
epäilys
Nikke Knakkertton
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Syys 24, 2007 4:36 pm
Paikkakunta: Tyly Kaupunki

Viesti Kirjoittaja epäilys »

Oliko tapahtumapaikka siis ihan oikeasti 300 metriä kodista? Olen vissiin käsittänyt väärin. Eikö perhe ja naapurit etsineet?
Syytä epäillä.
Vastaa Viestiin