Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Alkaa täälläkin sympatiat olla finaalissa.

Ennen kuvan postausta useampi kysyi, näkyisikö siinä jotain, johon dimitru vastasi siinä näkyvän _vain_ puita ja kivi. Täällä sitten porukka pyysi postaamaan kuvan, josko joku tunnistaisi paikan. Tuli monelle aika yllätyksenä, kun kuva kaikessa "komeudessaan" lävähti ruudulle. Itse harrastan NamUsin kroppien tunnistamista, joten en kuvasta järkyttynyt, mutta meinasi silti kyllä aamukahvit olla näppiksellä.

Tuosta romanian(?) kielisestä sepustuksesta en ymmärrä mitään ja kaiken epäasiallisen tekstin ja trollaamisen tuomitsen täysin, mutta suurin osa ei ole tehnyt mitään muuta kuin yrittänyt auttaa.
Kielimuuria on varmasti edelleenkin paljon, mutta toistan itseäni aiempiin kommentteihin siksi, että myös minun sanomisiani on leimattu milloin miksikin asiattomuuksiksi ja haluaisin uskoa kielimuurin olevan asialla.

Tiedustelin muovikassin sisältöä ihan puhtaasti siitä syystä, että itsemurhaa hautova haluaa yleensä lähelleen itselleen tärkeitä tavaroita lähdon hetkellä. Jos muovikassista on löytynyt esim. joku lapsuuden tärkeä pehmo/valokuva tms. niin se tukisi poliisin lausumaa siitä, ettei kyseessä ole henkirikos, eikä omaisten tarvitsisi enää vaivata päätään henkirikoksen mahdollisuudella ja pääsisivät käsittelemään suruaan.

Useasti on myös painotettu sitä, että niin traagista kuin se onkin, itsemurha ei katso sitä, ollaanko kauniita, älykkäitä tai päällisin puolin onnellisia. Kukaan kun ei voi loppujen lopuksi tietää toisen päänliikkeitä, vaikka oltaisiin kuinka läheisiä.

Ymmärrän sen, että omaisen rooli on näissä aina raskas ja vaikea. Kuitenkin täysin asiaton haukkuminen noinkin monen kommentin verran ei ensinnäkään auta ketään ja toisekseen vaikuttaa siihen, haluaako kukaan enää jatkossa vastaavissa tapauksissa auttaa omaisia, kun vastauksena asiallisiin kommentteihin on haistattelua ja kielenkäyttöä, jota olen tavannut lähinnä yläasteikäisiltä.

Tämä lanka oli jo painumassa alas, kunnes omaiset itse sen herättivät henkiin. Varsinkin dimitrun kommentointi on ollut alusta asti todella sekavaa varmasti juuri kielimuurin takia, mutta täytyy aikuisen ihmisen ymmärtää, että jatkuva epäselvyyksien setviminen ja asiaton kielenkäyttö herättää langassa liikennettä.

Rikosilmoja on turha tehdä, koska kukaan ei ole pakottanut omaisia postaamaan lankaan yhtään mitään ja tässäkin langassa käy hyvin selville, ettei kukaan tiennyt kuvan todellisesta sisällöstä mitään, ennen kuin oli liian myöhäistä.

Useassa ketjussa on käynyt kivuliaan hyvin selväksi, ettei omaisten kannata näitä lankoja lukea. Foorumi on tosiaan spekulaatiota varten, joten varsinkin viranomaistiedotuksen ollessa niukkaa ja pahimmillaan olematonta, mennään sillä tiedolla mitä on ja spekuloidaan loput. Ihmismieli on siitä jännä, että välillä ollaan oikeassa ja toisinaan taas niin hakoteillä, että tottumattomia hirvittää. Spekulaatio ei tarkoita sitä, että kerrottaisiin paskapuheita faktoina, vaan heitellään ilmoille eri skenaarioita. Tämäkin lienee sellainen asia, jossa on kielimuurin vuoksi mennyt puurot ja vellit sekaisin.

Anteeksi aivan helvetin pitkä sepustus ja edelleen osanotot omaisille, en voi kuvitellakaan, miltä oman lapsen hautaaminen tuntuu. Ihmismieltä ei ole sellaiseen tehty.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

CharlesBronson kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 12:03 am
dumitru kirjoitti:
Ma Heinä 26, 2021 11:24 pm
yläpitö korjatte minun kielen vaikka säänöt ei kieltä toisen kielen käytö mutta ei kuva...
Säännöt kieltävät romaninkielen, koska romanit ovat rosvoja.
Romanialaiset valokuvat sen sijaan eivät ole kiellettyjä, koska valokuvat eivät ole varastaneet suomalaisilta mitään.

Edit: Näin ainakin muistelen.
rosvo ? olenko minä varastanut tai ryöstänyt sinulta ?

romani

en ole romani vaan romanialainen , moldavialainen Romaniasta
xxxx

ja tajun että se koko TÄÄ juttu kerto ennemän sinusta kun minusta
xxxx
.............................

jooo.. pysin apua sinä hommassa... se on jo OHI! unohtuka ! ja se ei tarkoita että olen sen takki vapa rista IKUISESTI

olen iso poika ja minulla on paksu nahka mutta sitä lähtien kun tulin tänne ihmiset on käynyt mun kimpu, onko oikein ?

Poistettu Lautamiestxtiä
-NILS-

Yx2
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2020 3:31 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Yx2 »

Saahan sitä kirjoittaa vaikka kiinaksi mutta olisi syytä liittää sama teksti edes google kääntäjällä niin muutkin pääsisivät edes hiukan kartalle mistä keskustellaan.

Sinänsä en ymmärrä jos omainen haluaa poistaa oman sukulaistyttönsä kuvan, miksei sitä voida tehdä?
Kenen etua se palvelee että kasvot näkyvät kuolleelta?

Voishan kuvan poistaa tai ainakin peittää kasvot.

Yritän ajatella asiaa jokaisen näkövinkkelistä.
Viimeksi muokannut Yx2, Ti Heinä 27, 2021 8:11 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

Yx2 kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 7:49 am
Sinänsä en ymmärrä jos omainen haluaa poistaa oman sukulaistyttönsä kuvan, miksei sitä voida tehdä?
Kenen etua se palvelee että kasvot näkyvät kuolleelta?

Voishan kuhan poistaa tai ainakin peittää kasvot.

Yritän ajatella asiaa jokaisen näkövinkkelistä.
vihdoin joku järkevä ja jolla on normaali moralii ja arvot !

tuomittumurhasta
Harjunpää
Viestit: 310
Liittynyt: La Heinä 10, 2021 3:08 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja tuomittumurhasta »

Eikös kuva jo ole poistettu? En ainakaan itse sitä nää. Romanian kieli ihan sen takia "kielletty", ettei meistä kukaan tajua siitä mitään. Englantia meille opetetaan jo ala-asteelta lähtien, joten sitä ymmäretään. Toiset enemmän ja toiset vähemmän, mutta englannin kielisetkin tekstit olis kyllä syytä mun mielestä suomentaa.

Andreea oli kyllä kaunis nainen, ikävää että tässä on käynyt näin. Osanottoni omaisille.

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

kuva ei ole poistettu !

yläpitö koorja mun texti mutta ei kuva !

MIKSI?

tintukka
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ti Heinä 04, 2017 4:13 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja tintukka »

tuomittumurhasta kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 12:43 pm
Eikös kuva jo ole poistettu? En ainakaan itse sitä nää. Romanian kieli ihan sen takia "kielletty", ettei meistä kukaan tajua siitä mitään. Englantia meille opetetaan jo ala-asteelta lähtien, joten sitä ymmäretään. Toiset enemmän ja toiset vähemmän, mutta englannin kielisetkin tekstit olis kyllä syytä mun mielestä suomentaa.

Andreea oli kyllä kaunis nainen, ikävää että tässä on käynyt näin. Osanottoni omaisille.
Sivulla 19 kuva on kahteen kertaan.

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

miksi kuva ei poistetan täältä sivustolta ?

paskiaiset ! poistaka kuva !

muisti puli mele , si sugetime-ati pula ! stergeti poza !

rog alti romani sa ceara acelasi lucru ! public !
daca considerati ca e drept... scrieti aici in finlandeza ! sa se stearga poza !

Avatar
Picaro
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 2:46 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Picaro »

dumitru kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 1:50 pm
miksi kuva ei poistetan täältä sivustolta ?

paskiaiset ! poistaka kuva !

muisti puli mele , si sugetime-ati pula ! stergeti poza !

rog alti romani sa ceara acelasi lucru ! public !
daca considerati ca e drept... scrieti aici in finlandeza ! sa se stearga poza !
Nyt en ymmärrä. Sinä itse se kuvan tänne laitoit ja nyt olet muille siitä vihainen?

Yx2
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2020 3:31 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Yx2 »

Dumitru laittoi kuvan koska halusi löytää kuolinpaikan.
Nyt nainen on löydetty joten täällä ei ole enää mitään nähtävää.

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

Picaro kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 2:04 pm
dumitru kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 1:50 pm
miksi kuva ei poistetan täältä sivustolta ?

paskiaiset ! poistaka kuva !

muisti puli mele , si sugetime-ati pula ! stergeti poza !

rog alti romani sa ceara acelasi lucru ! public !
daca considerati ca e drept... scrieti aici in finlandeza ! sa se stearga poza !
Nyt en ymmärrä. Sinä itse se kuvan tänne laitoit ja nyt olet muille siitä vihainen?
sinä ja kaikki muu ymmäräte ihan hyvin ! äläkä tesskentelkä että ette ymmärrät

kimpoamista se saa lopppu ! ootko tyhmä ?

jooo hittö MINÄ laitoin ! olen pää syylinen... SE OLI VIRHE ! HALUAN ETTÄ SE POISTETAAN !

KUINKA KAUN JA MONELLE PITÄIS SELITÄ TÄÄÄ ?

IDIOTIT !

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

koska pyysin apua Andreean kuopleman paikastaminen EI ANTAA TEILLE OIKEUDET TAI SELITYKSET mihinkaan !

lopetaka toi tyhmä perustelut ! se ei vaan pääte !

Mielensäsanoittaja
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Marras 25, 2019 3:20 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Mielensäsanoittaja »

dumitru kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 2:40 pm
koska pyysin apua Andreean kuopleman paikastaminen EI ANTAA TEILLE OIKEUDET TAI SELITYKSET mihinkaan !

lopetaka toi tyhmä perustelut ! se ei vaan pääte !
Sinulle on monta kertaa selitetty tämän foorumin tarkoitus. Sinun oma käytöksesi on tällä hetkellä todella epäasiallista. Ei täällä kukaan muu oo toisia haukkumaan ruvennut. Poistu sivustolta ja jatka surutyötä ja elämääsi eteenpäin, ihan sinun oman mielenrauhan vuoksikin.

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3090
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

dumitru kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 2:40 pm
koska pyysin apua Andreean kuopleman paikastaminen EI ANTAA TEILLE OIKEUDET TAI SELITYKSET mihinkaan !

lopetaka toi tyhmä perustelut ! se ei vaan pääte !
Anteeksi vaan, mutta olet joko tyhmä, tai trolli.
it's my car !

Maanasukas
Lauri Hanhivaara
Viestit: 121
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2021 10:15 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Maanasukas »

viinitty kirjoitti:
Ti Heinä 27, 2021 3:05 am
Itse harrastan NamUsin kroppien tunnistamista, joten en kuvasta järkyttynyt, mutta meinasi silti kyllä aamukahvit olla näppiksellä.

Missä tällaista voi harrastaa?

Lukittu