Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Bohemian Rhapsody
Hetty Wainthropp
Viestit: 497
Liittynyt: Ti Loka 27, 2015 10:05 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Bohemian Rhapsody »

zzrgg kirjoitti:
Su Heinä 25, 2021 7:38 pm
dumitru kirjoitti:
Su Heinä 25, 2021 6:16 pm
uitete ce fac astia..., e corect ?
Cu siguranță nu.

Îmi pare rău pentru durerea ta și sper că poți rezolva problemele cu fratele tău. Imaginile din Internet sunt problematice, deoarece nu pot fi eliminate cu ușurință - pot apărea și în mod neașteptat după un timp. Dar de fiecare dată când se întâmplă asta cred că e un fel de încălcare a decenței, care poate fi raportată poliției.

Eu nu sunt foarte familiarizat cu legea, dar "hautarauhan rikkominen" și "yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen" ar putea fi, probabil, cazul. Nu sunt sigur că acest lucru ar putea fi un "kunnianloukkaus", deoarece acesta este un "asianomistajarikos". Puteți încerca cu adevărat să vorbiți cu poliția despre aceste cazuri de care vă simțiți rău - nu știu ce iese din asta, dar acesta este cazul tuturor crimelor suspectate în Finlanda.

Situația este oarecum complicată de faptul că imaginea a ajuns deja aici, în forumul public, dar ceea ce știu este că unii oameni, care au republicat imagini jenante cu o persoană în viață, au primit un fel de condamnare.

Întrebarea este într-adevăr, ce drepturi are persoana decedată și cum sunt definite în legea finlandeză.

ruda de mai sus a postat el însuși poza aici
Mortui vivos docent

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

asa... SI ?

ESTI DE-A DREPTU PROST CU PATIMA DACA GINDESTI ca FAZA AIA TREBE EXPLUATATA !

daa... , am cerut ajutor cu locul... lumea a zis sa pun poza... da ! eu am pus-o si regret , dute dracu de prost imputit daca crezi ca pt aia trebe ezpluatata greseala mea !

pina cind ?
cit ?
da... am gresit !
cit ,cum vrei sa fiu pedepsit pt asta ?

Seuraavat viestit sitten suomeksi. Kiitos!
-NILS-

inka
Jane Marple
Viestit: 1030
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 5:54 pm
Paikkakunta: Santa Catarina

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja inka »

Ööö.. Eikö tää ollutkaan suomenkielinen foorumi??

Ja astiasta kukkaruukkuun, ei täällä ole muidenkaan kadonneiden-löydettyjen ketjuja poisteltu kun joku omainen on eksynyt tänne ja pahoittanut mielensä.
Pää kiinni painajainen -Klamydia-

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

inka kirjoitti:
Ma Heinä 26, 2021 5:23 am
Ööö.. Eikö tää ollutkaan suomenkielinen foorumi??
Ei !

On !
-NILS-

Avatar
K9Wifey
Agentti Scully
Viestit: 691
Liittynyt: Pe Loka 02, 2020 11:20 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

Nyt on tämä juttu kyllä lähtenyt laukalle kuin Konsta olympialaisissa, ku aletaan jo puhua rikosilmoituksista ja kunnianloukkauksista sun muuta. Onneks täällä on jämäkät modet, eikä vissiin ennenkään mitään ketjuja ole poistettu. Loppuhan on kuitemkin hyvin siinä mielessä, että tämä ei jäänyt arvioitukseksi ja oikeat koordinaatitkin taidettiin esittää lopulta; vaikka täälläkin niin moni halusi auttaa...

Joo, Google-kääntäjä on ollu kovassa käytössä, että enää pysyy mukana näissä jutuissa, vaikka eipähän tässä enää paljon mukanapysymistä taida tarvita, ellei jotain dramaattista tapahdu.

Oikein super aurinkoista ja loistavaa viikkoa kaikille! :lol: 8)
It's mind over matter. I don't mind and you don't matter!

Leinikki
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2017 5:37 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Leinikki »

Sitä kuvaa olen katsellut ja zoomaillut sekä käännellyt ja yrittänyt ymmärtää. Mielestäni oikea käsi on kyynärpäästä alaspäin paljaana. Ja siinä näkyy paljon poikittaisia viiltoja. Vai laukkaako mielikuvitukseni liian kovaa? Sehän voisi olla selkeä syy, miksi itsemurhaksi luokiteltu, jos olisi itseään viillellyt? Näkeekö kukaan muu samoja jälkiä?

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Juu, vakava asia on nyt kääntynyt oikeastaan farssin puolelle.

Tää juttu olis taatusti jäänyt jo sillensä, mutta omaiset itsehän aloittivat tuon hillumisen. Sympatiat alkavat karista!! :shock:
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

Avatar
K9Wifey
Agentti Scully
Viestit: 691
Liittynyt: Pe Loka 02, 2020 11:20 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

Leinikki kirjoitti:
Ma Heinä 26, 2021 10:14 am
Sitä kuvaa olen katsellut ja zoomaillut sekä käännellyt ja yrittänyt ymmärtää. Mielestäni oikea käsi on kyynärpäästä alaspäin paljaana. Ja siinä näkyy paljon poikittaisia viiltoja. Vai laukkaako mielikuvitukseni liian kovaa? Sehän voisi olla selkeä syy, miksi itsemurhaksi luokiteltu, jos olisi itseään viillellyt? Näkeekö kukaan muu samoja jälkiä?
Jos tarkoitat 'viimeistä' kuvaa nii siinä ei kyllä ole käsivarsi paljaana, vaan aurinko valottaa takkia, jossa on tikkaukset. Vai mist kuvasta puhut? Ettei lähe laukalle tämäkin spekulointi... :shock:
It's mind over matter. I don't mind and you don't matter!

Leinikki
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Ti Heinä 25, 2017 5:37 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Leinikki »

K9Wifey kirjoitti:
Ma Heinä 26, 2021 10:23 am
Leinikki kirjoitti:
Ma Heinä 26, 2021 10:14 am
Sitä kuvaa olen katsellut ja zoomaillut sekä käännellyt ja yrittänyt ymmärtää. Mielestäni oikea käsi on kyynärpäästä alaspäin paljaana. Ja siinä näkyy paljon poikittaisia viiltoja. Vai laukkaako mielikuvitukseni liian kovaa? Sehän voisi olla selkeä syy, miksi itsemurhaksi luokiteltu, jos olisi itseään viillellyt? Näkeekö kukaan muu samoja jälkiä?
Jos tarkoitat 'viimeistä' kuvaa nii siinä ei kyllä ole käsivarsi paljaana, vaan aurinko valottaa takkia, jossa on tikkaukset. Vai mist kuvasta puhut? Ettei lähe laukalle tämäkin spekulointi... :shock:
No sitä ikävää kuvaa, jossa koko kroppa näkyvissä ja kasvoissa jo paljon tummaa. Siinä oikea käsi ”koholla” kohti käsilaukkua. Mielestäni takin hiha kääritty kyynärpäähän asti ja siitä sormiinpäin iho paljaana. Näkyvissä poikkiviiltoja, jotka ihon turvottua kuoleman jälkeen levinnyt suuriksi. Kai mun mielikuvitus vaan laukkaa…
Edit. Kyllä se takin hiha on, johon valo osuu. Kiitos vinkistä. Tarvitsin sen nähdäkseni totuuden.

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Koska Adreeasta tehtiin julkinen katoamisilmoitus mediaan nimen ja kuvien kera, niin valitettavasti hänestä ei saa tietoja pois internetistä enää millään. Omaiset itse julkaisivat kuvan menehtyneestä Andreeasta. Ymmärrän pointin miksi niin tekivät, ymmärrän senkin että eivät tiedostaneet seurauksia joita kuvan julkaisulla on ja olen surullinen heidän puolestaan, että kuvaa ei enää saa millään pois internetistä. Hilluminen ja loukkaava käytös ei kuitenkaan auta mitään.

Ikävä kyllä Andreeasta tulee vielä vuosienkin päästä löytymään tiedot internetistä. Aivan kuten niin monesta muustakin kadonneeksi ilmoitetusta, olivat sitten löydettyjä tai ei.

Voimia ja jaksamista omaisille.

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

Hermione kirjoitti:
Ma Heinä 26, 2021 12:43 pm
Omaiset itse julkaisivat kuvan menehtyneestä Andreeasta.
pääsyylinen olen minä ! se oli virhe ! kaadun että teein noin !

eikö asia voi korjata ?

kuinka pitkä aika ajotte pitä sen mun kaulan ympärii?

jo jo jo jo jo jo minä laitoin teidän pöyynöstä

miksi ei yksinkertäisesti poistetaan sitä ?

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

yksinkertsseksi ! ETTE ENNÄ VOITTE SANOA SE " ETTÄ.... KOSKA " ITSE LAITOIN KUVA SIHEEN SE KUULU... ANSAITSEN...

ASIA VOI KORJATA !

MIKSI EI TEHDÄN NIIN ?

Mielensäsanoittaja
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Marras 25, 2019 3:20 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Mielensäsanoittaja »

dumitru kirjoitti:
Ma Heinä 26, 2021 6:05 pm
yksinkertsseksi ! ETTE ENNÄ VOITTE SANOA SE " ETTÄ.... KOSKA " ITSE LAITOIN KUVA SIHEEN SE KUULU... ANSAITSEN...

ASIA VOI KORJATA !

MIKSI EI TEHDÄN NIIN ?
Vaikka kuva poistettaisiinkin tästä keskustelusta se löytyy jo ties kuinka monen puhelimesta ja tietokoneelta jolloin se on helppo laittaa nettiin uudelleen jaettavaksi. Siksi sitä ei ikinä saa internetistä pois.

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3090
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

dumitru kirjoitti:
Ma Heinä 26, 2021 11:24 pm
yläpitö korjatte minun kielen vaikka säänöt ei kieltä toisen kielen käytö mutta ei kuva...
Säännöt kieltävät romaninkielen, koska romanit ovat rosvoja.
Romanialaiset valokuvat sen sijaan eivät ole kiellettyjä, koska valokuvat eivät ole varastaneet suomalaisilta mitään.

Edit: Näin ainakin muistelen.
it's my car !

L.Salander
Nikke Knakkertton
Viestit: 195
Liittynyt: Ke Elo 05, 2020 1:23 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja L.Salander »

Andreean sukulainen käyttää viesteissään niin rumaa kieltä, ettei enää paljoa säälitä... Rauhoitu! Sinua on autettu ja itse liitit kuvan ajattelematta enempää. Poistu nyt täältä ja ala tehdä surutyötä.

Hyvä että Andreea löytyi ja myös löytöpaikka.

Lukittu