Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Bohemian Rhapsody
Hetty Wainthropp
Viestit: 497
Liittynyt: Ti Loka 27, 2015 10:05 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Bohemian Rhapsody »

dumitru kirjoitti:
Pe Kesä 18, 2021 8:25 am
olin yliherkä ja ehkäpä osa viestistä luin vaarin ! anteeksi ! jotkut kuitenkin tarkoittavat hyvä

asiaan..., joo toi on totta ... tulilla ei saa leikkiä, toisalta perinet, tavat ja uskomus vaativat tietyläiset toimet, silti järki kääteen.. emme olisi niin tyhmät että jäätäisimme jotain palamaan metsässä., meille on silti järki ja luonto on meillekin rakas ja tärkeä ! capisci ?

toisesta jutuista., joo, isä kävi tunnistamaan oma tytön. se on hän ! Andreea on kuolut.

minun kaverille on täläinen mielipide että meille ei viellä sanotan paika ja yksitys kohdat mitä ja missä se on tapahtunut tai miksi sillä ne polisi tutki viellä
alekirjoitan ... siiis joo uskon että hän on oikeassa !

ei voi vaan usko mitä ne julkaisivat että asian ei liity rikos !

jokainen teistä, haluasi tehdä aivan sama kun me... käydä siellä missä on tapahtunut... sytytä hetkeksi kyntila, sano yhden rukous tai olla vaan hilja, haudata hänet, yrittä selvitä miten se on tapahtunut ja miksi, se on vain ihmilista.

hän oli nuori kaunis tytö, ellei nämä jutut tapahtu emme tee rauha sen ka, aika pysäyty.

ne vapaaehtoiset joka koulitivat koirat ja osallistunut etsinnässä sillä koirillä kuuleman on löydettu.. voi olla että niile on kielto puhua asiasta, lailiset velvoitet tulevat vastaan

ehkä kestä vahan aika ... mutta minä en louvutan ennen kuun saan selvä kuka, mitä ja miksi
On varmasti todella raskasta kun nuori ihminen kuolee tällä tavoin äkkiä. Voihan olla, että ruumiinavaus vasta selvittää kuolinsyyn. Jos koirat löytäneet niin varmaankin on löytynyt maastosta eikä vedestä. Oletan? Voi olla ettei paikkaa kerrota, jos kuitenkin sitä tutkitaan vielä. Toivottavasti aika tuo oikean tiedon. Me emme täällä voi tietää taustoja. Jos on epäilys, että joku olisi voinut edesauttaa asiaa kannattaa siitä kertoa poliisille.
Mortui vivos docent

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

joo, kuulemaan maalta löydetty, isä sai poliisilta lähi kuva sellainen että ei voi tunnista luonnossa

yksi puu milionista... yhden kivi...

katsokka karta mitä isä saai !
Liitteet
IMG_0216.JPG
IMG_0216.JPG (153.25 KiB) Katsottu 1624 kertaa

jhou
Perry Mason
Viestit: 3816
Liittynyt: Ti Maalis 31, 2015 3:09 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja jhou »

1800-luku? Tuohan on ihan tämänhetkinen Maanmittauslaitoksen karttapaikan kuva, johon on merkitty osoite Uutelantie 1 (osoite näkyy kartassa sinisenä pallukkana, jossa on valkoinen lippu). Lieneekö se osoite sitten löytöpaikka?

Kartta löytyy tuolta, ja sitä voi zoomata tarpeen mukaan.

https://asiointi.maanmittauslaitos.fi/k ... :100%7D%5D
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.

Bohemian Rhapsody
Hetty Wainthropp
Viestit: 497
Liittynyt: Ti Loka 27, 2015 10:05 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Bohemian Rhapsody »

dumitru kirjoitti:
Pe Kesä 18, 2021 9:42 pm
joo, kuulemaan maalta löydetty, isä sai poliisilta lähi kuva sellainen että ei voi tunnista luonnossa

yksi puu milionista... yhden kivi...

katsokka karta mitä isä saai !
Anteeksi jos kysyn, mutta oliko mitään kaulalla nähtävää, näkikö siis tyttären oikeasti tunnistettaessa vai oliko siihenkin vain kuva. Onko tuo vihreä alue mistä löytyi?
Mortui vivos docent

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

minun käsityksen mukaan kartalla ruotsalainen nimin N kirjain on ymmpyröyty kulakynnällä, kuulemään sinne.
jo kuva on ottetu nin läheltä että ei antaa isompa käsitys missä on otettu.

meille täidä olla ihan eri käsitykset myös miltä nyky kartat näytä

katso kuvat google Uutella ja kerrö jos tunnistat sen samalla kartalla ! karta täyty vastata todelisen paikka, minun mielikuvitus ei riitä siheen ! se sitä ja tää karta asia on loppukäsitelty mun osalta

Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1266
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Nykykarttojakin on monenlaisia. Kuvassa on ihan tavallinen, uusi maastokartta, tosin kyljellään. Yläreunassa oleva lippu näyttää osoitteen Uutelantie 1. Googlemapsin kartta toki näyttää ihan erilaiselta, sillä sen käyttötarkoitus on eri kuin maastokartan. Paikat siinä on kuitenkin ihan samassa kohtaa kuin maastokartassakin.

1800-luvun kartta kyseisestä paikasta löytyy tästä linkistä.

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Jos on löytynyt tuosta Uutelantieltä, niin veikkaisin tuota pientä metsäaluetta tai vettä. Molemmissa tapauksissa mahdolliset kynttilät on helppo paikantaa. En oikeen keksi muutakaan syytä, miksi osoite olisi karttaan merkitty.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

dumitru kirjoitti:
La Kesä 19, 2021 5:37 am
...
katso kuvat google Uutella ja kerrö jos tunnistat sen samalla kartalla ! karta täyty vastata todelisen paikka, minun mielikuvitus ei riitä siheen ! se sitä ja tää karta asia on loppukäsitelty mun osalta
Ikävä tapaus, mutta ei kannattane nyt alkaa syytellä poliisia. Andreean kroppa kuitenkin löytyi, mutta yhtenä juurisyynä tragediaan lienee multikulttuuri, joka ei taaskaan onnistunut tuomaan kauniille eurooppalaisnaiselle naisparalle sitä onnea, mitä haki.

Missä kohtaa liittämässäsi kartassa on ongelma/virhe, siinä näkyy jopa polut, maaperän laatu ja korkeuskäyrät?

Dumitrun "historiallinen" kartta (rajattu hieman alkuperäistä):
Uutelantie 1, maasto- eli suunnistuskartassa.jpg
Uutelantie 1, maasto- eli suunnistuskartassa.jpg (50.58 KiB) Katsottu 1239 kertaa
Applen kartta:
Uutelantie 1, Uutela Applen kartassa.jpg
Uutelantie 1, Uutela Applen kartassa.jpg (17.83 KiB) Katsottu 1239 kertaa
Vertaa - Googlemaps-kartta, mittakaava ja muodot vääristyneitä:
Uutelantie 1, Uutela, maastokartta by googlemaps.jpg
Uutelantie 1, Uutela, maastokartta by googlemaps.jpg (35.77 KiB) Katsottu 1239 kertaa
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

terbmis
Agentti Scully
Viestit: 685
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 3:04 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja terbmis »

Taisi tehdä Nelat.. Jos käsitin oikein poliisi lähettänyt kuvan puusta, ja kivestä. Tuohon karttaan merkitty selvä nuoli osoittamaan paikkaa N-kirjaimen kohdalle. Siinä näyttää olevan melkoisia korkeuseroja, joten sikäli otollinen paikka..

jhou
Perry Mason
Viestit: 3816
Liittynyt: Ti Maalis 31, 2015 3:09 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja jhou »

dumitru kirjoitti:
La Kesä 19, 2021 5:37 am
minun käsityksen mukaan kartalla ruotsalainen nimin N kirjain on ymmpyröyty kulakynnällä, kuulemään sinne.
jo kuva on ottetu nin läheltä että ei antaa isompa käsitys missä on otettu.

meille täidä olla ihan eri käsitykset myös miltä nyky kartat näytä

katso kuvat google Uutella ja kerrö jos tunnistat sen samalla kartalla ! karta täyty vastata todelisen paikka, minun mielikuvitus ei riitä siheen ! se sitä ja tää karta asia on loppukäsitelty mun osalta
Nykyaikaiset maastokartat näyttää juuri tuolta, ei siinä kartassa mitään vikaa ole. Mutta olet oikeassa, en huomannut tuota N-kirjaimen ympäröimistä. Onko se siis oikea paikka? En kyllä tajua, miksei poliisi ole antanut suoraan löytöpaikan koordinaatteja tai edes piirtänyt ruksia karttaan.

Mutta joka tapauksessa, unohtakaa Google Maps. Paikka on metsässä eikä tieverkon varressa, ja silloin Google Maps on aika hyödytön, kuten olet itsekin huomannut. Karttapaikan kartta on hyvä ja Google Playsta löytyy useampiakin maastokarttasovelluksia. Millä tahansa niistä varmasti löytää tuonne poliisin ympäröimälle kallionlaelle. Riippuu sitten maastosta ja niistä löytöpaikan valokuvista, löytyykö kallion päältä tai reunalta se täsmällinen löytöpaikka. Onko teillä jotain kaveria, joka olisi tottuneempi lukemaan maastokarttaa?
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.

Avatar
AutumnForever
Martin Beck
Viestit: 755
Liittynyt: Su Touko 09, 2010 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja AutumnForever »

En usko että tuo Uutelantie 1 ja sinivihreä merkki tarkoittavat löytöpaikkaa. Vaan löytöpaikka on kuulakärkikynällä ympyröity kohta johon on piirretty viiva ja nuoli.
Minun mielestäni kartta on hyvin selkeä.

Edit. Hups, tästä olikin jo puhuttu.
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja viinitty »

AutumnForever kirjoitti:
La Kesä 19, 2021 11:28 am
En usko että tuo Uutelantie 1 ja sinivihreä merkki tarkoittavat löytöpaikkaa. Vaan löytöpaikka on kuulakärkikynällä ympyröity kohta johon on piirretty viiva ja nuoli.
Minun mielestäni kartta on hyvin selkeä.

Edit. Hups, tästä olikin jo puhuttu.
Jestas, että kesti kauan löytää toi rasti. :D Mutta joo, nythän toi on ihan selvä, ihmetyttää edelleen kyllä tuo merkattu osote.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

en ole vastaranta kiski,
ja olen cnc koneistaja parjan missä vaan mailmassa täydenys koulutus muuten vaa vitosella valmistunut..joten ymmärän vahan...! kuvat simbolikat ja muut viestelyt on minulle tuttut ! tää karta on vanha aikainen ! PISTE !

jos olet piratti ja etisit rosvo saari äärte... sulle sen !

NYKY KARTAT TÄYTY NÄYTÄ NYKY TODELISET PAIKAT JA PITÄIS OLLA HELPOSTI TUNNISTETAVA... NE ON JÄRKEVÄT SÄÄNOT IHAN MILLÄ VAAN KEIELELLÄ

KÄYKKÄ PAIKAN PÄÄÄLE ! SE karta ei pitä paikanssa ! onnea vaan etismään ja löytäkä Andreean menehtymis paikka....,

sanotaan noin... :me olemme ulkomalaiset... eli teidän silmissä tyhmät... emmme ymärämme... ok... emme osa lukea teidän "nyky" karta,

voisitkö te ... fiksut ihmiset NÄYTÄ MEILLE ANDREEAN menehtymys paikka ?

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Nyt jos poliisi olisi fiksu, he laittaisivat jonkun partion ottamaan teidät mukaan ja veisivät sinne löytöpaikalle.

Kohta joku sanoo, ettei ole resursseja, mutta ei tuo nyt olisi iso homma sovittaa vaikka muun partioinnin yhteyteen.

Omaisilla on hätä sen ymmärtää hyvin.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

kahvilla kampela... , ihan milloin vaan ! niin asia etene !

Lukittu