Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja ktaina »

dumitru kirjoitti:
Ke Kesä 16, 2021 3:20 am
Hei kaikille ! 
Nimeni on Dumitru Stanga, olen Andreean setä.
En vain osa todistamaan teille että olen kuka olen... teidän vain täyty usko sen.
Minun äidin kieli ei ole suomea joten jos se vaati lukijalta pikkasen mielikuvitus.., suora texti muuten !
:roll: :roll: just joo!

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

minun puh nr on 0405844992, se on olut sama melkein 30 v, kuinkka monta kertä olet vaihtanut puh nr ?

älä häiritse tai tuhlata minun aika !

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

asialiset viestit kiitos !

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

Eikä ole kukaan joka vois näytä meille paikka mihin Andreea menehtyi ?

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

dumitru kirjoitti:
Ke Kesä 16, 2021 11:00 am
asialiset viestit kiitos !
Hei kuule, tämä ei taida olla ihan oikea paikka julkaista noin yksityiskohtaisia tietoja, kuten puhelinnumero.

Eikä täällä varmaan kukaan tiedä, mistä Andreea löydettiin, mutta kyllä poliisin pitäisi kertoa omaisille tarkka paikka. Kysymään vain uudestaan heiltä.

Tai sitten Andreean parhailta ystäviltä. Heille ei poliisi tietenkään mitään ole kertonut, mutta kaveripiireissä usein asiat tiedetään.


Toivottavasti pääsette sytyttämään kynttilät.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

tässä viesti ketjuilla ihmeteltiin ja jositeltin aika paljon... kuka on kuka ja kuka on mitä !

kerrö sinä millä tavalla saan ääneni kuunneltu täälä ja tai uskotavus ? olen rehelinen ! ja olen kuka sanon että olen !

kun joku paskiainen tule mun jälkeen komentoiman... siis mun jälkeen... ihminen joka sano kuka on.. ja lähiomainen... eli asia on hyvin henkilökohtainen minulle ... ja jatka vain vähitelemalla / nolata mun koko AVUN PYYNTÖ... sanomallla että joo joo... kuule... minä en välitä minun yksyteisydestä, sillä mun tekemään kestä päivänvalo !

olen Andreean setä ! Minä ja hänen isä haluamme nähdä se paikka missä hän menehtyi ! haluan tiedä !

VOISIKO JOKU NÄYTÄ SEN MEILLE ?

teille on nyt mun puh nr ! jos joku joka tiedä ja suostuisi ... auttaisi... arvoistain ! sinnä kaikki !

toivomme tiedä sen menehtymis paikka !

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

vaikuttaa silta että minun lukemaan viestit jolla joku sai minut ajattelemaan että siellä on sytytetty kyntylöotä se oli harhaanjohtavaan !

ei seläistä oon OLEMASSA ! ! vai poistiko ne joku ?

ANDREEAN MENEHTYMYS PAIKKA EI OLE TIEDÖSSÄ ! JA SEN KAUTTA SIELLÄ EI OLE KUKAAN SYTYTÄNYT MUISTOKSI KYNTYLÄKÄÄN !

ja te suomalaiset katsotte meidän äläspäin... ? epäilemään ja arvostelemaan ketkä me olemme... ja jos olemme mitkä sanomme että olemme... ?

hyi ! teidän kännätä haavetta ! olette paska ihmiset tässä juttussä ! faktat on jo kirjoitettu ja talennettu !

vai vaiitako joku että laitti kyntilä .. sen jälkeen julkaisti kuvat niistä jossain , toisetkin näkevät valokuva , tiedävät paikka mutta... HEI... NE ei kerrö ?

siis ei kukan tultu esille... sanomaan että osa se paikka ja on halukas esitellä meille ! poliisi on paska ! antiiiiiki kurja kuva ja joku merkki että sinnepäin !

Etsimme! ei löydettu ja meille näköjan ei halutan näytä ! täläistä Suomessa on !

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5262
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^^ Ei täällä kukaan ole väittänyt sytyttäneensä kynttilöitä!

Joku oli nähnyt jonkun laittaneen facebookin taustakuvaksi kynttilöitä, samalla kun ilmoitti Andreean kuolemasta!
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

TiiliaTaalia
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 103
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2020 11:04 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja TiiliaTaalia »

Toivottavasti perheelle ja lähiomaisille on tarjottu ammatti apua. Tuntuisivat olevan sen tarpeessa. :!: :?:
Ketjua tiiviisti seuranneena en ole moista kynttiläkuvaa taikka viestiä nähnyt. Andreen ystävä oli omalla seinällään vaan jakanut kynttilä kuvan mutta eipä sekään ollut kuin vain kuva. Ei siis missään paikanpäällä kuvattu. On kyllä erikoista ettei viranomaiset antaisi omaisille tarkempaa infoa. Kukaan muu ei teitä voi asiankanssa auttaa. Tuollaisessa mielentilassa olisi viisainta pysyä poissa tämmösiltä spekulointi palstoilta. Ja tosiaan omia henk.koht tietoja ei kannata julkisilla foorumeilla jakaa. Osanottoni ja tsemppiä jatkoon.

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

siis tähän asti "en ole kuka sanon että olen" ja jos kuitenkin olen niin tarvitsen ammatilainen apu ?

sanoisin sulle jotain suora mutta sitten yläpito joutu sivoamaan.

niinpä en tiedä miksi joku luulisi että minun tiedöt on oltava salassa ! en ole olut uhka toisille ja en pelkän ketään..., jotkut ei ottanut minun tosissan ja joudun sanoaman jotain itsesta... siis faktat, en pileskeleen ei ainakaan jonkun nimimerken taka ! silti yläpitö teurasti mun viesti eikän sen häirikön ! kiva !

jotkut täältä sanoivat ! että jossain on nähty kuva kyntiloista.. niin vaitelevät ! täytä potaska ! kenties mikä kuva ja missä yhteydessä oli otettu ... just ... joku kyntilat ! se ei ole Andreean menhtymis paika...

jos olisi... miksi viellä puhumme asiasta ? ei teke järkki ! käsitämäton ! niitä olisi pitänyt löytyä tapahtuman paikkalla !

polisi antaman ohjet ei pitä paikanssa eikä ole muut merkit että jossai siellä olisi tapahtunut jotain !

ei löyty mitän eikä kukaan suostu näytämään mitään !

Silti... minä ja minun veli olemme useampi kertä ja useampi tunteja pyöränyt siellä missä polisin kartan mukaan olisi pitänut olla.., olen myös kysynyt ihmisijä jotka olivat kävely matkalla... siis teimme kaiken mitä keksimme selvitaman asian... ja silti... niitä kyntilöita jota merkaisi se paika ei löyty... ei löyty polisin tai muun merkinta... se on täytä metsa

eikä YHTÄ ihminen ei tuu esille näytämään meille

polisi on turha ! minusta vaikuteen on se että ne ei vaan valita !

Valittakko joku joka tiedä ?

please ! näytäkä meille se paikka ! onko liikka pydettu ?

Bohemian Rhapsody
Hetty Wainthropp
Viestit: 497
Liittynyt: Ti Loka 27, 2015 10:05 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Bohemian Rhapsody »

Kyllähän lähisukulainen käy tunnistamassa ruumiin ja varmaankin siinä kerrotaan myös miten kuollut. En tiedä asiasta tai tavasta miten, mutta voihan paikka olla metsässä. Tällaisena aikana kun on kuumaa ei kynttilöitä saa sytyttää. Nyt on ollu monta viikkoa voimassa varmasti palovaroitus.

Varmasti paikka kerrotaan ja lukeekin raporteissa. Poliisihan ottaa valokuviakin paikalta. Se on nyt vain soitettava ja kysyttävä heiltä lähiomaisen.
Mortui vivos docent

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

olin yliherkä ja ehkäpä osa viestistä luin vaarin ! anteeksi ! jotkut kuitenkin tarkoittavat hyvä

asiaan..., joo toi on totta ... tulilla ei saa leikkiä, toisalta perinet, tavat ja uskomus vaativat tietyläiset toimet, silti järki kääteen.. emme olisi niin tyhmät että jäätäisimme jotain palamaan metsässä., meille on silti järki ja luonto on meillekin rakas ja tärkeä ! capisci ?

toisesta jutuista., joo, isä kävi tunnistamaan oma tytön. se on hän ! Andreea on kuolut.

minun kaverille on täläinen mielipide että meille ei viellä sanotan paika ja yksitys kohdat mitä ja missä se on tapahtunut tai miksi sillä ne polisi tutki viellä
alekirjoitan ... siiis joo uskon että hän on oikeassa !

ei voi vaan usko mitä ne julkaisivat että asian ei liity rikos !

jokainen teistä, haluasi tehdä aivan sama kun me... käydä siellä missä on tapahtunut... sytytä hetkeksi kyntila, sano yhden rukous tai olla vaan hilja, haudata hänet, yrittä selvitä miten se on tapahtunut ja miksi, se on vain ihmilista.

hän oli nuori kaunis tytö, ellei nämä jutut tapahtu emme tee rauha sen ka, aika pysäyty.

ne vapaaehtoiset joka koulitivat koirat ja osallistunut etsinnässä sillä koirillä kuuleman on löydettu.. voi olla että niile on kielto puhua asiasta, lailiset velvoitet tulevat vastaan

ehkä kestä vahan aika ... mutta minä en louvutan ennen kuun saan selvä kuka, mitä ja miksi

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Bohemian Rhapsody kirjoitti:
To Kesä 17, 2021 11:46 pm
Kyllähän lähisukulainen käy tunnistamassa ruumiin ja varmaankin siinä kerrotaan myös miten kuollut. En tiedä asiasta tai tavasta miten, mutta voihan paikka olla metsässä. Tällaisena aikana kun on kuumaa ei kynttilöitä saa sytyttää. Nyt on ollu monta viikkoa voimassa varmasti palovaroitus.

Varmasti paikka kerrotaan ja lukeekin raporteissa. Poliisihan ottaa valokuviakin paikalta. Se on nyt vain soitettava ja kysyttävä heiltä lähiomaisen.
Omaisten ei välttämättä anneta nähdä vainajaa. Kesäaikaan maastossa päiviä maannut ruumis ei välttämättä ole siinä kunnossa, että läheisten psyykkeenkään kannalta on hyvä nähdä minkälaisia muutoksia maatuminen ja eläimet ovat saaneet aikaan. Tunnistaminen tehdään aina viime kädessa dna:n tai hammaskartan perusteella.

Minua kyllä häiritsee se, että omaiset kyselevät minfon muilta kirjoittajilta sellaisia asioita, joita ei tänne kirjoittelevat voi tietää. Lähiomaiset hankkikoot tiedot viranomaisilta joilla on velvollisuus tiedot asianosaisille antaa. Jos eivät luovuta tietoja, niin ovatko kyselijät omaisia lainkaan.

Avatar
K9Wifey
Agentti Scully
Viestit: 691
Liittynyt: Pe Loka 02, 2020 11:20 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

No onpa outoa, jos/kun sukulaisille ei kerrota eksaktia paikkaa, mistä löytyi?! Eikös tuo ole ihan itsestäänselvyys, että kerrotaan viranomaistaholta. Ja kun isä kuitenkin kävi tunnistamassa ruumiin. Joo, kynttilöitä ja muita tulia ei välttämättä toinna näillä helteillä laittaa, ehkä kukkakimppu... Enpä usko, että kukaan meistä täällä voi auttaa, kun emme tunteneet häntä sen enempää... Emmekä tiedä missä/miten otti hengen itseltään. No can do.
It's mind over matter. I don't mind and you don't matter!

dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

jos osaisin ja onnistuisin laittaisin tällä kartan saatu velilta polisilta , se on hitto antiki 1800 luvulta, juu tuhatkahdeksansata! luvu on oikein kirjoitettu !

sama karta on saanut Andreean ystävä joka todennäköisesti aloiti tää viesti ketju... hänkin on etsinut ! EI LÖTÄNYT°

tassa hommassa ei yhtä toimi niin kuin odotetusta... siis normali

Lukittu