Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja viinitty »

dumitru kirjoitti: La Kesä 19, 2021 12:43 pm en ole vastaranta kiski,
ja olen cnc koneistaja parjan missä vaan mailmassa täydenys koulutus muuten vaa vitosella valmistunut..joten ymmärän vahan...! kuvat simbolikat ja muut viestelyt on minulle tuttut ! tää karta on vanha aikainen ! PISTE !

jos olet piratti ja etisit rosvo saari äärte... sulle sen !

NYKY KARTAT TÄYTY NÄYTÄ NYKY TODELISET PAIKAT JA PITÄIS OLLA HELPOSTI TUNNISTETAVA... NE ON JÄRKEVÄT SÄÄNOT IHAN MILLÄ VAAN KEIELELLÄ

KÄYKKÄ PAIKAN PÄÄÄLE ! SE karta ei pitä paikanssa ! onnea vaan etismään ja löytäkä Andreean menehtymis paikka....,

sanotaan noin... :me olemme ulkomalaiset... eli teidän silmissä tyhmät... emmme ymärämme... ok... emme osa lukea teidän "nyky" karta,

voisitkö te ... fiksut ihmiset NÄYTÄ MEILLE ANDREEAN menehtymys paikka ?
Veikkaan, että tässä on nyt hiukan kielimuuria. Millainen kartta olisi mielestäsi nykyaikainen? Miten kartta ei pidä paikkaansa? Tuossa poliisien antamassa kartassa näkyy kyllä kaikki tarpeellinen, oletko käynyt paikan päällä? Todennäköisesti kartan osoittamasta paikasta löytyy aiemmin mainitsemasi kivi ja puu, eikä silloin tarvitse arvuutella kaikkien metsän merkkien välillä.
Tarkoitatko näyttämisellä koordinaatteja vai mitä?
Kukaan ei ole haukkunut ketään tyhmäksi, täällä vaan yritetään saada selkoa sun viesteistä. Myönnän, itsekin joudun niitä aika lailla tavaamaan.

Koulutuksien ja merirosvojen yhteyttä Andreeaan en ymmärrä, joten en siihen ota kantaa.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

olen käynyt paikan päälle ! ei vain kerrän vaan uuseampi kertä ! lue viestit !
ei löyty

en ole löytänyt minä, tai sen isä ja hänen ystävä ! ainakin minua lisäksi ... nämä tiedän että on etsinyt !

kuva kyntilöistä jotka on esitetty jossain ei löyty sammutettu josain, se todenäköisesti oli kaunis elle että joku tarkoiti että välitä suru ja empätiä, mutta hänen paikkassa ei ole sytytettu kyntilat !, tuntet, empatia faktat ja fiktiot

kiitan nille ihmisille jotka tavalla tai toisalla ajatelevat Andreeasta !

metsässä ei missän minkalainen merkinta polisilta

uudelen ja viimeinen kertä ! karta on paska ! käytä sinä ! selitä sen jälkeen minulle milläinen sen pitäis olla sillä minä sanoin sen ja se ei menyt perille !
dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

hei... nyt jauhetaan liika ! karta sitä ja tätä... unohtaka !

YKSINKERTAINEN...

HALUAMME TIEDÄ PAIKKA ! VOISIKÖ JOKU AUTA MEIDÄN LÖYTÄMÄN SEN ?

PLEASE !
jhou
Perry Mason
Viestit: 3842
Liittynyt: Ti Maalis 31, 2015 3:09 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja jhou »

dumitru kirjoitti: La Kesä 19, 2021 12:43 pm en ole vastaranta kiski,
ja olen cnc koneistaja parjan missä vaan mailmassa täydenys koulutus muuten vaa vitosella valmistunut..joten ymmärän vahan...! kuvat simbolikat ja muut viestelyt on minulle tuttut ! tää karta on vanha aikainen ! PISTE !

jos olet piratti ja etisit rosvo saari äärte... sulle sen !

NYKY KARTAT TÄYTY NÄYTÄ NYKY TODELISET PAIKAT JA PITÄIS OLLA HELPOSTI TUNNISTETAVA... NE ON JÄRKEVÄT SÄÄNOT IHAN MILLÄ VAAN KEIELELLÄ

KÄYKKÄ PAIKAN PÄÄÄLE ! SE karta ei pitä paikanssa ! onnea vaan etismään ja löytäkä Andreean menehtymis paikka....,

sanotaan noin... :me olemme ulkomalaiset... eli teidän silmissä tyhmät... emmme ymärämme... ok... emme osa lukea teidän "nyky" karta,

voisitkö te ... fiksut ihmiset NÄYTÄ MEILLE ANDREEAN menehtymis paikka ?
Rauhoitu hyvä mies, täällä yritetään vaan auttaa. Kartat pitää paikkansa (ehkä nyt googlea lukuun ottamatta), siitä on turha jankata. Ei kenenkään tarvitse siellä paikan päällä käydä sen toteamiseen. Itse en valitettavasti voi sinne edes lähteä.

Ohessa on vielä yksi karttalinkki. Tästä on poistettu korkeuskäyrät, jos ne tässä nyt aiheuttaa väärinkäsitystä. Löytöpaikka-merkki on sillä alueella, johon poliisin nuoli osoittaa. Tarkkaa kohtaa ei metrin tarkkuudella pysty sanomaan, koska poliisi on merkinnyt paikan ympyrällä.

https://asiointi.maanmittauslaitos.fi/k ... 22:0%7D%5D

Uutelan rannassa kulkeva ulkoilureitti on merkitty tähän karttaan katkoviivalla. Sama reitti näkyy poliisin kartassa paksulla punaisella värillä korostettuna mustana viivana. Reitti kiertää tuolla kohdalla korkeahkoa kalliota. Kallio ei näy tässä karttalinkissä, mutta poliisin kartassa kallio näkyy ruskeina viivoina "Uut / Nyb" tekstien ympärillä. Poliisin kuulakärkikynällä merkkaama ympyrä on kallion päällä / reunalla.

Kävelkää sinne ulkoilureitille ja hakekaa tuo kohta, jossa polku kääntyy alaspäin kohti rantaa. Siitä kohdasta suoraan eteenpäin kalliolle, ja alatte olla oikealla alueella. Kuten sanottu, täsmällisen kohdan löytäminen riippuu sitten siitä, miten hyvin niistä valokuvista tunnistaa paikalla olevat puut ja kivet.
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.
dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

olemme käynyt sinne hulula laila

mun velille on 1 lähikuva joka emme ole sitä tunnistanut missänpäin siellä

polisi ei välitä meidän toivosta, yritimme ite ja epäonnistimme... eli tarvitsemme apua

paikan tuntemus vois ola plussa
Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4531
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Andreea Stanga, Helsinki, kadoksissa 25.5. lähtien

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

Bohemian Rhapsody kirjoitti: Ma Touko 31, 2021 2:36 pm
Kaivonkatsoja kirjoitti: Su Touko 30, 2021 11:05 pm Ihan pakko mainita: Ei varmasti liity tapaukseen, uskon TODELLA niin, mutta myös Katiska1 sai alkunsa Rastilasta.
Katiska 2 oikeudenkäynti alkoi tänään. Mielenkiintoinen näkökulma.
Katiska1 sai todellakin alkunsa Helsingin Katiskatieltä, missä oli joulupäivänä 2018 hieman härdelliä. Google Mapsista voitte katsoa, missä Katiskatie sijaitsee. Se on Vuosaaren suuraluetta, mutta Merirastilan aluetta lähellä Ramsinrantaa. Rastilan metroasema on lähempänä Katiskatietä kuin Vuosaaren metroasema. Suuralueen nimi on kuitenkin Vuosaari.

Puukon kanssahan siellä Katiskatiellä oli silloin aikoinaan heiluttu, wc-pönttö laitettu säpäleiksi ja paikalle tultuaan poliisit löysivät paikalta enemmän huumeita, mitä joulunpyhien aikaan omaan käyttöön tarvitsisi. Tästä kuulemma käynnistyi tutkinta, josta sitten lähti ainakin mediaan annettujen tietojen mukaan koko Katiska-vyyhti purkautumaan. Käsittääkseni Katiskatien asunnossa asui tuolloin Oscar Fagerström ja avopuolisonsa Anastasija "Nastja" Gorova. Ensin mainittu sai käräjiltä 8 vuotta linnaa, jälkimmäinen 3 vuotta 11 kuukautta. Nastjan etninen tausta tai suvun kotiseudut eivät ole minulle aivan selvillä, mutta huhujen sekä pienten selvittelyiden jälkeen on tiedossa, että 1) hän osaa venäjää ja 2) hänellä on sukua Itä-Virossa. Saattaisi siis olla Itä-Viron venäläisiä alunperin, mihin nimensäkin sopisi. Nastjalla vaikuttaa olevan aika paljon virolaisia ja muitakin ei-suomalaisia kaveripiirissään.

En ihmettelisi, vaikka tämän ketjun päähenkilö Andreea Stanga olisi tuntenut Rastilassa asuneen Anastasija Gorovan. Joka tapauksessa tässä on nyt taas ilmeisesti ympyrät sulkeutumassa: Romanialaiset & Itä-Helsinki & jne. Näistä jutuista kuullaan taatusti vielä myöhemmin. Ei ole mahdotonta piirtää yhteyttä Katiskaan, mutta en nyt lähde täällä enempää availemaan, koska osa alkaisi siitä kuitenkin heti urputtamaan ja on muitakin syitä.
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2224
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Taytyy olla aika natiivi suomalainen, jos osaa kayttaa ilmausta "vastaranta kiski". Nykylapsetkaan tuskin ymmartavat, mita se tarkoittaa?
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

ehkä se kerro että olen olut täällä enenmän kun siellä ja olen jo 54 v

avun pyyntö ... ja urpouman , on loukava ilmaisu ! "karpola on asia ihminen" saa olla vähän varovaisempi sanoijen ka ! ei kaikki lennä !

en ole mitään orpo !

on väärä sana kuten myös sen miten hän yritti yhdistä meidän tausta muihin juttuihin jolla ei ole mitään tekemisestä meidän Andreean ka !

hittu juntit ! nyt takoan teille päähän ! kelpäisi apua löydä hänen menehtymis paikka ! sytytamme kyntila sanomme yhden rukous.

2) haudamme hänet

3) selvitamme kuka ja mitä teki !

vasta sitten saamme jonkunlainen rauha

selkis ?
Lejardin
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: La Kesä 19, 2021 12:59 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Lejardin »

dumitru kirjoitti: La Kesä 19, 2021 2:14 pm olemme käynyt sinne hulula laila

mun velille on 1 lähikuva joka emme ole sitä tunnistanut missänpäin siellä

polisi ei välitä meidän toivosta, yritimme ite ja epäonnistimme... eli tarvitsemme apua

paikan tuntemus vois ola plussa
Onko Andreean kuolinsyy selvinnyt vielä? Paljon voimia teidän perheelle.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2224
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Olen aivan varma etta sina ja perheenne saatte haudata rakkaanne ihan minne haluatte. Ei siihen ruumiin loytopaikkaa tarvita, sinne ei kuoppaa kaiveta.

Osanottoni.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4531
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

aivoriihi kirjoitti: La Kesä 19, 2021 3:25 pm Taytyy olla aika natiivi suomalainen, jos osaa kayttaa ilmausta "vastaranta kiski". Nykylapsetkaan tuskin ymmartavat, mita se tarkoittaa?
Sanopa muuta! Tai että muistaisi/tietäisi Karpolla on asiaa -ohjelman tai osaisi käyttää ilmaisua "takoa päähän" :?

Ps. Mitä Katiskaan tulee, niin hiljattain kirjoitin Katiska-vyyhdin omassa ketjussa (sivu 470) Vuosaaren Golf Oy:stä, jonka hallituksessa muuten istuu Harjavallasta kotoisin oleva Helsingin poliisilaitoksen ylikomisario Juha Tapio Hakola. Anastasija Gorova oli myös asunut ja käynyt koulujaan Harjavallassa, missä päin myös pikkuveljensä käsittääkseni edelleenkin vaikuttaa. Myös pikkuveli Aleksandr Gorov oli syytettynä Katiska-vyyhdissä, mutta en tiedä mahdollisesta tuomiosta. Jos veli sai tuomion, se on vähemmän kuin kaksi vuotta ehdotonta vankeutta. Tässä Andreean ketjussa mainittiin myös Vuosaaressa 18-vuotiaan lenkillä olleen nuoren naisen kaappausyritys. En tiedä siitä sen enempää, mutta kiinnitti huomiotani, että arabeilta näyttävät kaapparihampparit pakenivat autollaan nimenomaan Vuosaaren golfkenttien suuntaan :lol: Tässä alkaa kaikenlaiset pienet yksityiskohdat kiertymään toisiinsa. Joko siirrytään Rivo-bisneksiin? :wink:
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2224
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Juu, mihinkaan muuhun en ota kantaa, paitsi siihen, etta tama "hoono soomi" on feikkia. Itse olen "puolikielinen", ja molemmat kielet ovat yhta huonoja tai yhta hyvia, riippuen siita kuka sita lukee. Ja pilkutussaannot ovat aivan hakusessa, molemmissa kielissa :lol:
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Bohemian Rhapsody
Hetty Wainthropp
Viestit: 497
Liittynyt: Ti Loka 27, 2015 10:05 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja Bohemian Rhapsody »

aivoriihi kirjoitti: La Kesä 19, 2021 4:08 pm Juu, mihinkaan muuhun en ota kantaa, paitsi siihen, etta tama "hoono soomi" on feikkia. Itse olen "puolikielinen", ja molemmat kielet ovat yhta huonoja tai yhta hyvia, riippuen siita kuka sita lukee. Ja pilkutussaannot ovat aivan hakusessa, molemmissa kielissa :lol:
Sikäli mielenkiintoista, että mistä on karttoja sitten vetästä. Olisipa hyvä kyllä tietää mistä nainen on oikeasti löydetty.

En nyt mitään salaliittoteorioita ala vetämään, mutta mielenkiintoinen on tuo katiska yhteys siis lähinnä kakkosen oikeudenkäynti alkoi silloin.
Mortui vivos docent
zzrgg
Hetty Wainthropp
Viestit: 458
Liittynyt: Ke Maalis 11, 2020 7:30 pm

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja zzrgg »

Poliisin kartalle piirtämä rinkula on maastossa melko laaja alue, ja itse arvelisin rinkulan keskipisteeksi jhoun "Löytöpaikka" pisteestä noin vajaa 30 m koilliseen, tässä MML:n maastokartalla oma arvioni selitteellä "Arvioidut koordinaatit". WGS84:lle muutettuna arvioini Poliisin piirtämän rinkulan keskipisteestä sijaitsee koordinaateissa N60.197060989, E25.168304294 (WGS84). Suunnistuksen kannalta jos maastokartta-appseja käyttää, niin viiden ensimmäisen desimaalin tarkkuus on aivan riittävä. WGS84-koordinaatit voi halutessaan myös laittaa hakusanaksi Google Mapsiin ja Here Mapsiin, mutta maastossa liikkuessa maastokartta on oivallinen apuväline.

jhoun suunnistusohjeisiin lisäisin, että jos aloittaisin cafe Kampelasta Uutelan kävelyreittiä meren puolella etelään, niin ensin havainnoisin maastossa tuon jyrkänteellisen korkeahkon avokallion noin 750 m cafe Kampelasta polkua pitkin, joka on "väärä" kallio. Jyrkäänteellisen avokallion reuna tullee vastaan sen jälkeen, kun polku on ohittanut Nuottaniemen keittokatoksen (cafe Kampelan suunnasta tultaessa). Tuo jyrkänteellisen kallion havaitseminen maastossa auttaisi pysymään (maasto)kartalla. Uutelan luontopolun 3. rasti näyttäisi sijaitsevan lähellä tuota "väärän" avokallion reunaa. Uutelan luontopolun rastit on merkitty maastoon numeroiduin tummanvihrein tolpin.
https://www.hel.fi/hel2/HKR/esitteet/uutela_fi.pdf (pdf, ~3Mt)

Seuraavaksi paikantaisin Niemenapajan niemelle vievän polun alun noin 1020 m cafe Kampelasta polkua pitkin. Jos epäselvyyttä paikoista olisi, niin Niemenapajan kärjestä pitäisi näkyä etelässä Nuottasaari ja sille vievä silta. Tuosta kävelyreitin ja Niemenapajan niemelle vievän polun alun risteyksestä ottaisin suunnan pohjois-pohjois-koilliseen, ja etenisin noin 100 m avokallioalueen reunan tuntumassa sijaitsevalle pisteelle "Arvioidut koordinaatit". Siellä sitten kiertelisin rinkiä avokallioalueella (nousematta aivan laelle) maastoa kuviin vertaillen. Poliisin piirtämän rinkulan halkaisija lienee jotain luokkaa 70 m, eli melko summittaisesti asia on esitetty.

On tietysti vielä sekin mahdollisuus, että Poliisi on piirtänyt rinkulan kartalle väärään paikkaan...

Uutelan luontopolun 4. rasti näyttäisi sijaitsevan Niemenapajan niemelle vievän polun alun risteyksessä. Lisäksi Halkullanniemen parkkipaikalta (Uutelan uimarannan lähellä) näyttäisi olevan lyhyempi matka Uutelan luontopolun 4. rastille kuin cafe Kampelasta.
dumitru
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2021 9:02 am

Re: Andreea Stanga, 28, Helsinki - Kadoksissa 25.5.2021 lähtien

Viesti Kirjoittaja dumitru »

en ennä jaksan lukea ihan kaikein viestiit, tai vastata nihin

minun suomen kielen kurssit on hyvin lyhyet !, ja ne on kauan aika sitten käyty ! minä en ole tarvinut suomea työksi kirjoitamaan!
rakka aine on tuolla, kone siellä , 2 samalaiset... täässä pirustus ! sinnä oli !

äläkä kuvitelkä että jos en osa oikein kirjoita suomea en osa juttuja !

olen asunut tarpeksi pitkä aika tässä maasa että olen tavanut laivalla Paula Koivuniemi, tietsä ? tumma tukka ruskeä silmät...,
Kirka töölölähden juoksu lenkilla, tiedän myös Häkisen asumaan kerröstalo Martinlaksossä, Teemu Selane vahingosta parkeroi mun parkki paikkassa ja nauroimme asialle, osan myös sen äidin osoitte ! ake sirkisalo mysterit... pobeda ja jne

mitä hittö kaikki tarkoita ? että on olen feikki ?

hei ... ihan millón vaan voi tavata ketka vaan teista ! sopikko jollekuule huomena lippulaivan edessä ?

äläkä ennä kuvitelkä että asiaat on toisin kun sanon ! en osa kirjoitela oikein suomea ! en ole vaittanutkin että osaaisin ! en ole tulut eilein suomen ! osan ja tiedän asioia !

emme halua haudata Andreea menehtemys paikallle ! ei kuka meista vaitanut tai toivonut sitä ! olemme sivistynyt ihmiset... sitä tehdän hautaus malle!

toki sen ädin vieressä olisi pitänut mutta meille ei ole raha tehdä niin joten joudumme tekemaan sen täälä !

la fel in romana ! cine are ceva neclaritati ii dau explicatii !
Lukittu