Natasha Kampusch

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Marsalkka kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:sitten aletaan itkemään kun ei ollakaan enää julkisuudessa
Onko hän tällaista itkenyt?
Ei kai yleisölle. Mutta käsittääkseni yksi niistä syistä, miksi pitää hankkiutua takaisin parrasvaloihin.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

VoDKa kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:sitten aletaan itkemään kun ei ollakaan enää julkisuudessa
Onko hän tällaista itkenyt?
Ei kai yleisölle. Mutta käsittääkseni yksi niistä syistä, miksi pitää hankkiutua takaisin parrasvaloihin.
Itkuko?

Minusta tuntuu, että sinä puhuit mustamaalaamistarkoituksessa ilman todellista tietoa asiantilasta.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Marsalkka kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti: Onko hän tällaista itkenyt?
Ei kai yleisölle. Mutta käsittääkseni yksi niistä syistä, miksi pitää hankkiutua takaisin parrasvaloihin.
Itkuko?

Minusta tuntuu, että sinä puhuit mustamaalaamistarkoituksessa ilman todellista tietoa asiantilasta.
Villi veikkaus, ettet itsekään naikkosta tunne.

Mutta on se minusta hieman outoa jos ensin pyydetään, että saisi olla rauhassa ja sitten pompitaan koko ajan kuitenkin otsikoihin ja esiinnytään julkisuudessa.

Ja totta, tongin mielelläni lokaa ( :lol: ) tämän ihmisen päälle jos sitä vain esitetään, mutta on myös tosiasia, ettei selkeästikään ko. ihminen malta olla poissa julkisuudesta kuitenkaan.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

VoDKa kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
VoDKa kirjoitti: Ei kai yleisölle. Mutta käsittääkseni yksi niistä syistä, miksi pitää hankkiutua takaisin parrasvaloihin.
Itkuko?

Minusta tuntuu, että sinä puhuit mustamaalaamistarkoituksessa ilman todellista tietoa asiantilasta.
Villi veikkaus, ettet itsekään naikkosta tunne.
En. Siksi en esitäkään hänestä väitteitä, joiden todenperäisyydestä en ole varma. Mielestäni se olisi idioottomaista ja halpamaista. Mutta jokainen tyylillään...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Marsalkka kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti: Itkuko?

Minusta tuntuu, että sinä puhuit mustamaalaamistarkoituksessa ilman todellista tietoa asiantilasta.
Villi veikkaus, ettet itsekään naikkosta tunne.
En. Siksi en esitäkään hänestä väitteitä, joiden todenperäisyydestä en ole varma. Mielestäni se olisi idioottomaista ja halpamaista. Mutta jokainen tyylillään...
Jokaisella mielipiteensä. Näin minä asian esittäisin.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

VoDKa kirjoitti: Jokaisella mielipiteensä. Näin minä asian esittäisin.
Ai. Kyseessä olikin vain mielipide. No ei sitten mitään.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Olen osittain VoDkan kanssa samaa mieltä.
Jokin tytön käytöksessä mättää ja viihtyy ihan liikaa julkisuudessa! Ja luulisi tuollaisen jälkeen olevan aika pahoja ihmispelkoja, paniikkikohtauksia ja vaikeuksia ihan jo siinä jokapäiväisessä elämässä mikä meille vapaudessa eläville on päivänselvää. Niin tämä neiti vaan nauttii julkisuudesta ja salamavalojen loisteesta. Hyvin ihmeellistä :shock:
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Aariel kirjoitti:Olen osittain VoDkan kanssa samaa mieltä.
Onko hän sinunkin mielestäsi alkanut itkemään kun ei ollakaan enää julkisuudessa?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

Tältä näyttää Nataschan oma tv-show
29.05.2008 18:05

Ensimmäiset kuvat kahdeksan vuotta sieppaajan vankina eläneen Natascha Kampuschin, 20, omasta tv-show'sta julkaistiin torstaina. Avausjaksossa Natascha haastattelee itävaltalaista ex-formulatähteä Niki Laudaa.

- Minua kiinnostaa todella millaisia reaktioita ohjelma herättää, Natascha kertoi itävaltalaiselle APA-tietotoimistolle.

Maksullinen Plus 4 -kanava esittää Nataschan keskusteluohjelman kerran kuussa, ja se nauhoitetaan aina etukäteen. Ensimmäinen jakso nähdään ensi sunnuntaina.

Sieppauksen uhrin siirtyminen televisioon on herättänyt runsaasti kritiikkiä Itävallassa. Myös Lauda epäili aluksi ohjelmaan tuloa, mutta suostui lopulta juteltuaan Nataschan kanssa asiasta.

- Hän oli erittäin ammattimainen. Ja hän esitti minulle kysymyksiä, joita kukaan muu ei ole aiemmin kysynyt, Lauda kertoi Kurier-lehdelle.

Natascha kertoo itse tahtoneensa televisioon, koska hänestä on kirjoitettu niin paljon. Siitä heräsi kiinnostus tietää, miltä tuntuu olla haastateltavan sijaan haastattelija.

- Haluan todella tietää mitä vieraani ajattelevat elämästään, työstään ja ystävistään. Ovatko he onnellisia? Mitkä ovat heidän unelmansa? Natascha perusteli APA:lle.

Wolfgang Priklopil sieppasi Natascha Kampuschin Wienissä 1998, kun tyttö oli matkalla kouluun. Natascha karkasi 2006, minkä jälkeen Priklopil teki itsemurhan.
ei mennyt lapsuuden kärsimykset hukkaan: pääsee telkkariin ja tahkoomaan rahaa, jokaisella pilvellä on hopeareunus ja niin eespäin..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Laitetaas tämäkin tänne
Iltalehti.fi kirjoitti:Natascha Kampuschilla toinenkin sieppaaja?
24.10.2008 8:01

Itävallan poliisi on avannut uudestaan tutkinnan kymmenen vuoden takaisessa Natascha Kampuschin sieppaustapauksessa.

Oikeusministeriön mukaan tällä hetkellä etsitään toista sieppaajaa.

Oikeusministeriöstä paljastettiin uutistoimisto APA:lle, että 12-vuotias tyttö kertoo nähneensä Kampuschin kidnappauksen. Tytön mukaan sieppaajia oli kaksi. Viranomaiset ovat suhtautuneet todistajanlausuntoon vakavasti.

Kampusch siepattiin vuonna 1998, kun hän oli vain 10-vuotias. Hän oli vankina sieppaajansa kotitalossa Strasshofin kaupungissa, kunnes onnistui karkaamaan elokuussa 2006. Sieppaaja Wolfgang Priklopil teki itsemurhan hyppäämällä pikajunan alle ennen kuin hänet ehdittiin pidättää.

Kampusch on hiljattain aloittanut Itävallan televisiossa esitettävän talk show -ohjelman juontamisen.
Aika jännä, jos kyseessä on ollut toinenkin sieppaaja ja Natascha itse ei ole maininnut siitä mitään, vaan joku todistaja...
Ingrid
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:57 pm

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Varmaan Nataschan äiti se toinen sieppaaja, se selittäisi aika monta kummallista juttua tuosta. Ja johan tuota äidin osuutta on aiemminkin voimakkaasti spekuloitu.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ingrid kirjoitti:Varmaan Nataschan äiti se toinen sieppaaja, se selittäisi aika monta kummallista juttua tuosta. Ja johan tuota äidin osuutta on aiemminkin voimakkaasti spekuloitu.
Mutta miksi Natascha ei itse ole kertonut mitään äitinsä osallisuudesta, tai jonkun muun kuin sen Priklopilin?
Ingrid
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:57 pm

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

Koska äidillä on valtaa tyttäreensä? Tukholman syndrooma? Kaipa noin pitkänä vankeusaikana mieli voi kehittää kaikenlaisia puolustusmekanismeja käsittämättömiä asioita vastaan, esim. "Ei se ollut minun äitini, ei äidit tee sellaista, ja koska se ei ollut äitini, se ei ollut kukaan, ei ollut kahta sieppaajaa, Prikopil oli yksin vastuussa".

En tiedä, miten selkeästi ilmaisin itseäni tässä..mutta kumminkin. Jossitteluahan tämä vain on. Onko se silminnäkijäkään varma tapaus, kun ei aiemmin ole tietoineen esille tullut?
Harriet Makepeace

Viesti Kirjoittaja Harriet Makepeace »

Tässä vielä toinen Natascha ketju, jossa hieman keskustelu N äidistä, jonka osallisuuteen en itse usko.

Surkean moderoinnin vuoksi näitä ei ole yhdistetty.

*Moneen otteeseen on kerrottu ettei ketjujen yhdistely onnistu ennen ohjelman vaihtoa. Nimimerkki Harriet Makepeace kommentoikoon moderoinnista siihen tarkoitetussa osastossa kiitos.*tm


http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... t=kampusch
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Itävaltalaisviestimien mukaan maan oikeusministeriö on päättänyt aloittaa uuden tutkinnan, koska aikoinaan tehdyssä rikostutkinnassa oli vakavia puutteita.

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Nat ... 5240508100

Vakavia puutteita...tuosta saa sellaisen käsityksen että muutakin epäselvää kuin se mahdollinen toinen sieppaaja.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Vastaa Viestiin