Tampere: Mohamed Al-Zubeidi surmasi 17-vuotiaan tyttöystävänsä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Todella komea poika kyseessä. Juuri sellainen, joka olisi saanut suunnilleen kenet tahansa kenet vaan haluaa. Tarjontaa varmasti ollut ja paljon. Mutta eihän mustasukkaisuus katso sitä ollenkaan, jos luonne on sellainen, ettei kestä sitä, että tyttö jättää...

Kovin vaikeaa ei ole myös saada tyttöä hengiltä, vaikka kovin heiveröiseltä tuo poika näyttää. Noin komealla pojalla ollut varmaan kaunis, hoikka tyttöystävä ja pojat ovat jo keskimäärin paljon tyttöjä vahvempia. Niin surullinen tapaus, meni kaksi elämää ihan hukkaan.

Suoraan sanottuna ällöttää tuo FB-ryhmä, OUR ANGEL :shock: . Ymmärrän, että poikaakin surraan, hänellä oli varmasti perhe ja paljon kavereita, ja heille hän voi olla ollut todella ystävällinen ja ihana. Useinhan mustasukkaisuus (oletan, että se lienee motiivi) ei välttämättä näy muille kuin seurustelukumppanille ja teko voi olla sattunut hetkellisen "pimahtamisen" johdosta, mutta on silti todella loukkaavaa perustaa hänelle FB-ryhmää ja vielä tuolla enkelikuvauksella. Tällaisessa tapauksessa toisen tappaneen henkilön suremisen voisi hoitaa ns. yksityisesti.
Nulli
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Huhti 28, 2009 10:41 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Nulli »

No en mä nyt ehkä sinänsä tuota pelkkää muistosivua niin paljon ihmettelisi, mutta sitä miten siellä tuota tappajaa käsitellään ja sitä, että siellä ei jumalauta sanallakaan muisteta sitä uhria. No pojan jättänyt vääräuskoinen ei kai ole sanankaan arvoinen...
Mopoterroristi
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: La Loka 13, 2007 1:34 am

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Mopoterroristi »

Nooruska kirjoitti:
Damien kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:Uskon vakaasti, että tässä on vaan nää kaks tyyppiä mukana. Ei ketään ulkopuolista. Noi surmat kai tapahtunu joskus yöstä, ihmettelen vain, että 17-vuotias tyttö on keskellä kouluviikkoa jätkänsä kämpässä sillon. Anyway, oon saanu muutamalta henkilöltä tästä vähä vihiä, mutta ei vielä mitään varmaa.
Ja tämä "yöstä" heitto nyt sitten perustuu johonkin vakavasti otettavaan sisäpiirin tietoon?
Ei perustu (jotenkin noista uutisista niin käsitin, että jotai iltayötä tää on ollu?) , eikä ole vielä mitään vakavaa sisäpiirin tietoja. Pelkkiä huhuja ja juoruja. Edes tyypin etunimestä ei oo yhtenevää mielipidettä.
Cassandra kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:ihmettelen vain, että 17-vuotias tyttö on keskellä kouluviikkoa jätkänsä kämpässä sillon.
Menee vähän offtopiciksi, mutta mä asuin tuon ikäisenä omassa kämpässä lähes 200km päässä kotoa, eikä mun vanhemmilla ollut mitään tietoa sittä missä tai kenen kanssa yöni vietin.
No itse asuin 17-vuotiaana kotona, että siihen tuon väitteeni perustin. 8)

Mun mutsi joutu lähtemään himasta jo 14-vuotiaana helvetin kauas kotoaan asumaan ja töihin. Itse poistuin 16-vuotiaana himasta. Nämä nykyajan pullamössö-nuoret :lol:

Vittu mikä niljake, harmi että tappoi itsensä olisi saanut saatanan lammaspaimen kärsiä linnassa. Todella surullinen olo, että joku kusipää ottaa noin vain pois elämän 17-vuotiaalta tytöltä, jolla on elämä edessä :evil:

Miltähän mahtaa murhatun tytön omaisista tuntua tuollaiset facebook-sivut. Ihan uskomatonta, että jotkut voivat olla noin röyhkeitä ja vailla mitään kunnioitusta uhria kohtaan :evil:
Viimeksi muokannut Mopoterroristi, Su Tammi 23, 2011 3:34 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syntyneet räyhäämään
Jäätynyt enkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 1:29 am

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Jäätynyt enkeli »

Toivottavasti nämä "Our Angel Muhiksen"- surijaryhmän ihmiset ovat kirjottaneet noita viestejä ennenkun ovat tienneet mitä tää fucking kuoleman enkeli on duunaillut. Saa surra läheistään ja pitää surra, mutta joku roti kuitenkin julkisuuden kanssa katsoen mitä on tapahtunut. Vähän kunnioitusta tytön läheisille herra jumala sentään!
Mopoterroristi
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: La Loka 13, 2007 1:34 am

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Mopoterroristi »

Ei noilla perkeleillä ole mitäään häpyä, sain seuraavan vastauksen kun vähän kerroin mielipiteistäni tuollaisen murhaajan palvomisesta:

"Renita Amin 23. tammikuuta kello 2:43 Ilmianna
pidää nyt vittu pääs kiinni ottaa ensin asiasta selvää ja sitten tule puhu vaikka päin naama!! asiasta ei ole tiedo miten on käynyt lehti taas jälleen suurentelee asiaa kun on kyse ulkomaalaisesta!!! ja sen tyttöystävähän oli otamassa tämän pojan uskontoa niin mietipäs asiaa toisen suuntaan!!! voi olla hyvin mahdollista että tyttön omaiset on itse tämän tehnyt tästä asiasta koska tyttön perhehän ei tykkänyt että se mene pojan kanssa naimisiin ja ottaa tämän uskonton joten painu sinä vittun mistä ikinä oletkin tullut!!! "

Joo, pahat rasistilehdet valehtelee ja murhaajia ovatkin tämän mimmin mukaan uhrin omat vanhemmat :evil:

Ja lisää tuppaa :mrgreen:
"Renita Amin 23. tammikuuta kello 2:54 Ilmianna
tule sanomaan toi asiaa päin naama äläkää vittu ole noin raukkamainen että sulla ois vaan puhetta vittun äides pillun näkönen!!! jos haluat niin voidaan naamakain tavata ja selvittää tämä asiaa!! viatton 17v tyttönen halus nussia sitä niin miks se ois sitt sen vuoks kuollut vai vittuttako kun ulkomaalainen on suomalaisen päätä kääntänyt rakkaudella. mä olen ihan sinunlaisia vartteen täällä ja siks en oikeen haluakan lähteä takaisin päin koska haluan vähää sun tyypiselle vittuillaa ja nussia ja syödä sun rahoilla vituttako?? "

-Ei taida mimmi olla ihan kärryillä kenen kanssa on puheissa :mrgreen:
Syntyneet räyhäämään
Nulli
Poliisikoira Rex
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Huhti 28, 2009 10:41 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Nulli »

Mopoterroristi kirjoitti:...voi olla hyvin mahdollista että tyttön omaiset on itse tämän tehnyt tästä asiasta koska tyttön perhehän ei tykkänyt että se mene pojan kanssa naimisiin ja ottaa tämän uskonton...
Renitan kannattaisi kotoutua vielä hieman lisää, että tietäisi, että on erittäin harvinaista ja epätodennäköinen skenaario, että suomalaiset vanhemmat tappaisivat tyttärensä, koska hän on vaihtamassa uskontoaan. Eräiden muiden uskontojen kohdalla se ei tietysti ole niinkään harvinaista.

Mikään ei ole pitkään aikaan saanut tuossa määrin pinnaa sauhuamaan, kuin tuo angel of death ryhmä.
Mopoterroristi
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: La Loka 13, 2007 1:34 am

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Mopoterroristi »

Juu,samaa tässä itse, en ole raivostunut näin paljoa aikoihin, vittu ihan kädet tärisee :mrgreen: Ehkä sen vuoksi koskettaa, kun oma tyttö on noita ikiä...

Renita poisti kuvansa facebookista, kun kyselin haluaako hän ihan oikeasti tavata kaverin joka inhoaa kusipäämurhaajaa fanittavan :mrgreen:
Syntyneet räyhäämään
Jäätynyt enkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 1:29 am

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Jäätynyt enkeli »

Mopoterroristi kirjoitti:Juu,samaa tässä itse, en ole raivostunut näin paljoa aikoihin, vittu ihan kädet tärisee :mrgreen: Ehkä sen vuoksi koskettaa, kun oma tyttö on noita ikiä...
Ja mulla vetää alaleuka järkytyksestä tuosta ylläolevasta tekstistä niin alhaalla että en saa suuta kiinni shokista. Siis WTF? En ole pitäny itteäni aiemmin kovinkaan rasistisena ihmisenä mutta nyt saa riittää tää touhu. Tappajan palvontaa. Ei saatana, nyt menee liian pitkälle.
Avatar
vivy
Martin Beck
Viestit: 822
Liittynyt: Ma Joulu 08, 2008 1:11 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja vivy »

Toisaalla (suoli24, vauva.fi) oli tytön koko nimikin jo laitettu ja linkki fb-profiiliin, josta ei tosin nähnyt kuin kuvan pienenä, kun ei ole kaveri.

Tekisi mieli häröttää moinen fb-ryhmä, ihan sairasta. :evil:
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Pelottavia nuo Renitan kommentit. Toivotaan, että kyse olisi vain alun shokkireaktiosta, jossa ei voi millään uskoa kaveristaan/sukulaisestaan pahaa.

Poika lienee Irakista kotoisin?
lot of mysteries
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Pe Maalis 07, 2008 4:56 pm
Paikkakunta: suomi

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja lot of mysteries »

No toi uskonto asia noille ählämeille niin tärkee ku olla voi...mikäli kyse nyt tässä tapauksessa oli siitä :?
OT: kerran erehdyin erään "muhmudin"(hyvä työkamu) hänen tytöstään kyseleen "varsin"innostuneesti 8) (nätti kun mikä...ihana suklaasilmä 8) ) että mitä jos veisin tyttös treffeille ja näin pois päin? 8)
Vastaus ei sillain miellyttänyt(liekkö ulkoinen olemukseni vai mikä :o mut ei se ollut paistanut aikasemmin"häiritsevänä"(jopa hänen tyttönsäkkin osasi jollain tavoin härnätä mua :wink: )
Tuumasi vain ys kantaan,että senku teet niin ei hyvä heilu :P Että semmonen tilanne jotta hälle mies valmiina katsottuna jossain irakissa ja taidat henkesi heittää jos enempiä alat suunnitteleen tuommosia 8)
empä sitten pyydelle tärskyille.......ihmettelen vaan tyttöjen ja naisten suhtautumista näihin......ottas asioista selvää ennen kuin sekaantuu näihin per*ereikiin :evil: osanotot omaisille :(
Mopoterroristi
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: La Loka 13, 2007 1:34 am

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Mopoterroristi »

Reinita jatkaa tutulla kultturiamme rikastuttavalla linjalla ja nimittelee uhria huoraksi :shock: ;

"Renita Amin 23. tammikuuta kello 3:22 Ilmianna
vittun pelle edelleen en tunne henkilöä mutta se on tuttavan serkku ja tottakai sitä käy sääliks ku vittu se oli itseki löydettyy rannalta ja edelleen huora asia ei ole varmaa että onko se poika tehnyt vaij ei mutta vittu te suomalaiset taas puhutte itsestään omia kun siinä on yks suomalainen mukana ja sitä paitsi pelle sitä tyttöä oli ulkopuolisia hakkanut monen kertaan niin vittu mieti nyt vähään miten yks pieni poika vois hakata sen tolla tavalla nyrkillä kuoliaks hankkii aivoja sun päähäs ja tule sitten puhumaan munkaa ok!!!!!!!!!! puhutaan asiasta lisää kun on tullut asiasta enemmän tiedoa seurustelen itse poliisin kanssa suomalaiseeenn!! niin otan asiasta vähään selvää sulle kun ne on selvinyt ok possuseni!!!"
Syntyneet räyhäämään
Jäätynyt enkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 1:29 am

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Jäätynyt enkeli »

Missä hän avautuu? Huh huh. Just kuuntelin Irinan Pokkaa: " mistä sait sen käsityksen, et noin voi tehdä toisille". Ilmeisesti koraanista.
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

lot of mysteries kirjoitti:ihmettelen vaan tyttöjen ja naisten suhtautumista näihin......ottas asioista selvää ennen kuin sekaantuu näihin per*ereikiin :evil: osanotot omaisille :(
Aika usein on niin, että ne lapset/nuoret on syntyneet ja asuneet koko elämänsä Suomessa. Elävät aika lailla samanlaista perusarkea kuin suomalaisetkin nuoret. Pukeutuvat länsimaisen muodikkaasti, käydään diskoissa, seurustellaan, tavallisia suomalaisen nuorisokulttuurin juttuja. Puhuvat sujuvaa suomea ja käyvät koulua suomalaisten kanssa. Moni näyttää päälle päin ihan tavalliselta suomalaiselta (no usein ovat vähän tummempia), mutta sitten osalla on kuitenkin syvällä oman kulttuurin kunniakäsitykset, tässäkin tapauksessa varmaan jostain tällaisesta kyse. Toisaalta onhan mustasukkaisuutta suomalaistenkin kesken, mutta useimmiten taitaa mennä niin, että jos uhreja tulee jättämistilanteessa, niin jätetty tappaa vain itsensä eikä sitä toista osapuolta.
Mopoterroristi
Agentti Scully
Viestit: 651
Liittynyt: La Loka 13, 2007 1:34 am

Re: Kaksi nuorta löydetty kuolleena tampereelta

Viesti Kirjoittaja Mopoterroristi »

Jäätynyt enkeli kirjoitti:Missä hän avautuu? Huh huh. Just kuuntelin Irinan Pokkaa: " mistä sait sen käsityksen, et noin voi tehdä toisille". Ilmeisesti koraanista.

Facebookissa.

Renitalla on ainakin jäänyt kielitaito aika hakuseen.
Syntyneet räyhäämään
Vastaa Viestiin