Samuli Lammi ja naisiin kohdistuneet rikokset

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Minde123
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Ti Marras 17, 2020 12:33 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Minde123 »

siesta kirjoitti:
Su Huhti 04, 2021 6:20 pm
Minde123 kirjoitti:
Ma Tammi 25, 2021 5:43 pm
Sitäpaitsi olen sanonut miljoona kertaa että älä nyt pliis hengaa sen kanssa mutta en tiedä miksi se edelleen vaan sen kanssa kaveeraa. En voi estääkään.
Kantsis rueta sanomaan..
worst case scenario, sinä tai kaverisi ootte kohta henkirikospalstan aiheketjuna..
Eipä mun kaverista ainakaan tarvitse huolehtia, hän on mies ja sellainen kenet Samppa on ottanut turvakseen yöelämään kun tarvitsee jonkun hullun mukaansa koska ei yksin uskalla. Pelkää. Ja itsekin olen päättänyt olla härkkimättä enempää vaikka pistääkin niin vihaksi. Tämän yhteisen tuttavuuden takia olen uskaltanut olla aika rohkea, pommitin alkuun Samppaa jopa suoraan messengeriin.

Avatar
siesta
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ke Kesä 18, 2014 7:00 am

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja siesta »

Minde123 kirjoitti:
Ma Huhti 05, 2021 8:19 am
siesta kirjoitti:
Su Huhti 04, 2021 6:20 pm
Minde123 kirjoitti:
Ma Tammi 25, 2021 5:43 pm
Sitäpaitsi olen sanonut miljoona kertaa että älä nyt pliis hengaa sen kanssa mutta en tiedä miksi se edelleen vaan sen kanssa kaveeraa. En voi estääkään.
Kantsis rueta sanomaan..
worst case scenario, sinä tai kaverisi ootte kohta henkirikospalstan aiheketjuna..
Eipä mun kaverista ainakaan tarvitse huolehtia, hän on mies ja sellainen kenet Samppa on ottanut turvakseen yöelämään kun tarvitsee jonkun hullun mukaansa koska ei yksin uskalla. Pelkää. Ja itsekin olen päättänyt olla härkkimättä enempää vaikka pistääkin niin vihaksi. Tämän yhteisen tuttavuuden takia olen uskaltanut olla aika rohkea, pommitin alkuun Samppaa jopa suoraan messengeriin.
Mun mielestä raiskareilta, ja raiskaajamurhaajilta pitäis amputoida se eräs elin pois kokonaan...
Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioieltuja.

Minde123
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Ti Marras 17, 2020 12:33 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Minde123 »

Mulle oli postia oikeusrekisterukeskukselta, Samuli Matias Lammi oli nostanut syytteen kunnianloukkauksesta ja väärän tiedon levittämisestä koska olen haukkunut häntä raiskaaja murhaajaksi sekä puhunut murha.infolla sekä ylilaudalla ja postannut puskaradion. Eipä ollut poliisia kiinnostanut tutkia. 🤣

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5032
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Hermione »

^Niin no, nyt hänen pitää todistaa, että olet valehdellut väitteissäsi. Hänen entisyydellään siinä voi olla pikkuisen tekemistä....

Sinulle toivotan suojelusta (ihan sekulaaristi siis riippumatta maailmankatsomuksesta), koska kyseessä on potentiaalisesti vaarallinen henkilö - ihan entisyydestä päätellen....

Liquidsmoke
Armas Tammelin
Viestit: 78
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 2:09 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Liquidsmoke »

Kuulin että Samppa häärää Turussa aktiivisesti naista itselleen etsien. Kuulemma esittelee itsensä ihan uudella nimellä? Eikö tämän touhuja nyt kukaan saa loppumaan? Miten ihmeessä heiluu vapaalla?

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Liquidsmoke kirjoitti:
Ma Heinä 12, 2021 10:16 pm
Kuulin että Samppa häärää Turussa aktiivisesti naista itselleen etsien. Kuulemma esittelee itsensä ihan uudella nimellä? Eikö tämän touhuja nyt kukaan saa loppumaan? Miten ihmeessä heiluu vapaalla?
Naistenhuoneella(fb-ryhmä) oli aika mittava ketju tästä. Lammi on tinderissä ainakin vahvistetusti kahdeksalla profiililla. Jos tulee pakit viesteissä, on etsinyt käsiinsä myös entisen matchin some-tilejä ja pahimmillaan ilmestynyt oven taakse.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5251
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^^^Onko se ketju poistunut sieltä? En löytänyt vaikka kokeilin useita hakusanoja.

Mulla on Naistenhuone piilotettuna, en juuri edes muista kuuluvani siihen. :roll:
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

AtteKumiorava
Nikke Knakkertton
Viestit: 162
Liittynyt: La Huhti 24, 2021 9:53 am

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja AtteKumiorava »

Millaisia tämän vanhemmat/perhe ovat. Varmaan perhe Ikaalisissa kuitenkin tunnettu, ainakin jotenkin.

Miten helvetissä tämmöset voi olla vapaana?
VaroimukettA

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja viinitty »

ruusumaa kirjoitti:
Ke Heinä 14, 2021 4:47 pm
^^^Onko se ketju poistunut sieltä? En löytänyt vaikka kokeilin useita hakusanoja.

Mulla on Naistenhuone piilotettuna, en juuri edes muista kuuluvani siihen. :roll:
Kun hakee ryhmästä sanoilla "samuel lammi tinder", niin löytyy ainakin yksi lyhyehkö alle sadan kommentin ketju. Voi myös olla NTT:n puolella se monen sadan kommentin rupeama.

Yksi kommenteista:
Tää äijä selvitti kaverin salatun osotteen (turvakielto) ja oli tullu illalla seisoon ikkunan taakse kun oli tullu töistä kotiin 🙂 hieno mies. Muutama viikko tästä kaveri muutti toiselle paikkakunnalle, koska ei uskaltanut enää asua kys. asunnossa.
Paljon löyty myös juttua siitä, kuinka on spämminyt puheluilla vanhoja matchejään, joillekin oli kuvaillut taloja, joissa matchit asuvat. Ihan vitun sekopää, eikä tuosta kyllä yhteiskuntakelpoista saa.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5251
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^^ Jo löytyi! Aivan sekopää tyyppi. Selvittänyt jopa jonkun, jolla on turvakielto, osoitteen :evil:
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.

Liquidsmoke
Armas Tammelin
Viestit: 78
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 2:09 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Liquidsmoke »

Tietääks kukaan; onks tämä tyyppi nyt linnassa vai jatkaako hääräämistään?

Conan
Harjunpää
Viestit: 348
Liittynyt: To Elo 11, 2011 4:08 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Conan »

Jos eka tappaminen olisi tuomittu murhana, niin istuisi vielä sitä ja tota raiskausta ei olisi tapahtunut.

Mahtaa olla syyttäjä tyytyväinen.

Ja mitä tuomitaan nyt... 2v, voisko se aikaisempi käytös olla koventamisperuste.

Suomi on niin kaukana oikeusvaltiosta kuin olla voi.

Aivan selvä narsistinen psykopaatti kyseessä ja saa mellastaa.
Suomalainen sosialismi ruokkii valkoroskan syntymistä ja siten luo väkivaltaa. Valtio on arvokas, veronmaksaja ei. Henki- ja omaisuusrikoksilla ei ole merkitystä. Rikoksilla valtiota vastaan on (talous/huume). Uhri ja omaiset eivät saa oikeutta.

Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1443
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Sebatian eli sebu soittelee naisille ja kertoo olevansa vanhat tinder match

0_Screenshot_20211010-093629.jpg
0_Screenshot_20211010-093629.jpg (50.03 KiB) Katsottu 2628 kertaa
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Jaahas, tämä jaksaa edelleen puuhastella tätä. Luulisi, että tämä on jo niin tunnettu keissi, ettei tuon touhuihin mene kukaan. Toisaalta, varmasti löytyy naisia, jotka ottavat tuon paskapallon riemusta kiljuen vastaan. Ted Bundynkin oikeudenkäyntiin ilmestyi naisia, jotka olivat käyneet ihan varta vasten kampaajalla värjäyttämässä hiuksensa ruskeiksi Tediä varten.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

phonyjoker
Harjunpää
Viestit: 344
Liittynyt: Pe Joulu 14, 2018 9:21 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja phonyjoker »

Tänään vauva-palstalla nainen avasi keskustelun, missä valitti vainoavasta miehestä. Seksisuhde oli päättynyt ja mies silti ilmestyy oven taakse pimpottelemaan, laittaa viestejä, eikä jätä rauhaan. Jotenkin tuli heti Lammi mieleen, vaikka mahtuuhan tähän maahan muitakin samanlaisia. Tuskin läheskään kaikki 20-35-vuotiaat naiset on kiinnostuneita seuraamaan minfoa tai rikollisuuteen liittyvää uutisointia, vaikka he siitä hyötyisivät ehkä enemmän kun monet muut. Toki koko keskustelu voi olla täyttä soopaa, mut monilla ihmisillä ei oo aavistustakaan kuinka tällasissa tilanteissa tulis toimia, eikä siihen välttämättä edes löydy oikeeta vastausta.

Vastaa Viestiin