Samuli Lammi ja naisiin kohdistuneet rikokset

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Nuoren naisen ruumis löydetty Ikaalisissa

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Veli ja sisko oli eri rivillä.

Isäpuolesta en tiedä, mutta en usko.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Mantua

Re: Nuoren naisen ruumis löydetty Ikaalisissa

Viesti Kirjoittaja Mantua »

Nooruska kirjoitti:

Isäpuolesta en tiedä, mutta en usko.

Ja heti kerrot täällä, että voi olla poikaystävä? Joissain suvuissa voi pikkuserkkukin olla läheinen sukulainen, jos sattuu asumaan esim. naapurissa. Itselläni näin on. Kun aikanaan kuolen, tulee hänen nimensä myös kuolinilmoitukseen- eikä sitä kenellekään uteliaalle tarvitse selittää kuka kyseinen mies on. Pääasia, että itse tiedän hänen, eli pikkuserkkuni, sukulaiseni, olevan minulle läheinen ja tärkeä.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Nuoren naisen ruumis löydetty Ikaalisissa

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Kuten sanoit itsekkin ja sanoin minä, se voi olla kuka tahansa, mutta tuota poikaystävä korttia väläytin. Muut saa sitten väläytellä itse mitä haluavat. En tehnyt siitä faktaa ja tein hyvin selväksi, että se oli vaan mun veikkaus. :roll: Toi mun dissaamisella ratsastaminen on jo niin out. :roll:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Mantua

Re: Nuoren naisen ruumis löydetty Ikaalisissa

Viesti Kirjoittaja Mantua »

Mä en ole edes kuullut aiemmin sun dissaamisesta, vaan perustin kritiikkini sinua kohtaan suoraan sanomiisi perustuen. En ymmärrä mistä repäset tollasen marttriasenteen.

Tässä keskustelussa olet vaan niin monen monta huhua esittänyt todenvaloon tai kertonut huhuna asioita, jotka heti seuraava on kumonnut. Itse otin selvää ja kysyin asianosaisilta, esim. mahdollisen "poikaystävän" ja he kumosivat sen jyrkästi- sanoivat sen olevan sukulaisen nimi muistokirjoituksessa.
Myöskään sukulainen, jolta asiaa kysin, ei ollut tietoinen, että olisi millään vara-avaimilla murtautunut asuntoon, kuten aiemmin väitit. Ihmetteli jopa kuka moista p*skaa levittää..
Suomi on niin pieni maa, että pienen vaivannäen jälkeen ymmärtääkin tuntevansa tavalla tai toisella tapauksissa käsiteltäviä henkilöitä. Tai parhaassatapauksessa, huomaa olevansakin miehensä puolelta läheistä sukua kröhöm. :oops:

Ja se, että kysyt kavereiltasi/tietolähteiltäsi lupaa saako täällä asian julkaista... Tajuatko itsekään, että hehän huijaavat sua, kun antavat julkaista vaikka mitä, missä ei ole perää?
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Nuoren naisen ruumis löydetty Ikaalisissa

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Jep, tai sitten itse keksi koko väitteen ihan vain halutakseni laskea pölyn asian tiimoilta? :wink:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Mantua

Re: Nuoren naisen ruumis löydetty Ikaalisissa

Viesti Kirjoittaja Mantua »

Nooruska kirjoitti:^ Jep, tai sitten itse keksi koko väitteen ihan vain halutakseni laskea pölyn asian tiimoilta? :wink:
Mitä tarkoitat? En ymmärrä. Puhutko itsestäsi? :roll:

Sitäpaitsi rupeaa jo kyrsimään, kun sivutolkulla päätapauksesta huomiota vie jonkun "mehukkaiden yksityiskohtien" kertojen juttujen tarkastus ja vääriksi toteaminen.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Nuoren naisen ruumis löydetty Ikaalisissa

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

OT: siis lähinnä heitin sen, kun olen ihmettellyt miksei kukaan ole vielä keksinyt sitä väittää.
Kaikki muut täällä on meinaan tuotu esille aina mun identiteetistä (tai sen puuttumisesta) mun olemassaolon kyseenalastamiseen. :D

Mutta joo; sanoin, että tuo nimi siinä ilmoituksessa oli vain oma veikkaukseni vailla sen enempää tietoa.
Sitten ihan yllättäen se taas laajeni mittasuhteissa... :roll:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Mantua

Re: Nuoren naisen ruumis löydetty Ikaalisissa

Viesti Kirjoittaja Mantua »

Kaikki riippuu siitä miten asian ilmaisee. Jos kirjoittaa sävyyn, josta saa kuvan "näin tapahtuneen" ja kuuleekin heti perään toisen version, niin uskottavuus menee- ei vain sinulta vaan koko ketjulta. Rupee muistuttamaan taas jotain Suomi24.fi. Ei ole edelleenkään mitään sun identiteettiä/identiteettimyyttä vastaan!
Palatakseni itse tapaukseen. Tästä ei varmaankaan tulla saamaan vähänaikaan mitään uutta kerrottavaa (viralliselta taholta)?
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Nuoren naisen ruumis löydetty Ikaalisissa

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ En usko, tyttö on kuopattu niin varmaankin sitten asia tulee taas enemmän pinnalle, ku oikeudenkäynti alkanee. Tehdäänkö tälle pojalle mielentilatutkimus muuten?
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Mantua

Re: Nuoren naisen ruumis löydetty Ikaalisissa

Viesti Kirjoittaja Mantua »

Mietin äsken samaa.. En muista meneekö se niin, että siihen "täyttäymmärrystä vailla tehtyyn" pystyy vetoamaan oikeudessa, joilloin sinne määrätään tutkitutettavaksi. Myös siinä tapauksessa jos teko on ollut jollain asteella sairas tai vastaavaa, ja tekijä ei itse halua mielentilatutkimukseen, siihen voidaan määrätä.
Mut voi olla toisellakinlailla, kun en ole varma.
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Nuoren naisen ruumis löydetty Ikaalisissa

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

*2 §* Kaikki viestit on kirjoitettava oikealle, niille tarkoitetulle
alueelle.

*4 §* Kirjoitetuilta viesteiltä odotetaan jotain uutta sisältöä
keskusteltavana olevaan aiheeseen. Miettikää hetki ennen kuin painatte
lähetä-nappulaa: onko viestissänne todellakin annettavaa ketjuun.

Kirjoittajia pyydetään siis palaamaan (ja pysymään) aiheessa.

-Dante
Ne tietää, jotka tietää...
Jimbeam
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ma Loka 18, 2010 9:13 pm
Paikkakunta: TamperE

Re: Nuoren naisen ruumis löydetty Ikaalisissa

Viesti Kirjoittaja Jimbeam »

Ikaalisten surmaaja kuristi, viilteli ja piirsi verellä rikkinäisen sydämen naisen päiväkirjaan
Tammikuussa 21-vuotias ikaalislainen nuorukainen tunkeutui 19-vuotiaan ikaalislaisen naisen kotiin. Edellisenä päivänä hän oli varastanut naisen päiväkirjan, lukenut sen ja joutunut piinaavan raivon valtaan.

Hänen entinen lyhytaikainen tyttöystävänsä oli alkanut seurustella toisen miehen kanssa ja oli kirjoittanut päiväkirjaansa siitä, kuinka 21-vuotias vainoaa häntä sairaalloisen omistushaluisesti.

Mies meni kesken koulupäivän naisen kotiin ja kuristi naisen tämän omalle sängylle. Sen jälkeen hän viilteli uhriaan ja piirsi verellä naisen päiväkirjaan rikkinäisen sydämen.

Surman jälkeen mies otti valokuvan naisen alapäästä ja verellä tuhrimastaan päiväkirjan sivusta. Sitten mies meni takaisin kouluun ja kohtasi surmaamansa naisen uuden poikaystävän. Naisen vanhempien asianajajan mukaan surmaaja puhui kohtaamisessa vain lyhyesti:

– Tämä on hyvä päivä.

Vanhempien asianajajan mukaan nuorukainen myös esitteli päiväkirjasta ottamaansa valokuvaa koulussa.

Pian surman jälkeen naisen äiti tuli kotiin. Tytär makasi kuolleena omassa sängyssään.

Oikeudenkäynti nuorukaista vastaan käynnistyi Pirkanmaan käräjäoikeudessa maanantaina. Syyttäjä vaatii kymmentä vuotta vankeutta taposta. Naisen vanhempien mukaan kyse on murhasta. Puolustuksen mukaan kyse on törkeästä pahoinpitelystä ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.

Mies on aiemmin tuomittu saman naisen vapaudenriistosta.

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Ko ... rjaan.html
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Nuoren naisen ruumis löydetty Ikaalisissa

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Mielestäni kyllä pitäis tuomio murhasta tulla! :shock: Järkyttävä tuo koko kuvio, vain todella sairas voi tehdä noin. Tuosta pojasta ei tule koskaan mitään.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Nuoren naisen ruumis löydetty Ikaalisissa

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Ihme on, jos Niuvanniemi ei kutsu luokseen tämän teon tekijää. Ei vaikuta kovin tasapainoiselta henkilöltä. :?
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Nuoren naisen ruumis löydetty Ikaalisissa

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Nooruska kirjoitti:Mielestäni kyllä pitäis tuomio murhasta tulla! :shock: Järkyttävä tuo koko kuvio, vain todella sairas voi tehdä noin. Tuosta pojasta ei tule koskaan mitään.
Tummennus minun, samaa mieltä olen ja viestissäni onkin arvaukseni siitä, mitä tapahtuu mielentilatutkimuksen jälkeen.
Tiina kirjoitti:Ihme on, jos Niuvanniemi ei kutsu luokseen tämän teon tekijää. Ei vaikuta kovin tasapainoiselta henkilöltä. :?
Vähän samaa epäilen itsekin, siis että Niuva on tämän tekijän lopullinen paikka. Teko ja tekijän toimet viittaavat selvästi siihen että päässä ei kaikki ole ollut todellakaan kunnossa, mm. verellä piirretty rikkinäinen sydän päiväkirjassa.. lisäksi tekijä ei teon jälkeen selvästi osoittanut katumusta ja sitä tuskin tuntee vieläkään.
Näin ollenhan on aivan sama todetaanko syylliseksi murhaan vai tappoon, jos Niuvaan joutuu niin siellä istuu niin kauan että alkaa päässä kaikki rattaat pyöriä oikein.
Vastaa Viestiin