Samuli Lammi ja naisiin kohdistuneet rikokset

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
SahaPekka
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 3:36 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja SahaPekka »

On kyllä helpolla päässyt SamppaSamppa.

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6402
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Kilpirauhanen kirjoitti:
Su Tammi 17, 2021 1:23 am
Mua kylmää ja samalla adrenaliini virtaa nii lujaa suonissa ku tää stalkkeri on alkanut kulkemaan samalla salilla tossa rantatiellä. Olin todella järkyttynyt nähdessäni hänet siellä viime viikolla ja nyt oon nähnyt jo kolmesti.

Jätkä kulkee siellä hyvin hyvin levottomana, kyttää kaikkia ja kävelee eestaas pitkin salia, reenaamatta, välillä pysähtyy ja näyttää siltä ettei oo tässä maailmassa ollenkaan. Todella poissaoleva ja häiritsevä. Ja kun hetken seuraa nii huomaa että tyyppi kyttää pitkiä aikoja naisjäseniä, että mua ällöttää. Sanoin omalle puolisolle että älä ikinä kato tota ees silmiin ettei se saa päähänsä mitään ja sitten minä istun linnassa. :(

Luulin että se olis linnassa mutta siellä se kyttää. Todella häiritsevää.
Siitä voi salilla kävijät tehdä päätöksen ettei porukka treenaa tämän henkilön kanssa. Ensinnäkin turvallisuus syistä, treenatessa tarvitaan apureita niin pystyykö muu jengi luottamaan tälläiseen tyyppiin.

Minde123
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Ti Marras 17, 2020 12:33 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Minde123 »

Siis mitä vittua eikö se Samppa joutunutkaan linnaan edes?

Kilpirauhanen
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: To Huhti 30, 2020 12:23 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Kilpirauhanen »

Minde123 kirjoitti:
Su Tammi 17, 2021 11:10 pm
Siis mitä vittua eikö se Samppa joutunutkaan linnaan edes?
Ei joutunut, myy netissä edelleen nuuskaa erittäin aktiivisesti samppa samppa - profiililla ja käy nykyään salilla tossa rantatiellä. Tosin ei se siellä juuri mitää saliharjoituksia tee. Kävelee hermostuneesti ympäri salia ja välillä pysähtyy vahtaamaan kuolleella katseella muita salilla olevia. Yleensä naisia.

Minde123
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Ti Marras 17, 2020 12:33 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Minde123 »

Jaahas ja sitten loppu se nuuskan myynti, oon jo pari kertaa torpedoinut ne linkkaamalla niihin sen ilmoituksiin uutiset noista tuomiosta.

Lily O.
Remington Steele
Viestit: 238
Liittynyt: Ke Loka 09, 2013 3:28 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Lily O. »

Minde123 kirjoitti:
Ma Tammi 18, 2021 12:21 pm
Jaahas ja sitten loppu se nuuskan myynti, oon jo pari kertaa torpedoinut ne linkkaamalla niihin sen ilmoituksiin uutiset noista tuomiosta.
Aika hyvin perillä nuo ylläpitäjät hänestä, ovat blokanneet liittymispyyntöjä ja varoitelleet hänestä.
Kilpirauhanen kirjoitti:
Su Tammi 17, 2021 1:23 am
Mua kylmää ja samalla adrenaliini virtaa nii lujaa suonissa ku tää stalkkeri on alkanut kulkemaan samalla salilla tossa rantatiellä. Olin todella järkyttynyt nähdessäni hänet siellä viime viikolla ja nyt oon nähnyt jo kolmesti.

Jätkä kulkee siellä hyvin hyvin levottomana, kyttää kaikkia ja kävelee eestaas pitkin salia, reenaamatta, välillä pysähtyy ja näyttää siltä ettei oo tässä maailmassa ollenkaan. Todella poissaoleva ja häiritsevä. Ja kun hetken seuraa nii huomaa että tyyppi kyttää pitkiä aikoja naisjäseniä, että mua ällöttää. Sanoin omalle puolisolle että älä ikinä kato tota ees silmiin ettei se saa päähänsä mitään ja sitten minä istun linnassa. :(

Luulin että se olis linnassa mutta siellä se kyttää. Todella häiritsevää.
Käy nyt sanomassa tiskillä, tai laita muija asialle, että kyttää kaikkia tekemättä mitään ja tausta on kaverilla vallan "hurmaava".

Minde123
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Ti Marras 17, 2020 12:33 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Minde123 »

Nyt on taas sabotoitutu sen nuuskabisneksiä niin paljon kuin on pystytty, yp on tosiaan laittanut estoon jo yleisimmät tunnetut profiilit siltä ja nyt lähti myös tuo Samppa Samppa, pyysi ilmoittamaan jos tiedän lisää nimiä mitä se yrittää. Seuraavaks pitää varmaan lähteä itse sinne rantatielle salille, se tietää kyllä kuka oon. Vähän kun tuijottaa silmiin murhaavasti niin eiköhän poistu.

Minde123
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Ti Marras 17, 2020 12:33 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Minde123 »

Menin tekemisen puutteessani niin pitkälle että latasin tinderin jos tulis vastaan, seuraa en todellakaan oo itse hakemassa. Mutta en mä niitä jaksa selailla, haluaisin vain tietää mitä nimeä se käyttää.

aga
Adrian Monk
Viestit: 2749
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja aga »

Minde123 kirjoitti:
To Tammi 21, 2021 11:02 am
Menin tekemisen puutteessani niin pitkälle että latasin tinderin jos tulis vastaan, seuraa en todellakaan oo itse hakemassa. Mutta en mä niitä jaksa selailla, haluaisin vain tietää mitä nimeä se käyttää.
Taidat olla vähän ihastunut häneen? ;)

Minde123
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Ti Marras 17, 2020 12:33 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Minde123 »

aga kirjoitti:
To Tammi 21, 2021 11:31 am
Minde123 kirjoitti:
To Tammi 21, 2021 11:02 am
Menin tekemisen puutteessani niin pitkälle että latasin tinderin jos tulis vastaan, seuraa en todellakaan oo itse hakemassa. Mutta en mä niitä jaksa selailla, haluaisin vain tietää mitä nimeä se käyttää.
Taidat olla vähän ihastunut häneen? ;)
Juu olen, ihastunut niihin mielikuviin mitä hänenkaltaisilleen pitäis tehdä.

Minde123
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Ti Marras 17, 2020 12:33 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Minde123 »

Tätä juttua oon kelannut erityisen paljon kuten varmaan viestien määrästä näkyy. Käynyt läpi Sampan laittamia viestejä, on se ottanut mun kotitalosta ja työmaasta valokuvatkin mutta se on tavallaan täysin normaalia koska oltiin sovittu nuuskakaupat. Mutta nyt siis tuollainen sekopää tietää missä asun. Tietää myös että se olen minä joka ahdistelen yhtälailla häntä pikku ressukkaa joka ei uskalla yksin liikkua kun pelkää että isot pojat tulee ja vetää turpaan. Niin vetääkin, heti kun näkee että odotapa vaan.

tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Minde123 kirjoitti:
To Tammi 21, 2021 1:48 pm
Tätä juttua oon kelannut erityisen paljon kuten varmaan viestien määrästä näkyy. Käynyt läpi Sampan laittamia viestejä, on se ottanut mun kotitalosta ja työmaasta valokuvatkin mutta se on tavallaan täysin normaalia koska oltiin sovittu nuuskakaupat. Mutta nyt siis tuollainen sekopää tietää missä asun. Tietää myös että se olen minä joka ahdistelen yhtälailla häntä pikku ressukkaa joka ei uskalla yksin liikkua kun pelkää että isot pojat tulee ja vetää turpaan. Niin vetääkin, heti kun näkee että odotapa vaan.
No niin,lopeta nyt tämä nettisoturi uhkailut kun ei ne koskaan toteudu,tyhjää chattaamista ketjuissa,ei ole toteunut muillekaan eikä kukaan teistä siellä uskalla tällekään mitään tehdä,katsotte vaan että siinäpä on murhaaja ja raiskaaja. Pitääpä kirjottaa netti foorumiin sille että kohta tulee turpaan. :lol:
Ja silläkö on oikeen kaverilauma mukana? Taidat puhua paskaa,ei sillä ole kavereita jos teitä ei lasketa jotka hyväksytte ja annatte hänen olla salilla ja ties missä ihan rauhassa.
Sehän nauraa teille kaikille ku lukee tätä eikä piä minään,miettii kenet raiskaa ja tappaa ens viikonloppuna.Ympäristö tietää miehen eikä kukaan uskalla edes sanoa mitään sille,väistelette ja katsotte vihasena :D :D

Kenties/luultavasti se olet sinä joka tapetaan lähiaikoina samanlailla kuin eka uhri jonka kotiin tämä änkes koska olet hankituttanut hänelle sinusta tietoja,miksi helvetissä olet antanu kuvata taloa ja työpaikkaa,melkosta nuuskakauppaa jos se on vielä "normaalia".
Näytikkö henkkaritki ja sanoit missä vara-avain on?
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.

Minde123
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Ti Marras 17, 2020 12:33 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Minde123 »

Eihän tuota voinut nauramatta lukea, kuvat siksi että hän varmisti että osoite on oikea, arvaa olisinko antanut osoitetta jos olisin tiennyt. En minä todellakaan katsele rauhassa ja väistele, oon jo ihan henk. koht hänelle avautunut niin että laittoi mut estoon.

Minde123
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Ti Marras 17, 2020 12:33 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Minde123 »

Päinvastoin tuon avautumisen jälkeen näin kerran sattumalta ratinassa ja lähti meinaan hyvin äkkiä eri suuntaan. En sano tätä sillä että kehuskelisin mahtavani hänelle tosipaikan tullen yhtään mitään, mutta ei hän noin julkisella paikalla ainakaan mua uskalla lähestyä.

Minde123
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Ti Marras 17, 2020 12:33 pm

Re: Nuoren naisen surma - Ikaalinen 2011

Viesti Kirjoittaja Minde123 »

Ja vielä sekin että minunkin mielestäni se oli erikoista nuuskakauppaa, ei muut myyjät pyydä facekaveriksi ja kysele menoja silloin tällöin muuten vaan. Nytpähän tiedän miksi se oli niin erikoista.

Vastaa Viestiin