Mika Muranen - Kotka 1994

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

Dope Boy kirjoitti: Ti Syys 29, 2020 10:32 pm
tiuku31 kirjoitti: Ti Syys 29, 2020 10:10 pm Onhan se joskus voinu toimia mutta ei enää ainakaan normaalisti. Sekin johtuu paljolti siitä kun yläkertakaan ei pelitä. Koko elämä pelkkää valehtelua ja paskanjauhantaa. Totuuden sanaa suusta ei tule koskaan. Murtzin vakuuttelut on yhtä tyhjän kanssa. Joka akalle valehtelee kaiken. Minäkin olin Pasi autopajalta jonka kanssa teki reissuja ja yhel akalla oli hänen pikkuserkku miehenä. Tälläkin hetkelle kusetettavia joka puolella. Mulla kävi satumainen onni kun ajoissa tajusin kusetuksen mutta kattelin kuinka kauan murtzin pää kestää. Paloihan siinä vähän rahaa mutta sainpahan monet huvit kun luuli kusettavansa. Lähinnä säälin häntä kun ei osaa muuta ku valehdella. P.S. On sillä poikakin ja lapsistaan ei välitä pätkääkään.
Tunnut olevan todella katkera, ihan hieno tarina ei siinä mitään mutta näitä tarinoita on kuultu ennenkin. Totuus on yleensä siellä välimaastossa kahden kertojan.
En ole katkera. Olen saanut tilalle jotain paljon parempaa. Kukaan ei ansaitse tulla kusetetuksi. Minulla on tallessa kaikki viestit. Ja viimeisimmät todella sairaita. Poliisikin itki kun näki ne. Murtzi haukkuu on haukkunut minut alkoholistiksi, pilleristiksi, skitsofreenikoksi ja viimeinen diagnoosi kehitysvammainen mongoloidi. Hankin niihin lääkärintodistuksen joista selviää ettei minulla ko. sairauksia ole ja kävin verikokeilla. Minuun on ottanut yhteyttä muitakin kusetettuja naisihmisiä. Yksi oli saanut murasen luurin käsiinsä. Siellä on akat järjestyksessä kaupungeittain. Pääsin tehdä asiasta julkisen. Facesta löytyy kun laittaa Mika Murasen nimen niin minun julkaisuja. Minä en sitä pelkää vaikka hajotti mun oikean käden ja oottelen aikaa käsikirurgille jälleen. Mika kiihottuu seksuaalisesti kun saa rusikoida ensin. Kerran otti yhtäkkiä kurkusta kiinni ja totesi että taidan tykätä kovista otteista. Koiransa opetti käymään kimppuuni. Se raateli kynsillään reidet ja alakerran. Ukko nauroi vieressä. Nauroin vaikka teki mieli itkeä.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17110
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

IS toukokuu 1994
IS toukokuu 1994
Kotkassa_kysellään_jo.jpg (33.38 KiB) Katsottu 4392 kertaa
IS toukokuu 1994
IS toukokuu 1994
Kotkassa_kysellään.jpg (108.69 KiB) Katsottu 4392 kertaa
IS toukokuu 1994
IS toukokuu 1994
Muranen_asfalttisoturi.jpg (174.68 KiB) Katsottu 4392 kertaa
Väkivaltavideoiden haitallisuudesta on puhuttu iät ja ajat. Ehkä Muranen mielsi itsensä jonkinlaiseksi asfalttisoturiksi.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
sörsse
Rico Tubbs
Viestit: 1263
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 1:30 am

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Ymmärsin tuossa aiemmin, että diagnosoit Murasen vehkeet toimimattomiksi?
Luulisi miehen olevan vaikeaa peitellä sitä vikaa naisseurassa, jos ei seiso niin milläs huoraat ilman ettei tule sanomista?
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

Siksi koska haluan että nämä naistenkusetukset loppuu. Jotta naiset heräis ettei kannata tätä ukkoa ottaa harteilleen ja luulla että kyllä minä kykenen parantamaan hänet. Ihan aikuisten oikeesti jollekin voi käydä vielä huonommin tulevaisuudessa kuin minulle. Mika suuttueessaan on lyönyt kunnolla useamman kerran. Oikea käteni on paskana. Itse on hiton mustasukkainen mutta hän pitää oikeutettuna ja kuvittelee omistavansa kaikki muut naiset ja niihin ei saa ottaa yhteyttä kuin hän itse. Näistä pahoinpitelyistä tulee kyllä käräjät. En vaadi suuria summia mutta lakimieheni päättäköön mitä muuta vaaditaan. Minulle on tärkeintä ettei kenellekään satu mitään ikävää. Siksi totuus on aina parempi ku vaiettu salaisuus.
Whicher
Jane Marple
Viestit: 1045
Liittynyt: Ke Loka 28, 2015 2:16 am

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja Whicher »

CharlesBronson kirjoitti: Pe Loka 02, 2020 9:47 am
tiuku31 kirjoitti: Pe Loka 02, 2020 9:36 am Mika ihastui jollain tavoin veljeni tekoihin. Olipa kehunut jollekin naiselle että Pasilla on oikein mukava veli. Veli kuoli 1998.
Kuka on Pasi?
Mää ymmärsin, että "Pasi autopajalta" oli Murasen selitys jollekin toiselle naiselle kenen kanssa hän on kun oli tiuku31:llä.

e: oli jäänyt threadi auki ja tiuku jo ehtikin tuohon väliin kirjoittaa.
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

Näin juuri ja tehtiin ulkomaanmatkoja ja kertoili et on Pasin kanssa reissuilla.

Minä näistä valehteluista silloin tiennyt. Joten miten se tekee minusta kusipään? Itsekin luulin että käy turussa töissä pikkuserkkunsa muijan pitopalvelussa mutta mitään pikkuserkkua ei koskaan ole ollutkaan.

Minulle selvisi tämä pikkuserkku vale vasta 8.7.2020.
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

Käykää lukemassa mun julkaisuja facessa. Ne löytyy julkisena kun kirjoittaa hakuun Mika Muranen. En itsekään tiennyt olevani Pasi kuin vasta sinä samana päivänä kuin että mitään pikkuserkkua ei turussa ole.
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

TheLion kirjoitti: Pe Loka 02, 2020 5:37 pm Olet tekemisissä murhaajan kanssa ja tulee yllätyksenä kyseinen toimintatapa? Sitä saa mitä tilaa.
Valehteli nimensäkin alkuun. En oo tilannu muuta ku rehellisyyttä oli se mikä hyvänsä. Annoin mahdollisuuden parempaan. Se oli paskan hailee hälle.
Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2112
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Doctor Lecter kirjoitti: Ke Syys 30, 2020 10:16 am Kotkassa_kysellään_jo.jpg
Kotkassa_kysellään.jpg


Muranen_asfalttisoturi.jpg

Väkivaltavideoiden haitallisuudesta on puhuttu iät ja ajat. Ehkä Muranen mielsi itsensä jonkinlaiseksi asfalttisoturiksi.
En tiedä, mitä Mika Muraselle nykyään kuuluu, mutta silloin 1990-luvun alussa koko Suomi etsi saartorenkaassta paennutta murhaajaa.Lehtileikkeitä olisi vaikka kuinka paljon.

Jossain vanhassa rikoslehdessä(ei ollut Alibi eikä Rikosposti) oli perusteellinen analyysi tekijän silloisesta mielenlaadusta.

Löysin vanhan Nykyposti-lehden noilta ajoilta:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Avatar
K.O
Frank Drebin
Viestit: 392
Liittynyt: To Heinä 30, 2020 9:49 am

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja K.O »

Kovin on asiaa suhteestaan Mikaan. Hyvä palstoilla huudella ja mustamaalata. Get over It! Ja en puolustele Murasen tekoja. Minun silmissäni täysi saasta, mutta kummiskin pidän tuollaista palstoilla vinkumista surkeana tekona, kun Mika ei ole täällä itseään vaivautunut puolustelemaan.
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

Koita elää muutama viikko jonkun murtzin kusetettavien saappaissa ja arvostele vasta sitten. En todellakaan tilannut sitä mitä sain. Luulin että rehellisyydellä ja totuudella saa jotain. Ja minulla ei sitten ole rikosrekisteriä eikä tule olemaan.
Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Muranen nyt varmasti on psykopaatti, se nyt selvä se.
Mutta ei se mitään auta jos, toisen rikoksia ja huijauksia ym, juoruaa ties missä. Et ole ainut joka on joutunut psykopaatin rääkkäyksen kohteeksi,tiuku31
Ehkä et kuitenkaan täysin ymmärrä, ettei psykopaatille pärjää. Ne voittaa aina, koska ovat sydämettömiä. Joten anna jo olla. Mene eteenpäin elämässä ja hae uusia parempia ihmisiä elämääsi.
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

K.O kirjoitti: La Loka 03, 2020 1:44 am Kovin on asiaa suhteestaan Mikaan. Hyvä palstoilla huudella ja mustamaalata. Get over It! Ja en puolustele Murasen tekoja. Minun silmissäni täysi saasta, mutta kummiskin pidän tuollaista palstoilla vinkumista surkeana tekona, kun Mika ei ole täällä itseään vaivautunut puolustelemaan.
monessako muussa ketjussa tekijä on puolustamassa itseään? 2/10,000?

ja niisä muissa sinäkin käyt louskuttamassa paskaa vaikka tekijä ei ole itseä puolustamassa siellä.

Laitoikko muraselle jo seksikirjeen menemään ja vasikoit tämän ketjun sille?
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2175
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

tiuku31 kirjoitti: La Loka 03, 2020 7:11 pm Koita elää muutama viikko jonkun murtzin kusetettavien saappaissa ja arvostele vasta sitten. En todellakaan tilannut sitä mitä sain. Luulin että rehellisyydellä ja totuudella saa jotain. Ja minulla ei sitten ole rikosrekisteriä eikä tule olemaan.
Olit valmis parisuhteeseen jonkun Murasen kanssa. Mielestäni saat syyttää ihan itseäsi.
tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

Mitä mun pitäisi hävetä? En ole koskaan kääntynyt somaleiden yms. puoleen. En minäkään kenenkään ulkonäköön ole missään puuttunut julkisesti. Miten Mika puolustaisi itseään? Valehtelemalla lisää. Enkä tasan ole mitään seksikirjeitä lähetellyt. Mika sen sijaan lähetellyt ihan sairaita viestejä. Poliisitätikin itki. No jä nyt täällä jätän tämän tapauksen rauhaan lopullisesti.
Vastaa Viestiin