Mika Muranen - Kotka 1994

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
JailMind
Nikke Knakkertton
Viestit: 175
Liittynyt: To Syys 03, 2020 6:55 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja JailMind »

Kyllä joskus on parempi unohtaa.
”Kun oppii tuntemaan pelon, tulee rohkeaksi ja oikea rohkeus on sitä, että oppii pitämään pelkonsa kurissa”.

dippainssi
Jane Marple
Viestit: 1095
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

tiuku31 kirjoitti:
Ma Loka 05, 2020 4:14 pm
Ei ole allahia eikä muutakaan jumalaa. Näytä naamasi. Pitäiskö mun vaan unohtaa kaikki antaa kaiken olla niinku mitään ei olisi tapahtunut? Saatan olla vaan tällä hetkellä ainut kun uskallan tuoda hänen nykyiset kusetukset päivänvaloon. Niinkuin laitoin aiemmin on muitakin juttuja ja avaan suuni siinä tilanteessa kun on pakko. Muranen ei todellakaan ole elänyt normaalia elämää vapauduttuaan eikä tuu sitä tekemään koskaan. Meseviestiä jos oikeasti haluaa ymmärtää enkä ole loukuttanu joka saitilla mitään. Tämä ja oma face seinä vaan. Näkemiin.
Tarkoitin noita muita kirjoittajia kuin sinä kun kirjoitin että "mikalle" sataa myötätuntoa tässä ketjussa.
Allahia ei ole olemassa.

tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

Okei. Luin vähän hätäisesti. Tuolta minustakin on alkanut tuntua. Ja ei tämmöstä vaan voi unohtaa. Teoistaan pitää aina joutua vastuuseen. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Näin se vaan menee. Varsinkin kun tää oikea käteni on täysin paskana. Ei kaikki ole koskaan mustavalkoista. Ei voi sanoa että mitäs menit ja rupesit olemaan. Yhtäkään askelta ei voisi ottaa jos koko ajan miettisi että pitääkö tätäkin kohta katua. En minä kadu mitään. Olen viisaampi ja vahvempi mutta väärintekijän oli se kuka hyvänsä, ja missä asiassa tahansa pitää joutua tilile teoistaan.

aga
Adrian Monk
Viestit: 2752
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja aga »

tiuku31 kirjoitti:
Ti Loka 06, 2020 11:32 am
Okei. Luin vähän hätäisesti. Tuolta minustakin on alkanut tuntua. Ja ei tämmöstä vaan voi unohtaa. Teoistaan pitää aina joutua vastuuseen. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Näin se vaan menee. Varsinkin kun tää oikea käteni on täysin paskana. Ei kaikki ole koskaan mustavalkoista. Ei voi sanoa että mitäs menit ja rupesit olemaan. Yhtäkään askelta ei voisi ottaa jos koko ajan miettisi että pitääkö tätäkin kohta katua. En minä kadu mitään. Olen viisaampi ja vahvempi mutta väärintekijän oli se kuka hyvänsä, ja missä asiassa tahansa pitää joutua tilile teoistaan.
Edistääkö se tätä tilille joutumista, jos henkilöstä kirjoittelee murha.infoon omia subjektiivisia juttujaan?

L.Salander
Nikke Knakkertton
Viestit: 195
Liittynyt: Ke Elo 05, 2020 1:23 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja L.Salander »

tiuku31,
Lopeta nuo omat jaarittelusi. Ketään ei kiinnosta. Jos murhamiehen mukaan lähtee, voi seuraukset olla kuvatunkaltaiset. Sitä saa mitä tilaa. Sinäkin. Kukaan täyspäinen ei lähde murasenkaltaisten kimppaan...

eloq
Harjunpää
Viestit: 348
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 9:16 pm

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja eloq »

Missäs päin Muranen nykyään asuu? Toivottavasti ei saa vokoteltua ketään enää piinattavaksi. Ei tule ikinä muuttamaan käytöstään koska luulee olevansa taivaan lahja naisille sen perusteella mitä olen tässä ketjussa lukenut.

tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

eloq kirjoitti:
Ti Loka 06, 2020 11:47 pm
Missäs päin Muranen nykyään asuu? Toivottavasti ei saa vokoteltua ketään enää piinattavaksi. Ei tule ikinä muuttamaan käytöstään koska luulee olevansa taivaan lahja naisille sen perusteella mitä olen tässä ketjussa lukenut.
Murzsi asuu ihan yksinään siellä missä ennenkin koiransa kanssa eli tosi kaukana minusta.
tiuku31,
Lopeta nuo omat jaarittelusi. Ketään ei kiinnosta. Jos murhamiehen mukaan lähtee, voi seuraukset olla kuvatunkaltaiset. Sitä saa mitä tilaa. Sinäkin. Kukaan täyspäinen ei lähde murasenkaltaisten kimppaan...
Lopeta lukeminen.

tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

tiuku31 kirjoitti:
Ma Loka 05, 2020 4:14 pm
Ei ole allahia eikä muutakaan jumalaa. Näytä naamasi. Pitäiskö mun vaan unohtaa kaikki antaa kaiken olla niinku mitään ei olisi tapahtunut? Saatan olla vaan tällä hetkellä ainut kun uskallan tuoda hänen nykyiset kusetukset päivänvaloon. Niinkuin laitoin aiemmin on muitakin juttuja ja avaan suuni siinä tilanteessa kun on pakko. Muranen ei todellakaan ole elänyt normaalia elämää vapauduttuaan eikä tuu sitä tekemään koskaan. Meseviestiä jos oikeasti haluaa ymmärtää enkä ole loukuttanu joka saitilla mitään. Tämä ja oma face seinä vaan. Näkemiin.
Luulenpa että.osa on hänen omia suitsutuksia.

aga
Adrian Monk
Viestit: 2752
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja aga »

Ai, kirjoitteleeko skitsofreenikko viestejä itselleen pitäen osaa (aivan oikein) itsekirjoittaminaan ja osaa Murasen kirjoittamina.

tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

aga kirjoitti:
Ke Loka 07, 2020 2:21 pm
Ai, kirjoitteleeko skitsofreenikko viestejä itselleen pitäen osaa (aivan oikein) itsekirjoittaminaan ja osaa Murasen kirjoittamina.
Kokemukseen perustuen voi jopa näin olla. Eikä se se tulisi mitenkään yllätyksenä. Narsistit näkevät muissa itsensä. Ja oman näkemykseni mukaan näin on.

tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

tiuku31 kirjoitti:
To Elo 06, 2020 6:16 pm
Rinu kirjoitti:
Ti Elo 04, 2020 8:10 pm
tiuku31 kirjoitti:
Ti Elo 04, 2020 8:58 am
Eipä sillä Mikalla ole asiat nytkään kovin hyvin. Tinderistä ja facen sinkkupalstoilla huijaa naisia ja monta on pyörityksessä samaan aikaan. Sen äijän suusta muuta tule valhetta toisensa perään. Olen nyt joutunut tekemääm rikosilmoitukset hänen pahoinpitelyistään. Todistetta löytyy vaikka minkälaista. Poliisista sanottiin että kyllä näillä kuvilla ja hänen viesteillään joutuu juurikin hoitoon. Persoonallisuushäiriöinen narsisti. Asia on pitkä mutta tässä päällimmäiset kuulumiset Murasen touhuista. Kaikkea en julkisuuteen kerro.
Mikä vittu sut on saanut sen kans tekemisiin????? Sen haluan todellakin tietää??
Olen itse samaa ikäluokkaa enkä tiennyt tavatessani kuka on. Naisistahan se ei sinänsä ole kiinnostunut vaan rahasta ja hyödystä mitä keltäkin voi saada. Silti niitä kaikenikäisiä akkoja on jokapuolella. Puhelin piipittää jatkuvasti. Tajusin ajat sitten kusetuksen. Katsoin kuinka murasen kuuppa kestää. Jalat alkoi polttaa maan alla kun tunnen jokapuolelta suomea ihmisiä joille voin soitellla. Ei minulla periaatteessa ole ketään mitään vastaan jos tuomionsa kärsinyt ja katuu tekojaan. En joka foorumeita jaksa lueskella. Ei sillä opi ihmistä tuntemaan. Kyllähän olen nytkin olen huomannut että sontaakin on joukossa ja kaikkea ei ole kirjoitettu. Mika osaa olla halutessaan mukava ja kiltti ja on yleissivistynyt monessa asiassa. Enempää en asioita valota.

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

dippainssi kirjoitti:
Ma Loka 05, 2020 3:53 pm
Olenko väärässä vai löytyyköhän tältä palstalta jo liiankin paljon ymmärrystä "mikalle"?

Tuntuu vähän siltä että "mika" on kohta uhri.
Meinaan että noita rikoksia ei soviteta.

En kyllä itse saa sellaista kuvaa. Murasta nyt ei kukaan fanita, hullu mikä hullu. Tiuku31 ,Murasen ex siis vaan purkaa sydäntään. Purkaa sydäntään , asioista joille ei voi mitään . Murasen kaltaiset ei kadu eivätkä opi omista virheistään.

Avatar
K.O
Frank Drebin
Viestit: 384
Liittynyt: To Heinä 30, 2020 9:49 am

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja K.O »

dippainssi kirjoitti:
Ma Loka 05, 2020 3:53 pm
Olenko väärässä vai löytyyköhän tältä palstalta jo liiankin paljon ymmärrystä "mikalle"?

Tuntuu vähän siltä että "mika" on kohta uhri.
Meinaan että noita rikoksia ei soviteta.
Ei löydy ei.Lähinnä ei löydy myöskään ymmärrystä sellaiselle ihmiselle joka laittaa vitutuksissaan, kun elämä lyö näpeille selvää manipulaatiotekstiä jonkun yksityiselämästä. Kukaan ei noita väitteitä voi todeksi todistaa. Kannattaisi Tiukun vaan antaa olla ja jättää mokoma murhaaja-apina pois mielestään, niin pääsis ainakin itse helpommalla. Muranen jo muutenkin tiedetään mikä mies se on.

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Näitä pelastavia enkeleitä, nyt löytyy jokaiselle murhaajalle, jotka luulee että rakkaus parantaa nämä. Olisi tiukun pitänyt jo ottaessa tietää, ettei tuollainen murhaaja muutu paremmaksi ihmiseksi.
Nyt on turha itkeä , sitä saa mitä tilaa, näitten hirviöitten kanssa.
Vain vahingosta voi viisastua, ensi kerralla tiuku parempi mies kierrokseen.

tiuku31

Re: Mika Muranen - Kotka 1994

Viesti Kirjoittaja tiuku31 »

JailMind kirjoitti:
Ma Loka 05, 2020 11:41 pm
Kyllä joskus on parempi unohtaa.
Kerro ihmeessä missä ihmisessä on se on/off niin unohdan samantien että mulla ei enää oo oikean käden toimimatonta peukaloa johon odottelen
vielä käsikirurgin lopullista päätöstä. Sitä päätöstä odottelee jyväskylän poliisikin.

Vastaa Viestiin