Puukkosurma Muhoksella 2011 - tuomio myös lapsiin kohdistuneista rikoksista

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
dour
Sofia Karppi
Viestit: 411
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 9:24 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja dour »

Eikö tämmönen vesipää kerinny saada linnassa yhtään oppituntia, vai kerkiskö aina paskat housussa karkuun ????
ihmemies88
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ti Elo 19, 2014 10:43 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja ihmemies88 »

kyseinen runkkari on sulkavan avovankilassa ja pääsemässä koevapauteen lähiaikoina...ja syytön ei todellakaan!! olen ainakin kerran nähnyt henkilön silmämustana vaikka oli aurinkolasit päässä!! noooh eiköhän asioilla ole tapana järjestyä ja paha saa aina palkkansa ko kö?? 8)
Colicco
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2014 6:14 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Colicco »

Aikamoinen Sami Henrik Niskanen:Muita vankeja sanot syyttäjän kätyreiksi,vankilassa olleet puhuu sinusta "poliisien foorumilla" ym. ja itse olet siis sotilaspoliisina,pedofiilina ja kaverin tappajana ollut nyt vankilassa useita vuosia,liskoillut talosta toiseen enemmän kuin kukaan koskaan ja nyt kirjoittelet täällä..

Sanopa miksi olet parissa-kolmessa vuodessa vaihtanut vankilaa monenmonituista kertaa,Oulu,Pelso,Pyhäselkä,Sukeva ja oliko vielä muitakin?Miten alle 3 vuodessa voi joutua noin moneen taloon samalla tuomiolla?

Ja nyt tietysti avotalo kuten tapoihin kuuluu.
Miksi muut vangit pääasiassa suorittaa tuomionsa oman sijoitusalueen keskusvankilassa eli sinun tapauksessa se olisi ollut Pelso tai Sukeva,ehkä Oulu omasta pyynnöstä jos siihen olis ollut perustelut saada olla tutkintavankilassa.

Kulkiko se vankilassa aurinkolasit päässä? :D

Älkää päästäkö lapsianne tämän lähelle,julkisesti tuomittu tappaja,lapsiin sekaantuja,lasten pahoinpitelijä,kuvia mm.Alibissakin.

Kuva
Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

Jos minun asiat noin kovasti kiinnostaa, niin niitä kannattaa tulla kysymään suoraan, eikä heitellä olettamuksia raukkamaisesti nimimerkin takaa. Hyväksikäyttötuomiossa minun väitettiin katsoneen naisystäväni kymmenvuotiasta tyttöä seksuaalisesti, kun olin nukuttamassa häntä. Jos se tekee minusta pedofiilin, niin kaikki suomen vanhemmat ovat pedofiilejä. Minulla ei ole ollut silmä mustana koskaan vankilassa, kuten tuolla edellä joku subua yliannostuksen ottanut jo väitti. En ole nimennyt ketään syyttäjän kätyriksi, mutta eiköhän kiihkomielisesti toisia syyttelevät vangit tämän nimityksen ansaitse. Jokainen tietää kohdallaan, että millä tontilla seisoo. Hävetkää te, jotka puhutte paskaa täällä nimimerkin suojissa.
ihmemies88
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ti Elo 19, 2014 10:43 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja ihmemies88 »

älä paskaa jauha!! eiköhän paha saa aina palkkansa!!
Colicco
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2014 6:14 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Colicco »

Sami-Henrik kirjoitti:Jos minun asiat noin kovasti kiinnostaa, niin niitä kannattaa tulla kysymään suoraan, eikä heitellä olettamuksia raukkamaisesti nimimerkin takaa. Hyväksikäyttötuomiossa minun väitettiin katsoneen naisystäväni kymmenvuotiasta tyttöä seksuaalisesti, kun olin nukuttamassa häntä. Jos se tekee minusta pedofiilin, niin kaikki suomen vanhemmat ovat pedofiilejä. Minulla ei ole ollut silmä mustana koskaan vankilassa, kuten tuolla edellä joku subua yliannostuksen ottanut jo väitti. En ole nimennyt ketään syyttäjän kätyriksi, mutta eiköhän kiihkomielisesti toisia syyttelevät vangit tämän nimityksen ansaitse. Jokainen tietää kohdallaan, että millä tontilla seisoo. Hävetkää te, jotka puhutte paskaa täällä nimimerkin suojissa.
Sanopa miksi olet parissa-kolmessa vuodessa vaihtanut vankilaa monenmonituista kertaa,Oulu,Pelso,Pyhäselkä,Sukeva ja oliko vielä muitakin?Miten alle 3 vuodessa voi joutua noin moneen taloon samalla tuomiolla?
Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 952
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Kiitos Colicco erittäin hyvästä "päivityksestä" kuvasta ja kirjoituksesta, niin muistetaan minkälainen olio tämä säälittävä lapsiinsekaantuva raukka on.

Mun luona tulee aamulla käymään ystävä, kuka on lusinut Suezilla pitkiä aikoja ja varmasti tietää missä mennään. Kysyn, että mikäs jätkä tää Henrik-poika on.

Jos on lapsiin sekaantunut, niin sellaiset ihmiset ovat sellaista saastaa, että niistä on todellakin annettava varoittava esimerkki kansalaisille.
Jokaisella on oikeus suojata lapsensa tälläisiltä sioilta, mikäli se on mahdollista netin kautta, niin se on vähintäänkin jokamiehenoikeus tuoda esiin nämä saastat !!!
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

Näköjään aivan turhaa kertoa, että mitä on tapahtunut ja mitä ei, kun täällä olevien "ihmisten" käsityskyky ei näköjään riitä ymmärtämään kirjoitettua. Luulisi, että pitäisi olla tyytyväinen, että lapsille ei ole tapahtunut mitään, mutta näyttää siltä, että täällä kirjoittelevat perverssit oikein toivovat, että jotain likaista olisi tapahtunut. Olisin kiitollinen, jos joku viranomainen minun paperit nähneenä laittaisi infoa tänne ja vahvistaisi, että minua ei tuomittu koskettamisesta. Saataisiin nämä likaisemmat pervot täältä pois haaveilemasta. Miksiköhän kutsutaan sellaisia, jotka kiinnostuvat toisten asioista sairaaloisen paljon ja heittelevät olettamuksia ilmaan?
Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Miten sä HELVETIN JULLI oot täällä jo nyt skriivailemas???????? :shock: :shock: :shock: paikkasi on pimeä monttu jonne heitetään torakoita ja kuolleita rottia ruuaksi!
P.U.H
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 12:23 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja P.U.H »

""Kaleva
Oulun käräjäoikeus tuomitsi keskiviikkona vuonna 1973 syntyneen muhoslaisen miehen neljäksi kuukaudeksi vankeuteen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja kolmesta pahoinpitelystä. Rikokset tapahtuivat Oulun käräjäoikeuden toimialueella.
Oikeuden mukaan mies teki koskettelemiseen verrattavalla tavalla 10-vuotiaalle lapselle seksuaalisen teon, joka oli omiaan vahingoittamaan lapsen kehitystä. Rikos tapahtui jouluaaton aattona viime vuonna.
Käräjäoikeuden mukaan mies syyllistyi myös kolmeen pahoinpitelyyn. Hän tarttui 7-vuotiasta lasta hiuksista ja nosti hänet hiuksista kiinni pitämällä ylös.
Myöhemmin hän löi tätä avokämmenellä päähän. Lisäksi hän painoi erästä henkilöä hiuksista, retuutti häntä ja piti kaulalta, minkä seurauksena hänelle tuli punoitusta ja häneltä irtosi hammas.
Yksi pahoinpitelyistä sattui 1.6.-12.12. välisenä aikana, toinen 13.12. ja kolmas 23.12. viime vuonna.
Oikeus otti rangaistusta mitatessaan huomioon miehen syyskuussa Oulun käräjäoikeudelta saaman tuomion, jolla hänet määrättiin yli kahdeksaksi vuodeksi vankeuteen.
Hänen todettiin tappaneen 30-vuotiaan miehen puukolla Muhoksella 13. toukokuuta. Tuomiosta on valitettu hovioikeuteen.
Mies velvoitettiin maksamaan rikosten asianomistajille yhteensä 1 500 euron korvaukset. Lisäksi hän joutuu maksamaan heidän asianajokulujaan 1 230 euroa.
Oikeus kertoi ratkaisustaan julkisella selosteella. Tapauksen asiakirjat on määrätty salassa pidettäväksi 50 vuoden ajaksi.""

Mikä tässä on niin epäselvää? Pedari ja pelkuri joka on saanut netin käyttöön laverreltuaan tietoja. Luuletko parantavasi jotenkin mainettasi idioottimaisilla jutuilla Sami? Subu-nokka?? Onko oma rikollinen ja rottamainen käsityskykysi mielestäsi parempi kuin normaaleilla tavallisilla ihmisillä?
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Kuules paskahousu pedari, miksi sulla vaihtuu avotkin vilkkaammin kuin kalsarit jalassa???
Onko pikkuinen pelko perseessä? Ehkäpä aiheestakin?
Tosta yllä olevasta kirjoituksesta voit parantaa muistiasi sen osalta mistä olet tuomittu ja mitä olet tehnyt.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Colicco
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2014 6:14 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Colicco »

7-vuotiasta löi avokämmenellä päähän...
Hyvää joulua niskaselta,setä vähän räplää 10-vuotiasta joulun kunniaksi.
Toivottavasti kävelet vielä puukkoon muhoksella.

asian vireille facebookissa "Ei hyssyttelyä pedofiileille - kaikki tiedot julkisiksi "

kuvineen päivineen
Avatar
Kalistinpää
Hetty Wainthropp
Viestit: 473
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:16 pm

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Kalistinpää »

On se tämä Suomi vaan mennyt kummalliseksi, taas on yksi ihan syytön mies nakattu kiven sisään.
Pelkästä katseesta tuomittu pedofiiliksi. Ettei vaan sattunut " katsellessa" olemaan nakki kourassa?
Tuttavat, poliisi ja syyttäjä yhteisessä salaliitossa. Vankitoveritkin kiusaavat ja lehdet valehtelevat.
Kylläpä sulle sattuu, voivoi.
- Oderint dum metuant -
Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

kakkosurpo kirjoitti:Kuules paskahousu pedari, miksi sulla vaihtuu avotkin vilkkaammin kuin kalsarit jalassa???
Onko pikkuinen pelko perseessä? Ehkäpä aiheestakin?
Tosta yllä olevasta kirjoituksesta voit parantaa muistiasi sen osalta mistä olet tuomittu ja mitä olet tehnyt.
Hah hah, teitä täällä nimimerkin takaa kirjoittelevia rottia en pelkää pätkääkään. Olen kertonut totuuden ja te nolaatte vain itsenne täällä kirjoittelemalla asiasta, josta ette tiedä yhtään mitään. Oletteko jo saaneet sellaiset kauniit apulaissheriffin tähdet palkkioksi rottamaisuudestanne? Syyte oli sairas ja sairaampia on ne, jotka täällä sitä hehkuttelevat ja haaveilevat. Kyllähän ihmisen järjen pitäisi sanoa, että hyväksikäyttö juttu oli täysin tekaistu, koska sen aikaisella emännälläni ja hänen ex-miehellään oli huoltajuusriita. Miksi minä valehtelisin? Jos olisin valehdellut täällä, niin uskoisin, että siihen olisivat puuttuneet jo viranomaisetkin. Toivon, että te innokkaat apulaissheriffit tulette keskustelemaan kanssani kasvotusten.
Sami-Henrik
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Kesä 08, 2014 10:54 am

Re: Henkirikos Muhoksella 2011

Viesti Kirjoittaja Sami-Henrik »

Mikä tässä on niin epäselvää? Pedari ja pelkuri joka on saanut netin käyttöön laverreltuaan tietoja. Luuletko parantavasi jotenkin mainettasi idioottimaisilla jutuilla Sami? Subu-nokka?? Onko oma rikollinen ja rottamainen käsityskykysi mielestäsi parempi kuin normaaleilla tavallisilla ihmisillä?
P.U.H
Aloitteleva besserwisser

Niin, kirjoittelen tänne lomilla, enkä ymmärrä, että mitä minun olisi pitänyt laverrella, että saan käyttää nettiä lomilla?? Eiköhän ne lavertelijat löydy täältä foorumilta. Joku tuolla edellä kirjoitteli, että rottailu on jokamiehen velvollisuus. Aika kovaa tekstiä jopa paatuneelta syyttäjän kätyriltä. Joku Rovaniemeläinen hurjapää oli viidakkorummun mukaan muka kehunut rottailevansa täällä ja kaverit olivat kuunnelleet monttu auki ja ihmetelleet, kun joku myöntää olevansa rotta, eikä edes häpeä. No, minä en usko tuohonkaan tarinaan. Minulla on kuitenkin usko siihen, että ihmiset ovat pohjimmiltaan reiluja toisia kohtaan. Tänne kirjoittelevat ovat sairaita, eikä heitä pidä ottaa niin vakavasti. Sääliksi käy välillä, kun tekevät itsestään pellejä julkisesti ja sitten osa vielä käyttää samoja nimimerkkejä myös muilla foorumeilla. Saattaa uskottavuus kärsiä. Totuus tulee julki aikanaan ja sitten katsotaan, että osaavatko nämä otsasuoni pullottaen lääkehouruissa kirjoittavat pyytää anteeksi...Tuskin...
Vastaa Viestiin