Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1961
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Tässä jutussa on yks hyvä puoli: minkäänlaisia pillualennuksia ei annettu.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
mävaanmä
Remington Steele
Viestit: 227
Liittynyt: Pe Marras 30, 2012 10:59 am

Re: Mies poltettiin kuoliaaksi - Helsinki 2011

Viesti Kirjoittaja mävaanmä »

pate22 kirjoitti: Ti Elo 08, 2023 7:26 pm
mävaanmä kirjoitti: To Elo 03, 2023 7:12 pm
Tay77 kirjoitti: Ke Heinä 19, 2023 3:28 pm

matamimimmille: Mulla ainakin näkyy Sofia Viitanen nimellä. En ole fb-kaveri.
(En viitsi laittaa suoraa linkkiä).

mävaanmä:lle: Tätä en ymmärrä :cry: :cry: Jos henkilö on Suomessa virallisesti tuomittu murhasta, eli raa'asta rikoksesta, jossa on ihmisen henki viety lopun elämäksi, miten tällaisen henkilön pitäisi saada "elää rauhassa"? En tietysti tarkoita häiriköintiä tai muuta jossa itse syyllistyy rikokseen (esim. kunnianloukkaus)! Mutta miksi tällaisten murhaajien yleisestikin pitäisi saada jotenkin "jatkaa elämäänsä ja aloittaa alusta"? Uhrilla ja hänen mahdollisilla lähiomaisilla (kaikissa henkirikostapauksissa) ei KOSKAAN tule olemaan sitä uutta mahdollisuutta.
Ihan vaikka sen takia että nykyisessä elämässä voi olla kaikki huomattavasti paremmin kun aikaisemmin, ja nykyisessä elämässä mukanan olevat viattomat juotuvat kärsimään turhasta ihmisten uteliaisuudesta?
Kukaaan joka tietoisesti on murhaajan elämässä mukava, ei ole syytön tai viaton. Sen takia, ihan itse ovat ihmisjätteen ottaneet elämäänsä joten myös kärsikööt

Elävältä pitäisi tekijätkin polttaa, eikä heisän kanssa kaverata, tai olet samaa roskasakkia.
Ihan sama mitä sinä minusta ajattelet, ja ei en ollut enään tapahtuma-aikaan Sohvin kaveri tai tekemissä mitä nyt sillon tällön sattumalta törmättiin.
Vastaa Viestiin