Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Eldoctore
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: To Joulu 15, 2022 7:22 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Eldoctore »

Eikös sieltä koululta vois kerätä jonkun nohevan porukan, laittaa anonymiteettisuojan aka kommandopipon päähän, ja vedellä sopivan suojaisassa paikassa tän kaverin lumpiot siihen malliin et menee toivottavan lyhyen loppuelämänsä rullailemalla.
blvckdress666

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja blvckdress666 »

Ei-toivotut yhteydenotot ovat tosiaan jatkuneet tammi-helmikuusta saakka, en tiedä milloin ja miten nimimerkki ”vuokranantaja” on tilannetta seurannut mutta mukava kuulla tuo näkemyksesi tästä asiasta. Olet varmaan nähnyt teletiedot? Viestit, puhelut ja sähköpostit on minulla tallella, joista viimeisin on saapunut ihan hiljattain. Voin ne tarvittaessa välittää eteenpäin. Joka tapauksessa, tuo käsityksesi asioista ei vastaa todellisuutta. Suhde oli virhe, mutta en ole silti sitoutunut tällaiseen loppuelämäkseni. No, on varmaan sitten ryhdyttävä vain toimenpiteisiin. Toivoin tämän auttavan, mutta näköjään ei. Siellä on ties mitä asehulluja, joille kuiskutellaan kaikenlaista korvaan. Vihjailihan se, miten muutkin sitä mieltä että Mikko on liian kiltti kun ”suostuu vielä keskustelemaan kanssani”. Mä en hei mitään ”keskusteluja” oo kaivannut, enkä oo näitä tyyppejä koskaan edes tavannut mutta jotain linnavenkuloitahan nää on (jos edes pitää paikkansa). On aina vaan uudestaan ja uudestaan ottanut itse yhteyttä ja halunnut puhua ja tavata, oon tämän vuoden puolella yhteen tapaamiseen painostettuna suostunut helmikuussa. Miten tämän voi kääntää noin päin, sitä en tiedä. Se on mukava sit et tällasilla hiippareilla on mahdollisesti sun osote ja ovikoodi tiedossa :P Tää on niin sairasta paskaa minkä tuokin kommentti taas osoitti.

Noh. Jään seuraamaan tilannetta, mutta jouluihmisenä keskityn tässä seuraavaksi lomanviettoon. Oikein rauhallista joulua vain kaikille, paitsi ryöstelevälle, raiskaavalle ja murhaavalle roskasakille!
Teddybeer
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Loka 03, 2022 11:26 am

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Teddybeer »

Eldoctore kirjoitti: Ke Joulu 21, 2022 6:43 pm Eikös sieltä koululta vois kerätä jonkun nohevan porukan, laittaa anonymiteettisuojan aka kommandopipon päähän, ja vedellä sopivan suojaisassa paikassa tän kaverin lumpiot siihen malliin et menee toivottavan lyhyen loppuelämänsä rullailemalla.
Ottaen huomioon tämän kaverin 1,5 tuntia kestäneen verenvuodatuksen vuodelta 2013 niin kyllähän se kahden julman henkirikoksen suorittajalle ihan ansaittu kohtalo olisi :mrgreen:
Damaged people are dangerous - they know how to make hell feel like home :lol:
Spiraali
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2022 12:49 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Spiraali »

ex mieheni, jolla on tappotuomio. on nyt piinannut minua ja lapsiamme jo pitkään. Hän uhkailee, kiristää, stalkkaa, kontrolloi, kiusaa mm. toistuvilla yksinhuoltajuus-hakemuksilla (meillä on yhteishuoltajuus). Avioliittomme aikana hän oli hyvin väkivaltainen lopussa. Tein kerran rikosilmoituksen,mutta peruutin sen sillä hän painosti ja uhkaili niin kovasti. Suhteesta irti pääsy oli vaikea. Mies uskotteli minulle ja kavereilleen, että olen hullu. Sitten päätin vain lähteä suhteesta.Olen lukenut tätä ketjua. Nuo kommentit henkisestä epävakaudesta ja kehotus lääkkeiden ottamiseen. Ne ovat hyvin samanlaisia kuin oman ex-avopuolisoni lausunnot minusta. tyypillisiä
Kirsikkapuu
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Su Heinä 12, 2020 12:38 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Kirsikkapuu »

Kyllä tunnen Mikon. Tätä ketjua seuraa taustalla moni ihminen, jotka hänet tuntevat ja ovat tekemisissä. Enkä ole ainoa tähän keskusteluun osallistunut, joka lähinnä on kirjoittanut Mikosta. Seurasin myös sivusta tuota Mikon ja blvkdress666:n suhdetta. Ei se suhde tainnut kummallekaan osapuolelle olla helppo, mutta tänne nyt on tuotu hyvin yksipuolinen ja varsin rankasti väritetty kuva monista tapahtumista ja Mikosta.

Mikko ei halua alkaa avaamaan blvkdress666:n henkilökohtaiseksi katsomiaan asioita laajemmin täällä yleisesti, eikä edes ystävilleen. Arvostan sitä lojaaliutta, mutta olen sanonut, että hänen kannattaisi puhua suhteen tapahtumista jonkun kanssa. Tämä ei mielestäni ole se paikka, missä noita tapahtumia kannattaa alkaa puimaan. Ulkopuoliset ihmiset eivät tunne kunnolla kumpaakaan osapuolta eikä tiedä mitä kaikkea on tapahtunut ja mitä on taustalla näillä ihmisillä.

Olen käsittänyt että kumpikin teistä on kokenut suhteen lopulta vahingolliseksi. Mitä kannattaa miettiä on, että miksi te itse jatkoitte suhdetta niin pitkään. Kummallakin varmasti on taustalla omat syynsä mutta mitä ymmärsin se suhde ei ollut tasapainoinen. Vaikka välillä teillä oli hyviä aikoja niin oli sitä huonoa aika paljon. On varmasti hyvä jos ette enää ole tekemisissä keskenänne. On vähän kuin yhteydenottoa kun käy kirjoittelemassa tänne kun tietää että kumpikin tätä keskustelua lukee. Mikko kuulee meiltä tätä seuraavilta kyllä jos tänne tulee jotain. Mutta kummankin kannattaisi miettiä tuohon suhteeseen liittyviä asioita jonkun ehkä ammattilaisen kanssa jotta enää ei voisi päätyä yhtä myrskyiseen suhteeseen.

Jos teistä kumpikin saisi keskusteluapua omiin ongelmiinsa ehkä sitten teillä olisi omilla tahoillanne parempi tulevaisuus.

Parempaa ensi vuotta siis jokaiselle! :)
blvckdress666

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja blvckdress666 »

Kirsikkapuu kirjoitti: To Joulu 22, 2022 10:42 am Kyllä tunnen Mikon. Tätä ketjua seuraa taustalla moni ihminen, jotka hänet tuntevat ja ovat tekemisissä. Enkä ole ainoa tähän keskusteluun osallistunut, joka lähinnä on kirjoittanut Mikosta. Seurasin myös sivusta tuota Mikon ja blvkdress666:n suhdetta. Ei se suhde tainnut kummallekaan osapuolelle olla helppo, mutta tänne nyt on tuotu hyvin yksipuolinen ja varsin rankasti väritetty kuva monista tapahtumista ja Mikosta.

Mikko ei halua alkaa avaamaan blvkdress666:n henkilökohtaiseksi katsomiaan asioita laajemmin täällä yleisesti, eikä edes ystävilleen. Arvostan sitä lojaaliutta, mutta olen sanonut, että hänen kannattaisi puhua suhteen tapahtumista jonkun kanssa. Tämä ei mielestäni ole se paikka, missä noita tapahtumia kannattaa alkaa puimaan. Ulkopuoliset ihmiset eivät tunne kunnolla kumpaakaan osapuolta eikä tiedä mitä kaikkea on tapahtunut ja mitä on taustalla näillä ihmisillä.

Olen käsittänyt että kumpikin teistä on kokenut suhteen lopulta vahingolliseksi. Mitä kannattaa miettiä on, että miksi te itse jatkoitte suhdetta niin pitkään. Kummallakin varmasti on taustalla omat syynsä mutta mitä ymmärsin se suhde ei ollut tasapainoinen. Vaikka välillä teillä oli hyviä aikoja niin oli sitä huonoa aika paljon. On varmasti hyvä jos ette enää ole tekemisissä keskenänne. On vähän kuin yhteydenottoa kun käy kirjoittelemassa tänne kun tietää että kumpikin tätä keskustelua lukee. Mikko kuulee meiltä tätä seuraavilta kyllä jos tänne tulee jotain. Mutta kummankin kannattaisi miettiä tuohon suhteeseen liittyviä asioita jonkun ehkä ammattilaisen kanssa jotta enää ei voisi päätyä yhtä myrskyiseen suhteeseen.

Jos teistä kumpikin saisi keskusteluapua omiin ongelmiinsa ehkä sitten teillä olisi omilla tahoillanne parempi tulevaisuus.

Parempaa ensi vuotta siis jokaiselle! :)
Tunnistan kirjoitustyylistä ja tavastasi ilmaista asioita tietyt asiat. Osaat olla niin kovin kiltin, asiallisen ja fiksun oloinen ihminen. Mutta toisaalta myös ensin provokaatioilla toivomiasi reaktioita hakeva ja sitten sen jälkeen minua, jolla kuitenkin on vain adhd, ei psykoosisairautta, niin kovin mielelläsi tarvittaessa lääkitystä tarvitsevaksi epätasapainoiseksi ja sekaisin olevaksi, vähän vaikka millä tavalla hulluksi leimaava häijy ja manipulatiivinen hämmentäjä. Mikä ilmiö on kysymyksessä kun tapahtuu näin, siitä on saatavilla tietoa runsaasti…

Toisaalta allekirjoitan nuo asiat siinä mielessä, että en ole koskaan väittänytkään olevani tasapainoinen - sellainen ihminen ei alkaisi seurustelemaan kaksoismurhaajan kanssa. Sellainen henkilö ei myöskään pysyisi suhteessa siinä vaiheessa, kun on heitetty ilmoille ensimmäiset pelottelut/uhkaukset tämän itse hyvin tasapainoisen kaksoismurhaajan mahdollisesta vaarallisuudesta tätä heistä epätasapainoista osapuolta kohtaan. Kuten varmaan ymmärrät, kukaan tasapainoinen nainen ei olisi valmis olemaan tämän itse niin kovin hyvän ja kunnollisen murhamiehen seuraava uhri.

Arvostan todella syvästi tätä fiksua puoltasi ja kunnioitan näkökulmaasi. Mutta tiedän myös sen toisen puolen, joka ei ole ihan näin fiksu ja se tuleekin jo vähän esille aiemmasta kirjoituksestasi. Kumpi näistä on se todellinen sinä vai ovatko molemmat vai onko kumpikaan, siitä en mene takuuseen.

Sinulla on tuossa montakin hyvää pointtia ja olen useimmista asioista kanssasi samaa mieltä. Yhteydenotoiksi nämä kirjoitukseni voi toki tulkita, siitäkin olen samaa mieltä. Mutta tarkoitus on muu, kuin se että haluaisin pitää sinuun yhteyttä. Olet toistuvasti ottanut yhteyttä eri reittejä ja viestiesi sisällöt olen kokenut manipulatiivisiksi. Minä halusin, että se loppuu. Ikävää, että tämä asia täytyi hoitaa näin, mutta en keksinyt muuta keinoa. Olen syvästi pahoillani.

Minäkin toivon, että tätä keskustelua ei tarvitse enää jatkaa - täällä, tai missään muualla.

Toivotan sinulle hyvää ja rauhallista joulua!
Teddybeer
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Loka 03, 2022 11:26 am

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Teddybeer »

vuokrattavana kirjoitti: To Joulu 22, 2022 2:17 pm
Teddybeer kirjoitti: To Joulu 22, 2022 12:51 am ...
sivupersoona 1
A) huolestunut kansalainen
B) utelias ystävä
C) nykyinen puoliso
D) kaikki edellämainitut
E) sivupersoona nro. 109
F) botti
G) mielikuvituksesi tuote
H) muu, mikä?

Siinäpä sinulle pähkinä purtavaksi :twisted:
*pltmtxtvp*tm
Damaged people are dangerous - they know how to make hell feel like home :lol:
Aluevaltaaja
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2022 11:50 am

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Aluevaltaaja »

Spiraali kirjoitti: To Joulu 22, 2022 3:47 am ex mieheni, jolla on tappotuomio. on nyt piinannut minua ja lapsiamme jo pitkään. Hän uhkailee, kiristää, stalkkaa, kontrolloi, kiusaa mm. toistuvilla yksinhuoltajuus-hakemuksilla (meillä on yhteishuoltajuus). Avioliittomme aikana hän oli hyvin väkivaltainen lopussa. Tein kerran rikosilmoituksen,mutta peruutin sen sillä hän painosti ja uhkaili niin kovasti. Suhteesta irti pääsy oli vaikea. Mies uskotteli minulle ja kavereilleen, että olen hullu. Sitten päätin vain lähteä suhteesta.Olen lukenut tätä ketjua. Nuo kommentit henkisestä epävakaudesta ja kehotus lääkkeiden ottamiseen. Ne ovat hyvin samanlaisia kuin oman ex-avopuolisoni lausunnot minusta. tyypillisiä
Ei tähän tarvita mitään lääkärin lausuntoa, omalla kohdallani se hullu oli varsin suosittu psykopaatti mies, johon joka kohta asiasta päti ( , joku sairastava nyhtä kesäpäivää ja virvoikejuomsa tälläisen rinnalla. Copy/pastella lista vielä alla, moni ns. hullu ns. picnic tälläiseen verrattuna ja joka kohta tosiaan totta, en vain aluksi uskonut " sen pinnallisen viehätysvoiman" takia, vaikka asiasta mainitsi usea etukäteen.

Haren 20-kohtainen piirreluettelo[15]

Lipevyys ja pinnallinen viehätysvoima
Vahvalta vaikuttava omanarvontunto
Stimulaation tarve ja taipumus ikävystymiseen
Patologinen valehtelu
Petkuttaminen ja manipulointi
Katumuksen ja syyllisyydentunteen puuttuminen
Tunteiden pinnallisuus
Kovuus ja tunteettomuus, empatian puuttuminen
Loismainen elämäntyyli
Heikko käyttäytymisen kontrolli
Promiskuiteetti (sukupuolinen holtittomuus tai valikoimaton sukupuoliyhteys eri partnerien kanssa)
Varhaiset käyttäytymisongelmat
Realististen pitkän tähtäimen päämäärien puuttuminen
Impulsiivisuus
Vastuuttomuus
Kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta käyttäytymisestä
Useita lyhytaikaisia avo- tai aviosuhteita
Nuorisorikollisuus
Ehdonalaisen vapauden peruutus
Monipuolinen rikollisuus

Suhde päättyi tappoyritykseen.

Murha, surma, tappo, ei väliä. Siihen se menee.
Teddybeer
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Loka 03, 2022 11:26 am

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Teddybeer »

Kirsikkapuu kirjoitti: To Joulu 22, 2022 10:42 am Mikko kuulee meiltä tätä seuraavilta kyllä jos tänne tulee jotain.

Herra kirsikkapuu voisi esiintyä tässä ihan herrana itsenään, eikä puhua itsestään monikon kolmannessa persoonassa. Ja herra kirsikkapuu voisi myös muistaa, miksi tämä ketju on alunperin olemassa ja onko tämä kyseinen herra tällä palstalla kovin suosittu. Lisäksi herra kirsikkapuu voisi myöntää itselleen, että tätä ketjua seuraavista henkilöistä 99.9 % ei koostu ihmisistä, jotka olisivat herra kirsikkapuun läheisiä. Herra kirsikkapuun olisi syytä hyväksyä, että kirsikkapuulla ei ole tähän ketjuun ilmestyviin kommentteihin minkäänlaista kontrollia. Ja herra kirsikkapuu, on selvää että herra kirsikkapuu on ihan itse se, joka lukee täällä näitä kommentteja ja seuraa ketjua aktiivisesti. Siksi herra kirsikkapuun olisi hyvä puhua itsestään yksikön 1. persoonassa ja myöntää, että hänellä on täällä vain tämä hänen itsensä käyttämänsä profiili sekä yksi ja ainoa tietyn aseista pitävän herran nimimerkki komppaamassa hänen juttujaan. Ja herra kirsikkapuu, jätähän nyt tosissasi sitten blvckdress666 lopullisesti rauhaan niin tähän keskusteluun ei tarvitse enää palata.

Ja rouva blvckdress olisi kyllä voinut olla toivottamatta sinulle hyvää ja rauhallista joulua.
Damaged people are dangerous - they know how to make hell feel like home :lol:
Aluevaltaaja
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2022 11:50 am

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Aluevaltaaja »

Aluevaltaaja kirjoitti: To Joulu 22, 2022 10:39 pm
Spiraali kirjoitti: To Joulu 22, 2022 3:47 am ex mieheni, jolla on tappotuomio. on nyt piinannut minua ja lapsiamme jo pitkään. Hän uhkailee, kiristää, stalkkaa, kontrolloi, kiusaa mm. toistuvilla yksinhuoltajuus-hakemuksilla (meillä on yhteishuoltajuus). Avioliittomme aikana hän oli hyvin väkivaltainen lopussa. Tein kerran rikosilmoituksen,mutta peruutin sen sillä hän painosti ja uhkaili niin kovasti. Suhteesta irti pääsy oli vaikea. Mies uskotteli minulle ja kavereilleen, että olen hullu. Sitten päätin vain lähteä suhteesta.Olen lukenut tätä ketjua. Nuo kommentit henkisestä epävakaudesta ja kehotus lääkkeiden ottamiseen. Ne ovat hyvin samanlaisia kuin oman ex-avopuolisoni lausunnot minusta. tyypillisiä
Ei tähän tarvita mitään lääkärin lausuntoa, omalla kohdallani se hullu oli varsin suosittu psykopaatti mies, johon joka kohta asiasta päti ( , joku sairastava nyhtä kesäpäivää ja virvoikejuomsa tälläisen rinnalla. Copy/pastella lista vielä alla, moni ns. hullu ns. picnic tälläiseen verrattuna ja joka kohta tosiaan totta, en vain aluksi uskonut " sen pinnallisen viehätysvoiman" takia, vaikka asiasta mainitsi usea etukäteen.

Haren 20-kohtainen piirreluettelo[15]

Lipevyys ja pinnallinen viehätysvoima
Vahvalta vaikuttava omanarvontunto
Stimulaation tarve ja taipumus ikävystymiseen
Patologinen valehtelu
Petkuttaminen ja manipulointi
Katumuksen ja syyllisyydentunteen puuttuminen
Tunteiden pinnallisuus
Kovuus ja tunteettomuus, empatian puuttuminen
Loismainen elämäntyyli
Heikko käyttäytymisen kontrolli
Promiskuiteetti (sukupuolinen holtittomuus tai valikoimaton sukupuoliyhteys eri partnerien kanssa)
Varhaiset käyttäytymisongelmat
Realististen pitkän tähtäimen päämäärien puuttuminen
Impulsiivisuus
Vastuuttomuus
Kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta käyttäytymisestä
Useita lyhytaikaisia avo- tai aviosuhteita
Nuorisorikollisuus
Ehdonalaisen vapauden peruutus
Monipuolinen rikollisuus

Suhde päättyi tappoyritykseen.

Murha, surma, tappo, ei väliä. Siihen se menee.
Eilen illalla soitti kuitenkin yksi ystäväni ja kertoi nähneensä, että ex ukkoni naama on kuin pandalla, eli molemmat silmät ja nenä mustana. Asiasta enempää tietämättä epäilen, että hän on ehkä kompastunut nakkarijonossa ja satuttanut naamansa johonkin. Jos tuo pieni onnettomuus on saanut hänet häviämään elämästäni, niin siunattu onnettomuus ja kiitos kohtalolle joka siihen johti. Täällä onkin nyt pitkästä aikaa onnellinen nainen ja pannukin yhä vielä kuumana.
dippainssi
Theo Kojak
Viestit: 1106
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Tämä tekijä on kyllä täysipäinen kusipää.
Allahia ei ole olemassa.
Avatar
K.O
Frank Drebin
Viestit: 395
Liittynyt: To Heinä 30, 2020 9:49 am

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja K.O »

dippainssi kirjoitti: Pe Joulu 30, 2022 2:47 pm Tämä tekijä on kyllä täysipäinen kusipää.
Täällä uhrin siskon kertomaa kyseisestä kusipäästä:
https://www.is.fi/perhe/art-2000009291161.html

Siskosten painajainen
Siskokset ja toistensa parhaat ystävät Elisa, 17, ja Sara, 16, lähtivät viettämään iltaa tuttavan asunnolle Espoon Kauklahdessa. Vain toinen heistä selvisi siitä yöstä elossa.

Tuotu esiin uutisen otsikko ja reilu rivillinen tekstiä
-NILS-
TheFirstFate1
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: Ti Maalis 16, 2021 11:25 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja TheFirstFate1 »

Ajatella että hänkin vapautuu noin 4 vuoden kuluttua
Mikäs pahan tappais...?
Scum
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: To Huhti 29, 2021 3:38 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja Scum »

Mitäs vittua täällä tapahtuu?

Onko tämä syöpäkasvain oikeasti päästetty avotaloon ja kulkee oikein internetissä aukomassa päätään?

Teeppä runkkari kerran eläessäs miehen työ ja tapa ittes.
dippainssi
Theo Kojak
Viestit: 1106
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Mies ja nainen surmattu Kauklahdessa - Espoo 3.2.2013

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Kirsikkapuu kirjoitti: Ma Joulu 19, 2022 10:51 am On villiä kirjoittelua täällä. Jos tämä Mikko on tehnyt jotain konkreettista, niin jokainen voi valita, kenen seurassa on. Ja jos on jotain rikollista tehnyt, niin kai näistä on tehty viranomaisille ilmoituksia?
En kauheasti anna painoarvoa exän kirjoittelulle koska noin valtavalle katkeruudelle voi olla monia muitakin syitä kuin hänen versionsa. Ei ihan tasapainoiselta vaikuta tuo nainenkaan. Jos on nisteillyt ennenkin, niin mistä täällä kukaan tietää, nisteileekö nytkin
Sun kirjoituksissa on epäloogisuuksia.

Mikko (kuka liekään?) on surmaaja ja idiootti.
Jos on tuollaista tehnyt ja huumeitakin käyttänyt, niin ei tarvitse tuntea henkilökohtaisesti, tietääkseen em. asiat.
Allahia ei ole olemassa.
Vastaa Viestiin