Oulun Rajakylän palkkamurha 23.2.2013

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
sushie
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ti Huhti 09, 2013 5:37 pm

Re: Taksikuski surmattiin Oulussa 23.2.2013

Viesti Kirjoittaja sushie »

Kalevan liveseurannastahan selvisi miten tämä murhaaja on saatu kiinni

Asianajaja Eriksson palaa jälleen toiseen rikosepäilyyn. Milloin tämä väitetty rikos olisi sattunut, häneltä kysytään. Siikajokisen mukaan 2011 keväällä. Siikajokisen mukaan tämä rikos oli syy, jolla häneen kohdistuvat poliisin pakkotoimet perusteltiin kun hänet otettiin kodistaan kiinni. Toisin sanoen häntä ei tultu pidättämään Revonlahdelta murhaepäilyn vuoksi, vaan tämän toisen rikoksen vuoksi. Hänen taskustaan löytyi tuolloin lappu, jossa oli oululaismiehen nimi.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8260
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Taksikuski surmattiin Oulussa 23.2.2013

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Mitäköhän toi nyt tarkoittaa ettei saanut ääntään kuulluksi? Oliks sillä suukapula? Vai eikö se saanut kerrotuksi sitä kuinka kunjakasta on murhauttaa ex vaimon uusi mies kotoisessa kulttuurissaan? Varmaan Dashi onkin oikeudessa vain rasistien väärentämien todisteiden takia, ja rasistinen oikeus pätkäsee elinkautisen.
Siinähän toi on oikeassa et samalla tavalla almanakka kuluu oli sitä sitten siviilissä tai kivitalossa, mutta helvetin paljon mukavammalta tuntuu seurata almanakan kulumista siviilissä. Kaitpa sekin parin vuoden jälkeen sen tajuaa.
Tuskin nuppien mahdollinen tutkiminen tulee muuttamaan odotettavissa olevia elinkautisia muuksi.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
muovikelmu

Re: Taksikuski surmattiin Oulussa 23.2.2013

Viesti Kirjoittaja muovikelmu »

deofra kirjoitti:Vissiin tuossa haetaan jonkin sortin UB:n tai vastaavan velanmaksumotiivia. Oli kuulemma uhri velkaa 10 000€ "eräälle järjestölle" (huhupuheen mukaan).
Deofra.. Turhaan heittelet tuollaista huhupuhetta täällä, jolla ei ole minkäänlaista totuutta. Naurettavaa edes, että tuollaista kirjoitat! Uhri oli ihan työssä käyvä VELATON ja erittäin pidetty mies.. jokaisessa piirissä.
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3727
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Taksikuski surmattiin Oulussa 23.2.2013

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

kakkosurpo kirjoitti: Tuskin nuppien mahdollinen tutkiminen tulee muuttamaan odotettavissa olevia elinkautisia muuksi.
Niin. Yleinen tyhmyys ei liene lieventävä asianhaara.
Vituttaa vaan kun nämäkin joskus jo 12 v jälkeen lampsivat ulos.

Tossa yhdessä kuvassa Dashi oli käärinyt oikean käden hihaa auki niin että joku "kuva" näkyi.
Kuuluuko Dashti johonkin "mamu"-liigaan?
Ainakin pitseria-verosotkuja (kuten niillä usein on) löytyy.
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
P.U.H
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: La Helmi 05, 2011 12:23 am

Re: Taksikuski surmattiin Oulussa 23.2.2013

Viesti Kirjoittaja P.U.H »

Bobby D:
"Minä olen rehellinen, kunnianhimoinen ja selkäsuorainen mies. En pelkää mitään. Tulin vapaaehtoisesti Ouluun. Jos minut vapautetaan, lähden hoitoon. Jos minut tuomitaan, hyväksyn tuomion ja hyväksyn tappioni. Helppo lusia. Jokaiselle käy sama kello. Olit vankilassa eli vapaa. Kipu on väliaikainen, kunnia on ikuista. Minä olen syytön."

Aika paksua tuubaa tyyppi laskettelee ihan alusta loppuun. Seurakaverin kertomana pelkäsi iskuja niin paljon, että pukeutui harjoituksiinkin naisten ja lasten käyttämiin suojuksiin. Samoin väitti "uhrin" käyttäneen kirvestä ja pelänneen häntä torinrannan kohtaamisessa, vaikka juttu mennyt oikeasti ihan toisin päin. Ilmeisesti B.D sai samalla sen verran pahasti turpiinsa, että päätti palkata jonkun toisen hoitelemaan "menetettyä kunniaansa".
Patologinen valehtelija ja pelkuri. Siinä hyvät eväät helppoon lusimiseen.
Satunnainen
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2010 10:55 pm

Re: Taksikuski surmattiin Oulussa 23.2.2013

Viesti Kirjoittaja Satunnainen »

Toivotaan, että uhri ja nuo paskiaiset törmäävät vielä joskus jossain ja oikeus voittaa. Nyt oikeus ei tuossa voi voittaa millään ainakaan Suomessa.
Helposti on uhri ollut tuossa yllätettävissä, kun selän takaa lyödään puukkoa.
muovikelmu

Re: Taksikuski surmattiin Oulussa 23.2.2013

Viesti Kirjoittaja muovikelmu »

Mikä tää toinen rikos on mistä siikajokista epäillään..? Sehän on paljon kerennyt tekemään, vaikka vaimo raskaana, yms.
tinakenkätyttö
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Su Maalis 20, 2011 12:17 am

Re: Taksikuski surmattiin Oulussa 23.2.2013

Viesti Kirjoittaja tinakenkätyttö »

muovikelmu kirjoitti:Mikä tää toinen rikos on mistä siikajokista epäillään..? Sehän on paljon kerennyt tekemään, vaikka vaimo raskaana, yms.
Sama minunkin mieltäni vaivaa..!

Olen erinäisiä kertoja siikajokisen tavannut eri juottoloiden ovilla, kun hän on portsarina työskennellyt ja aina ollut hyvin ystävällinen ja miellyttävä, ainakin näin naisihmistä kohtaan. Olin suorastaan järkyttynyt, kun sain kuulla hänen olevan tämän teon takana. Vitsaili ja rupatteli mukavia aina.

Ja minun korviini ei ole kuulunut juorua tuosta hänen aiemmasta teostaan, vaikka Raahesta lähtöisin olenkin ja kavereita siellä vielä asuu paljonkin. Samaa ikäluokkaa olen myös.

"Erikssonin mukaan piirit ovat Raahessa pienet ja siikajokisen toinen rikosasia on ollut alueella yleisesti tiedossa." (Kalevan liveseuranta oikeudesta)
"..ei, ei, en sitä salaa, näillä teillä loppuun palaa, tinakenkäni on sulaa laavaa.."
deofra
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:00 pm

Re: Taksikuski surmattiin Oulussa 23.2.2013

Viesti Kirjoittaja deofra »

muovikelmu kirjoitti:
deofra kirjoitti:Vissiin tuossa haetaan jonkin sortin UB:n tai vastaavan velanmaksumotiivia. Oli kuulemma uhri velkaa 10 000€ "eräälle järjestölle" (huhupuheen mukaan).
Deofra.. Turhaan heittelet tuollaista huhupuhetta täällä, jolla ei ole minkäänlaista totuutta. Naurettavaa edes, että tuollaista kirjoitat! Uhri oli ihan työssä käyvä VELATON ja erittäin pidetty mies.. jokaisessa piirissä.
En siis tarkoittanut että tämä olisi totta, vaan tämä on tuon mystisen hakkeroijan motiivi, ainakin näin Dashtin puolustus vihjailee. Itse en tunne uhria enkä voi sanoa mitään hänen mahdollisista veloistaan.

Velka, tai siis sen mahdollisuus, oli mainittu myös esitutkintamateriaalissa.

edit: termejä korjattu
muovikelmu

Re: Taksikuski surmattiin Oulussa 23.2.2013

Viesti Kirjoittaja muovikelmu »

tinakenkätyttö kirjoitti:
muovikelmu kirjoitti:Mikä tää toinen rikos on mistä siikajokista epäillään..? Sehän on paljon kerennyt tekemään, vaikka vaimo raskaana, yms.
Sama minunkin mieltäni vaivaa..!

Olen erinäisiä kertoja siikajokisen tavannut eri juottoloiden ovilla, kun hän on portsarina työskennellyt ja aina ollut hyvin ystävällinen ja miellyttävä, ainakin näin naisihmistä kohtaan. Olin suorastaan järkyttynyt, kun sain kuulla hänen olevan tämän teon takana. Vitsaili ja rupatteli mukavia aina.

Ja minun korviini ei ole kuulunut juorua tuosta hänen aiemmasta teostaan, vaikka Raahesta lähtöisin olenkin ja kavereita siellä vielä asuu paljonkin. Samaa ikäluokkaa olen myös.

"Erikssonin mukaan piirit ovat Raahessa pienet ja siikajokisen toinen rikosasia on ollut alueella yleisesti tiedossa." (Kalevan liveseuranta oikeudesta)
Mitähän tuolla Rajakylässä oikeasta on tapahtunut tuonna yönä? Ainut kuka tästä on kertonut ja tietää on tekijä, joka on muuttanut tarinaansa ties kuinka monta kertaa, valehdellut ihan jokaiselle ja vielä tosipaikan tullen luikertelee vastuustaan? Tätäkö pitäisi uskoa? "Ajattelin soittaa uhrille ambulanssin", kuhan ekana puukotin takaapäin, "en tarkoittanut tappaa". Uskooko tätä kukaan? Edes avovaimo? Sukulaiset (sisko), joka S:n pidätyksen jälkeen kertoi, että se on paras isoveli ikinä.. siis oikeesti?

Mikä sai pikkukylän miehen, jolla vaimo raskaana tappamaan tuntemattoman pidetyn oululaismiehen? Ois kiva tietää se oikea syy. Raha?
muovikelmu

Re: Taksikuski surmattiin Oulussa 23.2.2013

Viesti Kirjoittaja muovikelmu »

Uudessa Alibissa palkkamurhan toteuttaneen siikajokisen nimi, tekovälineestä kuva, surmapaikalta kuvia, ym.
muovikelmu

Re: Taksikuski surmattiin Oulussa 23.2.2013

Viesti Kirjoittaja muovikelmu »

Rajakylän palkkasurmasta syytetyt mielentilatutkimukseen
Oulun käräjäoikeus on päättänyt, että se lähettää vuonna 1989 syntyneen siikajokisen miehen ja Bobby Dashtin mielentilatutkimukseen.

Siikajokista syytetään murhasta. Dashtia syytetään yllytyksestä murhaan. Syyttäjä väittää, että Dashti lupasi siikajokiselle miehelle useiden kymmenien tuhansien eurojen palkkion vuonna 1979 syntyneen oululaismiehen murhasta.

Oululaismies löydettiin surmattuna rajakyläläisen kerrostalon rappukäytävästä viime helmikuussa. Hänet surmattiin hedelmäveitsellä.

Siikajokinen mies on myöntänyt surmanneensa hänet, mutta hän pitää rikostaan tappona. Dashti puolestaan on kiistänyt olevansa surmaan millään lailla osallinen.

Oulun käräjäoikeus katsoo tänään antamassaan välituomiossa, että siikajokinen mies on menetellyt syytteessä kuvatulla tavalla. Se toteaa myös, että Dashti on saanut siikajokisessa miehessä toiminnallaan aikaan päätöksen henkirikoksen tekemisestä.

”Asiassa on tullut luotettavalla tavalla selvitetyksi, että Dashti on menetellyt syytteen teonkuvauksen kuvatulla tavalla ja taivuttanut (siikajokisen) tahalliseen rikokseen”.

Käräjäoikeus arvioi miehen tekoja oikeudellisesti vasta lopullisessa tuomiossaan, joka saadaan mielentilatutkimusten valmistuttua. Siihen menee aikaa arviolta muutama kuukausi.
Näin sitä pitkitetään tuomion julistamista..
deofra
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:00 pm

Re: Taksikuski surmattiin Oulussa 23.2.2013

Viesti Kirjoittaja deofra »

Pollatutkimus voi olla iha aiheellinenki ainaki tuon tekijän osalta. Joku jossaki naksahtanu, ku moiseen ryhtyny ihan tuosta noin vaan, täysin aikaisemman luonteensa ja tapojensa vastaisesti. Lapsi tulossa ja velaton, huumeidenkäyttökin vaan huhuja, ei oikeudessa mainittu ollenkaan. Tarjottu rahasummaki on säälittävä moisesta teosta. Se että onko naksahtanu päässä semmosessa paikkaa et syyntakeeton tai "varttihullu" ois, onki sitte iha eri juttu. Kaikki mielentilahäiriöt ja persoonallisuushäiriöthän ei alenna tuomiota.
potnapekka
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Ti Touko 08, 2007 10:00 am

Re: Taksikuski surmattiin Oulussa 23.2.2013

Viesti Kirjoittaja potnapekka »

Molemmat olivat täysissä sielun ja ruumiin voimissa=elinkautinen kutsuu molempia.
deofra
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:00 pm

Re: Taksikuski surmattiin Oulussa 23.2.2013

Viesti Kirjoittaja deofra »

potnapekka kirjoitti:Molemmat olivat täysissä sielun ja ruumiin voimissa=elinkautinen kutsuu molempia.
Onko tästä jotain tietolähdettä olemassa vai mutua vaan? Oon koittanu seurata uutisia mutten oo löytäny tuloksia.
Vastaa Viestiin