Ville Suomalaisen murha, Ylistaro 09/2013

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Kuunsirppi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 141
Liittynyt: To Helmi 25, 2010 12:34 am

Re: Verinen mies löydettiin kuolleena Ylistarosta 25.9.2013

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Tässä yksi linkki:

http://onesweet-bite.blogspot.fi/2013/0 ... yttaa.html

Keskusteluosiossa nuorempi epäilty kirjoittaa sekopäisiä juttuja. Kirjoitus on elokuulta. Miksi kukaan ei ole vienyt tätä sairasta ihmistä hoitoon? Näiden kanssa odotetaan aina niin kauan, että sattuu jotain vakavaa. Niin kävi tässäkin. Mutta sympatioita ei heru, ei todellakaan vaikka syyt murhaan olisivat mitä tahansa.
030366
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Pe Loka 10, 2008 10:30 pm

Re: Verinen mies löydettiin kuolleena Ylistarosta 25.9.2013

Viesti Kirjoittaja 030366 »

Ymmärsinköhän Facebookia selailemalla oikein, että tämä Dani on Jari Häkin poikapuoli? Sen tiedän, että Jari on uhrin entinen isäpuoli :roll:
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1267
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Verinen mies löydettiin kuolleena Ylistarosta 25.9.2013

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Vanhempi epäilty hehkuttaa FB:ssä juuri alkanutta lomaa ja että viettää mahdollisimman paljon aikaa lasten kanssa. Kai entisen poikapuolen murhaamisenkin voi tähän kategoriaan laskea... :roll: Vihaks pistää!
Avatar
vandaali
Nikke Knakkertton
Viestit: 155
Liittynyt: To Helmi 12, 2009 4:39 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Verinen mies löydettiin kuolleena Ylistarosta 25.9.2013

Viesti Kirjoittaja vandaali »

Kun noiden teosta epäiltyjen profiileja ja juttuja katselee niin onpa taas niin pikkukylän sisäsiittoisenoloista hommaa. Ei ole paljon kouluja käyty eikä varmaan Ylistaron ulkopuolellakaan aikaa vietetty. On oikeen isot Suomi-leijonat kaulassa ja ollaan niin äijää ja kovista mut sit pikkujutun takia pistetään nuori kundi kylmäks. Kohta on varmaan tekijöillä UB:n liivit niskassa ja sit ollaan vielä "kovempia"..oikeen vittu periferian junttikuninkaita saatana :twisted:
Atlanta
Adrian Monk
Viestit: 2565
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 1:46 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Verinen mies löydettiin kuolleena Ylistarosta 25.9.2013

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Onhan se hyvä olla äijää ja junttikuningasta olevinaan. Mutta nuoren pojan tappaminen kahteen pekkaan on raukkista. J a yleensäkin kenenkään tappaminen. Luuliko nousevansa nyt oikein pelätyksi hemmoksi kotikulmillaan? Ilmeisesti.
Ei ole varmaankaan helppoa olla tekijöitten omainen. Hekin saavat osansa, vaikka ovat syyttömiä tapahtuneeseen. Mutta sen mitä minulla on kokemusta, kyllä he omiaan puolustavat. Keksivät vaikka mitä syyksi.
Montakohan henkirikosta on tässä maassa jäänyt pimeäksi juuri sen vuoksi, että tekijän omaiset eivät koskaan puhu, eivät anna läheistään ilmi?

Ja osanottoni uhrin omaisille!
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Nönnöpupu
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Ke Elo 17, 2011 6:54 am

Re: Verinen mies löydettiin kuolleena Ylistarosta 25.9.2013

Viesti Kirjoittaja Nönnöpupu »

Kammottava rikos ja kammottava varsinkin tämä vanhempi tekijä. Jos nuoremman tekijän (tai siis epäiltyjähän ovat molemmat vielä virallisesti..) kommentit netissä pitävät paikkaansa niin jonkun olisi pitänyt olla sen pienen pojan apuna lapsena. Ehkä tätäkään tekoa ei olisi tapahtunut sitten. Itsehän hän on nyt teostaan vastuussa, mutta kyllä siinä kasvattajat saavat miettiä olisiko voitu tehdä enemmän.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8230
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Verinen mies löydettiin kuolleena Ylistarosta 25.9.2013

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Jos tää joku kosto oli niin mitä siinä kostettiin?
Oliks kosto siitä kun joku Tarja veteli turpaan tän Ylkäsen mutsia?
Piilohomot on in.
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

Verinen mies löydettiin kuolleena Ylistarosta 25.9.2013

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Copenhagen kirjoitti:....huhujen mukaan tää nuorempi on ennenkin yrittänyt uhrin tappaa autollansa.
Tämän Danin FB-sivuilla on ainakin kuva romuttuneesta autosta ja kommenteista saa selville, että uhri on ollut hanttarin paikalla onnettomuuden sattuessa (ilmeisesti huhtikuussa).

"Dani Ylkänen
suomalainen istui apparilla ku auto meni lunariin
12. huhtikuuta kello 0:46"

"Dani Ylkänen
en verä mut oltiin villen kans tulos lapualta härmään sit piti mennä kouluun. ja ville käski kysyä
12. huhtikuuta kello 0:59"
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Avatar
Scruffy
Martin Riggs
Viestit: 648
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2013 8:19 pm

Re: Verinen mies löydettiin kuolleena Ylistarosta 25.9.2013

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

Kuunsirppi kirjoitti:Tässä yksi linkki:

http://onesweet-bite.blogspot.fi/2013/0 ... yttaa.html

Keskusteluosiossa nuorempi epäilty kirjoittaa sekopäisiä juttuja. Kirjoitus on elokuulta. Miksi kukaan ei ole vienyt tätä sairasta ihmistä hoitoon? Näiden kanssa odotetaan aina niin kauan, että sattuu jotain vakavaa. Niin kävi tässäkin. Mutta sympatioita ei heru, ei todellakaan vaikka syyt murhaan olisivat mitä tahansa.
Pistetään tuo avautuminen tähän ihan siltä varalta että bittiavaruus korjaa omansa.
dani angermann11. elokuuta 2013 19.08

hei tyttö kuuntele mua minäkin oon harrastanu viiltämistä kun muakin masentaa oon kokenu pelkästään koko elämäs paskaa pienenä isä yritti tappaa mua yritti hukuttaa tiputtaa parvekkeelta olin tuoloin 1vuoden vanha täytin sitten 2v isä pisti mun ohimolle pistoolin ja meinas tappaa mut sitte se ei kuitenkaa painanu liipaisinta no olin sitten 2,5ikäinen niin isä yritti hukuttaa mua 15kertaa sitten äiti eros siitä onneksi ja mä nään nuista tapahtumista unia aika palion mua ahdistaa mua on koulukiusattu koulussa vihaan itteeni ja kun täytin 16 mun tyttöystävä kuoli ja syytän itteeni siitä vaikkei se oo mun syy mutta riideltiin sen kans ja viimeisin puhelu ennenku se kuoli se sano vihaavani mua ja sitten se kuoli autoonnettomuudessa sen jälkeen ahristuin enenmän ja masennuin oon kokeilu aika monesti itsemurhaa mutten oo onnistunu kun kaveri on aina kerinny elvyttään mua ahristaa ja masentaa kun oon kokenu niin palion paskaa ja kun mutsil ja isäpuolel on nii palio toiveita mitä ne haluais minust mut oon tuottanu koko elämäni aikaa vaan pettymystä kaikille. en vaa toivo sulle mitään pahaa haluaisin että alkaisit puhumaan mulle että minkä takia sulla on niin paha olo ? en halua että satutat ittiäs lisää koska se sattuu minuunki ja minä välitän susta vaikkei tunneta ethän satuta enää ittiäs vaan alkaisit puhua mulle joohan ?
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
Hauki
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 9:13 am

Re: Verinen mies löydettiin kuolleena Ylistarosta 25.9.2013

Viesti Kirjoittaja Hauki »

Kuunsirppi kirjoitti:Tässä yksi linkki:

http://onesweet-bite.blogspot.fi/2013/0 ... yttaa.html

Keskusteluosiossa nuorempi epäilty kirjoittaa sekopäisiä juttuja. Kirjoitus on elokuulta. Miksi kukaan ei ole vienyt tätä sairasta ihmistä hoitoon? Näiden kanssa odotetaan aina niin kauan, että sattuu jotain vakavaa. Niin kävi tässäkin. Mutta sympatioita ei heru, ei todellakaan vaikka syyt murhaan olisivat mitä tahansa.
Keskusteluosion kirjoitus vaikuttaisi kirjoitustyyliltään, lähinnä skitsofreniasta tai muusta psykoosisairaudesta kärsivän kirjoitukselta. Rankat kokemukset voivat kuitenkin hyvin olla totta tai todeksi koettuja.
Avatar
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1392
Liittynyt: Su Huhti 20, 2008 4:03 pm

Verinen mies löydettiin kuolleena Ylistarosta 25.9.2013

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
Meredith
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: Su Huhti 14, 2013 3:23 pm

Re: Verinen mies löydettiin kuolleena Ylistarosta 25.9.2013

Viesti Kirjoittaja Meredith »

Hauki kirjoitti:
Kuunsirppi kirjoitti:Tässä yksi linkki:

http://onesweet-bite.blogspot.fi/2013/0 ... yttaa.html

Keskusteluosiossa nuorempi epäilty kirjoittaa sekopäisiä juttuja. Kirjoitus on elokuulta. Miksi kukaan ei ole vienyt tätä sairasta ihmistä hoitoon? Näiden kanssa odotetaan aina niin kauan, että sattuu jotain vakavaa. Niin kävi tässäkin. Mutta sympatioita ei heru, ei todellakaan vaikka syyt murhaan olisivat mitä tahansa.
Keskusteluosion kirjoitus vaikuttaisi kirjoitustyyliltään, lähinnä skitsofreniasta tai muusta psykoosisairaudesta kärsivän kirjoitukselta. Rankat kokemukset voivat kuitenkin hyvin olla totta tai todeksi koettuja.
Kirjoitustyyli vaikuttaa lähinnä lukihäiriöiseltä. :lol: Tai oikeastaan siltä että noissa "hukutustouhuissa" jäänyt aivot vähälle hapelle ja tulos on tämä.
En sano että pojan tarinoinnit olisivat tarua, apuahan jokatapauksessa poika olisi tarvinnut jo pienenä.
Ei ole mitään kätkettyä, mikä ei tulisi ilmi,
eikä salattua, mikä ei paljastuisi ja tulisi tietoon. Luuk. 8:17
Avatar
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1443
Liittynyt: To Touko 20, 2010 8:28 pm

Re: Verinen mies löydettiin kuolleena Ylistarosta 25.9.2013

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Sanomalehti Ilkka tänään:

""Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeudessa esitetään tänään vangittavaksi kahta miestä Ylistarossa tehdystä surmasta.

Toinen epäillyistä miehistä on jo päätetty vangita. Toisen vangitsemista käsitellään parhaillaan.

Oikeudenkäynti liittyy 19-vuotiaan ylistarolaismiehen kuolemaan. Nuori mies löytyi kuolleena tiistai-iltana. Poliisi tutkii kuolemaa murhana.

Poliisilla on ollut kiinniotettuina alle kymmenen henkilöä. Rikoskomisario Esa Uusi-Kakkuri sanoo, että tapaus on hyvin erikoinen. Toisaalta tutkintaa auttaa se, että rikos paljastui nopeasti. Poliisi pääsi tuoreille jäljille.

Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeus käsittelee asiaa suljetuin ovin tutkinnallisiin syihin vedoten. Samasta syystä kummankin miehen vangitsemisistunto pidetään erikseen eli epäillyt pidetään erillään toisistaan."


Tuo nyt vangittu on lehtikuvan perusteella se nuorempi.

Toisessa vangitsemisoikeudenkäynnissä vangittiin toinen, keski-ikäinen mies.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 59963.html

Ote: "Epäiltyjä esitti vangittaviksi tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Esa Uusi-Kakkuri.
Uusi-Kakkurin mukaan juttu on selvitetty pääosin. Hän kuvailee tapausta poikkeukselliseksi sen vaikuttimien perusteella."

Molemmat miehet vangittiin todennäköisin syin epäiltyinä murhasta. Syytteen nostamisen takarajaksi määrättiin 17. tammikuuta. 2014.
Viimeksi muokannut Toripolliisi, Pe Syys 27, 2013 4:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
..saapa nähä..
Meredith
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: Su Huhti 14, 2013 3:23 pm

Re: Verinen mies löydettiin kuolleena Ylistarosta 25.9.2013

Viesti Kirjoittaja Meredith »

Mistähän syystä poliisilla oli heti tiedossa epäillyt? Mitkä seikat vaikuttaneet tähän?
Vai olenko vain missanut jotain olennaista tässä välissä? :D
Ei ole mitään kätkettyä, mikä ei tulisi ilmi,
eikä salattua, mikä ei paljastuisi ja tulisi tietoon. Luuk. 8:17
030366
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Pe Loka 10, 2008 10:30 pm

Re: Verinen mies löydettiin kuolleena Ylistarosta 25.9.2013

Viesti Kirjoittaja 030366 »

Eikös siinä aiemmassa huhussa mainittu, että tuo Danin ryttäämä auto olisi ollut Villen auto ja Ville on autonsa mälläämisen vienyt käräjille tms ja tätä Dani olisi nyt kostanut. Huom! Tämä on siis huhu, mutta antaisi jonkinlaisen motiivin. Mitättömän, mutta kuitenkin. Tuo isäpuoli taas on uhkaillut Villeä ennenkin (on poliisin tiedossa), joten hänen osuuttaan en ihmettele ollenkaan.
Vastaa Viestiin