18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
KrNy
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: To Marras 22, 2012 8:29 am

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja KrNy »

Jossain olin näkevinäni tämän tyttö J:n kuvan, jossa oli Villen muistokynttilämeri, ja tässä teksti tyyliin, että "lepää rauhassa rakas ystäväni". Kuitenkin sain sen käsityksen kuvan tekstin perusteella, että olisivat olleet ystäviä, tiedä sitten. Ja edelleen kysäisen, että minkä pitunen epäilty noin luonnossa on? Täällä käsittääkseni oli myös ihmisiä, jotka hänet tunsi/tiesi..
"Tämä tyttö J",ei ollut J vaan täälläkin puhuttu E. Siis kenen kuva kynttilämeren luona oli... Teksti minkä itse olen nähnyt menee näin: "hyvää matkaa Rakas<3"
KEK
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Su Marras 24, 2013 8:07 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja KEK »

KrNy kirjoitti:
Jossain olin näkevinäni tämän tyttö J:n kuvan, jossa oli Villen muistokynttilämeri, ja tässä teksti tyyliin, että "lepää rauhassa rakas ystäväni". Kuitenkin sain sen käsityksen kuvan tekstin perusteella, että olisivat olleet ystäviä, tiedä sitten. Ja edelleen kysäisen, että minkä pitunen epäilty noin luonnossa on? Täällä käsittääkseni oli myös ihmisiä, jotka hänet tunsi/tiesi..
"Tämä tyttö J",ei ollut J vaan täälläkin puhuttu E. Siis kenen kuva kynttilämeren luona oli... Teksti minkä itse olen nähnyt menee näin: "hyvää matkaa Rakas<3"
En tarkoittanut tuota kuvaa joka kynttilöiden kanssa oli, enkä tyttöä E.. Nämä tytöt saa mun mielestä jättää tämän jälkeen rauhaan..
KrNy
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: To Marras 22, 2012 8:29 am

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja KrNy »

KEK kirjoitti:
KrNy kirjoitti:
Jossain olin näkevinäni tämän tyttö J:n kuvan, jossa oli Villen muistokynttilämeri, ja tässä teksti tyyliin, että "lepää rauhassa rakas ystäväni". Kuitenkin sain sen käsityksen kuvan tekstin perusteella, että olisivat olleet ystäviä, tiedä sitten. Ja edelleen kysäisen, että minkä pitunen epäilty noin luonnossa on? Täällä käsittääkseni oli myös ihmisiä, jotka hänet tunsi/tiesi..
"Tämä tyttö J",ei ollut J vaan täälläkin puhuttu E. Siis kenen kuva kynttilämeren luona oli... Teksti minkä itse olen nähnyt menee näin: "hyvää matkaa Rakas<3"
En tarkoittanut tuota kuvaa joka kynttilöiden kanssa oli, enkä tyttöä E.. Nämä tytöt saa mun mielestä jättää tämän jälkeen rauhaan..
Asia selvä,ymmärsin aiemman viestisi väärin :wink: Minun mielestäni myös nuo tytöt voi sulkea pois tästä ketjusta kokonaan :!:
Kaikki selviää ajallaan,toivon ja uskon niin.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Lumipallo1234 kirjoitti: Ja veikkaisin että D on sen 190cm.
Oletko tavannut henk. kohtaisesti? Tuo kuva nimittäin antaa ymmärtää, että on huomattavasti pidempi, kuin 190.
KEK kirjoitti:
En tarkoittanut tuota kuvaa joka kynttilöiden kanssa oli, enkä tyttöä E.. Nämä tytöt saa mun mielestä jättää tämän jälkeen rauhaan..
Olisi pitänyt jättää jo aikaa sitten. Ja edelleen jauhetaan heistä.
Lumipallo1234
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: La Marras 23, 2013 10:53 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Lumipallo1234 »

Muutamasti tavannut kyseisen ihmisen kyllä. Ja on aavistuksen Villeä pidempi.
KEK
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Su Marras 24, 2013 8:07 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja KEK »

WalkingDisaster kirjoitti:
Lumipallo1234 kirjoitti: Ja veikkaisin että D on sen 190cm.
Oletko tavannut henk. kohtaisesti? Tuo kuva nimittäin antaa ymmärtää, että on huomattavasti pidempi, kuin 190.
Olen samaa mieltä WalkingDisasterin kanssa, vaikuttaa pidemmältä kuin 190cm.. ellei nuo ovet ole sitten todella matalia?
Samuli
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: To Marras 22, 2012 11:43 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Tervetuloa liebesti! :P Ei ollut yhtään OT, asiat on voineet edetä juuri noin. Rajua se rakkaus voi tuossa iässä näköjään olla... Minun nuoruudessa seurustelukumppaneita tuli ja meni kaikilla, joskus jopa samaan tyyliin kuin tässä. Ei tullut kenellekään mieleenkään lähteä sen takia "parasta kaveria" tappamaan. Tai no toisaalta, harvoin ihan tällaisia kuvioita oli - sanomaton sääntö oli, ettei kavereiden kumppaneiden kanssa pelailtu. Joskus sitäkin toki tapahtui, ehkä siinä vähän kaverusten välit viilenivät muutamaksi viikoksi, muttei sen kummempaa. Lopulta kuitenkin kaverit pysyi kavereina, kyllä se "ylimääräinen kiertopalkinto" siitä väliltä

Jotenkin näin vähän "kypsempään" ikään ehtineenä tuo nuorten ehdottomuus rakkausasioissa jopa vähän huvittaisi - ellei sillä olisi tällaisia seurauksia. Aika harva kuitenkaan 18-vuotiaana jonkun kanssa seukkaillessaan, sen saman kanssa enää eläkkeellä yhdessä on. Vaikka... ei se oma nuoruuskaan niin kaukana ole, ettenkö muistaisi juuri noita tunteita.

Enpä tiedä... Nytkö tämä D on sitten tyytyväinen tilanteeseen? Voiko joku olla niin pässi (no voi... tällä palstallahan siitä esimerkkejä riittää...) että ehdoin tahdoin itsensä linnaan hommaa tällaisen takia? "Paras kaveri" - gone. "Tyttöystävä" - gone. Vapaus - gone. Noin tyhmää ihmistä elinkautisella paiskattakoon, se on ainut oikea tuomio tässä(kin).
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Lumipallo1234 kirjoitti:Muutamasti tavannut kyseisen ihmisen kyllä. Ja on aavistuksen Villeä pidempi.
En pysty "ostamaan" tätä väitettä. Viranomaiset kertoivat Villen olevan 180 senttisen ja tuo kuvan tyyppi edelleen näyttää enemmänkin 2 metriseltä.
En myöskään löydä heistä yhteiskuvaa, jossa pieni ero voitaisiin todistaa. Vaikka kuinka olen fb sivut penkonut.
KEK
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Su Marras 24, 2013 8:07 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja KEK »

WalkingDisaster kirjoitti:
Lumipallo1234 kirjoitti:Muutamasti tavannut kyseisen ihmisen kyllä. Ja on aavistuksen Villeä pidempi.
En pysty "ostamaan" tätä väitettä. Viranomaiset kertoivat Villen olevan 180 senttisen ja tuo kuvan tyyppi edelleen näyttää enemmänkin 2 metriseltä.
En myöskään löydä heistä yhteiskuvaa, jossa pieni ero voitaisiin todistaa. Vaikka kuinka olen fb sivut penkonut.
Komppaan sua WalkingDisaster.. Ja jokuhan täällä vastikään sanoi, että heistä on yhteiskuva..
tötterö
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Elo 30, 2013 9:11 am

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja tötterö »

Miksi aluksi puhuttiin pienikokoisesta Villestä ? Siitäkö syystä ettei ole nykymiesten keskimittainen eli reilu 180cm vaan on juuri alle sen ?
KEK
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Su Marras 24, 2013 8:07 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja KEK »

tötterö kirjoitti:Miksi aluksi puhuttiin pienikokoisesta Villestä ? Siitäkö syystä ettei ole nykymiesten keskimittainen eli reilu 180cm vaan on juuri alle sen ?
Eikai Villestä ole puhuttu pienenä missään vaiheessa? Ei ole ainakaan minun silmiin osunut.. Vaan tästä epäillystä on mielestäni puhuttu pienenä..
tötterö
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Elo 30, 2013 9:11 am

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja tötterö »

KEK kirjoitti:Korjatkaa toki jos olen väärässä..
A= muistokynttilöiden paikka
B= ruumiinlöytöpaikka
Missä tuolla on A & B ?
KEK
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Su Marras 24, 2013 8:07 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja KEK »

tötterö kirjoitti:
KEK kirjoitti:Korjatkaa toki jos olen väärässä..
A= muistokynttilöiden paikka
B= ruumiinlöytöpaikka
Missä tuolla on A & B ?
En ole mikään tekniikan ihme, joten tuo oli mihin pystyin :D klikkaat vaikka kuvaa, josko sitten näkisit ne kirjaimet?
roopertti
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ti Syys 24, 2013 11:22 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja roopertti »

Niin, varsin laihoilta ja luisevilta vaikuttavat molemmat ainakin sosiaalisen median mukaan. Eiköhän laiha 180cm ole kuitenkin sitten nykystandardeilla pieni. Samoihin someihin perustuen voisi tosiaan veikata että D on 185-190cm ja myös erittäin tikkumallinen.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: 18v. Ville Syrjäkari surmattu, Kotka 17.11.2013

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

roopertti kirjoitti:Niin, varsin laihoilta ja luisevilta vaikuttavat molemmat ainakin sosiaalisen median mukaan. Eiköhän laiha 180cm ole kuitenkin sitten nykystandardeilla pieni. Samoihin someihin perustuen voisi tosiaan veikata että D on 185-190cm ja myös erittäin tikkumallinen.
Mä en ole mediassa nähnyt kuvaa, jossa Ville näyttäisi laihalta ja luisevalta.
Ja mikäli D näyttää mielestäsi 185 -190 senttiseltä, niin kuva valehtelee pahasti, tai meillä on törkeen matalat ovet.
Vastaa Viestiin