"Hammasmurhaaja" Ismo Junni, Helsinki

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: "Hammasmurhaaja"

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Kiitos, Kylli, viisaista sanoistasi, onnistuit löytämään asian ytimen.

Mä mokasin, enkä valitettavasti edes tajunnut mokanneeni, ennenkuin se taottiin täällä(kin) paksuun kallooni. Yöunetkin meni, mutta lievistä rytmihäiriöistäkin varmaan selviän ystävien tuella. Ystävien, jotka osaavat erottaa typerään vitsiin sortumisen muusta persoonastani.

Ylläpidolle kiitokset kuvalinkkien poistamisesta. Yritän olla aiheuttamatta enempää lisätyötä ja vetäydyn jonkunlaiselle juhannustauolle.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: "Hammasmurhaaja"

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Ikävä jupakkahan tästä nyt on syntynyt. Itse ajattelisin asian niin, ettei se risun vienti sinänsä täytä tehtäväänsä ainakaan Ismo Junnin suuntaan. Hän ei asiasta mitään tiedä! Siksipä tällainen toiminta on arveluttavaa, koska haudan olemassaolon yksi tarkoitus on, että sukulaiset, ystävät jne. pääsevät sinne muistelemaan (kukin tavallaan) kuollutta henkilöä. Tällöin tulee mieleen, että loukkaus (risun vienti) kohdistuu enemmän näihin haudalla vieraileviin ja hautaa hoitaviin henkilöihin. Kuten sanottu; kuollut ei siitä mitään tiedä.

Vaikka Ismo Junnikin teki mitä teki, ehkä hänkin on kuitenkin elämänsä aikana ollut tärkeä ihminen läheisilleen. Ei kukaan pahana synny.

Toivotaan, että joku heittää risun pois ennenkuin omaiset vierailevat paikalla. Eikä kai tämä nyt niin vakava asia ole, että kannattaa öitä valvoa rytmihäiriöiden kera.

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: "Hammasmurhaaja"

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Itse asiassa en tullut maininneeksi, että muistaakseni heitinkin sen pois heti kuvauksen jälkeen. Käyköön joku lähempänä asuva vaikka tarkistamassa asian, jos haluaa.
Kuvan julkaisemista kadun syvästi ja toivon, että muistan tämän kantapään kautta tulleen opetuksen loppuikäni.

Hyvät jussit vaan sullekin ja anteeksi etukäteen kaikille muillekin, joita jupakka vaivaa. Uudistan yritykseni vetäytyä taakse, toivottavasti se myös minulle suodaan kaiken tämän jälkeen.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: "Hammasmurhaaja"

Viesti Kirjoittaja Damien »

Hienoa että täällä muutkin murhalaiset vielä jaksavat kiertää hautoja ja viedä kukkia.
Hatunnosto maijalle ja muille mukana olleille.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: "Hammasmurhaaja"

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

maija turjukka kirjoitti:^Kiitos, Kylli, viisaista sanoistasi, onnistuit löytämään asian ytimen.

Mä mokasin, enkä valitettavasti edes tajunnut mokanneeni, ennenkuin se taottiin täällä(kin) paksuun kallooni. Yöunetkin meni, mutta lievistä rytmihäiriöistäkin varmaan selviän ystävien tuella. Ystävien, jotka osaavat erottaa typerään vitsiin sortumisen muusta persoonastani.

Ylläpidolle kiitokset kuvalinkkien poistamisesta. Yritän olla aiheuttamatta enempää lisätyötä ja vetäydyn jonkunlaiselle juhannustauolle.
Eiköhän tässä ole nyt tullut kärpäsestä härkänen (ei, en viittaa erääseen aktiiviminfoilijaan :wink:) ja risusesta egyptinparru. Eleen järkevyydestä voidaan olla useampaa mieltä, mutta missään suhteessa se ei ole tuohon paatokselliseen tekopyhään paheksuntaan, jota jossain määrin tässäkin ketjussa ja varsinkin tuolla "laatusivuston" puolella on harrastettu. Kiinnostavaa muuten noin yleisen etiikan ja käytöstapojen kannalta on, että sen kerran kun näillä nimettömillä palstoilla ylipäätään jollain on kanttia esittää vilpittön anteeksipyyntö ja pahoittelu (josta hatun nosto MT:lle! :D), niin sekään ei noille turvallisesti nimettöminä esiintyville moraalin "esitaistelijoille" tunnu riittävän veren hajun haistaessaan... :roll:

Minusta moisien mitättömyyksien takia ei kannata menettää sen enempää yöuniaan kuin juhannusfiiliksiäänkään eikä varsinkaan ottaa rytmihäiriöitä! Tsemppiä ja rattoisaa juhannusta niin MT:lle kuin muillekin! :D

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: "Hammasmurhaaja"

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

^Kuten yllä sanottu, kärpäsestä on tullut härkänen. Melkein toivon, että olisin laittanut viestini menemään yksityisviestinä miettiessäni tuota kuvanjulkaisulupaa, jolloin varmaan harvempi taho olisi tarttunut tähän aiheeseen. Kuitenkin, tapahtunut mikä tapahtunut, ehkä tämä auttaa tai on auttamatta tulevaisuudessa jotain toista hautausmaakuvailijaa Minfon puolelta.

Eikä todellakaan ole mikään yöunien menettämisen paikka tämä, sillä jos näin pienestä alkaa menettämään yöuniaan, ei tarvitsisi nukkua koskaan enää sen jälkeen kun Minfolle liittyy.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: "Hammasmurhaaja"

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Voimme nyt varmaan päättää tämän kuvajupakan puinnin tähän? Liian suureksi koko juttu paisui (lähinnä kun tuolla s24:ssä kuvat huomasivat).
Jatkettaisiko keskustelua nyt Junnista ja hänen rikoksistaan jos jollain on niistä jotain sanottavaa vielä.

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: "Hammasmurhaaja"

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Valitettavasti on pakko jatkaa OT:ta vielä vähän. Sen verran paljon näyttää jollakulla olevan hampaankolossa mua vastaan, että on pitänyt sinne suomi24:n parjausketjuun jo keksiä mun muka kirjoittamiani viestejä.

Kyseessä siis eilisiltana klo 22.00 ko. ketjuun kirjoitettu viesti. Kohtuullisen hyvin on jopa opeteltu tyylini kirjoittaa :shock:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: "Hammasmurhaaja"

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Minä en sinuna maija turjukka kommentoisi enää mitään ko. 24-ketjuun. Anna vellihousujen tulla tänne esittämään kommenttinsa, jos on asiaa. Unohda koko homma, mitään maailmaa mullistavaa ei ole tapahtunut.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.

Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: "Hammasmurhaaja"

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

taavetti kirjoitti:Minä en sinuna maija turjukka kommentoisi enää mitään ko. 24-ketjuun. Anna vellihousujen tulla tänne esittämään kommenttinsa, jos on asiaa. Unohda koko homma, mitään maailmaa mullistavaa ei ole tapahtunut.
Samat sanat. Ja jos noiden toistuvasta tyylistään ja sanonnoistaan päätellen sittenkin varsin harvalukuisten mutta ilmeisen aktiivisten kirjoittajien "ajatus"maailma kiinnostaa, niin mainittua osiota kannattaa plarata hiukan kauemmas taaksepäin. Siellä tuntuu vuodesta toiseen keskeisenä teemana olevan tämän foorumin ja sen kirjoittajien aktiivinen mutta laadullisesti huomattavan heikkotasoinen haukkuminen tai suorastaan herjaaminen. Aluksi kohteina näyttää olleen erityisesti Minfon ylläpitäjät ja ne, joiden näkemys Bodom-murhiin on ollut erilainen kuin heillä itsellään, mutta sittemmin ja ilmeisesti Bodom-tematiikan tultua imetyksi kuiviin he ovat suunnanneet "kiinnostustaan" muihin tämän foorumin kirjoittajiin ja nyt siis MT:hen. Kuten olen aiemminkin todennut trollit jo tietoiset provokaattorit kannattaa vaieta kuoliaaksi eikä tuottaa heille sitä tyydytystä, että vaivautuu heille vastaamaan.

PS. Tuo lainausten väärentäminen tuntuu muuten olevan myös ainakin jo(i)llekin heistä tyypillinen strategia. Siitähän saatiin hyvä esimerkki tässä joku aika sitten eräässä Chopperin lainauksessa, jossa viitattiin minuun, ja jota oli muokattu. Tässä mielessä hyvä, että nämä tekstit myös jäävät palstoille, jolloin alkuperäiset lainaukset voi aina tarkistaa ja vääristelijät jäävät siten kiinni. Herää vain ajatus, mikä moisen toiminnan motiivina voi olla, mutta asian pohtiminen sen syvemmin maksaa tuskin vaivan. Sikäli kun ongelmia on, ne ovat ainakin selkeästi siellä päässä... 8)

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: "Hammasmurhaaja"

Viesti Kirjoittaja Chopper »

taavetti kirjoitti:Minä en sinuna maija turjukka kommentoisi enää mitään ko. 24-ketjuun. Anna vellihousujen tulla tänne esittämään kommenttinsa, jos on asiaa. Unohda koko homma, mitään maailmaa mullistavaa ei ole tapahtunut.
Paras keino on jättää koko S24 lukematta. Siellä kirjottaa ja kommentoi yleensä ne vellihousut jotka täällä ei uskalla mitään kirjoitella.
Valdovas kirjoitti: PS. Tuo lainausten väärentäminen tuntuu muuten olevan myös ainakin jo(i)llekin heistä tyypillinen strategia. Siitähän saatiin hyvä esimerkki tässä joku aika sitten eräässä Chopperin lainauksessa, jossa viitattiin minuun, ja jota oli muokattu. Tässä mielessä hyvä, että nämä tekstit myös jäävät palstoille, jolloin alkuperäiset lainaukset voi aina tarkistaa ja vääristelijät jäävät siten kiinni. Herää vain ajatus, mikä moisen toiminnan motiivina voi olla, mutta asian pohtiminen sen syvemmin maksaa tuskin vaivan. Sikäli kun ongelmia on, ne ovat ainakin selkeästi siellä päässä... 8)
;)

p.s. Maijalle hyvät Juhannuksen jatkot,tsemppiä!
... ja anteeksi jatkamani OT :oops:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

Re: "Hammasmurhaaja"

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

Suomi24 on paskaloota, jonka kantta ei kannata avata.
Siellä mikään ei ole normaalia.

Mutta tuohon risun viemiseen haudalle haluaisin minäkin vielä kommentoida.
Eipä se mikään kamala asia ole, risua siellä edes kukaan huomaa.
Mutta, mutta...
Nämä murhat ja ihmisten pahoinpitelyt on kamalia luettavia (siksi kai meistä monikin niitä lukee, että saa kauhistella ja ihmetellä) mutta usein ne tapahtui ennen meidän aikaamme.Olosuhteissa, joista ei tarkkaan tiedetä.Ihmiset on meille tuntemattomia, eikä niiden jutut kuulu mitenkään elämäämme.
Siks en koe, että kannattaa alkaa meidän heitä tuomitsemaan.
Ja sit se omaisten osuus..
Itse kokisin kamalana, jos suvun murhamiehen haudat ja tiedot ajettais nettiin ja ihmiset lähtis sen perusteella sitten vielä pyhiinvaellusmatkallekin...
Sukulaiset haluaisi muiden unohtavan tämänkaltaiset sukusalaisuudet, ei ne halua niitä kaivella enää esiin.
Vaikka siellä kävisikin, ei kannata laittaa asiasta mitään nettiin ja mahdollisesti vielä innostuttaa jotakuta sekopäistä fanaatikkoa.
Saati, että joku netistä luettuaan, vaikkapa työpaikalla ottaa asian esiin...
Hiukka inhimillisyyttä olisi kiva juttu.
Muuten hyvääpäivänjatkoa.
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown

Scilla
Martin Riggs
Viestit: 627
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 12:22 pm

Re: "Hammasmurhaaja"

Viesti Kirjoittaja Scilla »

maija turjukka kirjoitti:^Itse asiassa en tullut maininneeksi, että muistaakseni heitinkin sen pois heti kuvauksen jälkeen. Käyköön joku lähempänä asuva vaikka tarkistamassa asian, jos haluaa.
Tätä minä en ymmärrä. Käydään viemässä risu, otetaan kuva ja sitten se heitetään pois. Tai että onko sen risun koko pointti siinä että saadaan vaan lavastettua kuva että vietiin risu haudalle vaikkei "oikeasti" vietykään? Siis vain yhden kuvan takia koko sotku?

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: "Hammasmurhaaja"

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Scilla kirjoitti:
maija turjukka kirjoitti:^Itse asiassa en tullut maininneeksi, että muistaakseni heitinkin sen pois heti kuvauksen jälkeen. Käyköön joku lähempänä asuva vaikka tarkistamassa asian, jos haluaa.
Tätä minä en ymmärrä. Käydään viemässä risu, otetaan kuva ja sitten se heitetään pois. Tai että onko sen risun koko pointti siinä että saadaan vaan lavastettua kuva että vietiin risu haudalle vaikkei "oikeasti" vietykään? Siis vain yhden kuvan takia koko sotku?
Sanottakoon nyt kerran vielä, että tuo paljon parjattu kuva oli hetken synnyttämä huono vitsi, jota olen toistuvasti pyytänyt anteeksi. Ja kuvan julkaiseminen oli anteeksiantamatonta siitäkin syystä, että se risu voitiin yhdistää muihin Ismo Junnin kanssa samaan hautaan haudattuihin vainajiin.

Hautausmaapäivän tarkoitus oli siis todellakin muistaa hyvällä niitä kymmentä henkirikoksen uhria, joille vietiin ruusuja. Tämä risujupakka on siinä yhteydessä vain pieni harhapolku, jota nyt sitten on paisuteltu jo kahdella eri keskustelupalstalla. Ehkä siksi, että mä kirjoittajana olen herättänyt paljon sekä positiivisia että negatiivisia tunteita muissa minfolaisissa.

Suomi24:ltä kyseinen ketju on jo kokonaisuudessaan poistettu, eikä kuvalinkkiäkään enää ole, niin että jos tätä keskustelua on vielä pakko jatkaa, niin tehtäköön se mieluummin Lautamiehissä. Seuraava, joka haluaa lyödä lyötyä (siis minua) kopioikoon tämän vuodatukseni siis sinne, kiitos.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Scilla
Martin Riggs
Viestit: 627
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 12:22 pm

Re: "Hammasmurhaaja"

Viesti Kirjoittaja Scilla »

Maija Turjukka: En nyt ihan noin negatiivisesti tarkoittanut asiaani kuin miten sen ehkä koit :|
Lähinnä vain mietin, että mitä järkeä on lavastaa kuvia. Mut ei mulla muuta.

Vastaa Viestiin