Pelson vankilamurha ja -pako vuonna 2004, sekä törkeä pahoinpitely 2022

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Avatar
Kalle-Ville
Axel Foley
Viestit: 2434
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

heikkila kirjoitti:Vai vedädyksen makua... ja kohta meille on syntymässä pieni tyttö ...
No tämän lapsen syntymästähän Toni Heikkilä sitten seuraavassa haastattelussa kohtapuoliin kertookin, kuten muutkin vangit logiikalla: en ole paha mies, koska olen isä (naisilla: en ole paha nainen, koska olen äiti).
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.

Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

heikkila kirjoitti: Mut en minä muiden ihmisten hyväksyntää tarvikkaan vaan pääasia että minä itse tiedän että mieheni on hyvä ja rakastava ihminen.
Et sitä hyväksyntää saisikaan, sillä miehesi osoittaa rakkauttaan kirveellä ja vasaralla. Hänen rakkauden ilosanomaansa ylistetään edelleen muutamissa perheissä. Ilotilaisuudet vuosittain hautausmaalla.

apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1584
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Tervetuloa ryhmään rämään heikkila! Millon ukkos pääsee lusimasta, ennen synnytystä? Aika paskamaista varmaan jos se vielä istuu ja teillä tyttö-toukka tulossa.

Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

apollo kirjoitti: Millon ukkos pääsee lusimasta, ennen synnytystä? Aika paskamaista varmaan jos se vielä istuu ja teillä tyttö-toukka tulossa.
Jos hovista rapsahti EK vuonna 2006 niin eiköhän se tyttö ole jo aikuinen kun isi palailee eristyksistä.

anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Tämä lasten siittäminen on siis mahdollista näille eristysvangeille, mutta kai edes kännykän käyttöä sentään ehkä rajoitetaan?

Mikä hedelmöitysklinikka vankilalaitos nykyään on, ja jopa valtion varoilla!!

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

heikkila kirjoitti:Vai vedädyksen makua...no ihan sama miksi teidän pitäisi uskoakaan et olen Tonin vaimo. En minäkään tekoa hyväksy ja pidä hienona, mutta jokainen ihminen tekee elämässä joskus virheitä, toiset isompia ja toiset pienempiä, mutta ei se tarkoita sitä että olet loppu elämsi huono ihminen. Meillä Tonin kanssa ainakin on hyvä 3 vuoden takainen suhde ja olen tuntenut mieheni jo yläasteelta saakka ja kohta meille on syntymässä pieni tyttö joka piristää mieltämme erittäin paljon:)
Mut en minä muiden ihmisten hyväksyntää tarvikkaan vaan pääasia että minä itse tiedän että mieheni on hyvä ja rakastava ihminen.
Jep, jokainen tekee virheitä, sehän on ihan päivän selvä asia. Mutta miksi tulet tänne sitten ruikuttaman ihmisen tuomitsemisesta? Sekin on päivän selvää, että kukaan täysjärkinen ei arvosta tuollaisia ihmisiä.
Vai että kolmen vuoden takainen suhde :D Kauanko miehesi tästä ajasta on ollut kanssasi siviilissä? Asiahan ei mulle kuulu, mutta olisi mielenkiintoista tietää :roll: Hyvä, että tiedät miehesi olevan hyvä ja rakastava ihminen, miksi sitten tulet tänne puolustelemaan, jos tärkeintä on, että itse sen tiedät?

Tsiisus kristus, anna mun kaikki kestää :roll:

heikkila
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 5:49 pm

Viesti Kirjoittaja heikkila »

En kirjoitakkaan enää sillä huoaan että olette ihmisiä jotka arvostaa vain niitä jotka ovat kouluja käyneitä ja eivät ole elämässään koskaan tehneet minkäänlaisia virheitä!! Ja sivilissä olen mieheni kanssa viettänyt aikaa 11vuotiaasta asti ja tunnen hänet erittäin hyvin eli suhteemme ei ole mikään kirje tuttavuus suhde.Kirjoitin tänne siksi koska minua ihmetytty suuresti miten joillakin tuntemattomilla ihmisillä voi kiinostaa mieheni menneisyys ja tilanne niin paljon?????? Helppohan se on tänne nimimerkin alta kirjoittaa.... Mutta tässä on ihan osoite jos haluatte Tonille kirjoittaa ottakaa vain kynä käteen ja kertokaa hänelle itse henkilökohtaisesti asianne. T.H PL 100, 11311 Rixu
Hyvää päivän jatkoa vaan kaikille :) Enää ette minusta näillä sivuilla kuule:)

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Eipä tule nyt mitään jutunjuurta mieleen. :roll:

anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Syytteen lukeminen ja tuomio ovat julkista tietoa Suomessa.
Suomessa on myös sananvapaus.

Murhaan syyllistynyt tappaja voi vaimonsa suulla ihan vapaasti vinkua, että viestit mulle privana, kiitos!

Kaikki ihmiset ei jaksa eivätkä halua paapoa rikollisia, tappajista puhumattakaan. Minfosta kyllä aistii, ettei järjetöntä väkivaltaa harjoittaneita tyyppejä haluta hyysätä pimentoon, se julkisuus on vain hyväksyttävä, kun tappajan tielle on kerran lähtenytkin.

Jos joillekin kirjeitä pitäis kirjoittaa, niin kohteina olisi tapetun ja vammautetun vankilatyöntekijöiden omaiset, joille toivoisin voimia jaksaa.

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

anneli1 kirjoitti:Syytteen lukeminen ja tuomio ovat julkista tietoa Suomessa.
Suomessa on myös sananvapaus.

Murhaan syyllistynyt tappaja voi vaimonsa suulla ihan vapaasti vinkua, että viestit mulle privana, kiitos!

Kaikki ihmiset ei jaksa eivätkä halua paapoa rikollisia, tappajista puhumattakaan. Minfosta kyllä aistii, ettei järjetöntä väkivaltaa harjoittaneita tyyppejä haluta hyysätä pimentoon, se julkisuus on vain hyväksyttävä, kun tappajan tielle on kerran lähtenytkin.

Jos joillekin kirjeitä pitäis kirjoittaa, niin kohteina olisi tapetun ja vammautetun vankilatyöntekijöiden omaiset, joille toivoisin voimia jaksaa.
Hyvin kirjoitettu Anneli :)

Ja miksi rva Heikkilä tulee tänne ylipäätään kirjoittelemaan? Kuvitteliko rouva, että täällä ylistetään hänen ukkoaan :roll: Vain idiootit arvostaa tollasia ihmisiä.
On meitä moneen junaan.

anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Kiitos, Aariel! :)

Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

heikkila kirjoitti:En kirjoitakkaan enää sillä huoaan että olette ihmisiä jotka arvostaa vain niitä jotka ovat kouluja käyneitä ja eivät ole elämässään koskaan tehneet minkäänlaisia virheitä!!
Harmi ettei enää vastaile.
Olisi kiva ollut vähän grillata lisää.
No, edes oikeinkirjoitus ei luonnistu joten taisi kyseessä olla vähän toistaitoinen, ns. ei täysissä pattereissa oleva rakastajatar.

Raukkamaisia tappajia harva arvostaa, mutta näköjään niitäkin löytyy. Pitäisiköhän printata tämä ketju ja lähettää tuohon rouvan antamaan osoitteeseen...

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Porin kirjoitti:
heikkila kirjoitti: Harmi ettei enää vastaile.
Olisi kiva ollut vähän grillata lisää.
No, edes oikeinkirjoitus ei luonnistu joten taisi kyseessä olla vähän toistaitoinen, ns. ei täysissä pattereissa oleva rakastajatar.

Raukkamaisia tappajia harva arvostaa, mutta näköjään niitäkin löytyy. Pitäisiköhän printata tämä ketju ja lähettää tuohon rouvan antamaan osoitteeseen...
:lol: Ylemmälle kirjoituspätkälle ja
:lol: Alemmalle

anneli1
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Ke Joulu 05, 2007 12:30 pm

Viesti Kirjoittaja anneli1 »

Kukahan mahtoi ne kiljuainekset sinne Pelsolle oikein kuskata, entä mistä nää napit (pamit ym) sinne ilmestyi?

Näitä morsiamia on kautta aikain käytetty vankiloiden tietynlaisen logistiikan osana (muuli, aasi tms).

Voitko RVA kuitenkin rehellisesti kertoa, että sinä et ole sellaiseen ryhtynyt, se olisi todellista ulostuloa ja antaisi sulle muutenkin uskottavuutta, mulla tuo sun statukses uskottavuus on niin kovin hakusessa..

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

^Eihän kiljuun paljoa tarvita. Sokeria, hiivaa, vettä.. Eikö ne jo riitä? Ja sokeria varmaan pystyy ostamaan sieltä vankilan "koskista", luuliusin. Vankiloissahan on ns. kioskit, joista vangit saavat tehdä ostoksia. Olikohan kerran viikossa? Ja niinkuin joku tuolla kertoi jo, että hiivan saapi vaaleasta leivästä.
Lääkkeitä ja huumeitahan siellä on pilvin pimein, ne löytävät tiensä sinne miten milloinkin.

Voihan tuo olla, että rva Heikkilä ärsyyntyy vielä ja tulee selittelemään lisää :twisted:
Ihmettelen mitä tämä rouva kuvitteli palstoilla asiasta puhuttavan? "Voi, kun oli fiksuja poikia"? :shock:

Vastaa Viestiin