Miikka Takasen surma -2000

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Piksutus
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Ke Huhti 09, 2008 3:20 pm

Viesti Kirjoittaja Piksutus »

Doctor Lecter kirjoitti:Takasen surmaaja Jani Uunola on myös kuollut. Lainauksessa mainittu makean elämän maku oli lopulta hengelle hupaa.
Paitsi että Takasta ei surmannut Uunola. Uunola ei painanut liipasinta vaan 10 vuoden tuomion saanut Jari Pekka Kehusmaa, jonka hän on ilmeisesti jo ensikertalaisena suorittanut.
- Paha saa palkkansa-
Avatar
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher
Viestit: 3484
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 10:43 am

Re: Miikka Takasen surma -2000

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Olen kuullut huhua, että käräjäoikeus oli pitänyt surmaajien toimintaa ymmärrettävänä, koska Takanen oli uhkaillut näitä ja perhettä ja vaaran saattoi uskoa olevan todellinen. Toisen käden tieto kertoo jopa että tuomari olisi epävirallisesti sanonut tuomituille jotain sellaista, että "Ymmärränhän minä miksi te sen teitte, mutta pakko tässä on taposta antaa tuomio."

Ehkä siksi tuomio on aika maltillinen teon suunnitelmallisuuteen nähden.
Colicco
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2014 6:14 pm

Re: Miikka Takasen surma -2000

Viesti Kirjoittaja Colicco »

kukahan se loppujen lopuksi lauloi poliisille,kun takanen oli jo tomupilvenä eikä siitä ole löytynyt mitään? joku/jotkut siis vasikoi koko homman poliisille,oliko kehusmaa itse vai uunola joka alibissakin leveili jutulla ja kehui,että kuinka kova mies hän on...ja sai vain vuoden tuomion muista rötöksistä,mutta ei tainnut saada edes tuomiota avunannosta tappoon.

suuret puheet oli uunolla ainakin.oli muka myös 5 vuoden tuomio valmiina ja odotti vapaalla jalalla täytäntöönpanoa...justiinsa,niin ne poliisin vasikat saa seikkailla ulkona, kun muut vangitaan lähes 95% kun tuomiot ylittää 2 vuotta yhteensä..
johnny rebel

Re:

Viesti Kirjoittaja johnny rebel »

Ed kirjoitti:Työni vuoksi liikuin useina vuosina noilla seuduilla nuorempana.
Takasen ja Uunolan nimet tulivat usein esiin baari- ja yksityiskeskusteluissa, monien muiden ohella.
Eräässä vaiheessa Tornion matkustajakotimurhat olivat kuuma puheenaihe.
Alkkoholinhuuruisissa tunnelmissa tutustuin myös mieheen, joka väitti olleensa mukana ns. "valopistoolimurhassa".
Kuulin myös kostohyökkäyksestä poliisiasemalle Uunolan kuoleman jälkeen.
Kiinnostaisi tietää näistä jutuista lisää.
Netistä en löytänyt ja Alibeja en omista.
Oliko 2010 kun Jani Uunola kuoli tampereella sinne poliisin takatilaan ja tämä toinen löytyy fb 100% varmuudella, jopa nimeltäni kysyin niin on sama herra. Katuu tekoaan ja tahtoo olla nyt niinkuin ei mitään olisi tapahtunut edes! On siinä kyllä typerä kundi! Toinen on sentään kuollut mutta tämä herra tahtoo elää kun ei mitään olisi edes tapahtunut ? Mitä nyt en ymmärrä ?
johnny rebel

Re: Miikka Takasen surma -2000

Viesti Kirjoittaja johnny rebel »

Oidotaan mitä väität:

suuret puheet oli uunolla ainakin.oli muka myös 5 vuoden tuomio valmiina ja odotti vapaalla jalalla täytäntöönpanoa...justiinsa,niin ne poliisin vasikat saa seikkailla ulkona, kun muut vangitaan lähes 95% kun tuomiot ylittää 2 vuotta yhteensä.

3 vuoden tuomio ehdollisella kylläkin mitä oli ennen tappoa, jos kuulut kaikkien lähipiiriin niin olet kyllä aika trolli. Tai olet vain tosi vajaa, joka ketjussa pätemistä!? tunne tunnen tunnen...Joko olet todella alamaailman mölli tai sitten kaikki tietävä norjan musta lammas! Lue, älä kommentoi! Koska olen oikeassa!
johnny rebel

Re: Miikka Takasen surma -2000

Viesti Kirjoittaja johnny rebel »

Muistan sen ajan ku ns vaarallinen piiri otti puhteet vähän väliä, kuulin myös että nyt ei kuulemma enää elä ja ei elänt koska pahan tekiä kuoli muden pahojen toimesta. Sääli sinänsä koska ole todella ongelma! Tarkoitan että jokainen elämä on lahja! Ainoa jonka kuolemasta en ole pahoillani niin tämän! Vedeteli mua turpaan jatkuvasti! Kerran löin sitä kvellä päähän niin teki ilmoituksen! Lepää helvetissä :)
Colicco
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2014 6:14 pm

Re: Miikka Takasen surma -2000

Viesti Kirjoittaja Colicco »

johnny rebel kirjoitti:3 vuoden tuomio ehdollisella kylläkin mitä oli ennen tappoa, jos kuulut kaikkien lähipiiriin niin olet kyllä aika trolli. Tai olet vain tosi vajaa, joka ketjussa pätemistä!? tunne tunnen tunnen...Joko olet todella alamaailman mölli tai sitten kaikki tietävä norjan musta lammas! Lue, älä kommentoi! Koska olen oikeassa!
Mitä tunnen? Minä ole missään sanonut,että ketään tunnen.Osaatko sä lukea?Uunola itse sanoi alibissa,että 5 vuotta odottaa,lue ressuka edes tätä ketjua.

Sähän puhut ihan mitä sattuu.

En yhtään ihmettele että olet ollut ottavana osapuolena Kemissäkin.

Äläkä laita niitä privaatteja viestejä,että sä olet ylläpitäjä täällä,kun et sitä ole.
Colicco
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2014 6:14 pm

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Colicco »

johnny rebel kirjoitti:Oliko 2010 kun Jani Uunola kuoli tampereella sinne poliisin takatilaan ja tämä toinen löytyy fb 100% varmuudella, jopa nimeltäni kysyin niin on sama herra. Katuu tekoaan ja tahtoo olla nyt niinkuin ei mitään olisi tapahtunut edes! On siinä kyllä typerä kundi! Toinen on sentään kuollut mutta tämä herra tahtoo elää kun ei mitään olisi edes tapahtunut ? Mitä nyt en ymmärrä ?
Häh? Uunola on kuollut 2002 Kemissä,se ole Tampereella käynytkään,ainakaan rötöstelemässä tai kuolemassa. :shock:
sebvet
Sabrina Duncan
Viestit: 355
Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 6:08 pm

Re: Miikka Takasen surma -2000

Viesti Kirjoittaja sebvet »

PPK kirjassa 2003 oli tuo mailapeliä kemin malliin juttu ja osaako kukaan sanoa kun jutun loppuvaiheessa kerrottiin että tekijät P ja S surmattiin viikon välein niin mihin/miten kuolivat, ei ole missään ollut enempää juttua?
Roy Orbison
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2015 5:47 pm

Re: Miikka Takasen surma -2000

Viesti Kirjoittaja Roy Orbison »

Miten on mahdollista :shock: jos Miika poltettiin tuhkaksi nuotiossa?Ruumista kun pitää polttaa useita päiviä,ennenkuin se muuttuu totaalisesti tuhkaksi.Millä resusseilla nämä päihdevastaavat ovat sen tehneet?Eivät millään.Uskon Miikan olevan yhtenä palana jossain Kemin metsässä.Tai sitten heillä oli alistuvia apureita.
Porin

Re: Miikka Takasen surma -2000

Viesti Kirjoittaja Porin »

Roy Orbison kirjoitti:Miten on mahdollista :shock: jos Miika poltettiin tuhkaksi nuotiossa?Ruumista kun pitää polttaa useita päiviä,ennenkuin se muuttuu totaalisesti tuhkaksi.Millä resusseilla nämä päihdevastaavat ovat sen tehneet?Eivät millään.Uskon Miikan olevan yhtenä palana jossain Kemin metsässä.Tai sitten heillä oli alistuvia apureita.

Avauspostauksen mukaan:
Samarina kirjoitti: Lopulta ruumis hävitettiin polttamalla se roskanpolttouunissa.
Roy Orbison
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2015 5:47 pm

Re: Miikka Takasen surma -2000

Viesti Kirjoittaja Roy Orbison »

Mutta senhän roskanpolttouunin pitäisi olla suht.koht. iso, jotta ihminen sinne mahtuu.Eikä näissä uuneissa tuli ole kovin kuumaa.Minkä vaatii ihmisen hävittäminen.Olen katsonut dokkareita jossa ihminen on poltettu.Aina on jäännyt jotain jäljelle josta uhri on pysytty tunnistamaan.Hermot ovat polttajalta loppuneet myös ennenkuin ruumis on tuhkana.Vertaa krematorioiden tuhkaa, niissäkin jää luita palamatta.En vielä usko Miikan olevan poltettu.Kemin metsässä hänen ruumis on.
artska
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 12:52 pm

Re: Miikka Takasen surma -2000

Viesti Kirjoittaja artska »

Miikka oli sukulainen..en silleen tuntenut hyvin kun itse pk seudulla ikäni asunut niin ei hirveästi nähty..mutta kyllä se pysäytti kun kaupassa asioidesaa hänen kuvan näin iltalehden etusivulla..hän oli ilmeisesti aika "kova" kaveri pienestä koostaan huolimatta isotkin pojat pelkäsi..ja muistelisin että portsarilla joka oli mukana tappamassa häntä niin olisi ottanut vähän itsetunnon päälle kun ei ollutkaan pärjännyt painissa puolta pienemmälle Mikkalle...enivei surullinen uutinen oli vaikka ei niin läheisiä oltu sukulais suhteesta huolimatta..
Roy Orbison
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2015 5:47 pm

Re: Miikka Takasen surma -2000

Viesti Kirjoittaja Roy Orbison »

Artska ,surullinen tapaus kyllä.[/i] Kenen tahansa murha on ikävää luettavaa.Miksi Miikasta tuli väkivaltainen kaveri? Tämä kiinnostaa minua aina.Tuleehan normaali perheissä kasvaneistakin joskus kriminaaleja.

Oletko kuullut mitään huhua onko Miika tosiaan poltettu?Tähän en itse jaksa uskoa.
artska
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 12:52 pm

Re: Miikka Takasen surma -2000

Viesti Kirjoittaja artska »

Roy Orbison kirjoitti:Artska ,surullinen tapaus kyllä.[/i] Kenen tahansa murha on ikävää luettavaa.Miksi Miikasta tuli väkivaltainen kaveri? Tämä kiinnostaa minua aina.Tuleehan normaali perheissä kasvaneistakin joskus kriminaaleja.

Oletko kuullut mitään huhua onko Miika tosiaan poltettu?Tähän en itse jaksa uskoa.
Joo kyllä se oli tosiaan poltettu..sitä en tiedä miten mutta ei siitä paljoa tunnistettavaa ollu jääny..enkä ole varma asiasta että saiko niistä jäänteistä edes varmistettua että oli Miikkan jäännökset..pitänee noilta sukulaisilta kysellä jos muistaisi paremmin asian..
Edit: ja tosiaan ihan normaali perheestä oli kyse..Miikkan vei pahoille teille kaveripiiri ja päihteet..ja muistelisin että tässä tapauksessa oli niin että Miikkalla oli näitä "vihamiehiä" mutta myös paljon kavereita josta sitten lähti kostokierre..
Vastaa Viestiin