Mikkeli: törkeästä kuolemantuottamuksesta 5 v vankeutta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Paikalla
Oikeus ennen kaikkea
Hercule Poirot
Viestit: 7673
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2021 2:48 pm

Re: Mikkeli: törkeästä kuolemantuottamuksesta 5 v vankeutta

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Vieläköhän naispuolinen tuki on vakaasti takana?
Toni Sateenranta.jpg
Toni Sateenranta.jpg (83.06 KiB) Katsottu 1207 kertaa
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5187
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Mikkeli: törkeästä kuolemantuottamuksesta 5 v vankeutta

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: To Marras 23, 2023 8:14 pm Vieläköhän naispuolinen tuki on vakaasti takana?
Tarkoitatko vankeihoitolaitoksen ammattilaista?

Eiköhän. Sinisilmäiset hyväuskoiset äititeresasyndroomaiset ovat parantumattomia tapauksia.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Random
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ma Marras 06, 2023 3:11 pm

Re: Mikkeli: törkeästä kuolemantuottamuksesta 5 v vankeutta

Viesti Kirjoittaja Random »

https://rets.fi/2018/08/onko-rikosseura ... ka-on-isa/



Sanja Sateenranta
Vankien omaisten perustaman VAO ry:n puheenjohtaja. Työskentelee ja opiskelee sosiaalialalla ja on tehnyt myös vankilatyötä Rikosseuraamuslaitoksella. Kiinnostuksen kohteena vankien ja omaisten oikeudet sekä asema yhteiskunnassa.
Leelluuh
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Touko 30, 2023 9:25 am

Re: Mikkeli: törkeästä kuolemantuottamuksesta 5 v vankeutta

Viesti Kirjoittaja Leelluuh »

Toni sateenranta, iha ite.. Halusin vaa sanoa, että kaikkien nimettömien apinoiden on turha jauhaa yhtään mitään vitun paskaa.. Te ette tiedä esim sitä, mitä taakkaa olen kantanut, siitä asti kun Ville kuoli, ja tämä joka sai sakot, oli Timo jyrkinen, ja hän myös aiheutti potkulaan Villen kuoleman. Itse istuin vankilassa 4.5 vuotta. Hän sai sakot. Kaikki ketkä mut oikeesti tuntee, tietää että en oo tota juttua tehnyt. Älkää ihmiset kommentoiko kaikemaailman paskaa nimettömänä, tulkaa juttelee kasvotusten, tai ettehän te uskalla, vitun kusipäät.. Suksikaa vittuu, ystävällisesti - Toni sateenranta ps-olen myös 5 lapsen isä, minulla on äiti, ja veljiä, ni jättäkää ne vittu rauhaan.. Ja kivan vaivan joku nähny ku laittanu oikein kuvankin musta... Voi elämä
Kuukiitaja_piip_piip
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: Ti Loka 17, 2023 7:47 am

Re: Mies menehtyi vammoihinsa - kaksi pahoinpitelijää käräji

Viesti Kirjoittaja Kuukiitaja_piip_piip »

mmariiaV kirjoitti: To Loka 29, 2015 8:08 pm Päätekijänä tässä tapauksessa ainaki HUHUJEN mukaan on Rahkosen Toni. Enkä epäile hetkeäkään, etteikö huhu pitäis paikkaansa. Tunnen tyypin jo yläaste ajoilta ja oli jo sillon ihan päästä pipi. Siihen kun vielä lisätään 15v kaikkia päihteitä mitä maa päällään kantaa ni hyvä tulee.
Näin siinä käy, Karma kostaa.
L.Salander
Nikke Knakkertton
Viestit: 199
Liittynyt: Ke Elo 05, 2020 1:23 pm

Re: Mikkeli: törkeästä kuolemantuottamuksesta 5 v vankeutta

Viesti Kirjoittaja L.Salander »

Toni kertoo olevan perussuomalainen 5 lapsen isä. Millainen tulevaisuus?
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1962
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Mikkeli: törkeästä kuolemantuottamuksesta 5 v vankeutta

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Leelluuh kirjoitti: Ma Tammi 01, 2024 5:02 pm. Älkää ihmiset kommentoiko kaikemaailman paskaa nimettömänä, tulkaa juttelee kasvotusten, tai ettehän te uskalla, vitun kusipäät.. Suksikaa vittuu, ystävällisesti - Toni sateenranta
Hyvä idea!
Lyötkö astalolla päähän ja potkitko sen jälkeen maassa?
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Avatar
Kalle-Ville
Adrian Monk
Viestit: 2519
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Mikkeli: törkeästä kuolemantuottamuksesta 5 v vankeutta

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

L.Salander kirjoitti: Ma Tammi 01, 2024 9:47 pm Toni kertoo olevan perussuomalainen 5 lapsen isä. Millainen tulevaisuus?
Varmaan tuo ps hänen kirjoituksensa lopussa tarkoittaa post scriptumia eli jälkikirjoitusta, joka lyhennetään PS eikä kyseessä varmaankaan ole puolue.
Leelluuh kirjoitti: Ma Tammi 01, 2024 5:02 pm Toni sateenranta, iha ite.. Halusin vaa sanoa, että kaikkien nimettömien apinoiden on turha jauhaa yhtään mitään vitun paskaa.. Te ette tiedä esim sitä, mitä taakkaa olen kantanut, siitä asti kun Ville kuoli, ja tämä joka sai sakot, oli Timo jyrkinen, ja hän myös aiheutti potkulaan Villen kuoleman. Itse istuin vankilassa 4.5 vuotta. Hän sai sakot. Kaikki ketkä mut oikeesti tuntee, tietää että en oo tota juttua tehnyt. Älkää ihmiset kommentoiko kaikemaailman paskaa nimettömänä, tulkaa juttelee kasvotusten, tai ettehän te uskalla, vitun kusipäät.. Suksikaa vittuu, ystävällisesti - Toni sateenranta ps-olen myös 5 lapsen isä, minulla on äiti, ja veljiä, ni jättäkää ne vittu rauhaan.. Ja kivan vaivan joku nähny ku laittanu oikein kuvankin musta... Voi elämä
Jälkikirjoitus (lat. post scriptum), lyhennetään PS tai P.S., myös JK tai Jk., on kirjalliseen viestintään liittyvä käsite, joka nimensä mukaisesti tarkoittaa kirjeeseen tai viestiin jälkikäteen lisättyä kirjoitusta.

Kts. esim. https://fi.wikipedia.org/wiki/J%C3%A4lkikirjoitus
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.
TaivasRajana
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: To Tammi 04, 2024 5:19 pm

Re: Mikkeli: törkeästä kuolemantuottamuksesta 5 v vankeutta

Viesti Kirjoittaja TaivasRajana »

Hyvin paljon samankaltaisuutta päähän potkimisineen tässä Hämeenlinnan jutussa josta taisit nykäistä vuoden tuomion.

https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/6407222
Vastaa Viestiin