Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Gaikowski
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: To Maalis 31, 2016 10:01 pm

Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Viesti Kirjoittaja Gaikowski »

hyytävin tyyppi suomenmaassa

Avatar
HeavyLoad
Nikke Knakkertton
Viestit: 171
Liittynyt: Ke Marras 20, 2013 9:45 pm
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Viesti Kirjoittaja HeavyLoad »

agee kirjoitti:
Ke Heinä 06, 2022 8:09 am
Missä tarkalleen tuo mökki sijaitsi siellä Viinijärvellä? Koitin tuosta GM:sta ja karttapaikasta katsoa sitä kesämökkiä, mutta ei osunut sellaista silmiin.
https://goo.gl/maps/yXfWBrnUQPfQkdny5

Blackened
Sofia Karppi
Viestit: 407
Liittynyt: Su Tammi 19, 2020 4:48 pm

Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Viesti Kirjoittaja Blackened »

Kiehtova tapaus, kaikissa kauheuksissaan. Olisi kiva, jos joku tekisi kaverista kunnon dokumentin. Haastattelisi perusteellisesti perhettään, kaikkia jotka ovat olleet tekemisissä kaverin kanssa aina pikkuskidistä eteenpäin, ja tietysti sälliä itse, jos on mahdollista.

Sienisalaatti
Javier Pena
Viestit: 1870
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 5:34 pm

Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Viesti Kirjoittaja Sienisalaatti »

Mace73 kirjoitti:
Ma Tammi 23, 2023 8:47 pm
Olisi kiinnostavaa tietää miten Seppäsen lusiminen on sujunut? Heikompien dominointi on nyt vaihtunut mikkihiireilyyn muiden psykojen seassa?
Tätä veikkaan kyllä. Eihän Seppänen hukuttelu-uransa aikanakaan kohdannut ketään edes lähelle tasaveroista "vastusta", kaikki jotain psyykkisesti heikkoja heiveröisiä naisia tai housuun paskovia puliukkoja. Korjatkaa toki jos väärässä olen.
Oikeudesta viis, kunhan laki säilyy! Eikä mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, asiat vain asioina täällä.

kiesi
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2014 7:33 pm

Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Viesti Kirjoittaja kiesi »

Sienisalaatti kirjoitti:
To Tammi 26, 2023 1:49 pm
Mace73 kirjoitti:
Ma Tammi 23, 2023 8:47 pm
Olisi kiinnostavaa tietää miten Seppäsen lusiminen on sujunut? Heikompien dominointi on nyt vaihtunut mikkihiireilyyn muiden psykojen seassa?
Tätä veikkaan kyllä. Eihän Seppänen hukuttelu-uransa aikanakaan kohdannut ketään edes lähelle tasaveroista "vastusta", kaikki jotain psyykkisesti heikkoja heiveröisiä naisia tai housuun paskovia puliukkoja. Korjatkaa toki jos väärässä olen.
Tuo on on totta etsi itseään huomattavati heikompia/heikko lahjaisia ja kä'ytti näitä hyväkseen.
Hyvin sairas kaveri joutaisi itse verkonpainoksi viinijärven pohjaan

MikaK
Jane Marple
Viestit: 1096
Liittynyt: Ke Syys 18, 2019 9:29 pm

Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Viesti Kirjoittaja MikaK »

"Lähtisitkö silloin kanssani järvelle..."

https://www.youtube.com/watch?v=yh2nfrPLspQ

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

MikaK kirjoitti:
Pe Tammi 27, 2023 7:43 pm
"Lähtisitkö silloin kanssani järvelle..."

https://www.youtube.com/watch?v=yh2nfrPLspQ
Voi kyllä olla, että tulisi valittua uintikaveriksi joku muu. 🏊‍♀️🏊‍♂️
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Kosti
Hetty Wainthropp
Viestit: 455
Liittynyt: Pe Huhti 21, 2023 3:04 am

Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Viesti Kirjoittaja Kosti »

kiesi kirjoitti:
Pe Tammi 27, 2023 12:13 pm
Sienisalaatti kirjoitti:
To Tammi 26, 2023 1:49 pm
Mace73 kirjoitti:
Ma Tammi 23, 2023 8:47 pm
Olisi kiinnostavaa tietää miten Seppäsen lusiminen on sujunut? Heikompien dominointi on nyt vaihtunut mikkihiireilyyn muiden psykojen seassa?
Tätä veikkaan kyllä. Eihän Seppänen hukuttelu-uransa aikanakaan kohdannut ketään edes lähelle tasaveroista "vastusta", kaikki jotain psyykkisesti heikkoja heiveröisiä naisia tai housuun paskovia puliukkoja. Korjatkaa toki jos väärässä olen.
Tuo on on totta etsi itseään huomattavati heikompia/heikko lahjaisia ja kä'ytti näitä hyväkseen.
Hyvin sairas kaveri joutaisi itse verkonpainoksi viinijärven pohjaan
Joo, melkoinen sarjakuvottaja. Järkyttävää ja rääpälemäistä toimintaa. Mielellään kuulisi, kuinka on lusiminen mennyt. Oliko tämä nyt kautinen, eli suunnilleen kymmenen vuotta vielä jäljellä nyt 2023?
Eih bennek, eih blavek

familon
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: To Marras 05, 2015 7:39 am

Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Viesti Kirjoittaja familon »

Siis hyi kamala millanen psykopaatti tämä äijä on. Ja se on selvästi onnistunut kietomaan ne lähipoliisitkin puolelleen pelolla, koska onhan toi poikkeuksellista, että poliisi toinen kuolema toisensa jälkeen katsoo läpi sormien ja antaa psykopaatin jatkaa sairaita touhujaan. Aloitin yöllä kuuntelemaan storytellistä tästä 8-sarjan truecrime kertomusta ja alkoi kyllä vituttamaan ja ahdistamaan miten voikaan olla helppoa näköjään päästää päiviltä ihmisiä ja verhota ne vaan onnettomuuksiksi tai milloin miksikin joutumatta vastuuseen. Uskomattoman kauan meni,että häkki psykopaatille viimein KRP:n ansiosta heilahti. Suosittelen kuuntelemaan sarjan jos ei joku vielä ole kuunnellut 🤮 tossa eka osa: https://storytel.com/fi/fi/books/1-isän ... irect=true

Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2910
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Sienisalaatti kirjoitti:
To Tammi 26, 2023 1:49 pm
Mace73 kirjoitti:
Ma Tammi 23, 2023 8:47 pm
Olisi kiinnostavaa tietää miten Seppäsen lusiminen on sujunut? Heikompien dominointi on nyt vaihtunut mikkihiireilyyn muiden psykojen seassa?
Tätä veikkaan kyllä. Eihän Seppänen hukuttelu-uransa aikanakaan kohdannut ketään edes lähelle tasaveroista "vastusta", kaikki jotain psyykkisesti heikkoja heiveröisiä naisia tai housuun paskovia puliukkoja. Korjatkaa toki jos väärässä olen.
Kyllä. Ensiksi, yleensä ei oikein kukaan täysijärkinen viihdy missään puliremmissä saati sitten hakeutuisi tuommoiseen porukkaan. Ja toiseksi tuommoiset reppanat on aika helppo alistaa omaan tahtoon jos on sopiva henkilö.

Tällaisissa spurguporukoissa tapahtuu kaikenlaisia onnettomuuksia hyvin yleisesti ja niiden tutkiminen on vaikeaa koska kukaan ei muista mitään ja tekijä ei halua puhua mitään joten ei ehkä ole kovin suuri ihme jos paikallisella poliisilla on ollut muutakin tekemistä,.

viivahattu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1397
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Luulisi paikallispoliisissakin parin kulmakarvan kohoavan viimeistään siinä vaiheessa, kun vähän aikaisemmin raiskauksesta rikosilmoituksen tehnyt jantteri kiikuttaa luukulle allekirjoitetun lupalapun, että kyllä minulle rakas Pekka saa minua perärööriin ruuvata. Vai veikö Seppänen sen peräti itse?

Twinkiestomper
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 113
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:59 am

Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Viesti Kirjoittaja Twinkiestomper »

viivahattu kirjoitti:
Ma Kesä 12, 2023 7:38 am
Luulisi paikallispoliisissakin parin kulmakarvan kohoavan viimeistään siinä vaiheessa, kun vähän aikaisemmin raiskauksesta rikosilmoituksen tehnyt jantteri kiikuttaa luukulle allekirjoitetun lupalapun, että kyllä minulle rakas Pekka saa minua perärööriin ruuvata. Vai veikö Seppänen sen peräti itse?
Eikös tää jantteri ollut Yky Joensuusta ?? Viimeisinä elinvuosinaan ihan spurguksi vajonnut henkilö . Seppänen oli huumannut sen ja pannut perseeseen ja lopulta ilmeisesti hukutti.

StrongJoe
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Su Marras 03, 2019 3:25 pm

Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Viesti Kirjoittaja StrongJoe »

Eikö kellekkään ole jäänyt kuvia maatilasta?

viivahattu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1397
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Twinkiestomper kirjoitti:
Ti Kesä 13, 2023 8:11 am
Eikös tää jantteri ollut Yky Joensuusta ?? Viimeisinä elinvuosinaan ihan spurguksi vajonnut henkilö . Seppänen oli huumannut sen ja pannut perseeseen ja lopulta ilmeisesti hukutti.
En tiedä asiasta sen enempää kuin mitä Suomen Kuvalehden artikkelista silloin melko tuoreeltaan luin. Se jäi aika lähtemättömästi mieleen, että tosiaan yhden Seppäsen uhreista oli joku ulkopuolinen suostutellut tekemään rikosilmoituksen raiskauksesta, minkä hän oli tehnytkin. Lopulta se oli kuitenkin kaatunut, kun Seppänen oli pakottanut tämän miehen allekirjoittamaan tuon absurdin "lupalapun", joka oli sitten viety poliisiasemalle. Itselläni ainakin kiehui siinä vaiheessa, että miten ammattitaidottomia poliiseja siellä oikein on ollut asiaa hoitamassa, kun tuollainen oli mennyt läpi. Tämä kyseinen uhri oli muistaakseni se, joka myöhemmin löydettiin Seppäsen mökin rantavedestä hukkuneena ja taisipa olla toinen niistä tapoista, joista Seppänen onnistuttiin tuomitsemaan.

Kaikkiaanhan siellä hänen Sotkuman-mökillään kuoli vuosien saatossa erinäisissä hämärissä olosuhteissa muistaakseni kahdeksan ihmistä. Ryyppyremmeissä totta kai kuolemia sattuu toisinaan ihan luonnollisistakin syistä, mutta vaikea uskoa, että noista kuolemista ainakaan moni olisi Seppäsen ollenkaan avittamatta tapahtunut. Pohjois-Amerikassahan on ainakin yksi tuomittu sarjamurhaaja, jonka modus operandi oli juottaa alkoholiongelmaisille uhreilleen vaikka pakolla niin paljon viinaa, että nämä kuolivat alkoholimyrkytykseen, eli Gilbert Paul Jordan. Sattumalta hänetkin tuomittiin vain yhdestä murhasta, mutta kaiken kaikkiaan hänen ryyppykavereitaan kuoli kymmenkunta, absurdeja määriä alkoholia veressään. En ihmettelisi, jos Seppänenkin olisi jotain samansuuntaista veneen kaatamisten lisäksi harrastanut.

Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Sarjahukuttaja Pekka Tapani Seppänen

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

viivahattu kirjoitti:
Ma Kesä 12, 2023 7:38 am
Luulisi paikallispoliisissakin parin kulmakarvan kohoavan viimeistään siinä vaiheessa, kun vähän aikaisemmin raiskauksesta rikosilmoituksen tehnyt jantteri kiikuttaa luukulle allekirjoitetun lupalapun, että kyllä minulle rakas Pekka saa minua perärööriin ruuvata. Vai veikö Seppänen sen peräti itse?
tää oli kyllä todella irvokasta komediaa. ja se suomen kuvalehden juttu aiheesta on ehkä yks parhaista rikosjutuista mitä suomalainen lehdistö ikinä julkaissut.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä

Vastaa Viestiin