Perheenisä surmasi vaimonsa ja itsensä - Hki Vuosaari

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Allandeerus
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: To Huhti 12, 2018 4:38 pm

Re: Perheenisä surmasi itsensä ja vaimonsa, Hki Vuosaari

Viesti Kirjoittaja Allandeerus »

Mertsindeerus kirjoitti:
Keltanokka kirjoitti:
Mertsindeerus kirjoitti:Uhrin perhe ja "ystävät" yrittää kaikin tavoin Facebookis haukkua tekijän perheen ja haluaa heille vain pahaa vaikka perhe ei ole tehnyt mitään. Naurettavaa kostamista.
Se minullakin pisti silmään. Karmeaa syyttelyä.
Tekijän veli oli kuollut liikenneonnettomuudessa pari päivää sitten. On siinä surua vanhemmille ja sukulaisille pitkäksi aikaa. :(
Niimpä. Nyt uhrin sisko surkuttelee tätä veljen kuolemaa vaikka oikeasti hän on vain hyvillään asiasta. Esitystä kaikki.
Tekijähän tässä sika on ollut, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Murhaajan perhe ei todellakaan käyttäydy asiallisesti, vaikka eivät sitä välttämättä somessa huutele. Olen kuullut niin paljon niiden typerästä toiminnasta. Heille tämä on "sellaista sattuu" -juttu. Ja olen kyllä samaa mieltä että eipä sen suvun edelliset murhat Sanna-Marin fb-sivuille kuulu.

Ja miksei tämä uhrin sisko voisi tosissaan olla pahoillaan, olen ymmärtänyt että ovat tämän murhaajan lapsen vuoksi olleet tekemisissä.
Allandeerus
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: To Huhti 12, 2018 4:38 pm

Re: Perheenisä surmasi itsensä ja vaimonsa, Hki Vuosaari

Viesti Kirjoittaja Allandeerus »

Keltanokka kirjoitti:
Mertsindeerus kirjoitti:Uhrin perhe ja "ystävät" yrittää kaikin tavoin Facebookis haukkua tekijän perheen ja haluaa heille vain pahaa vaikka perhe ei ole tehnyt mitään. Naurettavaa kostamista.
Se minullakin pisti silmään. Karmeaa syyttelyä.
Tekijän veli oli kuollut liikenneonnettomuudessa pari päivää sitten. On siinä surua vanhemmille ja sukulaisille pitkäksi aikaa. :(

Onko tästä onnettomuudesta kirjoitettu missä?
Mertsindeerus
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Tammi 15, 2018 12:19 am

Re: Perheenisä surmasi itsensä ja vaimonsa, Hki Vuosaari

Viesti Kirjoittaja Mertsindeerus »

Ei se mitä tekijä on valinnut, merkitse sitä että hänen perheensä on tehnyt jotakin. Kyllä paskapuhetta allandeerus
Allandeerus
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: To Huhti 12, 2018 4:38 pm

Re: Perheenisä surmasi itsensä ja vaimonsa, Hki Vuosaari

Viesti Kirjoittaja Allandeerus »

Mertsindeerus kirjoitti:Ei se mitä tekijä on valinnut, merkitse sitä että hänen perheensä on tehnyt jotakin. Kyllä paskapuhetta allandeerus
Olenko nyt väittänyt että heidän perheensä on jotain tehnyt että tämä murha tapahtui?
En tietääkseni.
Avatar
UglyBetty
Neuvoja-Jack
Viestit: 586
Liittynyt: Ke Loka 29, 2014 2:03 am
Paikkakunta: Cloud Cuckoo Land

Re: Perheenisä surmasi itsensä ja vaimonsa, Hki Vuosaari

Viesti Kirjoittaja UglyBetty »

Allandeerus kirjoitti:
Keltanokka kirjoitti:
Mertsindeerus kirjoitti:Uhrin perhe ja "ystävät" yrittää kaikin tavoin Facebookis haukkua tekijän perheen ja haluaa heille vain pahaa vaikka perhe ei ole tehnyt mitään. Naurettavaa kostamista.
Se minullakin pisti silmään. Karmeaa syyttelyä.
Tekijän veli oli kuollut liikenneonnettomuudessa pari päivää sitten. On siinä surua vanhemmille ja sukulaisille pitkäksi aikaa. :(

Onko tästä onnettomuudesta kirjoitettu missä?
Jos olet FB.ssä, niin hakuun "Keski-huikku", löytyy jonkun paikallislehden juttu. Muualla en itse ole nähnyt uutista onnettomuudesta.
Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Perheenisä surmasi itsensä ja vaimonsa, Hki Vuosaari

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Allandeerus kirjoitti: Murhaajan perhe ei todellakaan käyttäydy asiallisesti, vaikka eivät sitä välttämättä somessa huutele. Olen kuullut niin paljon niiden typerästä toiminnasta. Heille tämä on "sellaista sattuu" -juttu.

Ja faktaa tuohon väitteeseen ? Tuohon en usko että murhaajan perhe huutelis "sitähän sattuu" . Olet ilmeisesti uhrin läheinen tai tuttu.

Tosin siihen saattaa vaikuttaa tekijän perheeseen kohdistunut kiusaaminen. Mutta eivät takuulla halunneet tätä.
Mertsindeerus
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Tammi 15, 2018 12:19 am

Re: Perheenisä surmasi itsensä ja vaimonsa, Hki Vuosaari

Viesti Kirjoittaja Mertsindeerus »

Allandeerus kirjoitti:
Mertsindeerus kirjoitti:Ei se mitä tekijä on valinnut, merkitse sitä että hänen perheensä on tehnyt jotakin. Kyllä paskapuhetta allandeerus
Olenko nyt väittänyt että heidän perheensä on jotain tehnyt että tämä murha tapahtui?
En tietääkseni.

Ei vaan yrität syyttää tässä heitä jostain muista paskajutuista. Faktaahan sinulla ei ole.
Allandeerus
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: To Huhti 12, 2018 4:38 pm

Re: Perheenisä surmasi itsensä ja vaimonsa, Hki Vuosaari

Viesti Kirjoittaja Allandeerus »

Mertsindeerus kirjoitti:
Allandeerus kirjoitti:
Mertsindeerus kirjoitti:Ei se mitä tekijä on valinnut, merkitse sitä että hänen perheensä on tehnyt jotakin. Kyllä paskapuhetta allandeerus
Olenko nyt väittänyt että heidän perheensä on jotain tehnyt että tämä murha tapahtui?
En tietääkseni.

Ei vaan yrität syyttää tässä heitä jostain muista paskajutuista. Faktaahan sinulla ei ole.
Kerrohan nyt mistä olen syyttänyt?
Taidat itse tietää murhaajan perheestä jotain mitä et halua että tulee julki? Ja siksi olet noin hyökkäävä.
Mertsindeerus
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Tammi 15, 2018 12:19 am

Re: Perheenisä surmasi itsensä ja vaimonsa, Hki Vuosaari

Viesti Kirjoittaja Mertsindeerus »

[quote=i.[/quote]

Tekijähän tässä sika on ollut, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Murhaajan perhe ei todellakaan käyttäydy asiallisesti, vaikka eivät sitä välttämättä somessa huutele. Olen kuullut niin paljon niiden typerästä toiminnasta. Heille tämä on "sellaista sattuu" -juttu. Ja olen kyllä samaa mieltä että eipä sen suvun edelliset murhat Sanna-Marin fb-sivuille kuulu.

Ja miksei tämä uhrin sisko voisi tosissaan olla pahoillaan, olen ymmärtänyt että ovat tämän murhaajan lapsen vuoksi olleet tekemisissä.[/quote]

Tässähän sä syytät heitä vaikka itselläsi on vain uhrin perheen versio asioista. Luulisi että kun olet kuullut niin "paljon" murhaajan perheestä niin olisit myös nähnyt haukkumisen läpi. Mutta nyt kyllä kiinnostaa että Oletko itse osa uhrin perhettä? :D
Mertsindeerus
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Tammi 15, 2018 12:19 am

Re: Perheenisä surmasi itsensä ja vaimonsa, Hki Vuosaari

Viesti Kirjoittaja Mertsindeerus »

Ja täytyy tuottaa pettymys sinulle Allan, ei ole mitään pahaa sanottavaa murhaajan perheestä, enemmänki uhrin perheessä on salattavaa kun pitää kääntää asiat aivan toisin mitä oikeasti on ollut ja kerätä sääliä sillä ja lehtijutullakin oikein.
Allandeerus
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: To Huhti 12, 2018 4:38 pm

Re: Perheenisä surmasi itsensä ja vaimonsa, Hki Vuosaari

Viesti Kirjoittaja Allandeerus »

Mertsindeerus kirjoitti:Ja täytyy tuottaa pettymys sinulle Allan, ei ole mitään pahaa sanottavaa murhaajan perheestä, enemmänki uhrin perheessä on salattavaa kun pitää kääntää asiat aivan toisin mitä oikeasti on ollut ja kerätä sääliä sillä ja lehtijutullakin oikein.
Ilmeisesti olet murhaajan perhettä kun noin paljon tiedät/luulet tietäväsi asioista?
Myös minä haluan tietää mitä asioita he ovat kääntäneet?
Minä olen tavannut muutamia kertoja tämän pariskunnan samoissa juhlissa ja tiedän osaksi mitä siellä perheessä oli meneillään. Sen kummemmin en kummankaan perhettä/sukua tunne, mutta sie kun näytät olevan läheinen niin kerro ihmeessä niin me muutkin saadaan tietää millaisesta elämästä ja millaisista perheistä tässä on kyse.
Zara
Sabrina Duncan
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Elo 08, 2011 11:15 pm

Re: Perheenisä surmasi itsensä ja vaimonsa, Hki Vuosaari

Viesti Kirjoittaja Zara »

Jos tuo menehtynyt P Keski-Huikku oli surmaajan veli, niin kieltämättä aika traagista ko perheelle menettää vuoden välein lapset, vaikka aikuisia olivatkin. Kuitenkin, sympatiat Sanna-Marin omaisten puolella; traagisinta on että pienet lapset menettivät äitinsä.
" Toto, I've got a feeling, we're not in Kansas anymore.."
Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Perheenisä surmasi itsensä ja vaimonsa, Hki Vuosaari

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Allandeerus
Ihan sama millainen on tekijän perhe, ei heistä kukaan ole vastuussa tästä murhasta. Tekijä vaan yksin.
Jokaisessa suvussa on ongelmia senhän sanoo järkikin. Joten lopeta tuo mesoaminen, et viesteistä päätellen itsekkään mikään pulmunen ole. En minäkään. Joten lopeta syyttömien ihmisten mustamaalaaminen.
Mertsindeerus
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Tammi 15, 2018 12:19 am

Re: Perheenisä surmasi itsensä ja vaimonsa, Hki Vuosaari

Viesti Kirjoittaja Mertsindeerus »

Allandeerus kirjoitti:
Mertsindeerus kirjoitti:Ja täytyy tuottaa pettymys sinulle Allan, ei ole mitään pahaa sanottavaa murhaajan perheestä, enemmänki uhrin perheessä on salattavaa kun pitää kääntää asiat aivan toisin mitä oikeasti on ollut ja kerätä sääliä sillä ja lehtijutullakin oikein.
Ilmeisesti olet murhaajan perhettä kun noin paljon tiedät/luulet tietäväsi asioista?
Myös minä haluan tietää mitä asioita he ovat kääntäneet?
Minä olen tavannut muutamia kertoja tämän pariskunnan samoissa juhlissa ja tiedän osaksi mitä siellä perheessä oli meneillään. Sen kummemmin en kummankaan perhettä/sukua tunne, mutta sie kun näytät olevan läheinen niin kerro ihmeessä niin me muutkin saadaan tietää millaisesta elämästä ja millaisista perheistä tässä on kyse.
Täytyy tuottaa taas pettymys Allan hyvä, en ole perhettä :) jos luet ketjua taaksepäin niin näet kyllä mitä olen kirjoittanut ennemmin, selvitä sieltä.
Allandeerus
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: To Huhti 12, 2018 4:38 pm

Re: Perheenisä surmasi itsensä ja vaimonsa, Hki Vuosaari

Viesti Kirjoittaja Allandeerus »

Calamity Jane kirjoitti:Allandeerus
Ihan sama millainen on tekijän perhe, ei heistä kukaan ole vastuussa tästä murhasta. Tekijä vaan yksin.
Jokaisessa suvussa on ongelmia senhän sanoo järkikin. Joten lopeta tuo mesoaminen, et viesteistä päätellen itsekkään mikään pulmunen ole. En minäkään. Joten lopeta syyttömien ihmisten mustamaalaaminen.
Jos viitsinet lukea keskusteluita niin huomaat että uhrin perhettä tässä on syytetty valehtelusta ja salailusta :D Että ota se pää pois sieltä P*:stä. ;)
Vastaa Viestiin